Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Izgleda da imam dosta dobro uho za auto pa sam skuzio da mi nekako drukčije pali i otišao provjeriti aku. Ispada da je pri kraju, 12.5 napon i 350 umjesto 800inekaj. Original GM, točno 10 godina izdržao! 

Nude ki Vartu za 1600kn, i sad čekam još od jednu ponudu. Ima li netko ideju gdje nabaviti povoljnije? Ima start stop. 

Opel Insignia 2.0cdti 160ks S&S

IMG-20211110-WA0011.jpeg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Max said:

Izgleda da imam dosta dobro uho za auto pa sam skuzio da mi nekako drukčije pali i otišao provjeriti aku. Ispada da je pri kraju, 12.5 napon i 350 umjesto 800inekaj. Original GM, točno 10 godina izdržao! 

Nude ki Vartu za 1600kn, i sad čekam još od jednu ponudu. Ima li netko ideju gdje nabaviti povoljnije? Ima start stop. 

Opel Insignia 2.0cdti 160ks S&S

 

 

Pitaj u Top startu na Ribnjaku (po novom su dio CIAK-a). Meni su uvijek imali dobre cijene i zamjene ti na licu mjesta. A i blizu su ti ako se ne varam.

Link to comment
Share on other sites

@overdosed Taj ne odgovara mojem autu. 

Jel taj Exide nekaj lošiji od Varte ili je to sve ista stvar? 

Link to comment
Share on other sites

@MaxSvaki brand skoro ima low budget, middle i high modele. Sve vise manje to isto. Low budge je slican kod svih, kao i ostali. E sada ovisi koliko planiras dugo imati auto uzmi akumulator sa barem toliko garancije. Ja sam do sada tako radio i niti jednom se nisam pokajao, stovise trajnost me iznenadila.

Link to comment
Share on other sites

Ok, kužim! Nudi mi moj mehanicar da prek njega uzmem Vartu za 1400kn. Čini mi se ok ponuda i brijem da ću to uzeti. Ionako je sve to tu negdje, a auto je ionako na oglasu pa ako netko naleti ću ga prodat. 

Link to comment
Share on other sites

Koje su to cijene... Ja sam vartu 75 EFB platio 690. Prije dva mjeseca. Doduše,neki rabat sam ulovio,ali opet...?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, overdosed said:

Ovo baš i nije neka ponuda. Za 150 kuna manje kupiš snažniji i još k tome AGM akumulator. 

Link to comment
Share on other sites

Vartu je kupila americka kompanija Johnston poznata po jeftinim i nikakvim akumulatorima. Exide je daleko bolji izbor, po meni. Naravno svatko ima pravo svog izbora

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moj Exide je možda sumnjiv. Veliko možda. Kupio sam ga prije 3.5 godine na preporuku kolege @aquarius i izvrsno me služi.

Posljednja tri tjedna sam imao dva puta isti kvar koji se prividno riješio punjenjem akumulatora. Tester pokazuje 98% napunjenosti (SOC) i 96% zdravlja (SOH), a alternator uredno puni.

Rupa za kontrolu stanja akumulatora (indikator, magic eye) pokazuje da je aku gotov ako ja to dobro očitavam jer je indikator duboko unutra ispod gornje plastike. Na mobitelu se to ne vidi najbolje, ali golim okom se vidi da unutra u rupi nije crni krug koji bi trebao biti nego bijeli s crnim prstenom koji označava da aku treba mijenjati. Nema tri stanja (dobar/prazan/loš) kao ostali Exide-ovi nego dva - dobar/loš.

Je li moguće da je aku loš, a da tester nekako pokazuje da je stanje akumulatora skoro 100% zdravlja i napunjenosti?

Auto na ovim temperaturama vergla na 11.1V k'o mlinac....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Med0 said:

Moj Exide je možda sumnjiv. Veliko možda. Kupio sam ga prije 3.5 godine na preporuku kolege @aquarius i izvrsno me služi.

Posljednja tri tjedna sam imao dva puta isti kvar koji se prividno riješio punjenjem akumulatora. Tester pokazuje 98% napunjenosti (SOC) i 96% zdravlja (SOH), a alternator uredno puni.

Rupa za kontrolu stanja akumulatora (indikator, magic eye) pokazuje da je aku gotov ako ja to dobro očitavam jer je indikator duboko unutra ispod gornje plastike. Na mobitelu se to ne vidi najbolje, ali golim okom se vidi da unutra u rupi nije crni krug koji bi trebao biti nego bijeli s crnim prstenom koji označava da aku treba mijenjati. Nema tri stanja (dobar/prazan/loš) kao ostali Exide-ovi nego dva - dobar/loš.

Je li moguće da je aku loš, a da tester nekako pokazuje da je stanje akumulatora skoro 100% zdravlja i napunjenosti?

Auto na ovim temperaturama vergla na 11.1V k'o mlinac....

Meni ovo smrdi na kratki spoj i to baš u ćeliji gdje se nalazi "kontrolno oko".....osim ako nisam potpuno u krivu  ;o)

Link to comment
Share on other sites

On 10. 11. 2021. at 15:41, Max said:

@Lucky_ZGKod njih sam i bio, i veli tip da Ciak gel ne valja i da je bolje uzet Vartu. 

to je opca sramota da netko tko radi vezano uz ciak kaze to za svoje akumulatore. vjeruj mi, samo ti htio prodat skuplji. evo jos nisam imao reklamacije na ciakove agm, dok sa obicne ciakove se desi...a bas frisko frendu prdnula varta agm za clia 4, koju je kupio kod mene pred 23 mjeseca...sreca njegova da nije proslo 24, jer je dobio novu

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

Koliko ti struje vuce kad je sve pogaseno?

~50mA kad je sve ugašeno, ključ vani, vrata zatvorena i auto zaključan
2.1A u kontaktu kad je sve u redu
1.95A u kontaktu kada releji klepeću

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, frenchkey said:

Ovo prvo si mjerio 5min nakon zakljucavanja auta?
Mislim da je do 30mA tolerirajuce

To je mjereno sa strujnim kliještima pa je moguće prilično veliko odstupanje budući da su okolna EM polja uz cestu i parking toliko visoka da se u kliještima inducira cca 300-tinjak mA. Kliješta su bila u nuli, ali opet....

Link to comment
Share on other sites

On 20. 11. 2021. at 19:12, Med0 said:

Moj Exide je možda sumnjiv. Veliko možda. Kupio sam ga prije 3.5 godine na preporuku kolege @aquarius i izvrsno me služi.

Posljednja tri tjedna sam imao dva puta isti kvar koji se prividno riješio punjenjem akumulatora. Tester pokazuje 98% napunjenosti (SOC) i 96% zdravlja (SOH), a alternator uredno puni.

Rupa za kontrolu stanja akumulatora (indikator, magic eye) pokazuje da je aku gotov ako ja to dobro očitavam jer je indikator duboko unutra ispod gornje plastike. Na mobitelu se to ne vidi najbolje, ali golim okom se vidi da unutra u rupi nije crni krug koji bi trebao biti nego bijeli s crnim prstenom koji označava da aku treba mijenjati. Nema tri stanja (dobar/prazan/loš) kao ostali Exide-ovi nego dva - dobar/loš.

Je li moguće da je aku loš, a da tester nekako pokazuje da je stanje akumulatora skoro 100% zdravlja i napunjenosti?

Auto na ovim temperaturama vergla na 11.1V k'o mlinac....

Po svemu što si naveo, nije do akumulatora...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.