Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Jel naletio mozda tko na kakvu dobru akciju za akumulatore? Treba mi 60Ah AGM koji je poprilicno paprene cijene pa gledam ako ima kakva dobra ponuda.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam, sada skoro 6 godina Beren Gold akumulator. Radi još super. Vozim ga na Focusu. Kupio jer je bio najjeftiniji sa 3 godine garancije.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 
Sve sam istrazio pa tako i to [emoji51]
To je medu jeftinijim opcijama, makar nije neka akcija. Rade bi uzeo Vartu u Tokicu za cca 150kn vise, ipak mi slove kao pouzdaniji brend.
Nema za 500-600 kn takvog akumulatora. Pa exide premium obicni 60Ah kosta 700 kn. Za 1000-1200 kn imas jos raznih AGM-ova.
Link to comment
Share on other sites

On 22. 07. 2022. at 21:05, Lucky_ZG said:

 

Sve sam istrazio pa tako i to 😬

To je medu jeftinijim opcijama, makar nije neka akcija. Rade bi uzeo Vartu u Tokicu za cca 150kn vise, ipak mi slove kao pouzdaniji brend.

Beren AGM je ustvari Varta, samo psssst nemoj nikome reći. Mi je uzimamo direkt bez naljepnica

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pa mora bit neka caka jer Beren nije proizvođač nego trgovac i ljepitelj naljepnica [emoji16]

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, robyakarider said:

a koliko valjaju te nove varte?

Varta k'o Varta... https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-silver-dynamic-agm

20 hours ago, ivan.martinko said:

Pa mora bit neka caka jer Beren nije proizvođač nego trgovac i ljepitelj naljepnica emoji16.png

Nema tu nekih posebnih "caka"... Tokić ima TQ, Ciak ima Ciak Starter itd itd. Uostalom, na svakoj robi mora biti istaknuta deklaracija o porijeklu, tako da nema tu tajni

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 25. 07. 2022. at 10:41, aquarius said:

Beren AGM je ustvari Varta, samo psssst nemoj nikome reći. Mi je uzimamo direkt bez naljepnica

Jel mozete u Beren odraditi i kodiranje novog akumulatora ili samo zamijeniti bez kodiranja?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lucky_ZG said:

Jel mozete u Beren odraditi i kodiranje novog akumulatora ili samo zamijeniti bez kodiranja?

Mislim da u poslovnici Zagrebačka cesta (ZG) to rade, pomoću ovog aparatića

 

Exide_BRT12.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, aquarius said:

Mislim da u poslovnici Zagrebačka cesta (ZG) to rade, pomoću ovog aparatića

 

Hvala za info, nadam se da cu se stic zaletit sljedeci tjedan prije godisnjeg...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A zašto treba kodirat acu? Za koji auto se to radi? I Zašto?

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam, na vozilima VAG koncerna, zato da ECU zna o kojem je akumulatoru riječ i koliko starome, pa shodno tome, prilagođava se način punjenja.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, macan said:

A zašto treba kodirat acu? Za koji auto se to radi? I Zašto?

Skoda. A navodno jer kompjuter odreduje program punjenja itd ovisno o stanju akumulatora. I koliko sam citao, nekima ne radi start stop ako se ne kodira novi aku, sto i nije neka steta.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ak se uzme isti Ah i isti A najcesce ne treba kodiranje.
Ako se uzme vw aku, pogotovo..
04ab2ac3f5e4bcb479972927e4979712.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Ivan1902 said:

Koliko znam, na vozilima VAG koncerna, zato da ECU zna o kojem je akumulatoru riječ i koliko starome, pa shodno tome, prilagođava se način punjenja.

Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk
 

Ne samo vag, kod akumulatora koji su start/stop pa imaju modul praćenja stanja napunjenosti. Renault npr pita da li je ugrađen novi aku na displeju nakon skidanja klema. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako stavis novi koji nema renault naljepnicu identicnih karakteristika i odaberes "ne" jel radi normalno?
Pod uvjetom da ga napunis na punjacu prije ugradnje.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, direstraits said:

Ne samo vag, kod akumulatora koji su start/stop pa imaju modul praćenja stanja napunjenosti. Renault npr pita da li je ugrađen novi aku na displeju nakon skidanja klema. 

bome mene nije niš pitalo, a stajao pored majstora prije mjesec dana kad sam mjenjao....

Link to comment
Share on other sites

Puno je šarenije nego što se čini na prvi pogled. Start:stop će se isključiti ako je previše puta auto startan recimo u gužvama. Auto zna specifikacije akumulatora pa zna koliko ga može komotno isprazniti.

Neki auti imaju sustav punjenja akumulatora koji limitira punjenje na 80-90%. To omogućava punjenje akumulatora putem regenerativnog kočenja. Tako rasterećuju alternator i uštede par kapi goriva.

Nekim autima se mogu instalirati različiti tipovi akumulatora (EFB/AGM) pa se ukodira koji je unutra i tjeraj.

Nije mi jasno zašto se u ODISu mora kodirati akumulator kada aku ionako ima svoj chip na kojem stoje podaci o akumulatoru?? To bi sve moglo biti automatski. Printeri to imaju odavno. Znam pouzdano da ECU software ima blackliste za neke vendore i tipove akumulatora i bacaju grešku.

Ak se uzme isti Ah i isti A najcesce ne treba kodiranje.
Ako se uzme vw aku, pogotovo..

Da ali bi ti mogao bacati grešku i isključiti start/stop. Puno njih je dolazilo u ovlašteni VAG servis kodirati akumulatore upravo zbog toga [emoji1]
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Med0 said:

Puno je šarenije nego što se čini na prvi pogled. Start:stop će se isključiti ako je previše puta auto startan recimo u gužvama. Auto zna specifikacije akumulatora pa zna koliko ga može komotno isprazniti.

Neki auti imaju sustav punjenja akumulatora koji limitira punjenje na 80-90%. To omogućava punjenje akumulatora putem regenerativnog kočenja. Tako rasterećuju alternator i uštede par kapi goriva.

Nekim autima se mogu instalirati različiti tipovi akumulatora (EFB/AGM) pa se ukodira koji je unutra i tjeraj.

Nije mi jasno zašto se u ODISu mora kodirati akumulator kada aku ionako ima svoj chip na kojem stoje podaci o akumulatoru?? To bi sve moglo biti automatski. Printeri to imaju odavno. Znam pouzdano da ECU software ima blackliste za neke vendore i tipove akumulatora i bacaju grešku.

Jasno, da bi otezali posao koji se prije napravio u roku 3 minute i potaknuli te na odlazak u servis.

Link to comment
Share on other sites

Zasto bi sam zamijenio akumulator ako ti to moze servis napraviti?
Uskoro vise nebudemo posjedovali svoje automobile jer ce i zamjena ulja ili filtera zraka zahtjevati intervenciju u ecu, ko sa npr iphone 13, ne mozes sam nista promjeniti jer svaki dio je kodiran i samo apple servis ga moze popraviti.
Tehnika postaje sve impozantnija i nevjerojatnija mašinerija.





Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.