Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

Filipe sad i ti malo kako bi mi dalmatinci rekli pizdekaš. U laguni imaš Valeov alternator, i ne znam što je to loše kod Bosch alternatora? Jedna od najstarijih, najrenomiranijih i najinovativnijih tvrtki u području auto elektrike i elektronike. Dizne su ti na laguni Bosch, VT pumpa Bosch, ECU Bosch. Di si čuo da je na L2 otišao ECU? Na golfu od starog alternator (Bosch) je otkazao poslušnost nakon cca 500000 km, da barem na laguni toliko potraje.

 

Nije alternator Bosch, Valeo je, moja greška. I odlično puni :)  ne kažem da je sve od Boscha loše. Zapravo, više mi smeta što su prodali brend za akumulatore, ali dobro. S obzirom koliko sam ga platio, loš je. I po karakteristikama, a bojim se i da će mu trajnost biti loša premda nije bio izložen teškim uvjetima rada. No, sam sam si kriv što sam ga kupio :)   Za Boschovu mehaniku se nema smisla buniti. Još. :D

 

Živi bili pa vidjeli

Link to comment
Share on other sites

Kupi S5 i ne sekiraj se. Ili kupi Titanium iz konzuma pa barem znaš na čemu si.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ako ste ukljuceni u +5 program imate u ovlastenim servisima povoljne aku.

Ja danas uzeja 60ah 3 god garancije 470kn

Link to comment
Share on other sites

Meni je za sada najdraža ova priča: uzet najjeftiniji akumulator za jedan "stupanj" jači od serijskog sa 2,3 godine garancije i mirna bosna!

Link to comment
Share on other sites

Provjerio napon na neopterećenom akumulatoru (12,4V) i napon punjenja alternatora (14,2). Smeće jedno od akumulatora (Bosch S3), samo da mi ovu zimu izdrži... Bravo za Renault s druge strane. Premda, bojim se da je opet Bosch alternator :/

pa to su nominalne vrijednosti, što je problem?

Link to comment
Share on other sites

I akumulator na mom Meganu je "izdahnuo" u nedjelju. Bio je na njemu neki Energizer od 74 Ah od kad sam ga kupio ima skoro 5 godina. Kad je stavljen ne znam.

Uglavnom sad sam kupio Renault akumulator od 70 Ah. Rekoše kolege iz servisa da ima veću startnu snagu od ostalih na tržištu, a i garancija je 3 godine.

 

letak-akumulatori-final_002.jpg

Link to comment
Share on other sites

pa to su nominalne vrijednosti, što je problem?

 

Jesu nominalne, ali lošeg akumulatora. Trebalo bi biti 12,5 ili iznad s obzirom na starost i uvjete korištenja. Cijenu da i ne spominjem. Da je bio 400 HRK, bio bi solidan, a budući da je bio 600, ispada da je loš. Da ne kažem - smeće.

Link to comment
Share on other sites

znači problem je u jednoj desetini volta? Pa jeli ti pali normalno ili se muči?

 

Zvuči blesavo, ali točno tako. Takva je stvar kod olovnih akumulatora, nisam ja to izmislio. Ako hoćeš, evo citat iz Boschovog prospekta: "A battery in a good state of charge will usually have a load-free voltage >12.6V." Znaš i sam da kod olovnih akumulatora nema puno mučenja. Jedan (najčešće hladni dan) neće pokrenuti motor i to je to. Možeš ga napuniti, držati će tko zna koliko. Većina ekipa u tom trenu gleda koji će novi aku uzeti. Ja sam ovdje najmanje sretan što ću nagodinu u ovo doba kupovati (ili već imati) neki drugi aku...

Link to comment
Share on other sites

Jesu nominalne, ali lošeg akumulatora. Trebalo bi biti 12,5 ili iznad s obzirom na starost i uvjete korištenja. Cijenu da i ne spominjem. Da je bio 400 HRK, bio bi solidan, a budući da je bio 600, ispada da je loš. Da ne kažem - smeće.

 

Ne možeš na temelju 12.4V zaključiti da je akumulator loš.

Link to comment
Share on other sites

KOje su cijene topla akumulatora? Recimo 64-72 Ah.

Ne znam točno, ali znam da nisu skupi.
Link to comment
Share on other sites

http://www.baterija.hr/

Kupio 16.10.2014, 85Ah-800A-650kn, 3g. garancije

Čini mi se kao poštena trgovina. Stao je bez problema, nisi plastiku onog kućišta morao malo pomicati? Vidim da je 315mm taj tvoj, a ja baš neku dan mjerio taj prostor kod sebe pa mi se činilo da nema mjesta za ništa iznad 280mm... :/
Link to comment
Share on other sites

Originalni koji sam bacio bio je u mm identičnih dimenzija kao ovaj tako da je sve ostalo nedirnuto, pvc obloga i filc oko akumulatora.

Link to comment
Share on other sites

Originalni koji sam bacio bio je u mm identičnih dimenzija kao ovaj tako da je sve ostalo nedirnuto, pvc obloga i filc oko akumulatora.

Tek drugi, ha? Sjecas se mozda proizvodjaca tog tvornickog i njegovih specki (A i Ah)?
Link to comment
Share on other sites

Vartin je, kao što vidiš.

Aha, Varta. Danas se ovakav slican pravi pod nekim drugim nazivima/brendovima, a Varta/Bosch niti u jednoj svojoj seriji nemaju bas ovaj. Steta sto se nigdje ne mogu kupiti ti akumulatori iz tvornicke ugradnje, nikada nisam cuo da su trajali manje od 5 godina, bez obzira na marku auta ili akumulatora...
Link to comment
Share on other sites

Ovako izgleda vrhunski akumulator, pokretao je Lagunu 6 godina i to pretežno u gradskoj vožnji iako su njegova svojstva ispod onih koje propisuje Renault za 1.9 dCi (64Ah i 640A). Exideovu seriju X-tra+ zamijenila je današnja serija Premium. Po mom mišljenju (a i po dosta testova), iznad Varte Silver (iliti Bosch S5, ako vam je draže). Uz Baren polar Plus, moj favorit.

post-14717-0-33919500-1417201548_thumb.j

post-14717-0-11696500-1417201559_thumb.j

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Izgleda da i mene ceka zamjena :( 12.2 V

 

Koji aku?

 

U svakom slučaju, nemoj ga još odbacivati, da se to izvući makar da te ovu zimu još posluži. Moj je bio na 12.1 pa sam ga uspio nadopuniti. Imaš sada ove "pametne" punjače čijim naponom/strujom upravlja elektronika pa onda i solidno rade ono što trebaju. Kontaktirao sam lika koji se dugo bavi akumulatorima, preporučio mi ovaj punjač (od jeftinijih, naravno, cca 20-ak EUR). Imaš ga u Lidlu kod nas. Tj. bio je u Lidlu...

 

http://www.manualslib.com/manual/184335/Ultimate-Speed-Ulg-3-8-A1.html

Link to comment
Share on other sites

...

a kad ga nije bilo kad sam isao u Lidl a kad je bilo nisam jos znao da ga se preporucuje. nakon punjenja je na 13.1V (duza voznja)

videcu kako ce biti za 3h.

probacu ga napuniti na obicni stari punjac al sam isto uradio i prosli put bez nekog uspjeha.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.