Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

  • 1 month later...

Pozdrav ekipa, stanje je ovakvo na drugom autu koji sam nedavno kupio je agm akumulator kojeg cu uskoro morati zamjeniti zato sto je cini se dao svoje. moje pitanje je koji agm uzeti, ima li trenutno stogod kvalitetnog u ponudi?

Drugo auto ima start/stop nije francuz koji meni strasno ide na zivce i htio bih ga iskljuciti trajno. htio bi ubaciti obicni olovni ali nisam siguran kojim naponom alternator puni akumulator, znam da se agm puni s nesto visim naponom od obicnih i kako ce to utjecat na obicni olovni akumulator. Dalje cuo sam da se na ovim novim autima prilikom zamjene potrebno kodirati akumulator ako je razlicitog kapaciteta, brenda i tipa nego prethodni Da li ce svi sustavi raditi ispravno na obicnom olovnom akumulatoru.Radi se o Škodi Octaviji 2013. Hvala

Edited by sikinjo
Link to comment
Share on other sites

Da, to je tak na skodi. Kodira se. Bitno je staviti isti kakav je bio. Onda navodno ne treba kodiranje ali treba prek dijagnostike upisati da je novi aku. U mojoj 2012. skodi bez start stop bio je fiamm obicni aku. Ovisno o struji punjenja, Alternatori sa start stop cesto imaju vislje struje punjenja od obcnjaka.

Link to comment
Share on other sites

Jel se smiju ovi Start i stop akumulatori punit onim klasičnim punjačem il to mora bit neš posebno? Malo mi megane danas čudno(teže) anlasovo a i primjetio sam da električna ručna nekako zavija čudno tj ko da se muči.... pa bi probao malo nadopunit.

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam da se ne smije puniti AGM/EFB sa običnim punjačem vec mora imati punjač oznaku npr AGM

Link to comment
Share on other sites

On 08. 03. 2021. at 20:29, sikinjo said:

Pozdrav ekipa, stanje je ovakvo na drugom autu koji sam nedavno kupio je agm akumulator kojeg cu uskoro morati zamjeniti zato sto je cini se dao svoje. moje pitanje je koji agm uzeti, ima li trenutno stogod kvalitetnog u ponudi?

Kratki odgovor: stavi agm.

Opširnije: imam Octaviu 2014 sa start/stop sustavom. Prošlo ljeto mi je originalni Vartin agm bio pri kraju, zreo za zamjenu. Klasični olovni ne dolazi u obzir. Reko, ajd' da probam staviti efb. Ne radi novaca, nego da vidim kako će se ponašati. Efb je doduše klasični akumulator, al' sa pojačanim pločama i separatorima kako bi mogao izdržati veći broj startanja motora, iako start/stop ne koristim, svaki put ga ručno gasim nakon pokretanja motora. Držao sam ga 2 miseca u autu. Nisam bio zadovoljan, nije to to. Nekad bi znao zaštekati prilikom paljenja. Izvadio ga van i stavio Exide agm. Otada sve super, pali ka mina.

On 08. 03. 2021. at 20:29, sikinjo said:

Drugo auto ima start/stop nije francuz koji meni strasno ide na zivce i htio bih ga iskljuciti trajno. htio bi ubaciti obicni olovni ali nisam siguran kojim naponom alternator puni akumulator, znam da se agm puni s nesto visim naponom od obicnih i kako ce to utjecat na obicni olovni akumulator. Dalje cuo sam da se na ovim novim autima prilikom zamjene potrebno kodirati akumulator ako je razlicitog kapaciteta, brenda i tipa nego prethodni Da li ce svi sustavi raditi ispravno na obicnom olovnom akumulatoru.Radi se o Škodi Octaviji 2013. Hvala

U tvoju Octaviu možeš staviti šta god te volja. Druga je stvar kako će to šljakati. Moja preporuka je ne kemijati, stavi agm 65-70ah i miran. Svi sustavi će raditi i na običnom akumulatoru, pitanje je dokle. Na Octaviji nema nikakvih kodiranja, to je za mečke i bemvee 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja u Capturu originalni tvornički (čitaj: Excide) imam EFB varijantu i radi jako dobro, s time da ga i često nadopunim C-TEK ovim MXS 10 punjačem, ne vozim kratke relacije, a start-stop - što je to?  ;O))))))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 08. 03. 2021. at 22:05, ivan.martinko said:

Da, to je tak na skodi. Kodira se. Bitno je staviti isti kakav je bio. Onda navodno ne treba kodiranje ali treba prek dijagnostike upisati da je novi aku. U mojoj 2012. skodi bez start stop bio je fiamm obicni aku. Ovisno o struji punjenja, Alternatori sa start stop cesto imaju vislje struje punjenja od obcnjaka.

Ma kakvo kodiranje na Octavii iz 2013. 

I kakve te višlje struje napale. Čija je to provala. Alternator vozila sa start/stop sustavom je istovjetan običnom, osim što je puno kvalitetnije složen, tako da može izdržati bolesno mnogo pokretanja motora. Takav alternator, u vozilu sa start/stop sustavom, a koji se ne koristi, nadživjet će 99% svih ostalih mehaničkih i električnih komponenti vozila.

1 hour ago, macan said:

Jel se smiju ovi Start i stop akumulatori punit onim klasičnim punjačem il to mora bit neš posebno? Malo mi megane danas čudno(teže) anlasovo a i primjetio sam da električna ručna nekako zavija čudno tj ko da se muči.... pa bi probao malo nadopunit.

Možeš i najprimitivnijim najobičnijim punjačem. Ako je akumulator npr 50Ah, idealna struja punjenja je 5A, pa vidi na punjaču koliko daje struje. Agm akumulatori izvrsno podnose visoke struje punjenja, pa ako punjač puni i sa 1000000A nema problema, jer akumulator će vući struje iz punjača koliko mu treba da se napuni/dopuni. Samo pripazi na napon punjenja, ne smije biti konstantno preko 14,8V, jer će dugotrajnom upotrebom doći do isušivanja upijenog elektrolita i onda bajbaj.

20 minutes ago, mata73 said:

Koliko znam da se ne smije puniti AGM/EFB sa običnim punjačem vec mora imati punjač oznaku npr AGM

Smijeeeee

11 minutes ago, Senna said:

ja u Capturu originalni tvornički (čitaj: Excide) imam EFB varijantu i radi jako dobro, s time da ga i često nadopunim C-TEK ovim MXS 10 punjačem, ne vozim kratke relacije, a start-stop - što je to?  ;O))))))

Pa dobro majku mu, želiš li ti da propadnu trgovine akumulatora? :-)))))))))))))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, aquarius said:

 Alternator vozila sa start/stop sustavom je istovjetan običnom, osim što je puno kvalitetnije složen, tako da može izdržati bolesno mnogo pokretanja motora. Takav alternator, u vozilu sa start/stop sustavom, a koji se ne koristi, nadživjet će 99% svih ostalih mehaničkih i električnih komponenti vozila.

Možda si mislio na anlaser ?

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, trigi said:

Možda si mislio na anlaser ?

a jbg kad oba počinju sa "a"

hvala na ispravku

Link to comment
Share on other sites

Prije par tjedana sam bio krenuo po novi aku za megana, a onda se ispostavilo da je teze palio zbog prodiranja vode u cilindre.
Sa ovim drugim motorom pali vrlo dobro, tako da se i ja pridruzujem unistavacima proizvodnje akumulatora :bigl:

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, frenchkey said:

Prije par tjedana sam bio krenuo po novi aku za megana, a onda se ispostavilo da je teze palio zbog prodiranja vode u cilindre.
Sa ovim drugim motorom pali vrlo dobro, tako da se i ja pridruzujem unistavacima proizvodnje akumulatora :bigl:

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Evo još jedan hejter 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iman vrimena danas, pa ukratko par "pametnih"...

Za vozila proizvedena do cca 2010.god, bez nekih velikih energetskih potreba, dobar je bilo kakav akumulator odgovarajućeg kapaciteta i struje

Vozila proizvedena nakon 2010.god, bez start/stopa, trebaju akumulator rađen u Ca/Ca tehnologiji. To piše na naljepnici akumulatora. Može i efb i agm, ali to je bacanje para u većini slučajeva. Nemojte kupovati baš najjeftinije koje nađete.

Vozila sa start/stop sustavom, a to je od cca 2013 pa nadalje, trebaju efb ili agm. Ako je originalni bio efb, može novi efb ili agm. Ako je original bio agm, onda novi samo agm. Bez obzira koristili start/stop ili ne.

Viša klasa vozila (mečke, bemveji, audi i slične perverzije) traže akumulator koji ima utisnut kod za IBS ili BMS, da se može u računalo vozila uprogramirati da je u auto ugrađen novi akumulator. I ne, to nema apsolutno nikakve veze s podešavanjem struje ili napona punjenja novog akumulatora. Ima potpuno drugu svrhu.

Link to comment
Share on other sites

Koja je svrha tog BMS koda? Vidim da ga ekipa izmišlja, tj. promjeni zadnju znamenku od postojećeg koda..

Link to comment
Share on other sites

Može li se paralelnim napajanjem za vrijeme izmjene akumulatora izbjeći uprogramiranje koda ?

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Ivan1902 said:

Koja je svrha tog BMS koda? Vidim da ga ekipa izmišlja, tj. promjeni zadnju znamenku od postojećeg koda..

Najvažnija je svrha tog izuma kako prodati što više akumulatora određenog brenda

1 hour ago, trigi said:

Može li se paralelnim napajanjem za vrijeme izmjene akumulatora izbjeći uprogramiranje koda ?

Naravno. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 16. 03. 2021. at 19:29, Ivan1902 said:

Koja je svrha tog BMS koda? Vidim da ga ekipa izmišlja, tj. promjeni zadnju znamenku od postojećeg koda..

Bolje upravljanje stanjem baterije i efikasnija rekuperacija energije su ekološki razlozi, ali proizvođačima najbitniji je onaj koji je kolega @aquarius naveo. Cilj je prodati skuplju kompliciraniju tehnologiju. Drugi cilj kojem teže je OEM lock-in, ali to će im teže proći.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jel se smiju ovi Start i stop akumulatori punit onim klasičnim punjačem il to mora bit neš posebno? Malo mi megane danas čudno(teže) anlasovo a i primjetio sam da električna ručna nekako zavija čudno tj ko da se muči.... pa bi probao malo nadopunit.
Punjač od Einhella tzv smart punjač za agm akumulatore i sve ostale... 200- njak kn51097a658d61281ac211ecd86ea0d3af.jpg

Poslano sa mog WAS-LX1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neki dan sam vidio u lidlu onaj jaci. 111 kn. Moj stariji jos sluzi. Malo je zezao pa sam prelemio izlaze na kleme na ploci i sad opet radi ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 21. 03. 2021. at 8:47, Marioo said:

Punjač od Einhella tzv smart punjač za agm akumulatore i sve ostale... 200- njak kn51097a658d61281ac211ecd86ea0d3af.jpg

Poslano sa mog WAS-LX1 koristeći Tapatalk
 

Za šta će da ti služi ova igračka

Link to comment
Share on other sites

Mislite da akumulator samo u vašem renfaultu kratko traje? 

Jučer izvađen iz Audi Q3 1.6tdi, 2017.god, 40tkm

1.vlasnik, ne može sebi doći da na vozilu plaćenom 32000eur akumulator prdne nakon 4 godine

 

20210324_104131.jpg

Link to comment
Share on other sites

kratke relacije, stalno kreni - stani, pali - gasi, nikad nadopunjavan......i rezultat je tu....

Link to comment
Share on other sites

Za šta će da ti služi ova igračka
Točno dovoljno za ono čemu je i namijenjen.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislite da akumulator samo u vašem renfaultu kratko traje? 
Jučer izvađen iz Audi Q3 1.6tdi, 2017.god, 40tkm
1.vlasnik, ne može sebi doći da na vozilu plaćenom 32000eur akumulator prdne nakon 4 godine
 
20210324_104131.thumb.jpg.fbf5923fb368cee6a1ea575c8dd98b22.jpg
Kako može imati napon od 12.56V i imati samo 36% kapaciteta?
Link to comment
Share on other sites

Kako može imati napon od 12.56V i imati samo 36% kapaciteta?
Imam i ja napon 12.4 i pali mi se check start i stop... Tj aku je malo prazan.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.