Jump to content

Fluence 1.5 dCi 105 - vibracije


albinulf

Recommended Posts

Bok forumaši,

 

nije me dugo bilo na forumu, sad me mali problem natjerao da postavim upit (kako to obično biva..)  :blush:

 

Auto ima 97.000 km, nikakvih problema do sada nije bilo.

 

Nakon što sam prešao cca 1200 km u jednom danu (bilo je duže putovanje), primjetio sam povećano vibriranje...

 

Znači prošao cijeli put ok, nekoliko stajanja, prosjek brzine 120 km/h. Pri kraju kad je bio na semaforu u leru, činilo mi se da više vibrira - osjetio na volanu, na papučici. Sljedeći dan ga išao malo provozati, opet se činilo da više vibrira nego inače, ali bilo je i hladno jutro.

 

Imate li kakva iskustva, radi li se o možda o nosačima motora, nekom remenu? Zahtijeva li ovo prioritetni pregled u servisu ili može pričekat još 1200 km da se vratim nazad kući?

 

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

donji nosač motora, neka od dizni?

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Probat ću ručno vidjet, npr. dignuti haubu i vidjet "drma" li se motor previše, ne znam što drugo da radim.

 

Gorivo sam točio na njemakom autobahnu, Agip...

 

Sve ideje i iskustva su dobrodošla!?

Link to comment
Share on other sites

Hm, bila je kolona na jednom dijelu puta, dosta vožnje u prvoj-drugoj brzini, tj. dosta pritiskanja kuplunga. Znači moglo bi biti povezano s time, kuplung, lamela, zamašnjak...?

Link to comment
Share on other sites

Na Fluencu sa 97 000km da bude zamašnjak i to radi jedne dionce di je bilo puno prva-druga-kuplung-stani-kreni,  ja to baš i ne bi reko...prije ovo što je Frencky reko. Kakav si ti inače vozač ? onako grublji tip ? jel ti se kod šaltanja dešava da ti auto cuka i trese ? ljudi takvim stilom vožnje znaju pomrdat te nosače motora i onda se dese ovakvi simptomi.

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

Više pripadam u mirniju i staloženiju skupinu u vožnji, glatki prijelazi kod šaltanja itd. Meni bi isto čudno bilo da je uzrok ovome ta spora dionica koja se pojavila na putu. Kako utvrditi o čemu se radi?

Link to comment
Share on other sites

Pa da je zamašnjak jako dobro bi znao jer bi ti rondao jako, a nosači motora prenose vibracije pa samim time vjerojatnije, plus renaultovi osjetljivi nosači + dizel

Link to comment
Share on other sites

Ne mora biti! Ja nikakve vibracije nisam osjećao, samo je propao kuplung. Otišao mi je donji ili gornji potisni ležaj i to je to. Nikakve vibracije.

 

Što se albinulf tvog problema ne mora biti zamajac. Koliko sam shvatio imaš vibriranje u vožnji, ako je tako onda provjeri donji nosač motora.

Link to comment
Share on other sites

Trošak zamjene zamašnjaka:

 

1. Ovlašteni cca12kkn (mislim da sve skupa).

2. Dijelovi cca 6-7kkn + ruke cca 300-500-800 (nisam siguran, bubnuo sam), raskapa se dosta auta pa ovisi kako si s kime dobar :)

 

Ako je zamajac/zamašnjak preporuka je da se zamjene oba potisna ležajeva (druklageri), korpa, lamela i naravno sam zamašnjak.

Link to comment
Share on other sites

Jao...!  :blink:   Što god da bilo od spomenutoga, da li se s takvim stanjem:

 

- upustiti u ponovni put od cca 1200 km u komadu pa popravljati i istraživati sve doma

 

ili

 

- popravljati prije putovanja?

Link to comment
Share on other sites

Jao...!  :blink:   Što god da bilo od spomenutoga, da li se s takvim stanjem:

 

- upustiti u ponovni put od cca 1200 km u komadu pa popravljati i istraživati sve doma

 

ili

 

- popravljati prije putovanja?

 

Jel imaš tamo u Njemačkoj kod rodine/prijatelja nekog ko poznaje nekog "balkanca" koji se dobro razumije u aute, po mogućnosti Renaulte da ti to pogleda i da ti da mišljenje ?  možda ima tamo neki fušer , znam da i tamo ljudi rade na fuš bez obzira što je to Njemačka jer sam bio tamo pa znam...pogotovo ovi naši. Naravno, nemoj mu dati da ti nešto dira po autu u smislu da popravlja, samo da pogleda stanje i da ti da svoje mišljenje jer on ipak auto tamo može uživo vidjeti.

 

Ja mislim da to nije zamašnjak niti da to ima ikakve veze sa kuplungom i da neki pretjeruju - a pogotovo sa ovih 8-12 000kn popravka u to ne vjerujem, nego da jedan od nosača motora radi probleme.

 

Jel taj auto još pod garancijom inače ? možda se preko Renault Njemačke može neki deal napraviti u tom scenariju ??? jesi se raspitao u vezi toga ?

Edited by MeganC2
Link to comment
Share on other sites

stavi neki aditiv za čišćenje dizna, neće škoditi i samo piči. Može prestati ili postati gore, a onda ćeš sigurno lakše vidjet na čemu si. To nebi trebao biti uzrok da auto skroz otkaže

Link to comment
Share on other sites

Garancija je istekla nažalost, od varijante "otići kod balkanca" isto ništa, na terenu sam poslovno.

 

Bilo je nekih sugestija da probam mrdat motor ručno, probao, djeluje čvrsto i solidno.

 

Probat ću prvo sa tim aditivom, možda fakat gorivo koje sam točio nije bilo najkvalitetnije.

 

I dalje su sva razmišljanja i sugestije dobrodošle!

Link to comment
Share on other sites

Garancija je istekla nažalost, od varijante "otići kod balkanca" isto ništa, na terenu sam poslovno.

 

Bilo je nekih sugestija da probam mrdat motor ručno, probao, djeluje čvrsto i solidno.

 

Probat ću prvo sa tim aditivom, možda fakat gorivo koje sam točio nije bilo najkvalitetnije.

 

I dalje su sva razmišljanja i sugestije dobrodošle!

 

Jesi ga puno tjerao preko 160km/h?

Link to comment
Share on other sites

Valjda onda neki od nosaca. Ja bi otiso, pa makar u ovlasteni. Cisto da nebi bilo nekaj ozbiljnijega. Ipak 1200km od doma nije sitnica

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da to nije zamašnjak niti da to ima ikakve veze sa kuplungom i da neki pretjeruju - a pogotovo sa ovih 8-12 000kn popravka u to ne vjerujem, nego da jedan od nosača motora radi probleme.

 

Iznosim činjenice koje sam imao prije nekih godinu i po. I da procjena ovlašetnog za zamjenu zamajca je 12kkn. Možda je sad jeftinije al tad je bila ta cifra kod ovlašetnog, a isto tako i za zamjenske dijelove između 6-8kkn ovisno o trgovcu.

 

Za ovo što ti imaš ako osjećaš na papučici može biti druklager/potisni ležaj i to ti je u ovlaštenom cca 800-1200kn ovisno koji je prdnuo. A opet može biti samo do goriva. Uglavnom, da te utješim i moj je sad u ovim hladnijim danima malo "rastrešen"  :D

Edited by Matt
Link to comment
Share on other sites

Svašta se piše o preventivnom sipanju aditiva, sipanju kad je problem već uočen... 

 

Uglavnom, kupio bih Liqui Moly dizel aditiv za čišćenje dizni:

LM 5170 Diesel-Spülung, 500 ml

Technical Data Sheet to article 5170 - Liqui Moly

 
Namjeravam ga utočiti u rezervoar kada je prazan, nakon toga natočiti recimo 20-30 litara dizela, provozat ga negdje i nadat se nekakvom poboljšanju.

 

Ima li savjeta kako i gdje sipati taj aditiv - ili neki drugi, svašta postoji od Liqui Moly-a...?

Link to comment
Share on other sites

Stari, ima kakvih novosti u vezi tvog auta ? jesi riješio šta na kraju , jesi li otkrio točan uzrok problema ?

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu se nažalost nekom normalnom dinamikom bavit vlastitim autom u stranoj zemlji (posao itd.). Sve ide puževim korakom. Doma bi puno vise vec znao i brže rješavao ovu problematiku..

Ali, naručio sam LM aditiv za čišćenje dizni, trebao bi stići sutra. Ovisno kako će se auto ponašati nakon 100-200 km vožnje s tim aditivom, idem ili ne idem u servis.

Eto, to je trenutno stanje, nervira me sto ne mogu brže rješiti ovo i točno znat u čemu je problem. Javit ću nove informacije - čim ih bude bilo.

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam, navedeno je u uputama da moze i u tank, doduše kao preventivna mjera..

Preventive use

Add to diesel fuel according to the inspection intervals

Remedial use

Unclip the fuel pipe and immerse the end in the Diesel Flush. Close the fuel return pipe or feed that into the Diesel Flush. Start the engine and allow the engine to run at different speeds with the Diesel Flush unmixed. After the cleaning process, assemble the vehicle's system. In extreme cases, repeat the cleaning procedure if necessary.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.