Jump to content

Check injection


Smuchac

Recommended Posts

Izdao me mamu mu baš maloprije. Vozim i vidim da se zakašljao. Pustim gas a on se u vožnji ugasi. Palim i opet se gasi. Stanem sa strane,malo pričekam i opet palim i opet ima mota za se ugasit. Držao sam malo gas da ne padne ispod tih nekih okretaja di se gasi i dovukao se doma nekako. Kad ga držim na gasu,gas luduje kada probije tu granicu pa me je bilo vidjet po cesti ko pobješnjelog maxa.... Svako nekoliko metnem na rezervar onu konzervu liqui mollya za injektore al izgleda da je đaba... Šta sad?

 

EDIT: Ako netko zna (da sad ne kopam) kako naći i očistiti senzor položaja radilice,bio bih zahvalan. Neće škoditi tretman čak i ako nije do toga...

 

EDIT: Sutra ću kod frenda uzest dijagnostiku a senzor sam našao pa ću ga počistit ujutro.

Svejedno,svaka ideja je dobrodošla. :dobroje:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na savjetima! :plazi:

 

S dijagnostikom sam našao otprilike šta je ali nisam bio 1000% siguran pa da se ne zajebem,zvao sam čovjeka koji ima Clip. MAP senzor je prdnuo. Na hladno je dobro jer mu daje dosta tj. previše goriva ali njemu to ne smeta,smeta mu kad je topao jer ga praktički zadavi s gorivom pa se gasi. Sad sam posudio od frenda senzor i sve radi kao i prije. Idem u nabavku tog senzora i to je to... 

Link to comment
Share on other sites

hahahaha, i meni prijatelju na meganu rs isto danas check injection, osta kod cure u imotskom, šta ću ga sutra zajebavat kad mu dođem sa dijagnostikom, svima ja govorim a niko mi neviruje, renol ja najbolji kad je na coketima..... :D

Link to comment
Share on other sites

Minjaj to malo govno od plastike i amen. :zubo:

Simptomi su ti da hladan radi ko curica i ne izbacuje gresku na bc a topal se udavi sam od sebe. I izbaci check injection i esp/asr fault. To drugo se desi zbog tresnje motora a vezano je i za abs sustav tako da ne mislis da je nesto s kocnicama i sl...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ovakva je situacija. To sam tim nekim metodama eliminacije i dijagnostikom utvrdio,isprobao od kolege drugi senzor i došao do zaključka da je on. On je došao nov i monritan je. Više se nije palilo ništa,radi ko beba i sve 5. Ne vozim ga ima desetak dana,tj. tu i tamo ga provozam. Nikakvih simptoma nije bilo. Jučer sam ga vozio cijeli dan i sve 5. Stao navečer na kavu i na povratku palim i dajem gas za krenut a on opet na najmanji dodir papučice u crveno. Reko,opet mu je nešto i opet piše CHECK INJECTION i ABS/ESP FAULT. Odvozio sam kilometar da se maknem iz naselja i trebalo je gasirati da se može vozit normalno,netko da sa strane gleda i sluša reko bi koji je ovo majmun u autu... Stao sam,ugasio motor i upalio opet. Sad je sve dobro i kako treba da bude. Koja mu je pi*ki*a*ka materina sad? 

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

A miša mu *ebem,sve sam rastavio i sastavio i sve je na svome mijestu. Doduše,još odavno kad iz "lera" dam naglo gas,čuje se kao da imam blow off onaj zvuk prije reakcije na gas. Onaj "ssss" i onda krene gas. Jako kratko to traje i kažem,odavno se to dešava. Nisam uzeo za nenormalnu pojavu jer je sve bilo super... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Sad sam bio do grada. 5 km voznje i do trgovine. Ostavio sam ga da radi i vratio se za 5 min i sve 5. Krenem i sve 5 i onda sam ga u drugoj zasarafio i dosla greska i gas opet preosjetljiv. Gasim motor i opet palim i opet sve super. U letu gasiram i nece da izbaci gresku.... Luda kuca... :D

Link to comment
Share on other sites

Meni od prije par dana pokazuje check injection, bio na dijagnostici, dizne/dizna nevaljaju, radi se o 1.5 dCi 60kw, 225000 km. Baca crni dim, ne vuče iznad 2000 okretaja, cuka na 1600, troši više.. S time da su se radile vec, ne znam koje tocno dizne, prije dvije godine.. Onda su 100€ bila komad reparirana.. Sutra idem kod mehaničara potrošiti još koju stoju.. Sto uzrokuje taj problem? Onda su mi rekli gorivo, ali od onda tenkiram samo na petrolu i lukoliu..

Link to comment
Share on other sites

Šprice,dizne,čak i grijači,svašta nešto. Uglavnom,tu zrak jako puno toga radi i to mislim i mene muči. Kada sam neki dan rastavljao,iz usisnog kolektora mi je ulje izlazilo. To je još od one havarije s motorom najvjerojatnije ostalo unutra pa sam "izlio" ali morat ću ga baš oprat za bit siguran... S čime ga je najbolje promućkat?

Link to comment
Share on other sites

Meni se povremeno dešava isto... blica check ignition lampica, malo pa se ugasi... ponekada (rijetko) se upali još i check ESP i servisni ključ (to mi se desilo 5-6 puta do sada u nekih godinu dana, ali i dvaput u zadnja 2 dana)... kada se to desi, osjete se neke vibracije sa zadnje osovine i naravno ne vuće kako treba jer je to valjda neki safe mode... stanem sa strane, ugasim, upalim, ide kao nov... i dalje povremeno zablinka check ignition lampica ali to na nikoji način ne utječe na vožnju i performanse... bio sam do sada više puta na dijagnostici u ovlaštenom servisu, niš konkretno... "moglo bi biti ovo, ono", mislim da to nije baš odgovor koji želim čuti... a pogotovo ne na takvom autu (te cijene, klase, a još nije ni star toliko), a pogotovo ne na opsesivno odražvanom autu sa samo 53.000 km, i jednim vlasnikom... Još kako sam bio poprilično zaokupljen poslom, a imam na rasplaganju i drugi auto, nikako da to riješim, R26 stoji i skuplja prašinu, još više nego ju je skupljao do sada (pravi društvo Coupeu koji isto stoji, samo odjavljen :D )... uglavnom ovih dana planiram u drugi servis, gdje je čovjek imao kako tako suvisle zaključke... već sam jednom bio tamo ali im dijagnostika nije radila... Čitajući po stranim forumima, prvo su mnogi prozivali neispravne presostate koji počmu "vući" struju pa kompjuter zblesira jer je navodno presostat isto na 5V kao i "kompjuter", a sada vidim da ima dosta komentara ljudi koji su ugradili nove injectore... ima čak i video, ne jedan, evo npr... 

 

Moj auto je R26, 2007., 53.000 km... uvijek redovno održavan... 1. vl...

 

Uglavnom, tko me zna uživo zna kako opsesivno održavan svoja vozila, i ovo bih već bio rješio kada bi netko-bilo tko, ne mora biti ovlašteni servis, znao šta je u pitanju... jer check ignition lampica mi se pali ima već godinu dana da se prvi put upalila... ali tada nisam išao za time, u ovl. servisu su ga spojili na dijagnostiku, zaključili da mu nije ništa i ajd bok... onda se to nije ponovilo mjesecima, pa je krajem proljeća, ili sada na ljeto krenulo sve češće... bio sam i onda opet, ali nikakav konkretan odg... Mada dok ona samo zablica nekoliko puta, auto ide sasvim normalno, ful performanse sve ok, ali nije mi to oku ugodno, nebih htio da se neki veći kvar dogodi, meni koji volim da je sve 100% u redu to jako smeta, a da ne govorimo kada te izbaci u safe mod, a ti negdje na nekoj brzoj cesti gdje nemaš gdje stati da ga restartaš... mislim sramota... i za servisnu mrežu i za onog tko je to tako šlampavo proizveo... jer to nije prva zamjerka... ali idemo dalje, šta je tu je...

 

Inače pratim forum, ne komentiram baš često jer se ovdje mora jako paziti šta se napiše, pa eto... :bigl:  

Živili...  :buck:

Link to comment
Share on other sites

A eto.... Čupav problem. Vec sam napisao zasto je povezano sa esp i asr ali svejedno,tupav problem. Desi se kad se auto zgrije i sada statisticki kad ga malo zakoljem.... Sad budi pametan....

Link to comment
Share on other sites

A eto.... Čupav problem. Vec sam napisao zasto je povezano sa esp i asr ali svejedno,tupav problem. Desi se kad se auto zgrije i sada statisticki kad ga malo zakoljem.... Sad budi pametan....

 

Ajde ponovi i meni, ili mi daj link, jer ne nalazim, hvala.

 

Btw, meni lampica od ignitiona u zadnje vrijeme rado zablica i odmah kod jutarnjeg paljenja, tako da meni nije povezano sa zagrijanosti agregata.

Ali jednu stavr sam primjetio - check esp mi je izbacilo 2 puta na istom mjestu, onda sam opet išao tuda i opet je ubacilo. Duga nizbrdica, radovi, ograničenje 30 km/h, idem u drugoj bez gasa. Onda sam krenuo misliti i skužim da check ignition meni uglavnom blica na nizbrdicama gdje idem sa malo ili niš gasa. Npr. vozim 150 km po auto cesti, na tempomatu 110-130 km/h, ne upali se niti jednom. Nizbrdica, spust na vijadukt, vibrirajuće trake, itd., spuštam brzinu na 60 km/h koliko je i graničenje, ali bez kočenja jer je duga ravnica, znači kočim motorom i otpuštam gas i evo ga!!! CHeck ignition, check esp. Sve više mislim da mi možda trebaju novi injektori, bar se tako piše po stranim forumima... ako je samo to, odmah bih potpisao... nije mi problem toliko ni love, nego nedostatak dobrog majstora da to pogleda... već godinu dana me ovo izjeda...

P.S. Kada se čovjek malo konkretnije vozi, npr. po zavojima, zagrijana mašina, u drugoj polovici okretaja, nikakve lampice se ne pale, sve OK. Čim vozim "normalno", tj. sporo i sa malo gasa, evo ga sra***...

Edited by biker4life
Link to comment
Share on other sites

Za pocetak,ja pricam o injection a ne ignition. Esp/asr fault se moze desit samo ili s ovime s injektorima iz razloga jer na leru motor biva udavljen i pocne trest vise nego inace i tu se pali esp/asr zbog vibracija slicnima ili istima kao kad se vozis po spomenutoj cesti gdje su radovi pa je đombava. Prodi tu pazljivije pa se nece upalit nista. Dosta glupa veza injektora i tih kontrola proklizavanja al drzi vodu...

Link to comment
Share on other sites

Inače pratim forum, ne komentiram baš često jer se ovdje mora jako paziti šta se napiše, pa eto... 

 

Ako ne vrijeđaš kolegu sa foruma i ne daješ namjerno krive informacije neznam na osnovu čega si došao do ovakvog zaključka. 

Link to comment
Share on other sites

Ako ne vrijeđaš kolegu sa foruma i ne daješ namjerno krive informacije neznam na osnovu čega si došao do ovakvog zaključka. 

 

Nebih dalje ulazio u raspravu... neznam na kojega kolegu misliš ni o kakvim krivim informacijama govoriš...  ;)  Jako malo sudjelujem u raspravama, evo sada sam se javio da podijelim iskustvo i to je to...

Link to comment
Share on other sites

Ma nemislim na nikoga konkretnoga za ništa, nego mi nije jasno zašto misliš da treba jako paziti šta se napiše. 

Link to comment
Share on other sites

Ma nemislim na nikoga konkretnoga za ništa, nego mi nije jasno zašto misliš da treba jako paziti šta se napiše. 

Pa evo zašto, jer od svega što sam napisao, sada je npr. ovo najbitnije, znači totalno nebitna opaska je izvučena iz kilometarskog posta u kojem samo pišem čovjeku da i ja imam sličan problem, opisujem o čemu se radi, i pišem da je svaki konstruktivan komentar kako to riješiti dobrodošao...

 

Lijep pozdrav... ;)

Link to comment
Share on other sites

Živio i ti meni i nemoj se ljutiti. Čisto me zanimalo zašto imaš takvo negativno mišljenje o forumu.

 

Šta se tiče paljenja lampice "Check injection" ima mali milijun razloga. Ako ti oni u servisu na dijagnostici nisu uspjeli ništa očitati idi na drugo mjesto na dijagnostiku. Mora ostati memorirana greška.

Link to comment
Share on other sites

Majstor je rekao da bi mogao biti ARV ventil, zna li netko sto je to? Cemu sluzi, koliko kosta.. Moze li se reparirati i slicno.. Jer sutra tek idem majstoru, pa me zanima.. :)

Link to comment
Share on other sites

Misliš EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventil? Jeli sigurno dijagnostika pokazala da je do njega? Ako je isti u pitanju skini ga i očisti, bilo je dosta pisanja o EGR-u, upotrebi "search".

 

Ovo je za 1.9 dCi:

 

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/37432-ciscenje-erg-a-na-19-dci-f9q732733-by-otac-makarije/

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Bio kod majstora, taj EGR kod mene je na struju i ne moze se skinuti, ocistiti i vratiti.. Znaci polovno ili novo.. Sutra idem jos na dijagnostiku tocnu, pa cemo vidjeti sta i kako dalje..

Link to comment
Share on other sites

ja sam na starom Meganu obični volan presvukao kod Domija i vrhunski je nakon 3 godine kao nov i super ugodan

ovaj novi mi ni blizu nije tako ugodan a za trajnost ćemo tek vidjeti

Bio kod majstora, taj EGR kod mene je na struju i ne moze se skinuti, ocistiti i vratiti.. Znaci polovno ili novo.. Sutra idem jos na dijagnostiku tocnu, pa cemo vidjeti sta i kako dalje..

I na mojoj laguni je "na struju" pa ga ja čistim jednom godišnje. Ako ti je majstor rekao da se ne može očistiti odmah mijenjaj majstora. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.