Jump to content

Brtva poklopca ventila 1.6 16v


vulja

Recommended Posts

Kad sam uzeo auto malo je slinilo ulje na brtvi,napravio cca 2500km sa njim i onda radio servis,ulje i svi filteri...napomenuo mehanicaru za brtvu i da zbilja otkako sam uzeo nije potrosio ni kap,ni po sipki nit po putnom racunalu...on kaze da onda nemoramo nista dirat

I sad vec nakon 1500km od servisa vidim na putnom da fale 2 kockice ulja

Zrelo za izmjenu? Da nije do ulha mozda? Ako se dobro sijecam islo je neko mobilovo 5-40

Link to comment
Share on other sites

Ako si od izmjene napravio 1500km, ne treba mijenjati ulje.

Pogledati da li negdje pušta, ako je sve suho onda na slijedećoj izmjeni promijeni proizvođača ulja.

Možda meho nije natočio do maximuma :nezna: , ali to je manje vjerovatno jer obično nagaze i preko.

Link to comment
Share on other sites

natoči jos jednom i provjeri dali stvarno tamo curi na brtvi poklopca ventila... meni je bilo onako malo masno na brtvi poklopca ventila, ono toliko malo da nije trosio nista cak mi je susjed koji je voditelj bosch servisa rekao da nema sanse da ce mjenjat nego mozda samo malo dotegnut... na kraju promjenili to pod garancijom + stavili mi novi zupcasti remen tako da sam sada miran do 180 000 al tebi to bas i ne ide u prilog s obzirom da se na 1.6 16V mora skidat zupcasti kad se skida poklopac ventila...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Ma bio je do max i po bc i na sipki...danas nisam stigao provjerit na sipki,skuzio kad sam krenuo na posao...

Da pitam jos ovdje za zujanje /fuckanje kod paljenja na nizim temp....pocne fuckat za popizdit,tako minutu dvije,kako dodajem gas,na ler gasu nista...kad se malo ugrije sve 5,ne cuka,ne krepava,vozi ko veliki,nikakvih problema osim audio efekta...dal je neki remen,spaner il pak varijabilna remenica il cak druk lezaj? Opcije koje sam izguglal....uglavnom idem mehanicaru rano ujutro,al samo ako bude dovoljno hladno da zafucka,da vidimo sto je i kako

Link to comment
Share on other sites

Uff,zupcasti,to nisam znao...mijenjan pred 40000 km, ne diram jos godinu dvije...probat cemo dotegnut onda samo ako je bas u tom problem

Sto se tice ulja mislio sam na tip ulja i proizvodjaca...mozda je takvo da ga megane trosi:S

Link to comment
Share on other sites

Ovo fuckanje na hladno upucuje na varijabilnu remenicu, barem koliko sam ja upucen...

Link to comment
Share on other sites

Nadam se ipak da nije remenica,ujutro bilo sve ok pa nisam isao mehanicaru da osluskujemo,morat cu cekat hladnije dane ipak

Ujutro prije paljenja izvadio sipku,ulje na max,cak i malo preko,BC takodjer pokazuje max...pa ti znaj

Link to comment
Share on other sites

Pa dovoljno je da je auto parkiran malo na nagibu i vec ne pokazuje tocno...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Nema nikakvog nagiba,na ravnoj ravnici uvijek gledam...za sad ok,pratit cu sad par dana zaredom ulje za svaki slucaj,al sipka ne laze i po njoj sve ok

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moze ti fuckati od druk lagera na kvacilu. Pogotovo kod hladnijih dana ujutro na prvo palje je ili ako stoji dugo pa palis.meni je to bilo na megane 2 1.4 16v. I susjeda na cliu 3 1.4 16v isi problem. Doduse tvoj je 1.6 ali ne mislim da ima neke razlike u kvacilu. Dok dodjes mehanicaru nista se nece cuti.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Reko meho garant rolice,lezaji...na mikrokanalnom il zupcastom,onak na prvu,al nije cuo jos fuckanje:D sad sam si dao truda i poblize cuo i mislim da je druk lezaj,u voznji se ne cuje,cim pipnem kvacilo pocne fuckat

Dakle nista prehitno? Ako cu mijenjat ici ce cijeli set,mislim da netrebam odmah mijenjat. Kvacilo funkcionira super samo po sebi

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.