Jump to content

Hladan start trese i zapusi


aless

Recommended Posts

Dakle kako je zahladnilo jos jedan problem upali auto bez problema ali pocne malo da trese i zapusi bijeli dim. Moram sacekati mozda minutu da bih mogao normalno krenuti pa.me interesuje da li je to normalno posto jos uvijek nisu neki ekstra minusi.

Hvala unaprijed na svim informacijama

Motor je 1.5 60kw

Edited by aless
Link to comment
Share on other sites

Vrlo vjerovatno da ti neki grijač ne radi, ako se to samo dešava kod pokretanja hladnog motora.

Link to comment
Share on other sites

Da samo kod pokretanja hladnog motora i to kada je hladno vani. Koje su cijene grijaca i da li se mjenja u kompletu?

Link to comment
Share on other sites

Mnogi ne mijenjaju sve, iako je preporuka. Mislim da je grijač oko 150kn, ali nisam dugo kupovao pa ne znam. Prvo provjeri da li je kriv koji.

Link to comment
Share on other sites

Možeš dijagnostikom, ali ima i stari dobri način.

Uvjet je da su grijači dostupni. Otpojiš žicu koja dovodi struju do njih i ono čim su međusobno povezani. Može biti žica ili lim.

Uzmeš komad žice sa licnama i spojiš na akumulator na +, a drugim krajem žice ideš od grijača do grijača. Pri doticanju žice i grijača, ako zaiskri, taj radi.

Kod kojeg nema iskrenja NE radi.

Ako mijenjaš sam, pazi da kod odvrtanja grijača isti ne pukne, jer si onda napravio gadno s**nje.

Link to comment
Share on other sites

ima još jednostavniji i elegantniji način, ohmmetrom ispitaj otpor na svakom grijaču posebno...kod mene je 0.6 ohma kad je ispravan...saznaj refernetnu vrijednost ispravnog grijača za tvoj motor i udri...

Link to comment
Share on other sites

Malo sam googlao pa vidjeh da bi ovo mogao biti i simptom da jedna dizna ne radi? Sta mislite o tom scenariju, nadam se da nije?

Link to comment
Share on other sites

Ajde se ti nemoj nervirat dok jos ne znaš zašto....otiđi kod nekoga tko zna odradit dijagnostiku,pogledat sve parametre motora pa javi što je bilo...

Link to comment
Share on other sites

Taj motor pali bez ijednog grejaca i na -10, provereno. Bojim se da ovde nije grejac. Pogotovo ako ne pali "service" lampicu.

Link to comment
Share on other sites

Sutra cu znati najvjerojatnije ili u ponedeljak, znaci stvarno nikakvih problema dok je topal samo kada je hladno prvo paljenje zatrese i to traje 30sek do minute. A upali bez problema ikakvih.

Link to comment
Share on other sites

Bijeli dim i trešnja motora mogu samo na diznu da upućuju , grijači nisu 100% , jer K9K pali bez ikakvih problema bez ijednog grijača provjereno.

Najjednostavnije skini povrate sa dizni , koja vraća najviše ta ne valja , to ti je za prvu ruku , ali najbolje odi do nekog bošiste da ih ispita.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

100-150KM polovna , 200KM reparacija a 470KM nova.

Na dijagnostici možeš vidjeti kolika je korekcija po dizni pa da te uputi koja je loša.

Najsigurnije je ispitat ih na "stolu" onda znaš na čemu si.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Da li moze dijagnostika i na vrucem autu pokazati koja je losa dizna ili bi moralo biti hladno auto (posto se problem javlja na hladnom startu)?

Link to comment
Share on other sites

Da li moze dijagnostika i na vrucem autu pokazati koja je losa dizna ili bi moralo biti hladno auto (posto se problem javlja na hladnom startu)?

Ne mora da bude hladan, moze i na vrucem motoru sve da pokaze. Ali najbolje je ispitati prelivanje dizni, jer korekcija parametara dizni ne ukazuje samo na problematicnu diznu, vec na ceo sklop klip-cilindar.

Link to comment
Share on other sites

Bio sam kod svog majstora kaze da to nije nista strasno i da ne obracam paznju na to (bio je prisutan na hladnom startu i cuo je). Sad me interesuje da li ce se stanje pogorsavati i u kom smjeru ce to ici? Da li smijem ostaviti to i ne dirati?

Edited by aless
Link to comment
Share on other sites

Da li mogu neki aditiv sipati za ciscenje dizni, da li bi to pomoglo ili preostaje jedino mjenjanje?

I da li je moguce da je tako ozbiljna situacija a da nemam apsolutno nikakve druge simptome sem tresnje na hladnom startu koje traje 20-tak sekundi i malo bjelog dima nakon paljenja.

Edited by aless
Link to comment
Share on other sites

Moguce da imas ulje koje se slije u cilindar preko ventila dok je motor hladan, pa to ulje izgori prilikom prvog paljenja. Nemas te simptome prilikom paljenja na topao motor?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.