Jump to content

Kupljena Laguna 1, potrebni savjeti...


croatplayer

Recommended Posts

Kao što i naslov kaže, kupio sam Lagunu 2.0 RXE iz 1997. godine sa 83 kW benzinskim motorom. Automobil je prešao 225 000 km.

Planirao sam uskoro promijeniti ulje, filtere i set remena.

Ako netko ima kakav savjet ili upozorenje za održavanje tog vozila, neka slobodno reče.

Je li automobil pouzdan za nešto duža putovanja? Dosad je dobro održavan...

Koji servis u Splitu kvalitetno i povoljno servisira ove automobile? Gdje u Splitu nabaviti povoljno djelove?
Zanima me isplati li se na takvom automobilu ugraditi LPG plin i koliko bi koštala ugradnja, te kako bi to utjecalo na cjelokupnu pouzdanost i održavanje automobila? Opet, tko to u Splitu ili okolici kvalitetno radi?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • croatplayer

    19

  • mata73

    6

  • selma

    6

  • dolac

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

provjeriti sponice na ovjesu, 

plin bi bio oko 1000 eura....isplati se ovisno o tome kako dugo namjeravaš voziti auto.

pouzdan je za putovanje ako sve radi kako teba, znači mislim na rad motora, na hlađenje, temperaturu itd.

Edited by penezic
Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru.

Zanima me u vezi potrošnje plina, koliko plina bi ovaj automobil trošio više nego benzina?

Link to comment
Share on other sites

Kao i svaki drugi, oko 20%, plus nesto benzina dok se ne zagrije, po ljeti dosta manje nego po zimi.

Link to comment
Share on other sites

Koliko može ovaj 2.0 motor s 83 kW napraviti kilometara bez reparature i većih kvarova? Pretpostavimo da je relativno dobro održavan. Pitam to da znam isplati li mi se ugrađivati plin. Da bi se isplatilo ugraditi plin, auto bi trebao biti u stanju prijeći još barem 150 000 km (sad ima 225 000 km). Je li to za očekivati?

Link to comment
Share on other sites

Dali se isplati ugrađivati ili ne to sam odluci ali ukoliko se misli duže vremena voziti

auto i ako radiš kilometražu onda da

za motor se nemoj puno sekirati

ima tih motora za 100 eura koliko god hoceš

još 100 za ugradnju i imaš drugi motor u autu

evo jedan onako na brzinu

http://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/renault-laguna-2.0-83kw-96-god-motor-oglas-13152306

Link to comment
Share on other sites

Uff čovječe, prije 3 tjedna sam kupio lagunu 1 sa 1.8 benzinskim motorom i 475000 km na satu. Motorič ide sasvim ok,netroši nešto posebmo ulja, do sad okrenio 1000 km kod mene i spustio ulje na onom mjerenju kad dam kontakt sa pola na nešto više od četvrtine skale. Tip rekao da ju kupio u njemačkoj u auto kući prije neki 5 godina a da on napravio 70000 km neradeći ništa na motoru,samo redovni servis. E sad,dali me slago ili ne,njemu na dušu.

Link to comment
Share on other sites

Razgovarao sam malo s ljudima koji rad u dućanima s auto dijelovima, i rečeno mi je da se na ovakvim rabljenim automobilima mijenjaju sljedeći dijelovi:

- ulje

- svi filteri

 -Set zupčastog remena 
- ulje u kočnicama
- Kočione disk pločice prednje
- set kanalnog remena
- Pumpa vode
- set stražnjih pakni.
 
Zanima me što bi trebalo dodati ovom popisu ili eventualno skinuti s njega?
Link to comment
Share on other sites

Skinuti prednje pločice i zadnje pakne. To se mijenja kad je potrebno.

Dodati popisu antifriz i ulje u mjenjaču.

Set remenja i pumpu vode mijenjaš, osim ako nemaš čvrsti dokaz da je mijenjano unutar 100k km ili 5g.

Link to comment
Share on other sites

Koliko može ovaj 2.0 motor s 83 kW napraviti kilometara bez reparature i većih kvarova? Pretpostavimo da je relativno dobro održavan. Pitam to da znam isplati li mi se ugrađivati plin. Da bi se isplatilo ugraditi plin, auto bi trebao biti u stanju prijeći još barem 150 000 km (sad ima 225 000 km). Je li to za očekivati?

 

Puno, to je maltene neuništiv motor.

Početkom godine smo u firmi poslali u penziju lagunu 2.0 RXE karavan, imala je 390 kkm. Točnije, poklonjena je nekom od djelatika i mislim da još uvijek ide taj auto. A vozilo ju je 20-ak ljudi i svi su gazili do poda. Jednom se žurio na trajektu, bio zadni trajekt sa Cresa, kad sam doletio lagunom, dimilo se iz prednjih guma. Jbg, težak auto, zavoji, prikočiš par puta i odu gume :)

Dosta je trošila i benzina i ulja, ali ne znam točne cifre jer nikad me nije zanimalo, točiš na karticu i gas :)

Ulje je trošio, ja bi uvijek popizdio kad bi dao kontakt, a upale se samo dvije crtice za ulje i onda vele kolege da je to tako već 3 mjeseca :tup:

Unatoč zanemarivanju, taj je auto koliko ja znam stao samo jednom - kad je ostao bez ulja u getribi.

Lađa od auta, kvalitetnije napravljen od lagune II koju sam kasnije vozio.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima. Prošli vlasnik mi je rekao da automobil nije prošao eko test na tehničkom pregledu. Zanima me što bi mogao biti uzrok tome? Da li možda to što je automobil stajao dosta mjeseci bez vožnje prije toga? Što treba provjeriti sve provjeriti u tom slučaju na automobilu? 

Link to comment
Share on other sites

Još jedna stvar koju nisam odmah uočio. Kazaljka od temperature motora stoji stalno na dnu (pokazuje uvijek da je motor hladan). Je li to problem senzora koji pokazuje zagrijanost motora? Grijanje u kabini radi dobro.

Također, motor radi u leru radi uvijek na nešto višim okretajima nego bi se očekivalo. Radi na nekih 1000-1100 okretaja Je li to problem?. Jesu li te dvije stvari povezane i što im je uzrok?

Link to comment
Share on other sites

Kazaljka stoji na 0 ZAKUCANA ili se mice vrlo polako, nikako ?

ako se mice ali malo , onda je nadajmo se termostat..

 

sto se okretaja tice,  za hladan motor mi to zvuci ok,zagrijan , okretaji bi trebali biti 700-800 negdje , neznam tocno za lagunu.

Link to comment
Share on other sites

Hajde da se nadovežem svojim pitanjem u vezi okretaja na leru. Dali je to normalno kad je mortor ugrijan pustim gas i okretaji dođu do 1100-1200 a onda polako padnu na neki 800-900. To padanje okretaja se događa u nekom vremenu od cca 30-40 sekundi.

Link to comment
Share on other sites

Kazaljka stoji na 0 ZAKUCANA ili se mice vrlo polako, nikako ?

ako se mice ali malo , onda je nadajmo se termostat..

 

sto se okretaja tice,  za hladan motor mi to zvuci ok,zagrijan , okretaji bi trebali biti 700-800 negdje , neznam tocno za lagunu.

Da ti pravo kažem, ne znam da li se išta miče. Jednom mi se činilo da se pomakla malo gore, možda 5%, a sad mi se čini da stoji zakucana na 0. Mogu li probati spojiti auto na OBD priključak pa vidjeti očitanje na mobitelu ili računalu? Btw, gdje se nalazi u autu s ovim motorom OBD priključak?

Edited by croatplayer
Link to comment
Share on other sites

nisam siguran da tvoj MY1997 ima ODB2 port, al ak ima da spoji na ovakav adapter i probaj..doduse, ako ti se kazaljka tak skoro uopce ne mice , onda cak mislim da nije termostat nego nekaj drugo.

 

sto se pada okretaja tice , mislim da kad je auto ugrijan da bi instant trebali past na 800 900 ovisi di mu je ler gas.ak ne pada , to bi trebalo biti do motorica ler gasa - prvo ga ocisti ak znas kak (na meganu je relativno jednostavno za nac ga i ocistit) , ak i nakon ciscenja bude lose onda ga moras mjenjat.

Link to comment
Share on other sites

Bacit ću pogled na taj motorić, ali mislim da nije problem u njemu jer auto u leru relativno stabilno radi, samo sa malo više gasa nego što bih očekivao.

Može li problem biti i u istrošenom akumulatoru, da ga motor pokušava napuniti malo većim okretajima? Primjetio sam da auto teško pali u hladnim uvjetima pa pretpostavljam da je akumulator istrošen.

 

Nema OBD2 priljučka na mjestu gdje pokazuje ovaj video gore.

Kako se auto može spojiti na dijagnostiku?

 

Imam još jedan problem, a to je da se stražnja lijeva vrata ne mogu otvoriti iznutra. Ne reagiraju na pomicanje one polugice za otvaranje vrata. Može li se to nekako laički popraviti ili treba to auto-limar raditi?

Edited by croatplayer
Link to comment
Share on other sites

hjoj koliko pitanja.. mislim da je najbolje da posjetis mehanicara koji ce detaljno provjerit auto, ispitat sve i napravit ti popis.. zbog akumulatora motor sigurno nema vise okretaje.. ako imas instrument akumulator provjeri sam.

treba vidjeti tekucinu u autu, termostat, promjeni sva ulja, ako treba napravi i veliki serivs (trebao bih znati kad je zadnji odradjen).. 

a sto se plina tice, vozi auto prvo par mjeseci da vidis kako ce se ponasat sve skupa.. mozda ti bude bez problema pa se odlucis na plin, a mozda se raspadne za tjedan dana.. pusti vremenu da ti kaze sta napravit ;)

Link to comment
Share on other sites

Kad sam uzimao Lagunu I glavno mi je bilo da pogodim onu sa Volvo motorom.....Ni ove ostale ne bi trebale da imaju nekih posebnih problema....

Link to comment
Share on other sites

Ma otići ću k mehaničaru samo želim malo unaprijed znati o vozilu, prvo da ne bi naišao na nekog mehaničara koji se baš ne razumije u problematiku, a drugo da mogu sam nabaviti jeftinije neke dijelove nego što mehaničari prodaju.

 

Još jedna stvar: kad se stisne gas, iz auspuha se osjeti miris benzina, te se pojavi malo sivog dima. Što može biti uzrok tome problemu?

Link to comment
Share on other sites

ak ti auto dobro radi i pristojno toris ne brini tolko oko auta s 225000km ;)

ipak je to skoro 20god staro i tesko ces sve dovesti u tip top stanje kao prvog dana

 

Link to comment
Share on other sites

Vrata zadnja su možda na child lock, pa pogledaj da nije to. To je kad otvoris zadnja vrata pokraj brave koja dolazi na štok. Ne znam je li kod tebe pipac ili se s kljucem podešava. Čisto sumnjam da imaš naprijed kod prekidača za zadnja stakla.

Link to comment
Share on other sites

Jest, vrata su bila na child lock pa je to sad riješeno.

Još jedna stvar, kad pokušam upaliti radio javi mi poruku: "error code". Negdje sam čitao da valjda treba unijeti nekakav sigurnosni kod kako bi opet radilo.

Zna li netko kako se unosi taj kod, i kako ga mogu saznati?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.