Jump to content

Check injection


Smuchac
 Share

Recommended Posts

P.S Jel taj Žrnovac možda Nikša? 

Sinoć sam sve rastavio kako bih došao do sonde koju Bogu hvala,nisam uspio odšarafit pa sam sve sastavio i propuhao kompresorom injektore i sastavio. Sinoć sam se vozio desetak km i jutros desetak i sve 5. Danas sam nakon posla na pumpi usuo STP injector cleaner na niti 15L goriva da ga malo šukne i napravio manji đir. Inače se sipa na puni tank al ovo sam namjerno napravio da ga malo bolje propuše jer je manja količina goriva pa antibiotika ima više u odnosu jednog i drugog. Na povratku s pumpe nakon niti 2 km u brdu opet CHECK INJECTION i ESP/ASR SYSTEM FAULT. Stao,ugasio motor i upalio opet kao i neki dan. Greške nestale ali se upalila ona lampica plinova i gori stalno a motor radi dobro kao... Onda sam kod frenda opet uzeo dijagnostiku i igrao se. Grešaka ko u priči.... Pobrisao sam sve,turirao i opet čitao greške i sad ih nema više... *ebeš sve kad nikad ne znaš kad će prdnut...

 

post-7112-0-29713700-1416329683_thumb.pn

 

post-7112-0-15710700-1416329702_thumb.pn

 

Prva slika je popis grešaka a druga samo expand grešaka gdje se nalaze još neka objašnjenja i neki dodatni kodovi...

 

Mislim zvat ovog lika s clipom još jednom ili u krajnjem slučaju zapalit za Opuzen kod Jerkovića u servis...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Eto izbacio ti je greške. Znači :

- motorić ler gasa (ili motoriić ili potenciometar klapne, jer ako je potenciometar na jednom dijelu u prekidu to rezultira zatvaranjem klapne i gasi ti se auto).

- potenciometar na pedali gasa.

 

Za prvu ruku možeš pogledati ono najosnovnije. Skini jednom i drugom konektore i očisti ih. Sami motorić možeš i omski ispitati. Spoji instrument na konektoru u pinove br. 3 i 5. Ispravan motorić ima otpor od 1,57 Ohma pri tempepraturi okoline od 23°C.

Link to comment
Share on other sites

Jel to sve na onoj klapni metalnoj ili je motoric negdje drugdje?

Link to comment
Share on other sites

Motorić i klapna sa potenciometrom su zajedno u istom kućištu.

Potenciometar pedale gasa je na pedali gasa.  :D Moguće da je i njoj u prekidu na jednom dijelu klizni kontakt.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Wish me luck. Idem danas opet kod ovog lika sa clipom. Znam ga,ucio me u skoli neke predmete,zna znanje i voli Renault. Anyway,dat cu mu do znanja par stvari. Prosli put njemu 200 za niti pola sata dijagnostike i 420+ dostava za MAP senzor pa opek štanga. 700 kuna a auto se nije popravilo. Rec cu mu da ja pare nemam obicaj bacat pa nek misli. Jebiga,popravi ili reci tocno sta je pa ces bit placen. Vrlo jednostavno...

Link to comment
Share on other sites

Nije baš ontopic, ali pošto sam se javio na prvoj stranici... da javim, pa možda pomognem ako čita netko sa istim autom... za sada se čini kao da je problem sa mojim R26 riješen... auto je bio u drugom servisu, gdje smo čistili dizne (ultrazvučno), kaže čovjek da mu to nije prvi RS (225 ili R26) sa tim problemom, i da je nekima to radio već i na 40 k km (imali su iste probleme kao i ja). Uglavnom, nakon tog zahvata - drugi auto, drukčije radi, "čvrsto" drži minimum, nema pucketanja na leru i najbitnije - ne pale se više nikakve lampice, ni check engine, ni check esp. Pogledajte video u mom prvom postu na prvoj stranici, e pa maltene isti efekt smo postignuli čišćenjem (onaj je napisao da je kupio nove).

Zašto se to dogodilo - vjerovatno su dizne (pre)osjetljive, jer se to ljudima masovno dešava i vani (bar sudeći po stranim forumima), pa ne vjerujem da je do goriva, a uz to, npr. ja nastojim točiti OMV (Crodux) 100, kada mi nije pri ruci točim INA98 (uglavnom po autocestama), i uvijek nastojim točiti na novim pumpama sa velikom frekvencijom auta.

 

Uglavnom, poništene su greške i od onda se više ne javljaju - za sada sam ispraznio dva tanka u raznim režimima vožnje i za sada je sve OK. Nadam se da će tako i ostati. Čak se (očekivano) i potrošnja nešto smanjila, a vjerovatno će se smanjiti i još malo, obzirom da sam testirao auto u raznim režimima i nisam baš pazio kako vozim. Auto sada radi normalno i ide dobro, a taj me zahvat koštao svega 500 kn. Nakon toga sam odmah odradio i malo "jači" srednji servis, tako da smo i neke druge sitnice riješili, promjenili ulje, filtere (ulja, klime, itd.), svječice i još neke stvari... zadovoljan sam sa servisom, svaka preporuka, Renault servis kraj Rovinjskog sela (na cesti od Limskog kanala prema Rovinju), Autokuća Cerin, neznam može li se reklamirati ovako, ali dečki su zaslužili pohvalu...

E da, da ne zaboravim... vlasnici R26 neka si provjere crijevo dovoda goriva... moje je počelo puštati, dobro da se to desilo na servisu (kako smo skidali crijevo, tako je puklo, ali maltene smo ga jedva dodirnuli, znači bilo je pitanje trenutka)... znači nakon metalnog dijela (koji dolazi iz tanka) ide onaj plastični/gumeni dio, e pa taj dio znači između metalnog dijela (koji dolazi iz tanka) i onog čvrstog plastičnog dijela koji ide dalje na dizne, par cm od tog spoja prema diznama, gdje je savijeno kraj cijevi od turba... malo si bacite oko jer ono originalno crijevo je zaista tanko i krhko, tj. bar je postalo krhko nakon višegodišnje izloženosti visokim temperaturama (da je normalno - nije, da je opasno - jest, ali šta je tu je)...

Pozdrav i do pisanja...  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pozdrav, meni se jučer kod paljenja upalilo Check injection i stalno svijetli servisni ključ. Auto najnormalnije ide i vuče. Šta sad?!

 

Kak se hendla s tom CLiP kineskom dijagnostikom?

Link to comment
Share on other sites

Graba, imaš negdje na forumu moj tutorial za čišćenje sa slikama pa potraži

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

kad ste vec kod injectiona da se i ja ubacim. 
Dok se vozim po autoputu nakon nekih 1h , 1:30h, upali mi se injection fault i nakon 5 sekundi se ugasi i to je to. Poslije toga sve normalno radi. Dali netko zna sta bi to bilo??? Hvala

Link to comment
Share on other sites

dali se nesto lose moze desiti , jer meni je to otkako sam ga kupio ima vec 5 godina, i zasad je sve ok ne gubi gas , potrosnja ista sve super radi ?

Link to comment
Share on other sites

kak se moze na prvu ovak prepoznti da su ili dizne ili commonrail pumpa losi/pri kraju?pretpostavimo da na hladno ne baca gresku nikakvu, nekad ne stignes probat "na toplo".

Link to comment
Share on other sites

Provjeriti povrate kolko goriva daju. Ak se neki razlikuje od ostalih (injektora) to je jedan od pokazatelja. A pumpu, uzmes neku diagnostiku i mjeris tlak u voznji itd i uspiredjujes s "zahtjevanim" za odredjen okretaj te poziciju gasa

Idizne se vide prek diagnostike preko "fuel trima"

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ovako, upravo mi se u voznji nakon vec cca 20 prijeđenih km upalila poruka na displayu "check injections" eh s obzirom da sam nedavno nabavio "polovni auto" živ sam se usrao, auto vuće ko blesav ne dimi i tak vozim se ja do prvog stajališta i stanem da pogledam manual naravno on je na njemačkom, upalim auto i više ne baca to upozorenje.

 

Moram li se birnuti i što napraviti? Da li se to tak samo od sebe povremeno zna desiti da li je to normalno ili nije? Kada se moram početi brinuti kada ona stalno svijetli iili?

 

Hvala Vam puno, ovo mi je prvi dizel i ne želim imati loša iskustva :) auto je 2007 godina, rm II grandtour 1.5dci 76 kw phase 2, 159 tisuća km.

 

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Sam si odgovorio

:) tražim samo potvrdu.

 

Da li je okey da se ta lampica upali tu i tamo ? Da li se to i Vama događa? Gledam da je kiša auto je bio Vani dogodilo se kod stiskanja gasa i preticanja kada sam stao i upalio auto lampica više ne svijetli tj taj tekst na displayu.

 

Auto nije cukao, nije radio slabije niti išta treće. 

Može li uzrok biti filter goriva ili neka smet u gorivu i slično? Sorry na pitanjima no želim se upoznati sa ovim autom skroz.

Edited by alokin
Link to comment
Share on other sites

Eto opet mi se nakon cca 35 km vožnje uplalila chek injection lampica.. opet auto vozi ko da mu nije ništa ,ne dimi ništa 0 bodova. Izgasim auto i upalim bez problema, greške nema, nestala je.

 

Sada sam siguran da filter goriva nije jer sam sve prije par dana mijenjao uključujući i veliki servis..

 

Nadam se da je samo neka smet ili slično? Fakat ovo ne kužim...

Edited by alokin
Link to comment
Share on other sites

Kao sto lampica i kaze: provjeri ubrizgavanje. Tj. otidji u ovlasteni servis i prikaci vozilo na Clip dijagnosticki uredjaj koji ce da prikaze koje su greske zabiljezene u memoriji kompjutora. Bez toga je sve nagadjanje, pogotovo na motoru koji je u tvom vozilu. Kad budes to uradio, zamoli tehnicara da ti pokaze koje su greske u pitanju, tj. zapisi ih.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Imas peh, na redizajniranima i to pogotovimo tim jacim od 78kw (mislim da je 78)  je to dosta rijede al desava se..

ako nije neka banalna sitnica, onda imas dvije mogucnosti, jeftiniju i skuplju

vozi kod nekog tko ti se cini posten, i moli da nije pumpa

Link to comment
Share on other sites

Imas peh, na redizajniranima i to pogotovimo tim jacim od 78kw (mislim da je 78)  je to dosta rijede al desava se..

ako nije neka banalna sitnica, onda imas dvije mogucnosti, jeftiniju i skuplju

vozi kod nekog tko ti se cini posten, i moli da nije pumpa

ide u ovlašteni na dijagnostiku pa će valjda znati što je

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kod mene se prije 15-ak dana isto upalila lampica, išao na dijagnostiku i u pitanju je BIO EGR ventil.

Prije 30-ak dana je čišćen (tako je majstor rekao ali čisto sumnjam da ga je očistio) ali je rekao da ga treba zamijeniti na dijagnostiki je poništen ali je opet nakon 10-ak kilometara ponovo upalio nije bilo druge ili ponovno čišćenje ili zamjena sa novim ventilom, auto je Megane 2 2004g 1.9 DCI sa 248.000 kilometara.

Komplet generalka je urađena prije mjesec dana i odlučio se za novi EGR da me više ne zeza i jučer je promijenjen u Renault servisu u Rijeci moj je materijal njihova montaža.

Sada radi savršeno više se ne pali lampica, u toku vožnje nisam imao nikakvih problema dok je bila upaljena a danas sam radio tehnički tako da je i to presudilo.

Evo par slika novog i kad je skinut kako je izgledao.

2015_09_10_18_56_47.jpg 2015_09_15_14_23.jpg 2015_09_15_14_23_18.jpg 2015_09_15_14_26_02.jpg 2015_09_15_14_27_19.jpg

 

Edited by Mateuss
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.