Jump to content

Check injection


Smuchac

Recommended Posts

post-15471-14157268786262_thumb.jpgpost-15471-14157268786262_thumb.jpg

Opet kazu plasticni se ne cisti.. Ne sumnjam ja da ti skidas i cistis, volio bih da imam muda i vremena skinuti ocistiti vratiti i da radi, da ne dimi ne cuka i da mu dodem i pokazem.. Ali ovog imam vec godinama i nemam greske s njim, tako da hvala na informacijama! :)

Link to comment
Share on other sites

Može se skinuti i očistiti sigurno. Ne kažem da ga ti moraš očistiti, ali bacati novce na novi ako stari treba samo očistiti je ludost. Zato nađi majstora koji je voljan očistiti EGR, da ne bi bez veze trošio oko 1300 kn koliko košta novi. Inače, Taj EGR nije plastični već je kućište špule (elektromagneta) plastično, sami ventil je metalni i cijeli sklop se može rastaviti na ventil+špula. Jedino se rastavljanjem može očistiti kako treba.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Upravo to što usrmaatre kaže, treba ga očistiti pa vidjeti. Ako nije dugo vađen ili nikako to je onda malo problem ali puno strpljenja, malo fizike i ide van. Onda lagano 4-5 pari rukavica na ruke, kemija za kocnice ili nafta i ide malo po malo sve dolje, a onda sklopiti sve pa probati. U poprilično slulajeva je dovoljno ocistiti ga.

Link to comment
Share on other sites

Probati cu ga sutra rastaviti i vidjeti da li se ocistiti prije kupnje novog.. Hvala! :)

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Poslušaj ti usrmaatru i Chorku šta ti kažu. Ti koji ti kažu da je plastični nisu ga nikada rastavljali. Razumijem ja i njih, lakše je montirati novi, a usput ga naravno i prodati (sa debelom maržom kod svoga dobavljača).

To je ventil koji propušta nazad ispušne plinove, baš me zanima koja je to plastika koja može izdržati te temperature.

Link to comment
Share on other sites

Mislio je valjda na to kuciste.. Od prijatelja automehanicara, nije dobar odmah cu reci :D kaze da su jednom probali rastaviti ga i nisu uspjeli, tako da cu sutra probati napraviti kako vi kazete :)

Link to comment
Share on other sites

Ajde da ispadnem glup. Neke temelje znam ali da sam stručnjak,nisam... Ima li benzinac taj EGR? Ako ima,recite gdje je. Mehanika mi ide ali zrak,ventili i tlakovi slabo. :D

Link to comment
Share on other sites

http://i30.photobucket.com/albums/c333/m3richg/turbo_13.jpg
Evo jednog primjera. Desni dio se očisti i to je to, ako pomogne to je to, ako ne onda drugi ventil jer samo lijevi dio je teško naći.

Imaju i benzinci EGR ali zbog manje čađi nisu toliko problematični. Naravno taj ventil je zbog eko normi tu i zbog ničeg drugog.

Link to comment
Share on other sites

Mislio je valjda na to kuciste.. Od prijatelja automehanicara, nije dobar odmah cu reci :D kaze da su jednom probali rastaviti ga i nisu uspjeli, tako da cu sutra probati napraviti kako vi kazete :)

 

Evo kako ti on izgleda. Ovaj vanjski plastični dio nije problem (unutra je elektromagnet kako ti je već i rekao kolega), problem je ovaj metalni dio na kojemu se nataloži garež i zablokira mu klapnu odnosno klip.

 

http://www.ebay.com/itm/AGR-VENTIL-RENAULT-CLIO-KANGOO-MEGANE-1-5-dCi-ABGASRUCKFUHRVENTIL-/361103296254?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ARenault&hash=item54136f06fe&vxp=mtr

 

Ako ćeš sam raditi pogledaj ovaj Clip.

 

https://www.youtube.com/watch?v=v4PofnXYC48

Link to comment
Share on other sites

Moj EGR je čišćen nekoliko puta doma i u servisu i nikad nismo odvajali "špulu". Izvadi se sve van i očisti garež. U servisu imaju neku spravicu kamo ga uštekaju na struju i onda ga impulsi otvaraju i zatvaraju dok ga za to vrijeme špricaju sprejom.

Link to comment
Share on other sites

Moj EGR je čišćen nekoliko puta doma i u servisu i nikad nismo odvajali "špulu". Izvadi se sve van i očisti garež. U servisu imaju neku spravicu kamo ga uštekaju na struju i onda ga impulsi otvaraju i zatvaraju dok ga za to vrijeme špricaju sprejom.

Ovi u servisu ne žele odvajati špulu zato što im je najjednostavnije skinuti cijeli sklop i očistiti ga kao takvog. Problem se može riješiti čišćenjem cijelog sklopa EGR-a, ali i ne mora. Zašto? Zato što se može dogoditi da se od nakupina gareži (čađe), koja može proći kroz piksnu ventila blokira povratna opruga, a kojoj se može pristupiti isključivo rasavljanjem EGR-a na ventil+špulu. Zašto spominjem ovaj problem? Zato što se meni na laguni dogodilo da mi je auto nenormalno dimio, a ventil je bio čist kao suza. Nije izbacivao nikakvu grešku, a pregled Clip-om također nije otkrio nikakvu anomaliju. Problem sam otklonio rastavljanjem EGR-a i čišćenjem te povratne opruge. E sad, dali se EGR (vidim da je drugačiji od mog na 2.2 dCi) može rastaviti na špulu + ventil ne znam, ali znam da se može izvaditi i očistiti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Mislio je valjda na to kuciste.. Od prijatelja automehanicara, nije dobar odmah cu reci :D kaze da su jednom probali rastaviti ga i nisu uspjeli, tako da cu sutra probati napraviti kako vi kazete :)

Očisti dobro i ovu cijev (saksofonska) povrata kojom ispušni plinovi dolaze na EGR (kućište).

Link to comment
Share on other sites

Mene ko *ebe a? :bat: EGR benzinci nemaju,to mi je sad jasno. Sta jos pogledat. Kad ga zakoljem pocnu greske. Sta jos pocistit i prekontrolirat?

Link to comment
Share on other sites

Iza ispušne grane je ubodena u cijev ispuha. Donja sonda je ubodena u cijev ispuha iza katalizatora.

Zamijeni im mijesta, iste su.

 

post-14075-0-86325700-1415785356_thumb.j

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Pitanjce, ociscen EGR :) i sada je problem ovakav, navodno ne radi neki ventil ( elektro ventil, N75) prije turbine i ona ne radi, motor 1.5 dCi.. Koja je cijena u tokicu npr. ili moze li se montirati s nekog drugog auta, ili neko drugo rijesenje? Vise informacija..? Hvala puno!

Link to comment
Share on other sites

Iza ispušne grane je ubodena u cijev ispuha. Donja sonda je ubodena u cijev ispuha iza katalizatora.

Zamijeni im mijesta, iste su.

attachicon.gifLambda sonde.jpg

S time,pretpostavljam,dobijem efekat da eventualno sredim stvar a po*ebem ekologiju koja se ne osjeti na radu motora?
Link to comment
Share on other sites

Ako je stvarno problem u gornjoj sondi na ovaj način ćeš riješiti rad motora, ali će svijetliti lampica ispušnih plinova. Ovo neznači da ćeš zeznit ekologiju, katalizator normalno odrađuje svoje, ali će lampica goriti zbog loše lambda sonde.

Link to comment
Share on other sites

Mogu se *ebat da izvineš. Donju sam lako skinuo al nema momka tko bi gornju odvida. Nema mista za kljuc nigdi plus sto je od topline zapekla.... Sve san raskopa zaqurac.

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Zapeče od topline, šta je i normalno. Potrebno je upalit auto i da se to malo zagrije (jasno, ne da peče za popizdit). Čak i tako piše u manualu.  Malo WD-a i ide to. Neznam koliko fizički imaš mista, ali bi moralo imati mogućnost za zamjenu (skidanje).

 

Otpilaj ključ ako triba i skrati ga ili malo smršaj pa će i ruke biti elegantnije.  :zubo:

 

Nemoj da moran dolazit u Korčulu, Inače btw. koliko san skužija ti si iz Korčule (govorin o mistu na otoku Korčuli), a ja iman frenda iz Splitkog škvera iz Žrnova. On mi je objasnija da je to zapopizdit blizu.  :D

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

I ja san iz Žrnova. :plazi: Bilo je toplo koliko treba,ključ san obradia frezon al đaba,opet je tisno. Onda san pretjera s frezon pa je puka ključ. Jedino dobar cjevasti ključ bi možda moga jer kroz njega eventualno moze proc kabel i sonda samo jack mi se cini presirok.... Uglavnom,zajebano. Odusta san i sve vratia nazad i osa ispuhat injektor po injektor da ne bude da nisan nista napravia. Kad san skida prvoga,zaboravi san da moze bit malo tlaka pa san dobia špric u facu i oči. Na pipavicu trk do kupatila pod vodu i tako to...... :D

Link to comment
Share on other sites

Je i možeš ga kupit u Renola kao specijalni alat. Vjerojatno mu je i cijena specijalna.  :D

Piše i njegov OEM broj. Za Megane-a 2 je onaj donji na slici Mot. 1495-01.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.