Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

napon akumulatora i kapacitet nisu direktno vezani. posebno ne ako je akumulator stariji. Nadalje, može se raditi i o površinskom naboju koji je kod starijih (korištenih) ali netom napunjenih akumulatora i veći nego kod novih, ispravnih, napunjenih. Viđao sam stare neispravne akumulatore koji su i 40-ak sati nakon punjenja pokazivali 13 i nešto Volti, što je suludo, a onda spojiš na njih žarulju od 21W i napon ode u "ponor".  Imam vrlo sličan instrument za testiranje (kupljen u Berenu, kod Davora ;O))))))  i vrlo sam zadovoljan. Savjet: Pazite i čuvajte svoje akumulatore i u pravilu će dovoljno dugo i pouzdano služiti, osim ako nisam skroz u krivu (Unless I'm completely wrong - citat Murraya Walkera)  ;o)))))

Edited by Senna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ivan1902 said:
22 hours ago, aquarius said:

Mislite da akumulator samo u vašem renfaultu kratko traje? 
Jučer izvađen iz Audi Q3 1.6tdi, 2017.god, 40tkm
1.vlasnik, ne može sebi doći da na vozilu plaćenom 32000eur akumulator prdne nakon 4 godine
 
 

Kako može imati napon od 12.56V i imati samo 36% kapaciteta?

Evo jedan bolji primjer kako voltaža sama po sebi ne znači mnogo

Jučer izvađen iz Dacie 1.4i

20210325_091530_resized.jpg

22 hours ago, Marioo said:
22 hours ago, aquarius said:
Za šta će da ti služi ova igračka

Točno dovoljno za ono čemu je i namijenjen.

Ako ćeš ajnhela spajat na akumulator u autu, moja skromna preporuka je da odspojiš kleme, osim ako u uputama punjača nije izričito navedeno da nije potrebno odspajati kleme

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš ajnhela spajat na akumulator u autu, moja skromna preporuka je da odspojiš kleme, osim ako u uputama punjača nije izričito navedeno da nije potrebno odspajati kleme
Kako god pisalo ja cu ga svakako odspojiti
Link to comment
Share on other sites

Nisam ni ja na Laguni sa onim iz Aldija(isti vrag kao Lidlov).

Sad ne znam jel bi na Kadjaru trebao jer Laguna nije ni imala ništa,a ovaj ko svemirski brod pun elektronike??

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim razliku kada ga alternator puni sa 14.4+ V i kada to radi punjač.

Jedino ako baš piše u manualu od auta da treba odspojit.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je jedini uvjet da se ne spaja direktno ma akumulator, tj. ili + na akumulator pa - na šasiju, ili + i - na kontakte predviđene za spajanje na akumulator...

Link to comment
Share on other sites

Ne bi trebao biti problem jer akumulator pegla napon budući da su u paralelnom spoju (pod uvjetom da je punjač ispravan).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Riknula mi jučer Yuasa 5000 nakon 4 god i 3 mj.
Kaj uzeti od akumulatora za 1.5 dci ?

Poslano sa mog SNE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da je prekratko trajala. Yuasa slovi kao vrhunski akumulator japanske proizvodnje. Ja sam ih doduše koristio ma motorima, možda su za aute slabije kvalitete.

Link to comment
Share on other sites

Ma nema danas toga. 3 godine i avion. I Yuasa bi propala da traje 5 godina. Sad kad udari kriza pa svi pocnu jos vise fusariti u proizvodnji i auta i dijelova.

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da je prekratko trajala. Yuasa slovi kao vrhunski akumulator japanske proizvodnje. Ja sam ih doduše koristio ma motorima, možda su za aute slabije kvalitete.
I meni. Zato sam i "skuplje" platil pa da traje. Ocito nist od toga.
Nisam ni probal stavljat na punjac, mislim da nema smisla.

Poslano sa mog SNE-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E jbg, onda najjeftiniji s najduljom garancijom

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Primjetio sam da mi je na Loganu akumulator pri kraju jer mi se nekoliko puta resetirao putni kompjuter i se motor nakon hladnog starta trenutno gasio na leru. Očekivao sam da će izdahnuti jer je 8 godina star. Prvi originalni rumunjski Rombat je trajao također 8 godina i nakon njega sam kupio Energizer. Sinoć sam sasvim normalno došao kući i parkirao. Kad sam jutros krenuo na posao alnaser je jedva okrenuo i pogasile se sve lampice, resetirao se komp i sat. Bilo mi je jasno što se dogodilo ali nemam riječi da prigovorim. 8 godina je za akumulator duboka starost.

Donio sam iz garaže kabele rezervni aku od Twinga, također Energizer ali nešto manje Ah i bez problema pokrenuo Logana. Nakon par stotina metara vožnje sam parkirao, ugasio motor i ponovno ga upalio bez iti malo problema. Sad krećem u potragu za novim akumulatorom od 60 Ah. Dobra iskustva sa Energizerom mu daju prednost ali razmotrit ću i druge opcije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

60ah? Kad si ugradio dizlo u Logana?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

računaj s tim da se u zadnjih 8 godina mnogo toga promijenilo....

Na bolje ili na gore :diz:

31 minutes ago, frenchkey said:

60ah? Kad si ugradio dizlo u Logana?

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Možda je u tome tajna dugovječnosti ;)

Link to comment
Share on other sites

Onda kreni na 120 Ah i pojacaj lijevi prednji amortizer :bigl:

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pa nije to ništ čudno. ja sam u megane strpao 64 Ah, tvornički je bio mislim 60.. koliko ima Logan, 55?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je tvornički 45Ah, a ide max 74Ah po duljini :) Tvornički je trajao 5.5god i krepao instant bez puno opomene usred ljeta. Bosch S4 60Ah mi je trajao 6.5 godina i upalio tako star na -22 na Sljemenu.  Zamijenio sam ga sa Exideom istog kapaciteta istih dimenzija koji ima 3kg više (11 vs 14kg). Uletio dobar deal za dobar akumulator, a Bosch je bio na 60% startne struje.

Burazu je isti taj plavi Bosch 60Ah krepao nakon 3god u Twingu. Moj auto je bio garažiran doma i na poslu, njegov nije nikako. Možda ima veze.

 

Link to comment
Share on other sites

Ide 74Ah u clio 2, ali onda imaš problema mijenjati žarulje na toj strani :)

Imao ja tako do prošle godine, tada je stavljen 60Ah, taj je pristojne veličine.

Link to comment
Share on other sites

Hehe znam zato sam u startu odustao od 74Ah :) Dovoljno se namučim sa desnom žaruljom zbog cijevi od klime :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u grand scenic nabio 100Ah od solara šta imam i vozio se 3 mjeseca. Nije skroz ušo,virio je po visini. Neki dan kupio 74Ah novi Exide i bok. default_zubo.gif

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Logan ima tvornički od 60Ah pa ću takvog ponovno kupiti. Sada sam privremeno stavio polovni Energizer od 45 Ah koji je nekada pokretao moj umirovljeni R5. I ovaj je već vremešan, možda čak i stariji od Loganovog ali kako R5 već tri-četiri godine više nije u pogonu izvadio sam njegov akumulator pa ga povremeno koristim za napajanje električne ograde koja štiti imanje od divljih svinja.
IMG_20210427_165010.jpgIMG_20210427_165029.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pošto si me učarao ili ucoprao, crkao mi aku na meganu. Trk u Beren Split po najjeftiniji od 45Ah. Uz povrat starog i besplatnu montažu vrlo zgodne i ljubazne prodavačice ispljunuh 285 kn uz 2 god. garancije.
Jutros išao malo još bolje pričvrstiti kleme, ipak je tu muška ruka bolja i stavih multimetar koji je očitao 12,7 a od jučer popodne se nije palio. I još je gorilo svjetlo u kabini dok sam šarafio jer je bio otvoren gepek

def91b356e53061bafb7cba730a4ffcc.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.