Jump to content

Megane II 1.6 16 V ne vergla


hedonist

Recommended Posts

Evo prvi post i već problem :D  Znači kad idem upaliti auto stavim karticu u utor, stisnem kvačilo ili kočnicu i pritisnem start sve lampice se popale ali ništa, nikakvo ni zujanje ni verglanje ništa pa evo što mislite što bi moglo biti u pitanju? Samo da napišem da sva elektronika normalno radi kao i svjetla, na unimetru akumulator daje 12,7 V, na guranje je upalio međutim čim sam ga ugasio i probao opet upaliti ista stvar. Prije guranja sam ga pokušao upalit na kablove i nije opet ništa reagirao :sad2:

Link to comment
Share on other sites

Diagnostika ? Šta kaže, jel baca kakve greške ?

Ne filaj ga previše na kablovima, možda ti struja negdje pušta...

Kod mene je bila slična situacija, probaj promjeniti bateriju u kartici, kod mene je to bio problem ;)

Edited by mlugaric
Link to comment
Share on other sites

Jesi provjerio osigurače i releje?

Nisam.

 

Diagnostika ? Šta kaže, jel baca kakve greške ?

Ne filaj ga previše na kablovima, možda ti struja negdje pušta...

Kod mene je bila slična situacija, probaj promjeniti bateriju u kartici, kod mene je to bio problem ;)

Nisam još bio na dijagnostici. Nisam ga dugo pokušavao upaliti sa kablovima samo jedanput i kratko. Probao sam upaliti sa drugom karticom ista stvar. Pročitao sam nešto na stranim forumima što se znalo desiti ljudima a što mi nekako najviše ima smisla a to je da se znalo desiti da korodira ili se fizički odspoji kabel koji dovodi struju na anaser i da jednostavno autio ne vergla uopće.Da li je netko imao sličan problem?

Link to comment
Share on other sites

Ako nečuješ nikakvo škljocanje špule alnasera onda je upravo to šta si napisao. Pogledaj žice na anlaseru. Tu se radi o jednoj tankoj žici koja je ubodena u stopicu alnasera. Možda je otpala, korodirala ili na nju nedolazi 12V kada kreneš paliti auto.

Link to comment
Share on other sites

Na prijašnjem autu Renault 5 mi se znalo dešavati da ispadne žica sa startera i auto ne vegla. Na R5 je to bilo dostupno pa sam rukom vratio žicu na njeno mjesto i auto upalio kao da ništa nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

To je meni bila redovna pojava davno na staroj stojci od moga staroga. Onda je bilo, izađi vani, legni pod auto, ubodi stopicu nazad i piči dalje. 

Kliještima se malo stisne stopica na žici i neće više ispadati.

Link to comment
Share on other sites

To je meni bila redovna pojava davno na staroj stojci od moga staroga. Onda je bilo, izađi vani, legni pod auto, ubodi stopicu nazad i piči dalje. 

Kliještima se malo stisne stopica na žici i neće više ispadati.

Problemje šta se to rijetko dešavalo i onda bi zaboravija da moran stopicu stisnuti dok mi se to nebi opet desilo. Po svojoj prilici jednom do dva puta godišnje.

Starter se na R5 vidija kad otvoriš haubu prema pregradi motornog prostora. Taman pogled puca na starter

Link to comment
Share on other sites

Gdje se nalazi alnaser na Meganu 1.6 16V? Da li mogu doći "odozgo" do njega ili moram na kanal pa od ispod skinuti onu zaštitnu plastiku da bi došao do njega?

Link to comment
Share on other sites

Starter ti se nalazi na mjenjaču prema pregradnom zidu.

 

Bojim se da ćeš morati od ispod jer je premalo prostora između motora i pregradnog zida za pristupiti.

Probaj!

Link to comment
Share on other sites

Izgleda kao i svi drugi starteri. Pogledaj da li ga vidiš odozgo (skini plastiku na motoru ako ti smeta.

 

post-14075-0-16415700-1418215574_thumb.j

 

Provjeri žicu br.7 na slici. To je napon na elektromagnet (špula).

Link to comment
Share on other sites

Jesi probao držati gumb od paljenja umjesto da ga samo kratko pritisneš?

Nisam, ali evo probat ću i to. Iako čuje se pumpa od goriva kad pritisnem botun za paljenje ali od alnasera ni glasa???

Edited by hedonist
Link to comment
Share on other sites

Evo jučer nakon malo zafrkavanja ja i rođak skužimo da je glupi osigurač od alnasera prigoria.Na kraju toliko glup i banalan problem da me je skoro sram priznati, ali i škola za drugi put. Uglavnom hvala svima.

Link to comment
Share on other sites

Evo nažalost opet jutros nije upalio, simptomi isti. Provjerit ću osigurače, ako je opet pregorio isti negdje mu radi kratki spoj na kabelu dovoda struje do alnasera nema što drugo biti ili...?

Edited by hedonist
Link to comment
Share on other sites

Evo otkad sam promijenio osigurač već dva dana je sve ok. Mjerio sam Napon akumulatora dok je auto ugašen i daje mi 12,8 V kad je upaljen 14,3 V nakon uključivanja ventilatora i klime i dalje daje 14,25-14,3V znači da bi tribalo biti sa alternatorom sve ok jedino ostaje alnaser.

E sad da napomenem da prvi put kad sam promijenio osigurač kod rođaka nismo imali "originalni" osigurač od 25A koji ide nego od 20A e sad da li je to bilo presudno vrijeme će pokazati.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo samo da javim da mi je nakon tri tjedna normalnog paljenja opet riknia osigurač i nakon promjene odmah i slijedeći. Odnia auto električaru i on prominia automat na alnaseru i za sad je sve ok.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.