Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

18 hours ago, ivan.martinko said:

ne, mora biti prodan i ugrađen najviše 18 mjeseci od datuma proizvodnje.

Ovako ja radim

Svakih 5-6 mjeseci popišem serijske brojeve svih Exide akumulatora u dućanu i pošaljem mailom. Dobavljač sam procijeni koje baterije stoje predugo, dođe i donese novije, a starije odnese natrag. 

18 hours ago, ivan.martinko said:

 Moj kompa koji radi u tokicu tak isfura svaku jesen sebi novi.. ovaj utrpa da je neispravan, ne opravdavam to ali ima svega.

Ovo se zove varanje kupaca. Ako to radi s akumulatorima, zašto ne bi radio i sa svim ostalim? Nemam riječi za takve. On ako radi u trgovini autodijelova, sigurno može uzeti akumulator po nekoj boljoj cijeni od redovnih kupaca, još kad uzmemo u obzir činjenicu da se akumulator ne mijenja svake godine, čemu to? Nema se novaca za akumulator pa treba varati kupce? Zato i jesmo generalno u banani, svak' gleda neke svoje sitne interese, nema veze šta san zaje+a čovika, bitno da san ja riješija sebi problem. Kojeg ustvari nema, jer čemu novi akumulator svake godine? Preporuči svom kompi da "isfura" novi akumulator svaki mjesec

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, mario #8 said:

Hvala, a jbg, pogle gore kaj piše na onom papiru. Niš, budem vidio to ove dane lagano. Već mi glava danas izgara od ovog sveg. KGJ, auto mi pali, i baš me briga. Nadao sam se da je aku a ne anlaser il nešto, onda bi imao tek komediju.

Hvala svima. :)

Taj stari akumulator je očito neispravan. Da li je tvornička greška ili ne utvrdit će ovlašteni servis. Prema tvom opisu, to je 99% opravdana reklamacija. Kad ti bude usput, odneseš taj stari akumulator u ovlašteni servis, naravno ako je pod jamstvom, neka ga ispitaju. Ako se utvrdi da imaš pravo na zamjenu, trgovac ti treba dati novi, istovjetan. Obzirom da si u međuvremenu kupio novi pa ti zamijenjeni ne treba, možeš zatražiti da ti umjesto novog akumulatora daju neku drugu robu u istoj ili većoj protuvrijednosti uz tvoj nadoplatu. To je dobra volja trgovca hoće li pristati na tako nešto, nije obavezan. Imam i ja takvih slučajeva u trgovini, nije često, al' zna se dogoditi. Umjesto novog akumulatora, kupac uzme nešto drugo što mu treba. Sve fino provučem kroz kasu, stanje štima, kupac zadovoljan i sve super.

19 hours ago, ivan.martinko said:

36 mjeseci je jamstvo. Svugdje. Ne jamci trgovac nego dobavljac. U krajnjoj liniji proizvodjac. 

Jel jamci za auto renault hrvatska ili neki starkelj il baotic?

Ne moze nijedan trgovac na sebe preuzeti jamstvo na proizvod koji nije proizveo. Proizvodjac daje jamstvo. Na sve dijelove i vozila. Nikakav ni tokic ni beren..

Ma di ćemo uspoređivati jamstvo na automobil od 10-20 ili više tisućica ojra sa nekim pišljivim auto dijelom, pa makar bio i akumulator. 

Kupiš frižider u Peveca. Crkne u jamstvenom roku. jel ideš sa frižiderom u Peveca? Jel uopće kontaktiraš Pevec? Naravno da ne. Je*e se Peveca za tebe/mene i frižider zajedno. Oni su taj frižider nabavili po xy cijeni od uvoznika, koji na sebe preuzima odgovornost za zamjenu u jamstvu. Može i Pevec preuzeti odgovornost za jamstvo, dobio bi taj frižider po nižoj nabavnoj, al' onda mora imati barem jednog osposobljenog djelatnika koji će se baviti reklamacijama, pa raznorazne instrumente za rad, prostor za prijem i skladištenje frižidera, vozilo za prijevoz itd itd. A kraj tolike širine proizvoda u ponudi takvih trgovačkih lanaca, to im ne pada na pamet. Zato zoveš ovlašteni servis da utvrdi kvar. Ako ovlašteni servis utvrdi da je reklamacija opravdana, izdaje ti zapisnik. I pičiš u Peveca po novi frižider. 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, ivan.martinko said:

Ne moze nijedan trgovac na sebe preuzeti jamstvo na proizvod koji nije proizveo. Proizvodjac daje jamstvo. Na sve dijelove i vozila. Nikakav ni tokic ni beren..

Za ispravnost kupljenog proizvoda te servis istoga, odgovornost može biti ili na proizvođaču ili na trgovcu. Stvar međusobnog dogovora.

19 hours ago, ivan.martinko said:

Jel jamci za auto renault hrvatska ili neki starkelj il baotic?

Kaže Renault Hrvatska Baotiću/Štarkelju/nekom trećem slijedeće: evo ti renoli po nižoj cijeni, ti ih slobodno prodaji po nekoj svojoj računici, slobodno odredi jamstveni rok i na što se jamstvo odnosi, ali nas ne zamaraj kad nešto crkne u jamstvu. Sam se zaje*avaj s tim, ako nekom tvom kupcu rikne nešto na autu i moraš priznati jamstvo, od nas ćeš kupiti taj dio pa nek ide na tvoj trošak. Naravno da se to ne može dogoditi, to bi bio teški kupus, principal odnosno proizvođač Renault je sve to striktno propisao, nema tu zaje*ancije.

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam da trgovac u Tokicu sam sebi isfura svake godine novi aku a ne kupcima. Nikakvo varanje kupaca. Ako netko ovdje vara kupce onda si to ti sa povremenim neprovjerenim i neobjektivnim informacijama. Najprije si rekao da nikom ne priznas garanciju ako su mu kleme bile masne. Onda nakon sto se nekolicina clanova suprotstavila takvoj politici si reko da samo yuasa ima takvo cudno jamstvo. Dakle da nismo istrazili, mogao si desecima kupaca raznih akumulatora uskratiti pravo na jamstvo radi masnih klema i tako ih izvarati ko budale. Ima jos toga gdje si se zapetljao u pricama al mi se neda citirati i prepisivati.. vec je sve receno..

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, aquarius said:

Ma di ćemo uspoređivati jamstvo na automobil od 10-20 ili više tisućica ojra sa nekim pišljivim auto dijelom, pa makar bio i akumulator. 

Kupiš frižider u Peveca. 

kupio sam dosta stvari u pevecu i sličnim trgovinama i na svakom jamstvu piše da je jamac proizvođač i mreža distributera. kupio sam nedavno kućno kino sony i ispunjena je garancija sony a pevec je samo prodavač, prekupac. on ništa ne jamči.

kod exidea je distributer ACZ i nitko drugi. oni daju jamstvo i nitko drugi.

možda ti i tvoja firma uzimate akumulatore pod sumnjivim uvjetima (jeftini exide bez naljepnice i onda sjevne pod beren silver logom) i preprodajete te sami grantirate za njih, ACZ nema ništa s tim jer je roba mutna. ali za originalni exide garanciju daje proizvođač preko distributera. a ti si samo trgovac kao i pevec.. prodaješ baterije kao pekar kruh..

ali akumulator nije pišljivi auto dio, nego jedan od najvažnijih dijelova koji ak krepa na sred ceste može dovesti do velikih problema. pogotovo kod samo baterijama pogonjenih vozila. 

a usput i sam živiš od tih "pišljivih akumulatora"

Link to comment
Share on other sites

Da, i što radi s tim akumulatorom što ga je zamijenio? Čisto me zanima, dali ga vrati proizvođaču kao neispravn ili ga stavi na policu za prodaju?

Link to comment
Share on other sites

Bas bi nakon godinu dana izgledao ko nov. Upise se pod neispravan. I kako samo tokic garantira za njega ide u reciklazu, slicno kao beren s berenom. Nema ga kome vratiti jer je njihov "brend". Al ne uzima nesto skupo. Obicno onaj TQ koji je ionak jeftin..
To je bilo prije 5-6 godina, mozda vise ne radi to, nisam u toku.
Mozda je i proslost. Samo sam htio naglasiti da su akumulatori roba s kojom se lako manipulira. Obicne crne ili bijele te sive kutije sa jednim brojem. I naljepnica po zelji..
Nekad nije bilo tako.

Link to comment
Share on other sites

Ja cu navesti update sa svojim berenom gold: sad se skroz ispraznio, ni zaruljice u kabini vise ne rade.

sljedeci korak bi bio da ga odnesem na punjač al ne mogu jer se zapeko onaj ****ni saraf  koji je tu za ljepsi dojam , oko njega se malo hrde nakupilo i sad lula , ne mogu ga odsarafit derfor ni skinut akumulator.

Vidjet cemo kak ce bit kad ga napunim ,al ne ulijeva mi neko povjerenje nakon godinu dana tak.

 

Link to comment
Share on other sites

Ak imas mali smart punjac mozes ga napuniti u autu. Probaj skinut jednu klemu. Ali moze i ovako. Ali ak su ti kleme korodirane hmmm. To je lose.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, hrvojexyz said:

Ja cu navesti update sa svojim berenom gold: sad se skroz ispraznio, ni zaruljice u kabini vise ne rade.

sljedeci korak bi bio da ga odnesem na punjač al ne mogu jer se zapeko onaj ****ni saraf  koji je tu za ljepsi dojam , oko njega se malo hrde nakupilo i sad lula , ne mogu ga odsarafit derfor ni skinut akumulator.

Vidjet cemo kak ce bit kad ga napunim ,al ne ulijeva mi neko povjerenje nakon godinu dana tak.

Jesi možda izmjerio voltažu? Ako je pao ispod 10V, nešto ga je ispraznilo. Sam od sebe se sigurno neće isprazniti. Osim u slučaju ako izmjeriš 10,5-11,0V, tada je moguće da je neispravan, naglašavam moguće jer to treba utvrditi. Kako god, nastoj ga čim prije napuniti. Svako dubinsko pražnjenje startnih akumulatora, značajno skraćuje životni vijek. A ako stoji 4-5 ili više dana potpuno prazan, teško će se moći ponovo napuniti.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, ivan.martinko said:

kupio sam dosta stvari u pevecu i sličnim trgovinama i na svakom jamstvu piše da je jamac proizvođač i mreža distributera. kupio sam nedavno kućno kino sony i ispunjena je garancija sony a pevec je samo prodavač, prekupac. on ništa ne jamči.

Za kupljeni proizvod jamči onaj tko je naveden u jamstvenom listu. To može biti proizvođač, može trgovac, može Mate iz garaže, sve je to stvar dogovora i ugovora. 

17 hours ago, ivan.martinko said:

kod exidea je distributer ACZ i nitko drugi. oni daju jamstvo i nitko drugi.

Ako je u prethodnom primjeru Tokić preuzeo obvezu jamstva, onda on i jamči za ispravnost proizvoda. ACZ nema više ništa s tim.

17 hours ago, ivan.martinko said:

možda ti i tvoja firma uzimate akumulatore pod sumnjivim uvjetima (jeftini exide bez naljepnice i onda sjevne pod beren silver logom) i preprodajete te sami grantirate za njih, ACZ nema ništa s tim jer je roba mutna. 

Ne možda, nego si točno pogodio. Uzimamo otpad od ACZ-a, malo ih dopunimo na punjaču, oblijepimo krasnim naljepnicama, umotamo u celofan i puštamo u prodaju. Čovječe, upravo si nam "probio" tajnu.... :-)

17 hours ago, ivan.martinko said:

ali akumulator nije pišljivi auto dio, nego jedan od najvažnijih dijelova koji ak krepa na sred ceste može dovesti do velikih problema. pogotovo kod samo baterijama pogonjenih vozila. 

a usput i sam živiš od tih "pišljivih akumulatora"

Na vozilu ima toooliko važnih dijelova koji mogu otkazat' u vožnji da mi se ne da ni nabrajati. Akumulator je samo jedan od njih. Doduše, prema statistikama ADAC-a, 33% kvarova na cesti je uzrokovano kvarom na akumulatoru. Ipak, to se u 99% slučajeva može prevenirati ako barem malo vodiš računa o akumulatoru, u smislu da ga 1-2 x godišnje dopuniš na punjaču, a prije zime ili ljeta ga daš testirati. Tada su iznenađenja na cesti vrlo vrlo rijetka. Naravno to skoro nitko ne radi, nego se čeka da akumulator otkaže. Ako je on jedan od naaaajvažnijih dijelova, zašto 99% vozača ne vodi o njemu ama baš nikakvu brigu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ljudi ne vode brigu, nego idu na servise, pošteni serviser bi trebao na svakom servisu malo pogledati akumulator, vidjeti njegovu starost, pogledati struju punjenja, ako je otvoreni, razinu elektrolita itd. 

kod nas se ionako u većini slučajeva auti ne održavaju adekvatno, nego osnovno, pogotovo ovi na leasing a takvih je većina, a ostalo - kad se pokvari ili auto ne prođe tehnički. zato nam je loš vozni park. vozni park može biti star ali ne mora biti loš.

ko i akumulator. može biti star, ali ako je održavan, može potrajati više od jamstva.

ne ulazim u nečije poslovne odluke, ali zanima me kako ste unjeli te beren silver akumulatore iz njemačke u hr. na njima nije bilo ni marke ni modela, sive kutije sa brojem.

vjerojatno kao vrsta robe: baterija, porijeklo njemačka, datum primke taj i taj. mogućnosti manipulacije sa takvom robom su beskrajne.

svojedobno sam radio u trgovini - servisu skupe tehnike i znam što su jamstva..

imali smo također robu made in germany i kad je nekome nešto krepalo, taj se uređaj ili rastavio u našem servisu pa pokvareni dio slao u DE i vraćao nam se novi ili je išla zamjena cijelog uređaja.. red cijena uređaja je bila od 2000-20000kn i tu naš gazda nije imao ništa sa garancijom iako je ona glasila na nas, naš garantni list.

ništa nismo sami rješavali. doduše ljudi su čekali mjesec dana ali ipak dobili kak ti kažeš novo made in germany.

kod akumulatora to vjerojatno nije slučaj, bar ne kod ovih koji kod nas koštaju 500-1000kn jer znamo da su nabavne cijene 50% od cijene na polici (nekad i manje) pa je onda jednostavnije dati novo i bok..

iako jamstvo na akumulator pokriva vrlo mali broj kvarova, zapravo samo kvarove koji su nastali kao posljedica nekog nedostatka u proizvodnji, a takvih je vrlo malo, pa onda jamstvo za akumulator ne smatram nečim presudnim, većinom će akumulator polako gubiti kapacitet a ne naglo, samo ako krepa jedna od čelija ide reklamacija, na ostalo ne. i tak dalje..

11 hours ago, hrvojexyz said:

Ja cu navesti update sa svojim berenom gold: sad se skroz ispraznio, ni zaruljice u kabini vise ne rade.

sljedeci korak bi bio da ga odnesem na punjač al ne mogu jer se zapeko onaj ****ni saraf  koji je tu za ljepsi dojam , oko njega se malo hrde nakupilo i sad lula , ne mogu ga odsarafit derfor ni skinut akumulator.

Vidjet cemo kak ce bit kad ga napunim ,al ne ulijeva mi neko povjerenje nakon godinu dana tak.

 

ak nemreš skinut aku, navrati, bumo ga skinuli i stavili na punjač, brzi ili spori, imam oba.

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, ivan.martinko said:

ne ulazim u nečije poslovne odluke, ali zanima me kako ste unjeli te beren silver akumulatore iz njemačke u hr. na njima nije bilo ni marke ni modela, sive kutije sa brojem.

Od ACZ-a. To su Exide-ovi akumulatori, kao što se mogu naći pod naljepnicom Mareg, Tudor, itd., mi smo ih uzeli i kreirali liniju Silver, koja nam je zamijenila liniju Top Tech. Uostalom, na njima je deklaracija uvoznika, sve piše. U slučaju opravdane reklamacije, ACZ nam daje novi. Sve čisto, nema muljanja.

1 hour ago, ivan.martinko said:

svojedobno sam radio u trgovini - servisu skupe tehnike i znam što su jamstva..

imali smo također robu made in germany i kad je nekome nešto krepalo, taj se uređaj ili rastavio u našem servisu pa pokvareni dio slao u DE i vraćao nam se novi ili je išla zamjena cijelog uređaja.. red cijena uređaja je bila od 2000-20000kn i tu naš gazda nije imao ništa sa garancijom iako je ona glasila na nas, naš garantni list.

ništa nismo sami rješavali. doduše ljudi su čekali mjesec dana ali ipak dobili kak ti kažeš novo made in germany.

iako jamstvo na akumulator pokriva vrlo mali broj kvarova, zapravo samo kvarove koji su nastali kao posljedica nekog nedostatka u proizvodnji, a takvih je vrlo malo, pa onda jamstvo za akumulator ne smatram nečim presudnim, većinom će akumulator polako gubiti kapacitet a ne naglo, samo ako krepa jedna od čelija ide reklamacija, na ostalo ne. i tak dalje..

Upravo tako. Jamstvo pokriva sve nedostatke u proizvodnji, a koji su se manifestirali tijekom uporabe proizvoda. Jednako kao što se ne priznaje garancija na ispražnjeni akumulator, tako npr ako ti matičnu ploču tv-a sprži udar munje, niste davali novi tv, jel tako

Link to comment
Share on other sites

bio je to dućan-servis vozila ali pokretanih na nožni pogon, doduše bilo je i električnih, pa i hibrida - nožni  pogon plus baterija..

Link to comment
Share on other sites

Evo da javim ishod.

Prvo hvala forumašima jer vjerojatno nebi ni išao ganjati garanciju.

Drugo, u biti se to ni nebi moglo zvati ganjanjem jer je stvarno sve išlo super glatko. Pohvale za Tokić.

 

Donio aku jučer, pogledali papire, testirali ga i odobrili odmah novi. Nisu ga jučer imali na stanju u Slavonskoj i usput nekih ruta di sam se kretao pa smo dogovorili da će ga naručiti u Slavonsku pa me čeka. Danas ga skupio.

 

Upisan u stari garantni list novi serijski broj, današnji datum i nove 3 godine teku od danas. Račun mi stari ostaje uz garantni list.

 

A i aku je frižak skroz ovaj put, ispada proizveden ako se ne varam 10.2019.?

 

default_smilie2.gif

f9aee35e40e18f50a4cccb66df21ff31.jpg&key=5d20f3cc017ebb384b8aeef61ca1126e5e3e685bbd55c8106544bae0424ce5c2

 

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Tak je. Dakle aqua skeptik ili slicno nek bez dokaza vise ne prica protiv konkurencije, jer ovaj topic nije reklama za njegovu firmu nego topic o akumulatorima.

 

Kaj bus sad sa 2 komada? Ak nemas gdje ugraditi, jedan nekom prodaj..

To je 100€ u igri..

 

Dakle dobio si ukupno 5 godina garancije. Neznam dal beren tak radi il samo nastavi onu od prije..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Skrenuo je Aqua pažnju baš na to pa svakako vjerujem da daju novu garanciju od dana kad se preuzme novi.

Kaj se tiče novog, od danas, 30.11.2019. ide nova garancija 36 mjeseci.
Ispada da je veliki plus i taj sam datum proizvodnje. Stvarno nemre friže i bolje.
E sad, obzirom da nema niti tjedan dana da sam uzeo novi Beren Silver+ koji je isto valjda taj Exide, tako mi se sada svakako neda prebacivati novi Exide i prodavati Beren. Tim više što je i Beren nov sa 30 mjeseci garancije, a i više mogu dobit za Exide. Normalno, opciju vraćanja Berena u nekom zakonskom roku u ovim okolnostima neću ni spominjat, bilo bi mi šljamski do kraja.

Tako da eto, novi Exide Premium EA722, 72Ah, 720A ima kod mene. Garancija od danas, 36 mjeseci. Račun i garancija idu s njim.


E da, gledao malo TQ akue, skoro uvjeren da su i oni sad prepakirani Exide. Isto kućište kao moj Premium i Silver+, samo crno. E sad, dal je u rangu Premiuma il Excella, ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Kupio jučer novi aku, preventivno zamijenjen stari Tudor nakon 6 godina a na testiranju je rekao 32% kapaciteta.

Fiamm titanium pro 64 Ah, 610 A, 36 mjeseci gare, 534 kn uz ostavljanje starog Tudora.Trgovac kaže proizveden ove godine, još sam ga malo dopunjavao...

FIAMM_64aH_610A.thumb.jpg.a1aca1f361241f16780f5fb51b548fb2.jpg

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

jer prije par mjeseci sam gledao tamo i bio je skup ko exide premium, oko 700kn.. kaj su dali popust 170kn na stari aku?

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ivan.martinko said:

jer prije par mjeseci sam gledao tamo i bio je skup ko exide premium, oko 700kn.. kaj su dali popust 170kn na stari aku?

Puna cijena je 628 kn i dao je 15% popusta na stari aku, znači popust oko 94 kn.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobra kupnja. Ja sam.dvojio to i uzeo na kraju exide premium a cijena je bila 50 kn vise za exide.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.