Jump to content

Megane I,lupkanje kod okretaja volana u mjestu


misko

Recommended Posts

Dakle ovako. Kupio sam Megana I ,1,4 16V,2000.-ta godina,prije 10-tak dana.Auto je prešao 250000 km,provjerio kilometražu na TP.Ne kužim se u aute al mi se ovaj činio OK. Onda sam skužio da mi ne šprica tekućina za pranje šajbe ni sprijeda ni straga. Pročistio brizglaice pribadačom ali i dalje ne radi iako se čuje zvuk motora. Uz to ne radi mi niti zadnji brisač. Nakon toga sam otišao na besplatni tehnički pregled i tamo mi je majstor rekao da "malo vlaži",negdje oko motora iako je sam motor suh i da on ne zna odakle bi to moglo vlažiti.Naravno,Lambda na povišenom broju okretaja1.119.

Ono što me sad najviše zabrinjava je što sam danas kad sam parkirao auto skužio sam da kad okrećem volan i na desno i na lijevo,on onako poprilično lupa. Lupa i kad auto stoji namjestu i volan se okreće lijevo,desno i na jednu i na drugu stranu.

Molim pomoć,što bi to moglo biti,koliko bi sve moglo koštati.

Link to comment
Share on other sites

nije mi jasno zasto niste provjerili bar te osnovne stvari prilikom kupnje, upravo to o čemu govorite npr. funkcije sjedala, prekidači, pranje..to je dodatnih 5 minuta ,dobro moze se dogoditi da nesto se pokvari nakon kupnje...jel lupalo na motanju prilikom kupnje? ovo sa špricanjem sajbe iz priloženog moze biti vise problema, ali vecinom zaglavi klipić unutar cilindra u samome motoriću...takvi su simptomi da vrti a ne baca...ovo lupanje mi vuče na problem oko muldi.

Link to comment
Share on other sites

To je bio prvi put da kupujem auto od nepoznate osobe,prošli sam kupio od šogora,3 godine star,servisiran u ovlaštenom servisu. Pogledao sam motor,bio je suh.Provozao sam ga,sve super.Nešto nije bilo u redu sa kilometar satom(digitalne brojke se nisu vidjele), pa mi je prodavač,inače autoelektričar obećao to srediti(naravno,sad se više ne javlja na mobitel).Probao klimu,podizače.....sve radilo a brisače sam zaboravio :-(

Link to comment
Share on other sites

Ima to lupkanje zvuk kao da feder preskace(malo zvoni)? Brisac treba provjeriti ako dolazi struja na motoric ili su puknute žice na bunker kamo se savijaju zice

Link to comment
Share on other sites

Danas mi je čovjek u servisu prišerafio nešto(kaže letvu volana) i to je prestalo. Otišao kod majstora i on kaže da svakako treba mijenjati spone i krajnike,kanalni remen. Zbog problema sa ler gasom(u hladnom startu oscilira broj okretaja,ukad se zagrije,kod okretanja padne ispod 500 i motor se gasi),neke gumice usisne grane+ još neke gumice. Sad čekam da mi se javi bivši vlasnik i kaže jel mijenjo zupčasti ili nije. Ne špricaju mi naprijed mlaznice ali to namjeravam kupiti rabljeno(otišla pumpa). Da,i disk pločice,sva 4 komada

Link to comment
Share on other sites

Jbg, ima musica auto , 15godina je skoro tu.Doduse vecinu tog si trebao vidjeti PRIJE kupnje , zato se detaljno gleda prije kupnje, 2 para ociju najbolje ..

Koje brojke se ne vide , ove od kilometara ? zanimljivo kak je frajer elektricar i ko za vrag bas na svom autu nije stigao popraviti nesto vezano uz elektriku.

sto se lupkanja tice moze bit svasta, mehanicar mora pogledat, nadaj se da je krajnik ili spona, nije valjda bas letva volana ili tako nesto vece , komplicirano..

 

inace imam isti auto isto ma musica al zivis stim, to je Francuz :)

Link to comment
Share on other sites

Danas mi je čovjek u servisu prišerafio nešto(kaže letvu volana) i to je prestalo. Otišao kod majstora i on kaže da svakako treba mijenjati spone i krajnike,kanalni remen. Zbog problema sa ler gasom(u hladnom startu oscilira broj okretaja,ukad se zagrije,kod okretanja padne ispod 500 i motor se gasi),neke gumice usisne grane+ još neke gumice. Sad čekam da mi se javi bivši vlasnik i kaže jel mijenjo zupčasti ili nije. Ne špricaju mi naprijed mlaznice ali to namjeravam kupiti rabljeno(otišla pumpa). Da,i disk pločice,sva 4 komada

 

 Pusti ti to što će ti on reći kad se javi. Sama činjenica da se u početku nije javljao kad si ga zvao ti je jasan znak da je muljator. Ti svakako promijeni remenje što prije, bez obzira što će ti on vjerovatno reći "eeee  promijenjeno je baš prije 5 000km". Ne isplati se riskirat. Znam da je to trošak, ali onda si miran narednih još 70 000km. Npr, meni je nedugo kad sam kupio auto tip čak dao račune od ovlaštenog servisa da je promijenio remenje prije 20 000km, no meni to nije dovoljan dokaz da mu vjerujem i do siječnja planiram promijeniti remenje bez obzira na sve dokaze koje mi je ustupio kod prodaje. A i taj tvoj auto je već dosta KM prošao za 1.4 benzinca. Svakako si napravi kompletnu dijagnostiku pa polako riješavaj te boljke, al za početak zupčasti, vodenu pumpu itd i onda budeš miran.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Javio se čovjek,mijenjano je. Nemam para za sve,barem ne odjedamput pa će za sada ići ono što je najvažnije. Trebao sam prije kupnje otići u ovlašteni servis na provjeru i vjerovatno bi rekli da mnogo toga treba mijenjati. No,kad se kupuje auto za 12000 kn,onda bi bilo jako čudno da je sve potpuno OK. Naravno,sada mi je žao da to nisam napravio...možda sam mogao dobiti auto i za manje para. Ali opet,papiri su bili čisti,vlasnik je OK a ispalo je(barem kako mi je majstor za Renaulte koji nije jedan od ovih koji žive od flotnih automobila), da je i auto  manje-više u redu.Najveća stavka,ako izuzmem promjenu zupčastog remena,su nove gume.

Link to comment
Share on other sites

Trebao si spustit cijenu za barem 2000 imajuci u vidu da je to 1.4 iz 2000.g i da pored nedostataka koje si naveo ima 250 000km sto nije bas malo za benzinca 1.4 plus svakako bi bilo mudro promijeniti zupcasti sto dodatno podize cijenu auta. Sve u svemu nadam se da ce te jos gomilu KM vjerno sluzit. Kakvo je stanje limarije?

Link to comment
Share on other sites

Limarija je OK,osim što je jedan bok za nijansu malo drugačije obojan :-) Majstor(stari mačak) mi je rekao da misli da auto nije bio ozbiljnije karamboliran. Ovaj auto je bio jedini koji je imao relativno čiste papire. Naime, prodavalac je bio vlasnik i to nekih 5 godina. ispis km na TP odgovara. Onaj prvi ga je gazio. Auto ima klimu što mi je bilo dosta važno i klima fakat radi. Za sada jedini subjektivni problem je što mi se ponekad gasi kod okretanja,znači,kad pustim gas. Na semaforu se ne gasi.Ne mogu vjerovati da je taj ler gas kad se zbroje gumice i posao barem 600 kn???

Link to comment
Share on other sites

Ne znam,mislim da mi je to rekao dečko u ovlaštenom servisu. Ja se u to ne kužim. Koliko bi te gumice mogle koštati. U Auto Kreši ih nema. Majstor je rekao: gumice usisne grane+velika i mala gumica usisne klapne+gumica oduška u usisnoj grani. Nadam se da nisam nešto pomiješao :blush: Ja se ne kužim baš u aute ali razmišljam o prekvalifikaciji u automehaničara.

 

I da,ne znam zašto je majstor otvorio posudu sa tekućinom za servo. No,pokazao mi je da je prepunjena i da se time vrši pritisak na servo. Fakat je bilo dobrano preko maksimuma unutra. Inače,motor dobro radi,ništa ne škripi pa sam zadovoljan. Samo,razmišljam da sam možda mogao kupiti i stariji Megane . Čini mi se da sam auto platio ipak previše (12000 kn+ 700 kn poreza :angry:). Porezna ga je procijenila na 14000 kn prema tablicama?? Možda sam trebao ići na neko vještačenje?U ugovoru je cijena bila 8000 kn :blink:.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam neke Puntiće prije...tražio auto do 1500€ jedno mjesec dana. Uglavnom,jedno na fotki,pitam vlasnika,sve radi..dođem tamo,ne radi ništa a čovjek nije niti vlasnik. Ovaj mi se činio OK,dva vlasnika prije od čega prvi 9 godina,drugi 5 godina. Nekako mi se činio OK,motor radio mirno i što mi je bilo najvažnije,jer ga kanim voziti i po ljeti je da klima radi. Naravno,važno mi je i to da ima hrpu zračnih jastuka(nadam se da ako BOG da neću morati iskušavati da li rade). Osim toga,taj Megane I je jedan od prvih automobila sa 4 Euroncap zvjezdice. Ako ću ikad biti u prilici kupiti novo to će biti Renault. Malo sam se dvoumio uzeti Coupe Coach ili čak Cabrio. To su mi prekrasni auti. No imam familiju pa 4 vrata dobro dođe

Link to comment
Share on other sites

Al sve u svemu, zanimljivo mi je vidjeti ovakve priče o Meganu i to 1.4 benzinac sa 250 000km koji je i dalje uglavnom u solidnom voznom stanju bez da mu je napravljena generalka. Mislim, takve kilometraže se ne bi postidio ni jedan dizel, a ovo su ipak mali benzinski agregati auta koji je generalno niža klasa automobila jer danas ti ispada da većinom Megane vozi sirotinja. Izgleda da je Renault napravio izvanredan posao sa benzinskim motorima za aute iz serije Megana u periodu od 96-2002 u vidu 1.4 i 1.6.  A veliki broj ljudi koje znam fura te Meganove benzince sa preko 200 000km i to bez većih problema. Uglavnom su im mane bile getribe ili bobine.

 

Ne bi sad uveličavao stvari zato što sam i ja vlasnik Renaulta pa da ne ispadne samohvalisanje , ali reko bi da je Renault napravio jedan od najboljih i najkvalitetnijih benzinskih motora u zadnjih 20 godina, pogotovo ako se uzme u obzir da je konkretno Megane ipak niža klasa vozila u odnosu na neke benzince tipa Bmw, Audi, Mercedes itd.Često puta bude da te skupe makine riknu prije i tokom karijere imaju više zahebancija sa motorom nego neki niskobudžetni Renaultov benzinac tipa Megane koji je kao nov duplo jeftiniji, da ne pričamo kao rabljeni.

 

Sve u svemu kolega nadam se da ćeš sa svojim Meganom prevalit još dodatnih 250 000km bez većih problema :) Uglavnom Renault ti je isto ko i žena, kolko ulažeš u njega tolko dobivaš i natrag, ali on urednog i savjesnog vlasnika ipak nagrađuje vjernošću i trajnošću. Budi pedantan s njim i neće biti problema. I dalje bi ti savjetovao kad to financijski budeš mogao da si zamijeniš zupčasti, vodenu pumpu i prateće komponente, da promijeniš ulje, filtere i da ovih dana odeš nekom dobrom mehaničaru da ti napravi kompletnu dijagnostiku auta (tako sam ja napravio nedavno kad sam kupio Coupea) da si onda miran par godina (to bi ti preporčio za bilo koji kupljeni rabljeni auto, ne samo za Renault - takva je moja filozofija kad se kupuju rabljeni auti). Ako ne možeš odjednom, napravi si ti zahvate parcijalno jer znam da je to trošak odjednom sve napraviti, svaki mjesec nešto pa poslije uživaj.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Ja imam 330.000 km i ne pomišljam na generalnu. Auto svake godine uredno prolazi ekotest, još uvijek originalan katalizator i lambda sonda. Jedini veći zahvat je promjena brtve glave prije 10-ak tisuća i tada je utvrđeno da je motor u odličnom stanju, čak ni ventile nije trebalo brusiti. Nikad ne nadolijevam ulje. 

Link to comment
Share on other sites

Ovaj tjedan idem mijenjat kanalni remen,disk pločice i filter za gorivo i motorić za špricanje šajbe. Imam majstora kod Arene u Zgb-u,čovjek mi djeluje vrlo OK. Zatim idem sredit ler gas. Ne znam dal se i sa tim trebam žuriti? Vjerovatno malo više troši zbog toga? Ponekad mi se gasi kad se okrećem(kad je zagrijan). Spone i krajnike ostavljam za proljeće jer je na tehničkom kontrolor rekao da je sve OK,praktički nema lufta.A kad se mijenjaju krajnici i spone,treba raditi špur(reče majstor). I ne radi mi zadnji brisač. Ako netko zna nekog tko bi složio taj brisač i pumpicu ili kakvog dobrog Renault mehaničara za jeftinije zahvate...bio bih zahvalan :-)!

 

Koliko zapravo vrijedi ovkakv Megane iz 200-te kakav sam ja kupio? Procjena porezne je 14000 kn :D 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sve promijenjeno,krajnici i spone i opet na mjestu,kad okrećem u lijevo više nego u desno,na mjestu,nekaj lupka. Jučer ga doveo od majstora :blink: Što ako je letva volana? Koliko bi to moglo doći,jel to znači opet mijenjanje krajnika,vađenje poluosovine....? :freak6:

Link to comment
Share on other sites

Pa neka ti to revidira u sklopu troškova prvog popravka, nećeš mu 2 puta plaćati isti posao jbg ga. Pravi mehaničar bi svu dijagnostiku trebao odmah prvi puta napraviti, a ne da za jedan kvar moraš dolaziti 500 puta dok gospodin ne otkrije u čemu je kvar i svaki puta izpočetka popravljat. To tako nejde, mrzim kad slušam takve stvari i takve mehaničare. Popravljanje auta nije igranje sa barbikama pa da svaki puta na nju staviš novu haljinu pa dok ne odabereš onu koja barbiki najbolje stoji.

 

Ne vjerujem da je taj tvoj kvar tolika umjetnost da on to nije mogao sve od prve barem uočiti i dijagnosticirati u čemu je problem.

Link to comment
Share on other sites

Bio sam prošli tjedan u servisu,tamo su  mi dečki rekli da je letva volana. Pričvrstili 2 šerafa(ili samo jedan) ne sjećam se točno,znam samo da su nekaj zašerafili i to lupkanje kod okretanja na mjestu(znači auto stoji a ja okrećem volan dok je motor upaljen u krajnji lijevi i krajnji desni položaj). U krajnjem lijevom položaju se čuje lupkanje. Na drugoj strani ne. Majstor je izričito naglasio da nije letva?? Idem sutra k njemu(inače vrlo pristojan čovjek),rekao je da dođem ako ću imati bilo kakvih problema.Dok auto vozi nema nikakvih problema?

Link to comment
Share on other sites

Ipak letva ima malo lufta. Majstor kaže da je to OK i da se mogu komotno voziti.Kad se ugrije ne čuje se nikakvo lupkanje?

Link to comment
Share on other sites

ja sam ti ove gumeice u renault-u platio oko 300 kn sve komplet  6komada ako se dobro sjecam

problem ja bio taj koji ti navodis osciliranje lera na hladno

 

promjenio sam sam, treba ti vremena i strpljneja jer ima malo posla oko toga, posto moras onu plasticnu granu cijelu skinut dole da dodes do tih gumica

Je zafrkancija i ode jedno sat i pol vremena al si ustedis nesto love i malo se poigras

 

Disk plocice si isto mozes sam izmjeniti , imasa tutorila tu na forumu ako to napraviti, mislim da je od french key-a
isto vrijedi i z apumpicu za brisace, okrenes kotac skines zastitnu plastitku i evo je :)

 

Imam ti ja jedni viska doma pa ak trebas javi..

Link to comment
Share on other sites

Sve sređeno osim zadnjeg brisača.Tu mi fali motorić jer je stari otišao...ako tko ima viška,preporučam se :-) Pumpicu za brisače kupio sam novu. Ono što me definitivno najviše začudilo je da nema ispod auta niti malo hrđe,kao da je bio zaštićen?! Letva volana je pričvršćena,lufta nema. Nakon promijene gumica ler gas se smirio,nikakvih oscilacija. Lijepo i mirno radi,manje troši i ne gasi se više kad se ugrije.

Link to comment
Share on other sites

Za skinut posudu treba i znanja i alata a dobro dođe i dizalica. Kako ja nemam ni gedore dao sam majstoru da to sredi. Zadnji auti koje sam mogao sam popravljati bili su Golfovi jedinica i dvojka i Mercedes 123. Ovi noviji auti kao da se natječu koji će imati kompliciranije postavljene dijelove. doduše,i konstrukcija je drugačija,više toga treba nagurati ispod haube..ali,previše je to za moje znanje,živce. Hvala svima na savjetima i podršci :-)!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.