Jump to content

Clio 2 koji antifriz


teskera

Recommended Posts

Kupiš debelu špricu u ljekarni za par kuna i s njom izvučeš iz ekspanzione. Ima velikih šprica velikih kao kranjska kobasica ali nema ih svaka ljekarna.

Link to comment
Share on other sites

Kupiš debelu špricu u ljekarni za par kuna i s njom izvučeš iz ekspanzione. Ima velikih šprica velikih kao kranjska kobasica ali nema ih svaka ljekarna.

to sam i mislio al u posudi nema 1L

 

jedino da izvucem koliko mogu pa da toliko dosipam

i onda kasnije dosipavam koliko bude falilo

Link to comment
Share on other sites

Mozes li ispustit preko termostata ili vijka za odzracivanje ? Znam da na clio na termostatu imam kao neku špinu na koju mogu ispustit vodu.

Link to comment
Share on other sites

Mozes li ispustit preko termostata ili vijka za odzracivanje ? Znam da na clio na termostatu imam kao neku špinu na koju mogu ispustit vodu.

nemam pojma

 

ja sma to danas gledao odozgora (nisma se zavlacio ispod auta) i ne vidim gdje bi mogao

 

najvjerojatnije budem izvukao sa spricom koliko ide ili budem otisao kod nekog majstora nek mi to napravi i dobro

mislim da bi mi to bilo i najpametnije

 

hvala na odgovorima

Link to comment
Share on other sites

Tako sam i ja mislio malo na špricu pa kifla.

Posuda ima neke uboge plastike tako da šprica ne može ući. Na kraju sam na šrpicu nataknuo slamku i tako izvukao 1-2 dl i nalio koncentrat.

 

Za Clia sam od Anđelka uzeo Cartechnik plavi koncentrat 3l za 76kn. Ima dodatnu napomenu da je prikladan i za aluminijske hladnjake., te da je bez amina, nitrata i fosfata.

To je ok, jel?

Link to comment
Share on other sites

taj je crveni a meni treba zuti

 

kupio sam nekakav "PENA"

 

ispunjava zahtjeve prema standardima BS 6580:2010 I ASTM D3306

 

a sad me zanima kak da ispustim litru iz auta van da mogu dolijat ovog

 

ili da izvucem iz posude koliko ide pa da samo dolijem ovoga koliko mogu

 tvrdiš taj je crveni, meni treba žuti (iako se i crveni pretvori u skoro žuti kad se pomiješa 50:50), a onda u drugoj rečenici NEKAKAV Pena!!! 

Kad se toliko brineš, što je pohvalno, zašto onda no name tekućina? Ja bi prije vodu stavio nego to :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Pa hito sam uzet taj kaj si mi napisao al mi je u ducanu pokazao da je crveni

Nisam mislio nista lose

Hvala ti kaj si predlozio

A tu je bilo spomena da se ne smiju boje mijesat

Nije bilo drugog zutog osim ovog kaj sam uzeo

Trenutno je na na -19 tak da vodu ne mogu stavit jel bude jos slabiji

Bit ce dobar dok ga ne promijenim komplet sa zupcastim i pumpom

Link to comment
Share on other sites

Glaceol RX Type D. 72 kn/l je cijena koncentrata u ovlaštenog.

Link to comment
Share on other sites

ma dobro, neće biti nikakve štete, nisi picajzla kao usrmatre ili ja :bigl:

 

Ovj totalov je 50 kn u Stokića

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ma nisam

Kad budem mijenjal sve onda budem uzel kvalitetnijeg

:)

Link to comment
Share on other sites

Kad nadolijevam uvijek stavljam koncentrat i to Glaceol RX Type D kako je usrmaatre napisao. Meni iscuri oko pola litre u 2-3 godine. Inače krivi antifriz pojede dihtunge.

 

Da moram sniziti temperaturu antifriza prvo bi probao vući na špricu koliko ide pa koncentrat do MAX. Bilo što drugo podrazumijeva odzračivanje sustava za hlađenje, a to treba znat.

Link to comment
Share on other sites

ja sam nešto fleksibilniji, dovoljno mi je da je Renault dao suglasnost za upotrebu Totala. Valjda će i preporuku, kad potroši zalihe Elfa ili Elf ne bude imao exkluzivu. Treba malo i između redova čitat, ionako je Total=Elf

Link to comment
Share on other sites

Ja sam toliko zaluđen tim Glaceolom da sam potegnuo u Gašperova (ovlašteni), odnosno u Šibenik (put od oko 70 km) samo radi tog Glaceola. :). Put me koštao kao pola antifriza. Inače, nije dobro imati ni previše koncentriran antifriz zbog same viskoznosti i ometanja izmjene topline, osim naravno agresivnog djelovanja na brtve i gumena crijeva.

Link to comment
Share on other sites

Kaj da ja sad napravim? Iskoristim Cartechnik (plavi) ili kupim Glaceol?

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da paše i Antigel RX Tip D za Daciu, a vjerojatno je i jeftiniji. Može li ovo netko potvrditi? 

 

http://www.daciashop.ro/image/cache/data/Antigel/antigel%20dacia%20glaceol%20rx%206001999501%206001997196-500x500.jpg

 

BTW i Febi ima RX Type D - ima ga u InterCarsu, ali ne vidim cijenu: http://www.frantsuzoff.ru/images/oillist/foto45b.jpg

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

Dali oni na svojim net stranicama imaju dopuštenja /preporuke od Renaulta kao što ima Total?

Link to comment
Share on other sites

Za Daciu nemam pojma gdje provjeriti. FEBI ima Renaultov OE broj i piše da je etilen glikol, zelena boja. Imaju i popis Renaultovih vozila u koje ide.

Link to comment
Share on other sites

Koliko koštaju ti antifrizi, Total crveni kod Tokića je 50 kn bez ikakvih popusta (a znamo da neki mehaničari imaju rabat 20-30% u Tokića)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Koliko antifriza ide u Clio II / Thaliu sa 1,4 8V motorom? Trebam mijenjati termostat pa razmišljam da ulijem i novi antifriz (iako mi se dosada i onaj od INA pokazao dobrim). 

Link to comment
Share on other sites

Imamo isti motor. Total glacelf 1:1 mjesavina, skoro 6 lit, ali tesko da ce sve izaci tako da ode oko 5lit.

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima li negdje tutorial na forumu kako isprati sitem od starog antifriza?

Link to comment
Share on other sites

ispustiš na donju cijev na hladnjaku, naliješ obične vode, opet ispustiš i to je uglavnom to. Možeš uliti običnu vodu i odzračiti kao da ćeš stvarno voziti samo s vodom pa upaliti auto i voziti, pa onda opet ponavljati postupak kada se auto ohladi, ali mislim da nije potrebno. Uglavnom nemoj na vrzuć motor ispuštati vodu pa uliti odmah hladnu jer možeš spizditi dihtung glave ako je velika razlika u temperaturi.

Ne zaboravi pravilno odzračiti na kraju.

 

punjenje i odzračivanje antifriza.JPG

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Planiram si to napraviti mjesec-dva prije zamjene remena da malo ispere sustav.

Da li bude velikog nereda kad odvojiš onu debelu donju cijev na hladnjaku? Nekako me strah da će antifriza biti posvuda :)

Link to comment
Share on other sites

a jebiga, moraš podstaviti neki široki pladanj ispod. Nema drugog načina jer ne postoji čep. Možeš smanjiti količinu prolivenog antifriza tako da odspojiš oba crijeva sa posude (prije isprazniti posudu) te donje crijevo staviš u neku bocu od destilirane vode ili slično kapaciteta 5,6 litara, što već nađeš i onda pušeš u gornje crijevo sve dok izlazi antifriz u bocu (spustiš ju što niže). Ja sam tako radio pri izmjeni termostata i spasio većinu antifriza da ne iscuri van i da se ne uprlja. Bio je relativno novi pa mi ga je bilo žao baciti. Nisam puhao plućima, mada može i tako, nego ručnom pumpom za kotače. Izvadio sam gore onaj nastavak za ventile i uvalio crijevo u crijevo, taman je pasalo i ne treba prejako pumpati ide to bez problema. Kad prestane izlaziti na tu stranu, skineš donje crijevo s kilera i ostat će daleko manje antifriza

 

Amožeš i kao ovaj Rus na Loganu, taj je ispuhaop i vodu iz grijača kabine

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.