Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

koji su najjeftiniji akumulatori u Hr? Jedan prika što uvozi aute bi kupio 10-ak kom od 60Ah. Pošto auti idu u prodajunebi se baš razbacivao lovom, glavno da drži vodu dok majstori odu :bigl:

mislim da koji god da kupi idući vlasnik ce biti sretan. Svi daju dvije god garancije. I konzum i svi centri. Kakva je "roba"od prike? Dugo stoje na furdi pa trebaju baterije? Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

http://akumulatori-desulfatizatori.blogspot.com/

 

sve o akumulatorima, održavanju ...

 

Ovaj tekst kao da je pisao netko tko se bavi prodajom akumulatora i to prije 30 godina. Frajer kao da spava s akumulatorom i priča mu priće za laku noć. Tri do četiri puta godišnje provjeravati stanje akumulatora? Znači tri do četiri puta godišnje skidati plus klemu, testirati i opet vraćati?? A što ako pukne ćelija što je ujedno najčešći kvar na modernim akumulatorima? Tester akumulatora baš i neće predvidjeti kad će se to dogoditi.

 

Meni je tvornički Tudor na Cliu trajao pet i pol godina isto kao i burazov FIAMM. Oba su krepali za vrijeme ljetnih vrućina bez upozorenja. Probile su ćelije, jedna ili više. Obojica sada imamo Bosch Silver S4 60Ah. Kod mene je već tri i kusur godina, vidjet ćemo koliko će dugo. Na starom R19 16V sam Bosch S4 74Ah imao tri i pol godine i prodao auto s tim akumulatorom.

 

Frendici je originalni akumulator na Cliu II dCi 65 crknuo nakon 9 godina i 160,000km.

Link to comment
Share on other sites

U Meganeu 1, 1.9D imam exide extra od 85Ah i 900 A, kupljen 2008.godine i radi i dan danas ko nov :)

U Meganu Coupeu 1.4 TCe mi je tvornički još uvijek, nemam pojima koji je...mjereno je i radi na pol kapaciteta tak da bum ga zamijenio kroz koji tjedan, opet sa exide-om...

U Mazdi 323 F, 2.0 DiTD od mame bila nekakva Varta od 75Ah 780A i nije izdržala 4 godine, a kupljena je nova bila...

Link to comment
Share on other sites

U Meganeu 1, 1.9D imam exide extra od 85Ah i 900 A, kupljen 2008.godine i radi i dan danas ko nov :)

U Meganu Coupeu 1.4 TCe mi je tvornički još uvijek, nemam pojima koji je...mjereno je i radi na pol kapaciteta tak da bum ga zamijenio kroz koji tjedan, opet sa exide-om...

U Mazdi 323 F, 2.0 DiTD od mame bila nekakva Varta od 75Ah 780A i nije izdržala 4 godine, a kupljena je nova bila...

 

Ozbiljno? Varta Silver nije izdržala ni 4 god? Samo, trebalo bi biti 77Ah... malo čudno, to je jedan od najboljih akumulatora koji se omže kupiti u toj klasi...

Link to comment
Share on other sites

Original Tudor trajao 3 godine. Možda je prošli vlasnik nešto kemijao i uvalio mi nekakav stari, tko zna...

Munja 55Ah u autu malo više od 2 godine i nema zasad problema. Povremeno osvježim c-tekom i nadam se da mu produljujem radni vijek.

Link to comment
Share on other sites

Netko spomenuo mjerenje kapaciteta, kako se to radi, kakvim uređajem i kako stoji pouzdanost u pogledu procjene koliko je još ostalo života u akumulatoru?

 

Usput, vidio danas nekakve punjače u Kauflandu po 60 kn, vrijedi to što?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ozbiljno? Varta Silver nije izdržala ni 4 god? Samo, trebalo bi biti 77Ah... malo čudno, to je jedan od najboljih akumulatora koji se omže kupiti u toj klasi...

To sigurno nije bila Varta silver dynamic. Možda black, ali Silver nikako.

Link to comment
Share on other sites

 

U Mazdi 323 F, 2.0 DiTD od mame bila nekakva Varta od 75Ah 780A i nije izdržala 4 godine, a kupljena je nova bila...

 

 

To sigurno nije bila Varta silver dynamic. Možda black, ali Silver nikako.

 

Ako je makar paušalno točan podatak o kapacitetu i struji, to onda nikako ne može biti Black serija. Samo najbolje serije svih proizvođača imaju omjer struje i kapaciteta 10, neki i preko toga. Premda ne mogu naći Vartu s baš ovim brojkama, našao sam silver sa 77/780.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Ako je makar paušalno točan podatak o kapacitetu i struji, to onda nikako ne može biti Black serija. Samo najbolje serije svih proizvođača imaju omjer struje i kapaciteta 10, neki i preko toga. Premda ne mogu naći Vartu s baš ovim brojkama, našao sam silver sa 77/780.

To nije Silver dynamic serija, silver dynamic sigurno ne traje 4 godine. Možda moj Titanium iz Konzuma, ali silver ne. Silver nema od 75 Ah, već 74 Ah 750A. I kako ti navodiš 77 Ah, 780 A. Blue dynamic je isto od 74 Ah, ali 680 A. Dok je black 70 Ah, 650 A

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To nije Silver dynamic serija, silver dynamic sigurno ne traje 4 godine. Možda moj Titanium iz Konzuma, ali silver ne. Silver nema od 75 Ah, već 74 Ah 750A.

 

Teško je tako zaključiti. Silver jesu odlični aku, no nikad ne znaš što je točno bilo s ovim. Možda alternator nije punio kako treba, možda su par puta ostavljena svjetla, pa je punjeno po pravilu "12 sati", možda su oksidirale kleme, možda se ovlažila površina akumulatora pa je došlo do pražnjenja preko elektrolitskog kratkog spoja...

 

Ljudi svašta rade, ali rijetko kad paze na aku. Ni ja svoj ne čuvam kako bi trebalo, a prilično sam upućen u tematiku.

Link to comment
Share on other sites

Original VW trajao cetiri godine,neki dan ga zamjenio autopower,duplo jeftiniji,dvije godine garancija,neka izdrzi toliko i biti ce to ok!

Link to comment
Share on other sites

Nema se tu šta čuvati. Ili te sjbe, ili ne. Kako objašnjavaš činjenicu da je identičan akumulator u laguni trajao 2 godine i par mjeseci, dok u golfu ima 5+ godina i ne nadzire mu se kraj. U golfu je preživio neispravne grijače i alternator, kao i motor koji je na kraju zamijenjen zbog loše kompresije. Laguna nasuprot tome pali "na zub"i puni besprijekorno.

Link to comment
Share on other sites

Nema se tu šta čuvati. Ili te sjbe, ili ne. Kako objašnjavaš činjenicu da je identičan akumulator u laguni trajao 2 godine i par mjeseci, dok u golfu ima 5+ godina i ne nadzire mu se kraj. U golfu je preživio neispravne grijače i alternator, kao i motor koji je na kraju zamijenjen zbog loše kompresije. Laguna nasuprot tome pali "na zub"i puni besprijekorno.

 

Pa nikako niti me muči to. Samo kažem da ne možeš deduktivno zaključivati. Pa ti si u industriji, znaš da je teško napraviti 2 baš identična uređaja... zato sam i otvorio ovaj topic, da nas se skupi 5 ili 10 koji su imali određeni akumulator, pa da na osnovu te neke "statistike" možemo vidjeti koji će trajati, a koji ne...

 

i aku bi se trebao čuvati, tj. održavati, to je notorna činjenica

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je gdje i kako je proizveden konkretni akumulator i što je sve proživjeo na putu do dućana gdje smo ga mi kupili....

Link to comment
Share on other sites

Zato postoji kontrola tvorničke proizvodnje, i jedna tvrtka koja drži do sebe ne smije si dozvoliti da joj dva proizvoda iz iste serije budu različiti kao dan i noć, da se slikovito izrazim.

Pitanje je gdje i kako je proizveden konkretni akumulator i što je sve proživjeo na putu do dućana gdje smo ga mi kupili....

A i kada je proizveden.

Link to comment
Share on other sites

Netko spomenuo mjerenje kapaciteta, kako se to radi, kakvim uređajem i kako stoji pouzdanost u pogledu procjene koliko je još ostalo života u akumulatoru?

 

Usput, vidio danas nekakve punjače u Kauflandu po 60 kn, vrijedi to što?

Jeftine punjače nikako ne savjetujem. Sve ispod 50-60 € može napraviti veću štetu na akumulatoru nego koristi.  C-Tek punjači slove za jako dobri, ja nemam iskustva sa njima...  Upsut, nitko ne može predvidjeti koliko će akumulator još trajati, ali detaljna kontrola, (napon, startna struja, mjerenje unutrašnjeg otpora) definitivno mogu pomoći da čovjek za na čemu je i da li će akumulator biti od koristi po zimi, ili je bolje kupiti novi....

Link to comment
Share on other sites

Ovaj tekst kao da je pisao netko tko se bavi prodajom akumulatora i to prije 30 godina. Frajer kao da spava s akumulatorom i priča mu priće za laku noć. Tri do četiri puta godišnje provjeravati stanje akumulatora? Znači tri do četiri puta godišnje skidati plus klemu, testirati i opet vraćati?? A što ako pukne ćelija što je ujedno najčešći kvar na modernim akumulatorima? Tester akumulatora baš i neće predvidjeti kad će se to dogoditi.

 

Meni je tvornički Tudor na Cliu trajao pet i pol godina isto kao i burazov FIAMM. Oba su krepali za vrijeme ljetnih vrućina bez upozorenja. Probile su ćelije, jedna ili više. Obojica sada imamo Bosch Silver S4 60Ah. Kod mene je već tri i kusur godina, vidjet ćemo koliko će dugo. Na starom R19 16V sam Bosch S4 74Ah imao tri i pol godine i prodao auto s tim akumulatorom.

 

Frendici je originalni akumulator na Cliu II dCi 65 crknuo nakon 9 godina i 160,000km.

 

Sorry, samo sam htio pomoći besplatnim savjetom. Kao što znamo nitko ne može predvidjeti koliko će akumulator trajati, radi se o tome koliki si čovjek može sam pomoći jer kad krepa ta mala crna kutija, sve je drugo uzalud. Inače, ne treba dirati + klemu, samo minus, a kod nekih punjača čak ni to, jer su toliko "pametni" da prepoznaju akumulator (vrstu, tip, napon punjena,...) i tome prilagode struju.  Sretno sa strujom !

Link to comment
Share on other sites

Ovaj tekst kao da je pisao netko tko se bavi prodajom akumulatora i to prije 30 godina. Frajer kao da spava s akumulatorom i priča mu priće za laku noć. Tri do četiri puta godišnje provjeravati stanje akumulatora? Znači tri do četiri puta godišnje skidati plus klemu, testirati i opet vraćati?? A što ako pukne ćelija što je ujedno najčešći kvar na modernim akumulatorima? Tester akumulatora baš i neće predvidjeti kad će se to dogoditi.

 

Meni je tvornički Tudor na Cliu trajao pet i pol godina isto kao i burazov FIAMM. Oba su krepali za vrijeme ljetnih vrućina bez upozorenja. Probile su ćelije, jedna ili više. Obojica sada imamo Bosch Silver S4 60Ah. Kod mene je već tri i kusur godina, vidjet ćemo koliko će dugo. Na starom R19 16V sam Bosch S4 74Ah imao tri i pol godine i prodao auto s tim akumulatorom.

 

Frendici je originalni akumulator na Cliu II dCi 65 crknuo nakon 9 godina i 160,000km.

Mislio sam da je Bosch Silver S5, a ne S4.

Link to comment
Share on other sites

2 filip i usrmaatre: Ispravak, 77Ah i 780A...i bila je Varta Silver kolko mi je ostalo u sjećanju...svima je bilo čudno kak je tak malo izdržala, al jbg...

 

a ovo mjerenje kapaciteta mi je radio mehaničar sa nekiim uređajem koji je spojio na kleme i onda on očitava 10tak sekundi i ispiše kolko ima kapaciteta još, tj ispiše kolko ima Ah i Ampera (to se naravno radi kad je auto ugašen)...

Link to comment
Share on other sites

Evo jučer preventivno nakon 7 god zamjenio akomulator. Uzeo u Tokiću na akciji 30%, TUDOR HIGH TECH TA602, 60Ah, 600A. Osjetna razlika u paljenju, manje je verglao, nadam se da će me poslužiti duže vrijeme. Inače koliko sam vidio da je to produkt EXIDE firme. 

Link to comment
Share on other sites

2 filip i usrmaatre: Ispravak, 77Ah i 780A...i bila je Varta Silver kolko mi je ostalo u sjećanju...svima je bilo čudno kak je tak malo izdržala, al jbg...

 

a ovo mjerenje kapaciteta mi je radio mehaničar sa nekiim uređajem koji je spojio na kleme i onda on očitava 10tak sekundi i ispiše kolko ima kapaciteta još, tj ispiše kolko ima Ah i Ampera (to se naravno radi kad je auto ugašen)...

 

Sve OK, i mislio sam da je taj aku. A ovaj uređaj... bojim se da je to cca. 1000 EUR :/

Link to comment
Share on other sites

Provjerio napon na neopterećenom akumulatoru (12,4V) i napon punjenja alternatora (14,2). Smeće jedno od akumulatora (Bosch S3), samo da mi ovu zimu izdrži... Bravo za Renault s druge strane. Premda, bojim se da je opet Bosch alternator :/

Link to comment
Share on other sites

Filipe sad i ti malo kako bi mi dalmatinci rekli pizdekaš. U laguni imaš Valeov alternator, i ne znam što je to loše kod Bosch alternatora? Jedna od najstarijih, najrenomiranijih i najinovativnijih tvrtki u području auto elektrike i elektronike. Dizne su ti na laguni Bosch, VT pumpa Bosch, ECU Bosch. Di si čuo da je na L2 otišao ECU? Na golfu od starog alternator (Bosch) je otkazao poslušnost nakon cca 500000 km, da barem na laguni toliko potraje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.