Jump to content

Turbina troši ulje


tomislavwarm

Recommended Posts

Zanima me jeli kod nas postoji neki servis koji reparira turbine ili je to bolje kupiti novu ? Za sad nije strašno na 8000 km  1 l ulja. Pošto sam trenutno u srbiji nudi mi slanje u servis + repariranje + garancija 250 e znači oko 2000 kn sve u svemu. Nisu otišle karike.

 

Zaboravio sam reći da to sve traje 2 dana.

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

neznam dal sam u krivu al nikad nisam cuo da turbina moze trositi ulje i to jos litru na 8000km da moze sliniti ulje kod turbine i na crijevima koja se spajaju to moze a ulje ti moze trosit motor ako je u banani i to karike,gumice ventila........ ispravite me ako grijesim

Link to comment
Share on other sites

Može ako je osovinica u banani pa ulje koje je podmazuje (pod tlakom) prolazi kroz "brtve" i ide na usis. Tomislave pazi da ti auto ne ode u "iberturažu" zbog takve turbine.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

neznam dal sam u krivu al nikad nisam cuo da turbina moze trositi ulje i to jos litru na 8000km da moze sliniti ulje kod turbine i na crijevima koja se spajaju to moze a ulje ti moze trosit motor ako je u banani i to karike,gumice ventila........ ispravite me ako grijesim

Motor je u redu. Prvi znak da ti motor ne valja je kad digneš čep od ulja da ide bijeli dim (auto mora raditi neko vrijeme). Bio je na zamijeni lamele prije 2 dana i pitao sam lika za trošenje ulja. Rekao je da je motor u redu nego da turbina "vuče" ulje i da mora na repariranje. 

 

 

Može ako je osovinica u banani pa ulje koje je podmazuje (pod tlakom) prolazi kroz "brtve" i ide na usis. Tomislave pazi da ti auto ne ode u "iberturažu" zbog takve turbine.

Ok pripazit ću to, trenutno nemam para, ali imat ću za par mjeseci. Kao što rekoh mijenjao bih ili repariao. Ovo sa garancijom mi se ne čini loše samo što neznam cijene novih turbina. 

Link to comment
Share on other sites

bolje riješit sad dok je još u takvom stanju, sadašnji trošak reparacije  je nikakav naspram situacije ako motor  ode u iberturažu, tada troškovi mogu narasti  na peteroznamenkaste cifre

Link to comment
Share on other sites

ja sam čuo svakakve priče o reparacijama turbine, većinom ne naprave posao kako treba,a ne priznaju garanciju tipa: nije dobro obavljena ugradnja... pa sam se odlučio kupiti novu i miran.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

Zar nije 1L/8000 km u granicama tolerancije kaj se tiče potrošnje ulja? Pogotovo ak auto ima nešto više kilometara i ako ga se "stišče" milom i silom..

Link to comment
Share on other sites

Na zetovom Cooper S ovog ljeta reparirana turbina u ovlaštenom BMW servisu. Zapravo oni su slali nekome da to odradi i naplatili 5000 kn. Nova je 11000 kuna.

Tako da ako je taj majstor provjeren nemas se sto misliti jer 2000 kn je više nego povoljno.

Link to comment
Share on other sites

Ak si u srb kontaktiraj 3D turbo izuzetno dobri decki i rade i poprilicne preinake u smislu hibridnih turba itd i rade balansiranje a ne kao vecina samo zamjeni jezgru onom s ebay-a i onda se cude sto ode svako malo

Link to comment
Share on other sites

Sorry kaj je OT, al kaj znači dim kad se otvori čep od ulja? Spomenuto je gore da je znak problema sa motorom?

Može li to biti samo karakteristika motora? Malo gledam (Volvo D5 motor) i kod dosta ljudi ide dim van? Ne jede puno ulja, mislim da je zadnji put napravio 20-ak tisuca prije nego sto je prijavio da je ulje na minimumu?

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je litra na 8 tkm normalna. Ove tvrdnje o losoj turbini treba provjeriti. Nije samo tako da das novce a nisi skroz siguran.

Link to comment
Share on other sites

Kao da je turbinu teško provjeriti. Skinuti cijev s ulaza u kompresor turbo punjača i pomicati vratilo kotača kompresora gore/polje, naprijed natrag. Zračnosti ne bi smjelo biti.

Link to comment
Share on other sites

Sorry kaj je OT, al kaj znači dim kad se otvori čep od ulja? Spomenuto je gore da je znak problema sa motorom?

Može li to biti samo karakteristika motora? Malo gledam (Volvo D5 motor) i kod dosta ljudi ide dim van? Ne jede puno ulja, mislim da je zadnji put napravio 20-ak tisuca prije nego sto je prijavio da je ulje na minimumu?

Ako ti ide dim a moguće i para iz mjerača ulja najvjerovatnije da su karike pri kraju. Znači uljna para bi trebala ići u usis i trebala bi sagorijevati u cilindru. Ona ne izlazi van motora već bi trebala sagorijevati u cilindru. Ali opet niti to nije pravo mjerilo. To je onako laičko. (Molim ako sam pogriješio ispravke). 

 

Mislim da je litra na 8 tkm normalna. Ove tvrdnje o losoj turbini treba provjeriti. Nije samo tako da das novce a nisi skroz siguran.

Prije mi je na 16 000 km 1 L znači da je sad 50% više troši. 

Link to comment
Share on other sites

Koliko je prije imao km a koliko sada?

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Koliko je prije imao km a koliko sada?

prije je imao 60 000 km sad ima 340 000 km ako na to misliš. 

Link to comment
Share on other sites

Moze biti da i zamjenom turbine ostane ta potrosnja..jer nije to neka ludo velika potrosnja, ponekad je bolje da auto trosi ulja ( recimo litru na 10 tis) , pa da se malo "obnovi" doljevanjem..

Kako godbilo, mozda je i motor malo dotrajao pa on sam trosi ulje.

Link to comment
Share on other sites

prije je imao 60 000 km sad ima 340 000 km ako na to misliš.

gle,to je dosta km i nisu tu vise uljnje karike,gumice ventila nove. Nisu ni lose ako dobro pali i ne dimi. Litra ulja na 8 tkm je ok potrosnja. Sad,svakako pokusati provjeriti turbinu kod nekog specijaliste za to. Lako je baciti 5-6 tkn a mozda je skroz ok. Mozda i je turbo ali obiđi par majstora pa se raspitaj dobro.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.