Jump to content

RaceChip pitanje


_Dizel_

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Raptor6767

    11

  • MilosB

    9

  • Ruske

    8

  • _Dizel_

    7

Ima frend na 1.9 dCi 96kw FAP, spaja ti se na kablove prije injektora i salje druge parametre na komp.

Za te novce best buy.

Imam jednog takvog doma jer sam si ga naručio prije nego što sam prodao auto,stoji mi, prodajem ga.

Digne ti snagu i smanji potrosnju goriva. (131-166ks, ali dobiješ dosta njutna, tak da auto ide ko šprica.)

 

Da li strage mašinu, fućkaj ga, mašinu može strgati i neredoviti servis.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Imam 1.9dCi 96kW FAP, ali Megane 2 :D

 

A na koju provalu smanji potrošnju s većom snagom?

Link to comment
Share on other sites

Ako netko otkrije kako smanjiti potrošnju, a povećati snagu bez radikalnih zahvata na motoru taj će biti bogat čovjek.

Link to comment
Share on other sites

To su čini mi se isti motori.

 

Dečki, šta vam je tu posebno nejasno?

 

Teranjem auta ćete dobiti veću potrošnju nego što ste ju imali prije stavljanja box,ali normalnom vožnjom ćete dobiti manju zbog povećanog okretnog momenta.

 

Recite što hoćete, ja sam probao i istina je, od 0.7-1L/100km u normalnom načinu vožnje, u divljanju/tiskanju je isto toliko porasla.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

više momenta/više snage u istom radnom području traži više goriva.  pad potrošnje se ostvari na način da se pokušava opravdat čin bacanja u vjetar  nekoliko tisućica pa se onda piše o 0,1% smanjenju potrošnje, vjerojatno nisu ni svjesni da više paze s gasom

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Slažem se, moguće je da se pazi s gasom i da je to čisti placebo efekt. Ja ipak vjerujem da ćeš možda zbog višeg momenta kraće ubrzavati i brže ćeš postići ono što si htio, i nećeš ga terati u visoke okretaje gdje koristi puno više goriva.

 

racechip-pro2--renault--megane--1-9-dci-

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

sve 5, i ja sam bio naivan pa sam stavio tak neš na auto, čak mi se čini da je bio baš taj. jedini pravi test je na istom mjestu pri istoj brzini pratit potrošnju po računalu, po mogućnosti na tempomat. na prošlom meganu sam probao, tamo di je prije bilo 3,8 nakon čipa je bilo 4,2. auto je nakon toga jače dimio a išao je tek nešto malo bolje. skinuo ga nakon tjedan dana i prodao za iste novce za koje sam i kupio. šteta izgubljenog vremena.

Link to comment
Share on other sites

radije sm chip tuning

Da, taj lik iz Grdiške je Pro u svom poslu i od toga živi, radio je i neke baš sportske Fordove i nije truba u tom poslu.

 

Naravno ne bi išao na neke ultimate verzije nego čisto osnovnu verziju remapiranja računala, tek da auto da ono što ustvari treba, a ne što tvornica ograniči. Frend je svoj BMW 330 tdsx tamo riješio i kad sam ga pitao kolko je problem vratiti se na staro, samo je rekao "poslije ovoga nikad nećeš reversati auto :D". Kaže da lik sve riješi za sat vremena i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi zaobilazite te rejs chipove u sirokom luku.

To su varalice koje mijenjaju tlak pumpe tj najprostije daju vise goriva jer na vecem tlaku za isto vrijeme prodje vise goriva.

To moze ostetiti visokotlacnu pumpu, injektore itd itd... Ima jos jedan tip di se kaci na maf ili map senzor uz ovo za tlak pa se onda zavarava i protok zraka pa komp vise spoola turbo da bi protok bio kolki on ocekuje... Sve u svemu s**nje koje treba daleko zaobici jer nemate nitikontrolu niti znate kolko on to tocno dize tlak.

Ljepo mapirat auto ne kosta puno i onda imate tih 30hp vise. Snagu ovih race chipova zaboravite da je i blizu navedenih jer to se ne postize pukim mjenjanjem kolicine goriva i nema ni jednog mjerenja na dyno da to potvrdi

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Zato i kažem, ovaj lik iz Bosanske Gradiške zna što radi s tim mapiranjem i to mi zasad prva opcija .

Link to comment
Share on other sites

Jedna je stvar dok ti sloze mapu kak se spada,a drugo dok stavis neku varalicu.

Ali iskreno opet nebih to nikome dao da radi u Hrvatskoj.

Jedino Paulu (rs tunning iz engleske) bi to dao da radi.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

gdje ima sve SM u HR podruznice gdje se moze chipirati auto?

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj na smchiptuning sajtu :)

Al najbolje otici u bih kod srdjana prodjes najjeftinije 100%

Link to comment
Share on other sites

Ako netko otkrije kako smanjiti potrošnju, a povećati snagu bez radikalnih zahvata na motoru taj će biti bogat čovjek.

Odavno izmišljeno.

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj na smchiptuning sajtu :)

Al najbolje otici u bih kod srdjana prodjes najjeftinije 100%

i do BIH potrosim razliku u gorivu xD dobro posto je dizel, onda je razlika manja, jos po otvorenoj lepo...

Link to comment
Share on other sites

Kolega jedan je dobio za 200€ power mapu na megane 1.9 dci (isti ko moj)

Link to comment
Share on other sites

Odavno izmišljeno.

Prosvjetli nas.

Sem turba NISTA ne dize efikasnost motora i to za 2 do 3%. Sem ako imas prebogatu smjesu al to je onda neustiman motor a ne poboljsanje.

Link to comment
Share on other sites

Prosvjetli nas.

Sem turba NISTA ne dize efikasnost motora i to za 2 do 3%. Sem ako imas prebogatu smjesu al to je onda neustiman motor a ne poboljsanje.

Remapiraj npr 1.5DCI i vozi ga jednako prije i poslije remapa.

Garantiram ti bar 0.5L nižu potrošnju. Kolega ima u Cliu mk2.

A ako ćemo iz prve ruke - VW Caddy 2.0TDI remapiran i troši 0.5-1.2L manje ovisno o uvjetima i opterećenju.

Dakle, ne teoretiziram kako i zašto - dao sam vam primjere iz prakse. A na vama je, da kao u svakom drugom topicu, sad teorije razvijete. ;)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.