Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Konnwei ima i official store na Aliju, obično kad tako nešto kupujem gledam da je takav dućan. Ali velim, oženila me pošta ilegalno za neke pošiljke pa sad pazim. Offtopic smo ovdje, ali ako Aliexpress paket ide preko nekih dostavnih službi, napišu gore nepotpuni IOSS broj. Lešinari u našoj pošti jedva dočekaju, ne priznaju da je PDV već plaćen i naplate harač. Možeš se žaliti poslije upravi vodovoda. Psmtr.

Link to comment
Share on other sites

s ovog linka ide Overseasom, nema dodatnih troškova, mada sam ih ja bio spreman i platiti

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Malo je OT ali spojio sam svog Konweija na tri godine star akumulator od UPSa iz Chipoteke (12V, 6Ah). Izmjerio je:

  • Napon: 12.99V
  • Unutarnji otpor: 17.15mA
  • "Startna struja": 161A  :D

Nisam ga mjerio dok je bio novi pa ne mogu usporediti ali po ovim brojevima taj bi mogao upaliti auto na topli ljetni dan :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, BorisL said:

skini data sheet baterije koju si mjerio s neta pa provjeri vrijednosti kad je nova

za sada sta smo testirali, su vrijednosti bile znatno vece od specificiranih ( "rezerva zbog garancije" )

 

kod AGM sam mjerio i 30% vece (s "lab grade" testerom, ne kina) 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BorisL said:

skini data sheet baterije koju si mjerio s neta pa provjeri vrijednosti kad je nova

To nisu starteri. Nema takvih podataka za njih.

Sad mi je palo na pamet da sam izgleda mjerio površinski naboj jer je visok napon, a bio je tek izvađen iz upaljenog UPSa 😞

Link to comment
Share on other sites

@BorisL akoako ima podstak o CCA onda imam veliku sumnju o korektnom odabiru tipa baterije. Kemija nije ista za startne baterije i za baterije za duboko praznjenje. 

Moze mozda imat definirano ali u svakom.slucaju ne vole takva opterecenja. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sad ste ne zainteresirali, našao jedan UPS doma koji stoji već neko vrijeme, veli Konnwei za bateriju da je 12.7V, 108 mOhm i 22A :)

E pa sad ne bi znao jel ta baterija dobra, ali uređaj sigurno nije dizajniran za takve baterijice.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ma ne zamaraj se :) Neki mali stari Eaton, rashodovan jer se gasio kad bi nestalo struje kod većeg opterećenja. Na malom opterećenju, npr. komp u idle bi normalno izdržao. Baterija bila neka iz chipoteke nisam zapamtio koja, a  već sam ga zatvorio, ide u el. otpad :)

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alen said:

Ma ne zamaraj se :) Neki mali stari Eaton, rashodovan jer se gasio kad bi nestalo struje kod većeg opterećenja. Na malom opterećenju, npr. komp u idle bi normalno izdržao. Baterija bila neka iz chipoteke nisam zapamtio koja, a  već sam ga zatvorio, ide u el. otpad :)

To UPSevi rade kada im je potrošena baterija ili ako nema čisti sinus na izlazu pa se posvađa sa aktivnim PFC sklopom u modernom napajanju.

UPS mora biti stalno u struji kako bi nadopunjavao svoj akumulator. U protivnom aku neće dugo trajati ako je obični.

U bivšoj firmi u jednoj podružnici su došli na ideju da 20ak takvih malih UPSeva pospreme na sigurno i tako su stajali pet godina. To je bilo prije mog dolaska pa nisam imao pojma o tome. Kada sam za to saznao bilo je kasno. Svima su baterije bile mrtve i uništene. Nisu se mogle napuniti.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Med0 said:

To UPSevi rade kada im je potrošena baterija ili ako nema čisti sinus na izlazu pa se posvađa sa aktivnim PFC sklopom u modernom napajanju.

Jako je star bio, baterija mijenjana već nekoliko puta, ja više sumnjam na elektroniku ili releje. Nepredvidiv je bio, neki puta mogao biti opterećen sa 100W i izdržao bi kratki prekid, a neki puta valjda 20W nije mogao izdržati već bi se gasio i pištao grešku. Zamijenjen s nekim APCom pa ćemo vidjeti kako će ići dalje. E, da, išao mi na živce taj proprietary softver od Eatona, nije radio ni NUT ni išta drugo pod linuxom, doslovno sam njegov servis svaki dan preventivno restartao u cronu. Nisam htio riskirati ulaganje u novu bateriju pa da onda skužim da je UPS. Struja tu dolje kod mene je dosta loša, imam puno sitnih prekida tijekom cijele godine pa se i UPS naradi.

Link to comment
Share on other sites

Sjecam se davno (za vrijeme restrikcija struja) da su se koristili kamionski akumulatori + inverteri :D

Sta htedoh s time reci, tj pitati je dal ima smisla nadograditi internu bateriju UPSa s externom veceg kapaciteta (spojeno u paralelu) kako bi se dobila veca autonomija ili snaga.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi to rade. Izvuku debele žice iz UPSa i spajaju na jedan/dva/tri velika deep cycle akumulatora. Vidio sam te frankenštajne na vodenim pumpama od grijanja i sl.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kupio sam ovaj jump starter sa superkondenzatorima da bude stalno u autu. Za razliku od Li-Ion startera ovaj se u slučaju neke havarije ne bi trebao zapaliti, a minusi i vrućine mu ne smetaju:

https://www.banggood.com/KROAK-S300-1200A-400F-Super-Capacitor-Jump-Starter-12V-Portable-Car-Jumper-Emergency-Battery-Booster-with-Carrying-Case-Force-Start-Function-p-1968345.html

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Bila je uskrsnica vidim

Jedina kalvarija koju mozes dozivjet u cliu 2 je da se vozis na straznjem sjedalu duze od par klilometara, tu ti nebu on pomogel

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kupio sam ovaj jump starter sa superkondenzatorima da bude stalno u autu. Za razliku od Li-Ion startera ovaj se u slučaju neke havarije ne bi trebao zapaliti, a minusi i vrućine mu ne smetaju:
https://www.banggood.com/KROAK-S300-1200A-400F-Super-Capacitor-Jump-Starter-12V-Portable-Car-Jumper-Emergency-Battery-Booster-with-Carrying-Case-Force-Start-Function-p-1968345.html
 
A i nece mu ostariti baterije nakon par godina
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

sta mislite o ovom konkretnom akumuljatoru :D

https://no.co/nlp30

 

ujedno, sta kaze struka / iskustvo da bude u motornom prostoru izlozeno 80-90C 

Link to comment
Share on other sites

On 08. 04. 2023. at 19:29, Med0 said:

Kupio sam ovaj jump starter sa superkondenzatorima da bude stalno u autu. Za razliku od Li-Ion startera ovaj se u slučaju neke havarije ne bi trebao zapaliti, a minusi i vrućine mu ne smetaju:

https://www.banggood.com/KROAK-S300-1200A-400F-Super-Capacitor-Jump-Starter-12V-Portable-Car-Jumper-Emergency-Battery-Booster-with-Carrying-Case-Force-Start-Function-p-1968345.html

 

Iako volim te gadgete, šta ce ti to? Cijena novog akumulatora.... u pravilu acu pokazuje znakove prije nego ce otprdit, pogotovo mi to forumasi kuzimo.... uzmeš novi i bok, jedino nekom uskocit u pomoc... neznam... 😀

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pitaj npr. Logana :bigl:

on je do sada sa svojim popalio bar 10 auta u naselju. Milfače redom dolaze po njegove besplatne usluge

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 8
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, frenchkey said:

Pitaj npr. Logana :bigl:

on je do sada sa svojim popalio bar 10 auta u naselju. Milfače redom dolaze po njegove besplatne usluge

E to bi mogao razumjet 😀

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, macan said:

Iako volim te gadgete, šta ce ti to? Cijena novog akumulatora.... u pravilu acu pokazuje znakove prije nego ce otprdit, pogotovo mi to forumasi kuzimo.... uzmeš novi i bok, jedino nekom uskocit u pomoc... neznam... 😀

@frenchkey ti je sve rekao :)  Samo što sam ja takve sreće da je nedavno punici crknuo akumulator, a ne mladoj susjedi :D

Tvornički akumulator mi je crknuo na način da sam taj dan upalio auto 5-6 puta na prvi zub radeći dulje shopping-špeceraj relacije na taj vrući ljetni dan. Sljedeće paljenje isti taj dan popodne je bila probijena ćelija i napon od 4.nešto volti iz zujećeg Tudor akumulatora za vrijeme pokušaja verglanja bez da bi milimetra pomaknuo motor. Sva sreća da se to dogodilo u mojem dvorištu pored kuće.

Sad su druga vremena pa ne želim ostati na cesti s malim djetetom zbog probijene ćelije na akumulatoru.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4V nije probijena celija, nego su jedva 2 od 6 celije prezivjele :D 

 

mass murder :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.