Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Danasnja Yuasa po meni nema neke veze sa Yuasom od prije 5-10 godina...

Nekada su bili pocetak i kraj za motore, danas se sve vise stapaju s prosjekom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Yuasa je br. 1 što se tiče akumulatora za skutere i motocikle, a kvalitetom ne zaostaju ni akumulatori za automobile/kamione/brodove.

jel neko ima iskustva s Yuasa ? :D dolazi s 3 godine - 75/650 - https://www.yuasa.co.uk/batteries/automotive/ybx3000-smf-batteries/show/all.html

3 godine jamstva, projektiran za 30.000 startanja. Izvrstan.

Uzmi u obzir da Yuasa jedina deklarira startnu struju po EN1 standardu, dok svi ostali navode startnu struju po EN2 standardu. Konkretno, ovaj ima 780A.

Kod mene košta 855 Kn.

aHR0cHM6Ly93d3cueXVhc2EuY28udWsvbWVkaWEvY2F0YWxvZy9wcm9kdWN0LzEvNS8xNTYyZTM5YzdkMzc0OF8xLmpwZw==.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prije 5 godina i više je Yuasa palila Ducatije i V2 Aprilije u prosjeku 5-7 godina, danas masovno odlaze na R4 motorima unutar 5.

Uostalom i pojeftinile su za valjda 50%. Jel to zbog ozbiljnijeg ulaska na trziste ili i nekim njihovim rezom u troskovima proizvodnje, ne znam.

Ne velim da Yuasa i danas nije najbolji aku za motore, je, ali nije ono sto je bila.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Yuasa je br. 1 što se tiče akumulatora za skutere i motocikle, a kvalitetom ne zaostaju ni akumulatori za automobile/kamione/brodove.

3 godine jamstva, projektiran za 30.000 startanja. Izvrstan.

Uzmi u obzir da Yuasa jedina deklarira startnu struju po EN1 standardu, dok svi ostali navode startnu struju po EN2 standardu. Konkretno, ovaj ima 780A.

Kod mene košta 855 Kn.

kako bi ga usporedio s exide premium CT i beren gold ? znam da je malo siroko ali sam na ta 3 trenutno - odlucio sam investirat malo vise za 3god garancije i kvalitetniji aku.  

inace imao sam yuasa na motoru, 12Ah AGM, testirana pri isporuci nekih 400A ali je zato ljepo krepala nakon 6 mjeseci i 2 tjedna.. garancije naravno da nije bilo jer su moto 6 mjeseci

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Nekoliko ljudi koje dobro poznajem uzelo je u Rijeci (točnije, Viškovu) u Berenu akumulator Yuasa i jako su zadovoljni. Niti jedan ne pokazuje znakove posustajanja, a voze se maltene kao taxi vozila sa 50-ak paljenja dnevno (radni auti, obrtnika). Jedan od njih je često kod mene na provjeri stanja i - sve 5. Nakon 2 godine startna struja je pala svega par posto... Samo šteta što na stranici od Berena ne mogu vidjeti ništa drugo osim ASIA modela  ;o(

Link to comment
Share on other sites

inace imao sam yuasa na motoru, 12Ah AGM, testirana pri isporuci nekih 400A ali je zato ljepo krepala nakon 6 mjeseci i 2 tjedna.. garancije naravno da nije bilo jer su moto 6 mjeseci

Kako? Pa jamstvo na Yuasa na moto baterije je 12 mjeseci...!

 

Link to comment
Share on other sites

pre 5 godina sam bio kupio, kod Moto Sepic-a uz hrpu ostalih dijelova. jbg kako bilo bilo je.. sad vec svejedno :) lako moguce da ga je motor sahranio, ali sam od AGM-a koji je kostao skoro kao ovo sto sad zelim kupiti (milim oko 600-700kn ) 

Link to comment
Share on other sites

kako bi ga usporedio s exide premium CT i beren gold ? znam da je malo siroko ali sam na ta 3 trenutno - odlucio sam investirat malo vise za 3god garancije i kvalitetniji aku.  

Koji god od ta tri izabrao, nećeš pogriješiti. Osobno, ja bi uzeo Exide Premium. Jedini (od ova tri) je OE kvalitete. Ti uzmi što se tebi najviše sviđa.

 Samo šteta što na stranici od Berena ne mogu vidjeti ništa drugo osim ASIA modela  ;o(

Nismo još napravili apdejt na web stranici. Lijenčine :-)

Link to comment
Share on other sites

Jesi riješio auto, odnosno jesi li još oštećen od tuče?

Nisam, još uvijek je izbuban...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tužno je gledati takav auto, znam jer je moj bio takav.

Link to comment
Share on other sites

Nisam, još uvijek je izbuban...

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Pegi iz Sinja ti to riješi, ali je stalno u gužvi. Baš radi jednu s klasu u amg izvedbi srebrnu sa crnim krovom, ST registracija. I taj je skoro proplakao kad mu ga izbubalo

Link to comment
Share on other sites

Cemu plakanje za necim tako prolaznim i nebitnim kao sto je hrpa lima, koji je uz to i bacva bez dna :p 

Link to comment
Share on other sites

Kaj uzet od akumulatora, u prosjeku svake 3-4 godine ih moram mjenjat tj u 7 god kolko je thalia kod mene promjenio sam vec 2+ onaj sa kojim je auto i kupljen. Sad je vrijeme vec za cetvrti. Zakaj odlaze tak cesto? Jel nebi trebali trajat po 5-6-7 godina?

Treba uzeti adekvatan i ne neki najjeftiniji neg neku bolju seriju npr Fiamm Titanium pro, Beren Gold, Exide premium, Varta ili Bosch Silver te jače linije i da nije startna struja premala to je NAJVAŽNIJE i onda bude trajao 7 godina minimalno niš ne brinite. Kratko traju ovi jeftileni ilitiga smeća od poluproizvoda kaj ekipa kupi pa misli da su jeftino prošli a u stvari prođu na kraju skuplje. Suma sumarum platite bateriju 200 kn više za minimalno 7 godina mira. Konkretno, nama je baterija trajala 7 godina i auto je prodan taj novi vlasnik ju je vozio još 2 s tim akumulatorom no nakon tog je auto stradao u teškoj nezgodi. Uz dobar odabir i pažnju baterija može potrajati prilično. Danas je problem što se auti ne voze više dugo neg se češće mjenjaju pa onda prije prodaje ljudi ubace bateriju tek toliko da pali i da je najjeftinija po mogučnosti koja postoji u gradu.

Link to comment
Share on other sites

Znaci to je problem, uzimao sam do sada u intersparu one najjeftinije pa valjda zato i ne traju dugo. Nista onda sljedeci ce biti yuasa pa se nadam da ce potrajati.

Link to comment
Share on other sites

Ka smo vec kod interspara imaju na akciji pristojne ratkape od 13 15 i 16" za 136kn komplet i kablove za paljenje u okrugloj torbici za 69,99kn.

Pise na njima booster 600A. Malo sam oh otvarao i gledao, cak izgledaju pristojnog presjeka, osim ako nije deblja izolacija od zica unutra. Mislim da cu ih kupiti, daleko bolji su od onih po benzinskim pumpama

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

i ova sto ja imam je izolacija mozda 2mm2 ali kao sto rekoh, does the job. budem slikao kad dodjem doma :)

Link to comment
Share on other sites

Tis su slični onima koje ja imam, a kupio sam ih prisilno kad mi je Laguna ostala bez struje ispred Bauhausa u Splitu. Zaustavim ja ženu s Meganeom 3 i pitam je mogu li dobiti malo struje, kaže ona meni: "joj pa vi imate isti auto kao ja (ne vidim kako Lag 2 može biti isto auto kao Meg 3), bla, bla, ja se bojim da se ne bi što dogodilo". Ja na to njoj "nema veze pitat ću nekog drugog". Na kraju sam uzeo struju s Gnojfa 2 pa neka nešto kažu protiv vozača Vau, vau-a.

Link to comment
Share on other sites

Znaci nije ti dala :D da skratimo pricu, kod ovih ak si vican natezanju gume cak i mozes vidjeti koliki je presjek vodica.

Link to comment
Share on other sites

Evo pikčer

Izgledaju isto kao i ono što imam doma već 10+ godina. To je za benzince s 4 cilindra možda 100A uvrh glave. 600A struje bi ih rastopilo.  Palio sam druge aute s time, svoj fala bogu nikad jer nije bilo potrebe :) Ako malo dulje verglaš fino se ugriju.

Ne bi palio d-zlo s time. Inače u dućanima gdje prodaju opremu za kamione mogu se naći pravi kabeli.

Link to comment
Share on other sites

Izgledaju isto kao i ono što imam doma već 10+ godina. To je za benzince s 4 cilindra možda 100A uvrh glave. 600A struje bi ih rastopilo.  Palio sam druge aute s time, svoj fala bogu nikad jer nije bilo potrebe :) Ako malo dulje verglaš fino se ugriju.

Ne bi palio d-zlo s time. Inače u dućanima gdje prodaju opremu za kamione mogu se naći pravi kabeli.

s istim takvim palim svog dizla ovih dana dok mi ne dodje novi aku.. i nikakvih problema. upali doslovce na prvom okretaju motora i sretno vergla... 

Link to comment
Share on other sites

600 A mora bit kabel ko od samog akumulatora. Moj brat si je napravio kablove od kablova aparata za varenje. To je kabel a ne ove igrackice.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.