Jump to content

Megane 1.5 dci ne zeli upalit (ne vergla uopce)


KiKi

Recommended Posts

prvo da pozdravim sve...

znaci ovako: 1.5 dci doso s njim doma ugasio ga i sljedece jutro gurnem karticu stisnem start i nista...popale se lampice sve osim one check engine i javlja neki bord elektronik defekt il tako nesto (na svapskom je) mislim da je to electronic fault...

uglavnom po netu sam trazio kaj bi to moglo bit,i nasao neki link di je kutija s osiguracima kod motora oksidirala od vode..

ja to sve lijepo uredno rastavio al vode nigdje...sve je u redu,i za svaki slucaj sam nasprico wdom al nemam kaj cistit...provijerio osigurace i svi su ispravni...

spajao sam i dijagnostiku i ne zeli mu uopce ocitat ECU ili ti ga kompjuter motora..sad jel tam neka zica il je sam komp ja vise nisam pametan,pa ak je neko imo neki slican kvar il mozda zna slozit to bio bih zahvalan...

iso sam cak stavljat drugu kutiju osiguraca od 1.9 dci i isto..sad mozda ne pase od 1.9 ne znam al vise nisam pametan...

Link to comment
Share on other sites

Jesi probao na kleme? Možda aku?

Provjeri jesu li kleme na akumulatoru dobro zategnute. Na starom Cliu mi se jednom dogodilo da je isto tako odjednom ostao bez struje, a ono klema se otpustila.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

ne,ne aku je dobar..struje ima,osiguraci na klemi su svi ispravni..plus zica do anlasera je ok i bez korozije...sve sam to pregledo..kazem kad se stisne start nema uopce lampice od check engine-a.... meni na 1.9 kad je aku bio mrtav samo je cikto a ovo sad uopce ne zeli ni okrenut...

Link to comment
Share on other sites

Ako si pregledao osigurače na "+" klemi i oni su OK (tako kažeš) onda se bojim da ti je riknija ECU (volio bi da nisam u pravu). Provjeri, ispitaj sa instrumentom ponovno te osigurače i moli boga da je izgorio jedan od njih.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da ti dijagnostika uopće nevidi ECU provjeri da li na njega uopće dolazi napajanje.

 

Pogledaj na PSU jedinici (tamo gdje su ti osigurači), tako da otkačiš crni konektor sa žicama koji je uboden na PSU jedinicu u plavi konektor (na slici sam ti označio sa crvenom strelicom položaj tog konektora). Sada daj kontakt i provjeri instrumentom da li na pinu br.1 imaš 12V (ovo ti je napajanje ECU jedinice).

Ako nemaš 12V na pinu br.1 onda ti je izgorio osigurač 5D od 5A (na slici sam ti ga označio sa plavom strelicom).

 

post-14075-0-87210200-1412857578_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

hvala puno na odgovoru,ali ja sam kompletno tu kutiju vadio van i svaki osigurac ispitao sa instrumenrom i posto nisam vise pametan na kraju sam odvezo auto elektricaru pa nek se s njima igra...nisam jedino provjerio jel ima plus na ecu..nisam mogo nac manual od tog i jednostavno nemam vise zivaca se s tim zezat...hvala svima na odgovoru !

Link to comment
Share on other sites

Što kaže draganST , provjeri UPS , skoro je bio takav problem , Megane nije imao sa lijeve strane unutrašnji blatobran , pa su točkovi nabacivali vodu na UPS i zbog toga je stradao i isto tako nije mu se moglo ući u kompjuter ubrizgavanja.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.