Jump to content

FLUENCE - misljenja i iskustva


kruno3000

Recommended Posts

Pozdrav,

Zanima me kakva su iskustva onih koji su vozili ili voze.

Udobnost? Ponasanje u voznji? Prostor i funkcionalnost unutrasnjosti?

Meni se to cine zgodne kocije samo jos nisam imao priliku probati ni jednu.

Link to post
Share on other sites

Meni je fail što nema zadnji brisač i zadnja vrata kao Laguna. Ovo zadnje meni osobno dosta narušava upotrebljivost auta. Vidim ga kao poslovni auto za otići na put s nešto više "Samsonite" kofera.

Link to post
Share on other sites

eto, ja ga vozim nesto vise od 4 god. Mogu reci da je udoban i na duzim putovanjima.

Kaj se tice ponasanja u voznji-dosta stabilan, al malo previsok.

Funkcionalnost- velik prtljaznik al bilo bi mi draze da ima 5 vrata. Nespretno su izveli poklopac prtljaznika. Nosaci su ogromni, Zahtijevaju dosta mjesta unutar prtljaznika, a poklopac je izveden tako da dok kisi dok ga otvoris redovito kapne par kapi vode u prtljaznik.

To su mi jedine zamjerke nakon 4g i 60000km. Motor je ok, elastican i zivahan za svojih 85ks kolko ima. posle 100kmh se vidi da mu fali koji konj. Al za moje relacije je sasvim zadovoljavajuc (kuca-posao, koji put do zg i na more).Potrosnja sve zajedno 5.2. Po autocesti oko 6, a izvan naselja malo vise od 4.5.

Dal bi ga kupio ponovo, za te novce bi, novi model mi se malo preskup cini.

Link to post
Share on other sites

eto, ja ga vozim nesto vise od 4 god. Mogu reci da je udoban i na duzim putovanjima.

Kaj se tice ponasanja u voznji-dosta stabilan, al malo previsok.

Funkcionalnost- velik prtljaznik al bilo bi mi draze da ima 5 vrata. Nespretno su izveli poklopac prtljaznika. Nosaci su ogromni, Zahtijevaju dosta mjesta unutar prtljaznika, a poklopac je izveden tako da dok kisi dok ga otvoris redovito kapne par kapi vode u prtljaznik.

To su mi jedine zamjerke nakon 4g i 60000km. Motor je ok, elastican i zivahan za svojih 85ks kolko ima. posle 100kmh se vidi da mu fali koji konj. Al za moje relacije je sasvim zadovoljavajuc (kuca-posao, koji put do zg i na more).Potrosnja sve zajedno 5.2. Po autocesti oko 6, a izvan naselja malo vise od 4.5.

Dal bi ga kupio ponovo, za te novce bi, novi model mi se malo preskup cini.

 

 

 

Meni je izvana jako privlačan i sad kada si spomenuo stvarno je malo viši al pretpostavljam da se to da srediti. Ovo sa kišom je slično i na Classicu, uvijek malo zasere po prtljazi ali nije strašno.

Kako se ponaša u unutrašnjosti? Dali se pojavljuju cvrčci i slična bića koja često naseljavaju renole?

Link to post
Share on other sites

Meni je izvana jako privlačan i sad kada si spomenuo stvarno je malo viši al pretpostavljam da se to da srediti. Ovo sa kišom je slično i na Classicu, uvijek malo zasere po prtljazi ali nije strašno.

Kako se ponaša u unutrašnjosti? Dali se pojavljuju cvrčci i slična bića koja često naseljavaju renole?

 

Kod mene nema nijednoga :) makar je dizlo i osnovni model unutrašnjosti.

Mada prije sam imao clia dizla i mogu reći da je na fluencu malo izraženiji zvuk motora... 

 

A kaj se visine tiče, isto sam i ja mislio, al ne razmišljam više da ga spuštam. Pri parkiranju sam viši od rubnika, tak da parkiram bez brige. A nisam neki racer da bi mi visina smetala :)

Jedino ako u zavoju počneš kočiti onda mi se čini mali nestabilniji od autiju koje sam prije imao...

Edited by vlovrec
Link to post
Share on other sites

Ps piše u tvojoj tabeli pod megane

najduži megane je 4567mm, a fluence je 4610mm po tabeli :)

Link to post
Share on other sites

A gdje se Fluence svrstava gledano na ostale modele? Ako se ne varam on je nešto između Sedana i Lagune ili?

Link to post
Share on other sites

A gdje se Fluence svrstava gledano na ostale modele? Ako se ne varam on je nešto između Sedana i Lagune ili?

To ti je nasljednik sedana. Sedan se ne radi vise...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
dajmirenault

Da malo oživim temu.. Gledam malo po Mobile.de ovog Fluenca, 2011,2012. godište, 1.5dci sa 110 ks, sa kilometražom osjetno manjom od 100tkm, može se dobit za oko 9 hiljada evra što mi se čini dosta prihvatljivo.

 

E sad, iznutra je auto čisti Megan, motor je isti ko u Laguni, pa mi se čini kao odličan spoj za prihvatljivu cijenu. Kakva su iskustva s tim modelom? Onaj model od 90ks mi se čini ipak malo preslab za takav auto..

Link to post
Share on other sites

I motor ti je isti ko u meganu. Odnosno isa je u sva 3 modela.

Praktički više se bazira na meganu nego na laguni

Link to post
Share on other sites
dajmirenault

Izrada unutrasnjosti? Neki kazu da je dosta nekvalitetnija.. Mora bit neki razlog toliko nize cjene.

Link to post
Share on other sites

Jucer sjedne kolega u mog mega i kaze da su bolje plastike nego u fluencu,ima 2012 1.5dci...inace svidja mi se auto,mozda cemo ga ic skoro gledat pa javim utiske

Link to post
Share on other sites
dajmirenault

Uzivo sam ga vidio samo na cesti i izgleda mi lijepo,taj poviseni izgled mi se svida. Iz nutra nisam vidio osim na slikama,vidim samo da je iizgled ko u megana. Frend kaze da je unutrasnjost dosta losija..

Link to post
Share on other sites

unutrasnjost vam ovisi od paketa opreme... Uglavnom tu vrijedi ko i drugdje, kolko para tolko muzike. Ja imam generationa, puno opreme, al unutrasnjost nije nesto. A sljedeci paket opreme je bio 20kkn skuplji dok sam kupovao,a tolko nisam bio spreman izdvojiti. Mada dobro je i ovo, nije tak mekano i lijepo, al ni ne pokazuje neke znakove istrosenosti u ove 4g i 60tkm...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ja vozim novi Fluence 1.5dci 95KS full oprema skoro godinu dana. Prešao sam s njim oko 11 500km, do reg će biti 12 000 a od toga većinu na relaciji Zadar-Zagreb jer ga po Zadru i nemam gdje puno voziti, posao mi je par minuta hoda od stana, sve bitno mi je na nekoliko minuta tako da je 50 % prijeđenih km autocesta a od drugih 50 % bar još pola je izvangradska vožnja. E sad što mi je dobro kod Fluencea. Na prvo mjesto bih stavio potrošnju..... sa rezervoarom od 60 litara ja prelazim gotovo 1000 km, kažem gotovo jer nemam naviku čekati baš da mi se upali rezerva, da čekam prešao bih bez problema 1000km kombinirane vožnje. Auto je ugodan za vožnju, posebno na autocesti ili izvan grada kada se ubaci u 6.brzinu a s obzirom na KS i težinu ima više nego solidno ubrzanje. Veliki plus je prostor kako naprijed tako i iza te razni pretinci i nasloni za ruke naprijed i iza. Još bih istaknuo kočioni sustav i sustav sigurnosti kao veliki plus. Mali minus bi bio nosač od poklopca prtljažnika. Prtljažnik je ogroman ali dosta prostora mu uzima nespretni nosač. Idući minus bi mu bila cijena održavanja. Evo sad ja idem na prvi servis i ako ću mjenjati samo ono što Renault obavezuje (fillter kabine i sl ) to i nije previše ali nekako  mi je puno ostaviti ovo ulje 2 god ili 30 k km. I sad ako ga idem mjenjati ranije, moram zamjeniti i DPF filter pa cijena servisa skače do oko 1500 kn što je dosta. Jedini minus bi mi još bio na mjenjač. Ovaj mjenjač je odličan ali mislim da bi ako ne svim dizelima onda bar onima preko 80ak KS trebalo stavljati poluautomatike jer je stavrno iritantno po gradu u nekoliko kilometara valjda 30-40 puta mjenjati brzinu. Mene je ovaj Renault Fluence izašao sa još nekim sitnicama oko 130 000kn i da kupujem opet vjerojatno bih malo razmislio. Ne zato jer Fluence ne valja nego zato jer ću za nekoliko godina izgubiti 50 % cijene za recimo 6-7 godina i 70 % cijene a da sam pred godinu dana kupio recimo passata starog 3 god za možda i manje novca nego sam dao za Fluence te ga vozio oko 3 god siguran sam da bi za njega dobio više nego što ću za 5-6 god dobiti za Fluence. Novo je novo ali ima to i svoju cijenu zato mislim da ću idući puta možda još malo razmisliti prije kupnje novog vozila.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Ja vozim novi Fluence 1.5dci 95KS full oprema skoro godinu dana. Prešao sam s njim oko 11 500km, do reg će biti 12 000 a od toga većinu na relaciji Zadar-Zagreb jer ga po Zadru i nemam gdje puno voziti, posao mi je par minuta hoda od stana, sve bitno mi je na nekoliko minuta tako da je 50 % prijeđenih km autocesta a od drugih 50 % bar još pola je izvangradska vožnja. E sad što mi je dobro kod Fluencea. Na prvo mjesto bih stavio potrošnju..... sa rezervoarom od 60 litara ja prelazim gotovo 1000 km, kažem gotovo jer nemam naviku čekati baš da mi se upali rezerva, da čekam prešao bih bez problema 1000km kombinirane vožnje. Auto je ugodan za vožnju, posebno na autocesti ili izvan grada kada se ubaci u 6.brzinu a s obzirom na KS i težinu ima više nego solidno ubrzanje. Veliki plus je prostor kako naprijed tako i iza te razni pretinci i nasloni za ruke naprijed i iza. Još bih istaknuo kočioni sustav i sustav sigurnosti kao veliki plus. Mali minus bi bio nosač od poklopca prtljažnika. Prtljažnik je ogroman ali dosta prostora mu uzima nespretni nosač. Idući minus bi mu bila cijena održavanja. Evo sad ja idem na prvi servis i ako ću mjenjati samo ono što Renault obavezuje (fillter kabine i sl ) to i nije previše ali nekako  mi je puno ostaviti ovo ulje 2 god ili 30 k km. I sad ako ga idem mjenjati ranije, moram zamjeniti i DPF filter pa cijena servisa skače do oko 1500 kn što je dosta. Jedini minus bi mi još bio na mjenjač. Ovaj mjenjač je odličan ali mislim da bi ako ne svim dizelima onda bar onima preko 80ak KS trebalo stavljati poluautomatike jer je stavrno iritantno po gradu u nekoliko kilometara valjda 30-40 puta mjenjati brzinu. Mene je ovaj Renault Fluence izašao sa još nekim sitnicama oko 130 000kn i da kupujem opet vjerojatno bih malo razmislio. Ne zato jer Fluence ne valja nego zato jer ću za nekoliko godina izgubiti 50 % cijene za recimo 6-7 godina i 70 % cijene a da sam pred godinu dana kupio recimo passata starog 3 god za možda i manje novca nego sam dao za Fluence te ga vozio oko 3 god siguran sam da bi za njega dobio više nego što ću za 5-6 god dobiti za Fluence. Novo je novo ali ima to i svoju cijenu zato mislim da ću idući puta možda još malo razmisliti prije kupnje novog vozila.

Koje su sad to fore? I navlakuše? Promijeni ulje sam na 15.000 km i opet na 30.000 km u ovlaštenom. Šta oni moraju znati da si ti mijenjao ulje? Svašta...

Link to post
Share on other sites

Ja vozim novi Fluence 1.5dci 95KS full oprema skoro godinu dana. Prešao sam s njim oko 11 500km, do reg će biti 12 000 a od toga većinu na relaciji Zadar-Zagreb jer ga po Zadru i nemam gdje puno voziti, posao mi je par minuta hoda od stana, sve bitno mi je na nekoliko minuta tako da je 50 % prijeđenih km autocesta a od drugih 50 % bar još pola je izvangradska vožnja. E sad što mi je dobro kod Fluencea. Na prvo mjesto bih stavio potrošnju..... sa rezervoarom od 60 litara ja prelazim gotovo 1000 km, kažem gotovo jer nemam naviku čekati baš da mi se upali rezerva, da čekam prešao bih bez problema 1000km kombinirane vožnje. Auto je ugodan za vožnju, posebno na autocesti ili izvan grada kada se ubaci u 6.brzinu a s obzirom na KS i težinu ima više nego solidno ubrzanje. Veliki plus je prostor kako naprijed tako i iza te razni pretinci i nasloni za ruke naprijed i iza. Još bih istaknuo kočioni sustav i sustav sigurnosti kao veliki plus. Mali minus bi bio nosač od poklopca prtljažnika. Prtljažnik je ogroman ali dosta prostora mu uzima nespretni nosač. Idući minus bi mu bila cijena održavanja. Evo sad ja idem na prvi servis i ako ću mjenjati samo ono što Renault obavezuje (fillter kabine i sl ) to i nije previše ali nekako  mi je puno ostaviti ovo ulje 2 god ili 30 k km. I sad ako ga idem mjenjati ranije, moram zamjeniti i DPF filter pa cijena servisa skače do oko 1500 kn što je dosta. Jedini minus bi mi još bio na mjenjač. Ovaj mjenjač je odličan ali mislim da bi ako ne svim dizelima onda bar onima preko 80ak KS trebalo stavljati poluautomatike jer je stavrno iritantno po gradu u nekoliko kilometara valjda 30-40 puta mjenjati brzinu. Mene je ovaj Renault Fluence izašao sa još nekim sitnicama oko 130 000kn i da kupujem opet vjerojatno bih malo razmislio. Ne zato jer Fluence ne valja nego zato jer ću za nekoliko godina izgubiti 50 % cijene za recimo 6-7 godina i 70 % cijene a da sam pred godinu dana kupio recimo passata starog 3 god za možda i manje novca nego sam dao za Fluence te ga vozio oko 3 god siguran sam da bi za njega dobio više nego što ću za 5-6 god dobiti za Fluence. Novo je novo ali ima to i svoju cijenu zato mislim da ću idući puta možda još malo razmisliti prije kupnje novog vozila.

 

Ne kuzim ovo s mijenjanjem DPF filtera...?

I kaj se tice cijene, mogao si isto tako uzeti 3 god starog fluenca :) 

Nekak mi se skupo cini 130 000kn za 95ks, koji paket opreme imas? Mene je 85ks s metalic bojom, 4god jamstva (2+2),alu felgama izasao 107000...

Link to post
Share on other sites

Ne kužim ni ja ovo sa DPF filterom ali ovlašteni Renault servis kaže da to ide sa svakom promjenom ulja ? I tako je napravio u predračunu. Evo našao sam račun, izašao me 128 000 kn , uzeo sam dci 95KS sam taj diesel je bio gotovo 10 k kn skuplji od benzinca, paket opreme Expresion jer nisam mogao s tim motorom uzeti onaj zadnji paket , na to sam dodao alu naplatke koji nisu bili dio paketa, dodao sam led svijetla, automatsku klimu umjesto manualne , parkirne senzore, te senzore za kišu i još par sitnica i to je preko 128 000kn. Neznam što tu nekome nije jasno ? Ako treba uslikati ću račun pa vidite.......od sve full opreme nemam xenon, kožna sijedala , panoramski krov......iako ako će mo baš sitničaviti to baš i ne ide u nekoj serijskoj opremi u nekom modelu.

A kad smo kod cijene kupnja Fluencea od 3 god starosti i passata od 3 god nije mjerilo jer ako ja imam 130 k kn i to namjeravam dati za auto neću uzeti 2 god starog Fluence za recimo 90 - 100k kn nego passata od 2god za 120-130 k, da mislim uzeti baš Fluence uzet ću novoga.

 

I usput da pitam da li je svejedno u kojem ovlaštenom Renault servisu se radi servis unutar garantnog roka. Davnije sam imao novog opela i ovi su mi uvjetovali (ili su me zajeb. ) da servis moram raditi baš u ovlaštenom servisu u čijem sam salonu kupio auto jer da mi kao garancija ne vrijedi ako servis radim u nekom drugom ovlaštenom Opel servisu ?

Edited by Antun86
Link to post
Share on other sites

Hahaha smisan si ko i pola oglasa na njuškala kad napišu "FULL FULLOVA" to nije vidilo fulla....

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..