Jump to content

ugradnja putnog računala na Clio 03.god.


nixon45

Recommended Posts

Đabe se mučite. Nepaše.

Nepaše niti fizički (drugačiji je način učvršćenja table) niti električki (elektronika je totalno drugačija. Npr. kod 2.1 brzinomjer koristi električni signal mjeren u Hertz-ima, a kod 2.2 signal ide direktno iz ECU-a multipleksnom vezom.).

 

Također ako želite ubaciti tablu od 2.3 na 2.2 nije čisti plug-n-play. Potrebno je istramakavati sve žice.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Đabe se mučite. Nepaše.

Nepaše niti fizički (drugačiji je način učvršćenja table) niti električki (elektronika je totalno drugačija. Npr. kod 2.1 brzinomjer koristi električni signal mjeren u Hertz-ima, a kod 2.2 signal ide direktno iz ECU-a multipleksnom vezom.).

 

Također ako želite ubaciti tablu od 2.3 na 2.2 nije čisti plug-n-play. Potrebno je istramakavati sve žice.

ja ti garantiram da fizički paše ako je čovjek hrabar i pametam malo "kemijati"

a šta se tiče instalacije to čemo naknadno provjeriti jer se više nesječam kako je i šta radilo..

 

evo vam dokaz PH2kučište vure sa el.pločom od PH1 RS s putnim računalom i armaturi od PH1 bez putnog račnala..

radi još dan danas!!

post-5663-0-35147200-1431865912_thumb.jp

post-5663-0-08686600-1431865952_thumb.jp

Edited by pufy
Link to comment
Share on other sites

Kod tebe su instalacije radile jer je to komp od ph.1, a ne od ph.2.

 

Ti si u biti tablu sporta ph.1 (komp) ubacio u kućište od ph.2. I nisi uzeo kompletno kućište od ph.2 nego samo prednju masku kućišta. Stražnji dio kućišta si ostavio od ph.1 i zato si je mogao ugraditi bez kodanja plastičnih držača.

Link to comment
Share on other sites

ajde dragan ne kompliciraj.. upravo tu prednju masku treba malo preraditi da paše u PH1 sve ostalo je isto ..

ako i ne vjeruješ isključi taj svoj diyalogis i uhvati se komada i šrafanja!!

 

ja jesam pa znam o čemu govorim..

kaj se tiče EL.ploče i kompatibilnosti s PH1 kompom budem si uzeo vremena sutra pa ti i to provjerim..

 

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

e sad bi neke oklade mogle pasti...

 

kolko vidim sat je je od sporta,ali mi nije jasno kako pokazuje one donje kilometre???

 

a kompletan sat od phase 2 na phase 1 ne paše,cak i ako iskemijaš nosače,kako ces rijesiti struju?

 

koliko vidim ovo je prvi komad plastike sa ph2 sata ubacen u ph1 sat,oko struje nebi htio nista komentirati,tu bas nisam na ti.

Link to comment
Share on other sites

evo gospodo vi se kladite kako hočete..

 

kompletan sat od clia RSa iz 2003 je spreman za ugradnju, ništa nije na njemu dirano pa čak ni osvjetljenje..

 

popratit čemo to sa slikama da bude uvjerljivije..

 

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ugradi ga u moj Clio :)

Link to comment
Share on other sites

ajde,drzim fige da uspije...

 

nego reci ti meni kako se tvoj clio 1.4 na snimci usis-ispuh vrti preko 6500 okretaja?

 

odlicno si rijesio osvijetljenje onog sata sa snimke i slike s prethodne stranice,moji cajgeri imaju narancastu podlogu pa bi ih trebao brusiti da budu bijeli...

jesi ti brusio ili si stavio cajgere sa bijelom podlogom?

Link to comment
Share on other sites

borny kod tebe bi bilo zanimljivo probati jer ova vura ima sve canjgere

 

kod tebe je ako se ne varam centralno displej za gorivo i tempereturu?

Edited by pufy
Link to comment
Share on other sites

ajde dragan ne kompliciraj.. upravo tu prednju masku treba malo preraditi da paše u PH1 sve ostalo je isto ..

ako i ne vjeruješ isključi taj svoj diyalogis i uhvati se komada i šrafanja!!

 

ja jesam pa znam o čemu govorim..

kaj se tiče EL.ploče i kompatibilnosti s PH1 kompom budem si uzeo vremena sutra pa ti i to provjerim..

 

:dobroje:

 

Dragi prijatelju ništa ja ne kompliciram, ni tebi ni drugima niti mi je ikad bila namjera bilo kome pametovati i komplicirati život. Ovo nema nikakve veze sa Dialogysom. Ja govorim o onome što je tema ovoga topica (putno računalo), a ti govoriš o prednjoj masci.

Svako sam odlučuje da li će to moje "kompliciranje" prihvatiti i odustati od ugradnje table faze 2 na fazu 1 ili će se uhvatiti šarafljenja da vidi da li je ipak moguće zamijeniti te dvije table.

 

kolko vidim sat je je od sporta,ali mi nije jasno kako pokazuje one donje kilometre???

 

Kako ti nije jasno? Pokazuje donje kilometre (oni šta se resetiraju pritiskom na botun na tabli) zato jer je to tabla bez putnoga kompa.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

evo ja se vratio iz garaže s rezultatima..

pa odma da kažem da imam dobru i lošu vijest!

 

prvo dobra..

vura od PH2 paše u PH1 pod uvjetom da je je slična tj da ima obrtomjer, konektori su isti. :D

 

loša vjest je da vura ne radi u potpunosti; canjegri ne reagiraju, pokazivač temperature i goriva su na nuli,

airbag svijetli a samim time i SRV!

svi ostali indikatori i lampice rade kako treba uključujuči displej i sve funkije putnog računala ..

 

iz toga zaključujemo da dobar i voljan majstor može prespojiti konektore da sve radi kako treba jer predpostavimo da samo treba za nekoliko žica zamjeniti mjesta!

nakon toga ne sumnjam da bi se i putno računalo moglo osposobiti..

 

znači ko voli nek izvoli, vura PH2 paše u PH1 uz ODREĐENE ZAHVATE isto tako i kontra.. pitanje: KO SE VOLJAN S TIM IGRATI I ZA KOJE NOVCE?

 

evo vam par slika kako i šta svijetli!!

 

moja orginalna PH1 vura..

post-5663-0-62586800-1431965320_thumb.jp

 

usporedba

post-5663-0-70765700-1431965330_thumb.jp post-5663-0-98257800-1431965357_thumb.jp

 

PH2 vura na PH1 instalaciji

post-5663-0-59529200-1431965385_thumb.jp post-5663-0-80169100-1431965397_thumb.jp

 

 

PS:

 

ako je nešto bilo OT ja se ispričavam!!

 

hvala i LP

:hey:

Edited by pufy
Link to comment
Share on other sites

nećeš valjda tako ostaviti? Lijepo  prespoji da sve radi pa nam objasni i fotkaj ;)

 

ček, ček, za Ph1 nema ovakovu tablu:

242398.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

nećeš valjda tako ostaviti? Lijepo  prespoji da sve radi pa nam objasni i fotkaj ;)

 

ček, ček, za Ph1 nema ovakovu tablu:

 

ovo je samo za prikaz.. vratio sam svoju vuru..

 

ova tvoja je drugačija vjerojatno zbog opreme, mislim da je to na PH1 bilo sve ovisno o paketu opreme..

Link to comment
Share on other sites

French ta je drugačija jer je to početni dizajn table koja se ugrađivala u ph1 do 43. tjedna 1999. godine. Nakon toga je dizajn promjenjen tj. izgleda kao ona šta je pufy stavio sliku.

 

Za kraj, ta od ph2 se nemože ugraditi umjesto ph.1 i obrnuto. Razloge sam već prije naveo, a dokaz je šta ti pola stvari neradi (btw. neradi ti niti putni komp jer nemaš info o protoku goriva). Nikakva zamjena žica nepomaže.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Odlučio sam staviti instrument ploču od sporta i prije ugradnje bih htio promjeniti osvjetljenje sa LED žaruljicama.

Edit: rastavio sam km/h i skužio da su unutra LED SMD diode...

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pitanje za daria i dragana. Kada stavim kilometar sat od clia hoće li pokazivati grešku airbaga ako imam sjedala koja nemaju airbag?
Znam da je dario nešto ovdje pisao da je bio neki problem vezano uz to.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Samo da dam informaciju kako sam prema uputama Daria i Dragana uspješo zamjenio svoj kilometar sat sa onim od sporta, isto kao i Dario.

 

E sad je i frend vidio pa bi on to napravio, ali on ima Clia 2 ph2, te mu je orginalni kilometar sat drugačiji nego kod mene. Može li on na isti način zamjeniti svoj kilometar sat sa onim od clia sport 2 ph 2?

 

Link to comment
Share on other sites

Evo i slika ... još nisam riješio žice od airbaga ispod sjedala pa svjetli stalno serv. Ovo je pod kontaktom - auto ugašen.

Hvala Dariu na informacijama i pomoći, naravno i DraganuST koji je neizravno uključen! 

 

 

WP_20160802_17_52_40_Pro.jpg

WP_20160802_17_53_15_Pro.jpg

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.