Jump to content

Renault 5 campus 1.1.'90 par pitanja:


goran_zg

Recommended Posts

  • 5 months later...

Pozdrav svima, hvala na pomoci, oprosti za neodgovorenu poruku, raspalo mi se sve ono iza, sve sam kupio novo i cilindre i obloge i plocice. Sve ate. Sad je to prava stvar. Onaj srot od feroda i kvazi majstor su proslost.

Otvorila se kombinacija za 1.7 69kw iz gts-a trazim nekog ko ima iskustva. Inace, Renolka je za sad o.k. svaki dan napravim 50km, mazem ju i do 140 po zaobilaznici, sve ok, filteri ulje novi, sve ok. Na proljece ide limarija, felge, gume, amortizeri, opruge, diskovi plocice... Malo mi golica mastu ovo sa 95ks, pa me zanima jel to velika zajebancija i koliko pineza bi me ta igra dosla. Navodno je motor u dobrom stanju, getriba i kompjuter, sve za 1000kn...

Link to post
Share on other sites

koji je točno motor taj 1.7

Po kilovatima bi trebao biti F3N odnosno mulitpoint ubrizgavanje iz GTE-a (imao takvog)

Ako je F2N onda je monopoint ubrizgavanje i ima nešto malo manje kilovata

Ako je F1N onda je na karburator i ima još manje kilovata.

Imaš li neku sliku motora?

Pa da probamo odgonetnuri.

Ovako izgleda F3N i on je 1,7i motor sa 69kw-a

P1010389.thumb.jpg.df315482a316f85670eca

Link to post
Share on other sites

koji je točno motor taj 1.7

Po kilovatima bi trebao biti F3N odnosno mulitpoint ubrizgavanje iz GTE-a (imao takvog)

Ako je F2N onda je monopoint ubrizgavanje i ima nešto malo manje kilovata

Ako je F1N onda je na karburator i ima još manje kilovata.

Imaš li neku sliku motora?

Pa da probamo odgonetnuri.

Ovako izgleda F3N i on je 1,7i motor sa 69kw-a

P1010389.thumb.jpg.df315482a316f85670eca

Hm, čini mi se da je ovakav bio moj na R19 . Za petardu bi bio bomba, nije ni na 19-ici bio loš . Izdržao je 500k km-a+ .

Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Ne diraj Cleon, sta ce ti to petljanje. Taj motor sa sobom nosi mnogo vise od pukog prebacivanja motora iz jednog automobila u drugi...Iskren da budem, ako se vec i petlja tako nesto, onda 1.8 16v ili 2.0 16v da bar znas zasto se mucis....

Link to post
Share on other sites

Nista od toga gts halucinacija... ide campus kakav i je...

Malo sam krenuo njuskat po netu, spremam sam za šoping, tebalo bi mi par savjeta... 

Planiram promijenit amortizere i opruge, jel se mijenja jos sta kad sve mijenjam, naletio sam na termine pogaca amortizera i lezaj? Sta je to? Koje je đir s tim amortizerima, novac nije problem hocu dobit na udobnosti maksimalno, to je prioritet. Vidim monroe, kyb, sachs, to je vrh valjda, jel se isplati to stavljat ili nepotrebno?

Onda felge i gume. Ajde to mi je jasno. Kupio sam celicne samo 14". Pjeskarenje i farbanje u sivo matte. Gumekod kekeca i to je to.

Sad jedan dio u kojem sam totalni dudek, ni u teoriji ne razumijem. Nikakve osnove ni prednanje... Hocu mu stavit jace diskove i plocice, da kad ja krampusa štopam da to fino stane, ovo su brenze ko na biciklu. Sta bi tu sve trebalo mijenjat, prilagođavat, jel to jednostavno ili? Iza sam mijenjao cilindre i plocice - Ate, skupo ali razlika se osjeti. Bile su nove ferodo i cilindri noname. Šrot žešći. Sve sam iscupao nakon par mjeseci, teraj to u pi**u ma*****u.

 

Edited by goran_zg
Link to post
Share on other sites
El Bayanero

Najvece dobro ces uraditi i sebi i 5ici ukoliko je ostavis maksimalno u fabrickom stanju. Manje-vise, dosta toga sam na 5ici probao i svaki put je bila drugacija, ali uvijek mi je ostala ona slika i utisak fabrickog stanja. Sto se tice amortizera, kad nema u prodaji De Carbon njen origininalni, svejedno ti je, ja sam uzimao Bilstein, ali nisam bio pretjerano zadovoljan, kasnije sam nasao De Carbon i penzionisao je sa tim amortizerima. Druga stvar, udobnost neces povecati 14" dimenzijom guma, hoces rupu u budzetu za drugaciju/vecu dimenziju guma i za trap koji ce ti cesce rikavati, 5cia ni u najsportskijim verzijama nije prelazila 13".
Kocnice, razlog tvog nezadovoljstva moze lezati i u nepromjenjenom kocionom ulju, nije uvijek do elemenata koje si naveo. U svakom slucaju, ukoliko se sam ne razumijes, najbolje ti je otici do kvalitetong i pouzdanog majstora, mislim da gotovo svi imaju onu spravu za ispitivanje kocione tecnosti, ali i na tehnicku stanicu da provjeris stanje. Savjet koji preporucujem da se detaljno pregledaju svi kocioni vodovi/cijevi.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

ona ce i ostat u "fabrickom" stanju...

jednom davno sam kupio alu+gume za una, sa 13" na 14" to je bilo ludilo od osjecaja. Jos amortizere i opruge sve u kompletu mijenjat to mora bit senzacija. Kazes petica ni u najsportskijim verzijama nije prelazila 13" ? Kako bogati, pa zar ovi gt petice nemaju 15"? Meni u onoj knjizici vozila upute i odrzavanje pise da idu tvornicki i 14".

kocnice su srot i to je to. Sve je s autom ok, 100% tehnicki ispravan svakih 5tkm sistematski i sve filtere ulja mijenjam. Nedavno bio na tehnickom silom oce da me ruse - e neces razbojnice. Krvi sam im se napio. Samo sam ih zajebo za ekotest. To treba taj karburator ustimat.

 

Link to post
Share on other sites

Gtt-i su imali i 16" felgu (neki - sa ultra tankom gumom) ali više od 13" tvornički nije išla. Nevjerujem da je 14" išla, ali nisam 100% siguran da nije. 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Trebam pomoć:

Naso sam neke dijelove koji mi trebaju, kod nas nista nisam uspio nac ne znam ni di ni kako se krecu cijene...

...nije mi jasno jel ova opruga u paru ili jedna 60eura?

 

...

nisam ni znao da iza ima tu torzionu osovinu, sta cu s tim to bi isto trebalo na sistematski pregled, a citam da to bas nije zajebancija, puno posla, malo kome se to da radit (http://www.as-babin.com/auto-mehanika/remont-torzione-osovine.html)? 

i zanimaju me ove plastike sa slike? kako ih skinut i kako ih vratit?

plastike?.jpg

Edited by goran_zg
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
El Bayanero

Ako bas nemas pretjeranu potrebu da ih skidas, nemoj ih dirati. Velika je vjerovatnoca da ces nesto polomiti. Ova sa prednjeg blatobrana ima sarafe na strani gdje je tocak, oni se odvrnu i povuce se, ne sjecam se u koju stranu. Plastike na vratima imaju sarafe po rubu vrata(torx) oni su ispod gumenih cepova koje ces primjetiti. Kad se sarafi odvrnu plastika ide u jednu stranu(mislim kao naprijed, ali nisam 100% siguran, davno je bilo) , pozadi imas iznad zadnjeg tocka saraf koji moras odvrnuti i tu ocekuj probleme. Plastika ima kuciste za piksnu u koju se uvrce saraf i koje obavezno puca...

Najsigurnije ti je da skinet sa neta manual, tamo sve imas...

Torziju ne diraj ako nije pokazala simptome rikavanja...Veliki posao, koji se uglavnom zavrsi kupovinom nove(polovne) torzije....

Link to post
Share on other sites

Ide na obnovu ili u dijelove?

 

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..