Jump to content

Check injection


Smuchac

Recommended Posts

Kod mene se prije 15-ak dana isto upalila lampica, išao na dijagnostiku i u pitanju je BIO EGR ventil.

Prije 30-ak dana je čišćen (tako je majstor rekao ali čisto sumnjam da ga je očistio) ali je rekao da ga treba zamijeniti na dijagnostiki je poništen ali je opet nakon 10-ak kilometara ponovo upalio nije bilo druge ili ponovno čišćenje ili zamjena sa novim ventilom, auto je Megane 2 2004g 1.9 DCI sa 248.000 kilometara.

Komplet generalka je urađena prije mjesec dana i odlučio se za novi EGR da me više ne zeza i jučer je promijenjen u Renault servisu u Rijeci moj je materijal njihova montaža.

Sada radi savršeno više se ne pali lampica, u toku vožnje nisam imao nikakvih problema dok je bila upaljena a danas sam radio tehnički tako da je i to presudilo.

Evo par slika novog i kad je skinut kako je izgledao.

2015_09_10_18_56_47.jpg 2015_09_15_14_23.jpg 2015_09_15_14_23_18.jpg 2015_09_15_14_26_02.jpg 2015_09_15_14_27_19.jpg

 

jel ima kakve razlike u vožnji sad uz novi egr, da li je sa tim starim začepljnim dimio auto ili slabije "povlačio", ili je samo izbacivao grešku? kolega je isto mjenjao egr i kaže da mu je auto dosta dimio uz stari egr

Link to comment
Share on other sites

Dobar ti je taj majstor. Sad uzmi taj EGR šta ga je on "očistio" i nabi mu ga pod nos.

Nemoj baciti taj stari EGR. Rastavi ga i dobro očisti pa nek ti stoji za rezervu.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Jeste dimio je ali nije puno najbolje se primijeti u vožnji po noći kad netko vozi iza teme i tada dobro stisneš gas i vidiš dim iza sebe.

Sada u vožnji imam osjećaj kao da diše punim plućima, kao da je dobio na snagi ovo navodim za današnji test i sa novim EGR-om  razlika je osjetna.

Cijena od oko 750 kn sa montažom u ovlaštenom servisu zaista se ne isplati zezati sa starim EGR-om.

Edited by Mateuss
Link to comment
Share on other sites

Kod mene se taj "check injection" msg sam pojavi prilikom paljenja auta i to samo nekad. I onda svijetli dok ga opet ne ugasim. U čem bi mogla bit fora? Neki filter goriva il šta već?

Link to comment
Share on other sites

Check injection znači uvijek isto: provjera sistema ubrizgavanja pomoću dijagnostičkog uređaja, najbolje CLIP. Tu se iščitaju greške, pa se pristupa daljem dijagnosticiranju kvara. Sve ostalo je puko nagađanje. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Meni se ovo počelo paliti prije mjesec, mjesec i pola. Palilo se ujutro kad je hladan motor, dok kasnije dok se mašina ugrijala, ako sam ga ugasio pa upalio, poruke nije bilo. I kaže majstor (s dijagnostikom) da je neki predgrijač motora ako sam dobro shvatio. Sad kad sam konačno skupio novac da to zamijenim, zamijenili su ga u ponedjeljak. No nakon zamjene, sad se počelo opet paliti ali bez pravila. I kad je topli i hladni, upali se poruka. Danas opet idem do majstra radi drugih stvari pa ću mu reći nek to pogleda. Neki savjet što da gledaju? Koliko čitam, može bi i EGR ventil? Filter goriva (koji je bio popravljan prošle godine)? Još nešto?

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Evo, bio sam kod majstora danas i u prilogu je slika koje greške javlja. Greška za "impact" i "cooling system" je posljedica sudara kojeg je moja draga prouzročila i to je resetirano. Eh sad, ova treća greška, preheat, to mi nije jasno. Uzeli smo drugi takav uređaj (rabljeni) koji je bio ispravan i zamijenili. Ali poruka "check injection" se i dalje stohastično javlja. Odmah poslije servisa ništa, ali nakon 2 sata opet se javlja. I nema pravila, topla ili hladnja mašina, poruka iskače...

greška - megane.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koji drugi uredaj?

Mogu raditi problem grijaci ili jedan od njih ili relej grijaca.u braniku lijevo.

Link to comment
Share on other sites

neki predgrijač za motor. Sa drugog ispravnog auta smo skinuli i stavili na moj. I sad se greška pali bez pravila. Dok je bio stari predgrijač gore samo se palilo dok je bio hladan. Dok je bio topli motor, onda se nije palilo.

 

EDIT: Eto tek sam jučer bio kod mehaničara i zamijenio je jedan grijač (mislim br 3). I sad se više lampica ne pali. Kako sam već bio živčan od te lampice, iritirala me do bola :) 

Kad se ugasila, bio sam sretan kao malo dijete....

Edited by alengrosevic
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Bok.Novi sam na forumu.Iz svoga iskustva cu napisati pa mozda nekome pomogne.Auto megane grandture 15.dci 63 kw 2007 250000km..

Chek injektion prvi put prije 2 godine sve normalno problem filter goriva. Presao nakon toga 40000 km

prije mjesec ista stvar sve radi normalno sam teze upali pri prvom paljenju ,nakon brisanja greske 200 km kao da nije nista .opet se pali sve normalno samo teze upali nakon duze stajana cirka 4 sata.baci dim koji ima miris kao da gorivo nije sagorijelo.Renault servis u Bjelovaru kaze sljedece. Injektor otisao sve treba mjenjat to ti delphi pumpa koja se ljusti dizne rezervar i jos svasta.Popravak tij je od 11620 do 20000 kuna. Mjesec dana sam tako vozio napravio 2000 km pa si mislim logicki da se pumpa ljusti bilo bi jos or a ne samo isto.Lampom zasvjetlijo rezervar kada ono se sjaji ali nisu strugotine nego zrnca pijeska.lako se da laika prevarit, filter cist. Da skratim otisao je nosac motora.Zbog njega i vibracija se stiltalo racunalo vjerovatno je gubio negdje kontakt pogubli su se kodovi diza.dize su izvadene i ispitane i sve su ipravne makar je orginal diagnostika pokazival da je jedna zacepljena.Popravak je kostao 1100 kuna.Nakon razgovra sa starim majstorima koji imaju iskustva vele mi da nosac motora moze razje.... cjeli motor. E da mjerac protoka zraka mi je  vec 2 godine kao da ne radi ali sve je ispravno  pokazuje gresku.greska na dijagnosti renolovoj je bila DF 026 i DF859.iz iskustva jos da napisem sve sta ima veze sa strujom prvo uvijek provjerite spojnice ili kontakte i pospricajte elektro kontakt sprejom puno novaca ce vam sacuvati.Auto je inace vani cijelu godinu.vlaga radi cuda. nadam se da ce nekom ovaj post pomoci .uvijek me se moze nazvati drage volje cu odgovorit.kazu mi u renolovom servisu da 1 deci dvtaktola na rezervar sprijecava ljustenje pumpe i stopanje dizi.To mi je bio njihov savjet.

broj je 0992140343

Pri imao clia 12 60 ks 194000 km jedini kvar termostat od 90 kuna potrosne djelove ne racunam kao kvar

Edited by Dugi
Link to comment
Share on other sites

Dvotaktol rješava sve probleme. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na wartburgu.

Link to comment
Share on other sites

da istina, za delpfi pume mozda da .

bolje sprjecit nego ljecit

jer ko se opece u vruce mljeko taj puse i u jogurt

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.