Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Meni ovo izgleda kao hvaljenje s novim multimetrom a ne s novim akumulatorom :lool:Uostalom, gdje se vidi da je to novi akumulator? Pa vidiš da ti je iz njega procurila kiselina :zubo:

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam pročitao da je namontirao zgodnu i ljubaznu prodavačicu :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni ovo izgleda kao hvaljenje s novim multimetrom a ne s novim akumulatorom :lool:Uostalom, gdje se vidi da je to novi akumulator? Pa vidiš da ti je iz njega procurila kiselina :zubo:
Je, je, to je to

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 05. 06. 2021. at 18:50, logan said:

 Pa vidiš da ti je iz njega procurila kiselina :zubo:

Ma to su suze radosnice presretnog kupca 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Moze neka preporuka za akumulator. Clio 3 rs 145kw

Uzimao sam skuplje i jeftinije pa vidim da nema nekog pravila koliko ce izdrzati, uredno nadopunjavam par puta godisnje.

 

aquarius moze neka preporuka ti si iskusan u tome.

 

Link to comment
Share on other sites

Prije 4 mjeseca mi je izdahnuo Energizer od 60Ah pa sam umjesto njega stavio manjeg koji ranije bio u R5 ili Twingu. I on bi mogao imat godina kao i ovaj veći a ja pomalo nemaran da kupim novi. Jučer je i ovaj naprasno izdahnuo nakon jednog nespješnog verglanje s upaljenom klimom. Iako ranije nije pokazivao znakove smrti sad je odjednom stao. Na nesreću nisam uz sebe imao ni kablove ni nedavno kupljeni gadget za startanje. Oprezno sam poktrenuo motor u drugoj brzini na nizbrdici i bez problema se dokotrljao u Dubrovnik. Ali večeras ponovno ne pali. Očito je jedna ćelija u kratkom spoju jer je napon 10,5 - 11 V.
Dakle nisam trebao dugo čekati da isprobam booster za paljenje. Spojio sam ga kleme akumulatora i bez problema poktrenuo motor. Ne bih rekao da se anlaser vrti veselo i snažno kao s punim akumulatorom ali je upalio. Na žalost nisam imao nikog pri ruci da snimi cijelu operaciju ali to ću napraviti sljedeći put kad opet budem palio Logana preko boostera. IMG_20210806_202250.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ne tješi me pomisao da nije veselo pokrenuo 1.4 benzinski motor. Kak bi onda dizelski? 

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme Logan ne pali na prvi zub kao što je to uobičajeno a ja odgađam da pođem u servis u Opuzen zbog prometnih gužvi. Kod prvog paljenja treba verglat nekoliko sekundi a iz drugog pokušaja obično upali na prvi zub. Tako je bilo i s paljenjem preko boostera. Inače je u njemu 1,6 motor. Kad sam nakon paljenja skidao krokodlke od boostera primjetio sam da su mu kabeli topli što sam naravno i očekivao. Ipak kroz njih teče struja u stotinama Ampera.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

koja je svrha boostera ako ga držiš u garaži a ne u autu?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

psmtr, bolje da sam držao jezik za zubima :wall:
Upravo žena da će krenut na posao, zove, auto neće upaliti. Napon na bateriji 9,5 V. Beren Silver kupljen 25.10.2019. i već je crkao :goni:
Pokušavam spojit ovaj Lidlov punjač, ali neće pokrenuti punjenje, samo piše 9,5 i trepti. Pa ni dvije godine nije izdržao.
I ne ništa nije ostalo upaljeno, sinoć normalno žena došla s posla, zaključala auto

Link to comment
Share on other sites

Spoji ga s nekim zdrav(ij)im akumulatorom, samo da dođe blizu 12V, i onda spoji Lidlunjač.

Link to comment
Share on other sites

Evo ipak je krenuo puniti, piše 12.3 V
Ali jos nema pune 2 godine...
Naravno račun je negdje u p.m.

Poslano sa mog koristećiTapatalk



4dca298a424c863b794c63dcc5839e4b.jpg

Link to comment
Share on other sites

Provjerio bih ja sa strujnim kliještima curi li negdje...

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, filipbabok said:

Provjerio bih ja sa strujnim kliještima curi li negdje...

da, to ima svako kućanstvo

malo sam ljut pa pišem sarkastično, NHF.

 

Dobra vijest je da sam našao račun i garanciju.

Vidjet ćemo što kažu u ponedjeljak u Beren Split

 

 

 

20191025_191003.jpg

u prekopavanju papira nađoh i ime prvog vlasnika. Gđa iz Opatije, novinar u Novom Listu kako kaže Facebook

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Subota popodne, ne radi nitko.
U pon idem na reklamaciju. Morat cu ga izvadit iz auta i odnijet drugim autom.
To ispitivanje i testiranje vjerojatno traje dugo. I jos ako ga salju negdje u Zg, a ne mogu sami utvrditi onda sam tek naje...

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj je prije 10 dana nosio aku na servis jer je krepao 2 dana prije isteka garancije.
Dobio je zamjenski na 3 dana i nakon toga mu odobrili novi.

Link to comment
Share on other sites

Isto Beren servis ili neki drugi?

Lijepa gesta, ali u jamstvu pise da to ne rade. fa7b8cf368581366e1eda033f98e6503.jpg

Btw, jeli dobio i novo jamstvo?

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Link to comment
Share on other sites

Danas u Solar shopu za 433 kn kupio Schneider akumulator 60 Ah. Jamstvo je 2 godine. Najprije sam ga priključio na smart punjač a tek sutra ga namjeravam staviti u pogon. Booster bez problema pali Logana a iz mjerio sam struju koju u momentu verglanja vuče iz njega. Struja se kreće u rasponu od 170 - 203 Ampera. Ponovno ću izmjeriti struju kad stavim novi akumulator.

IMG_20210807_183414.thumb.jpg.c29db9c7903551a4c0e707c4fd46ba55.jpg

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk


 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:
Isto Beren servis ili neki drugi?

Lijepa gesta, ali u jamstvu mi pise da to ne rade.
Btw, jeli dobio i novo jamstvo?

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 


Kupljen u CIAK-u pa je išlo preko njih, ne znam tko je proizvođač.
Jamstvo je novo na 24 mj.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nakon 5 sati punjenja uspio sam upaliti i otišao do frenda koji mi je posudio originalni sa Fiat Pande, 45Ah. Puno brže i veselije vergla nego ovaj od 63Ah. Poslužit će mi dok servis ne ispita ovaj moj.

Inače ovaj moj je koštao 485,50 kn sa 30 mj. garancije. Za 50 kn više 6 mj više jamstva nego taj Schneider. Mada, dobro bi bilo da traje 5 godina, a jamstvo da je 12 mj. što se mene tiče

Stavio sam ga na Lidl punjač na balkon i punit će se do ujutro. Onda ću skinuti štipaljke i vidjet koliko će pasti napon tijekom dana. U ponedjeljak idem na reklamaciju s njime u ruci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, frenchkey said:

Nakon 5 sati punjenja uspio sam upaliti i otišao do frenda koji mi je posudio originalni sa Fiat Pande, 45Ah. Puno brže i veselije vergla nego ovaj od 63Ah. Poslužit će mi dok servis ne ispita ovaj moj.

Inače ovaj moj je koštao 485,50 kn sa 30 mj. garancije. Za 50 kn više 6 mj više jamstva nego taj Schneider. Mada, dobro bi bilo da traje 5 godina, a jamstvo da je 12 mj. što se mene tiče

Stavio sam ga na Lidl punjač na balkon i punit će se do ujutro. Onda ću skinuti štipaljke i vidjet koliko će pasti napon tijekom dana. U ponedjeljak idem na reklamaciju s njime u ruci.

I pazi kako ga testiraju... Mora ostat 24h nakon punjenja pa na tester.. Da nebi bilo testiranje nakon skidanja sa punjaca. Mora ti pisat napon na papiru ako je preko 12.6 onda nije odleza 24h....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ga ujutro skidam s punjaca i do sljedeceg jutra u pon ce stajati. Znaci proc ce 24h

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.