Jump to content

"Šajba" se magli i ne radi osvjetljenje


franklin123

Recommended Posts

Pozdrav svima,

kao novi član odmah imam par pitanja u vezi problema sa svojim Cliom 1.9d. 2000god.

 

1. Magli se samo pola šajbe

- ujutro kada dolazim do auta već je malo zamagljeno, te kada uđem i upalim ventilaciju još jače se zamagli.

- magli se samo vozačeva strana, ali nakon 15min vožnje smanji se na podnošljivo.

- pomognem se sa otvaranjem malo prozora

 

2. Ne radi osvjetljenje table za regulaciju grijanja/hlađenja

- jel postoji neki osigurač koji je možda pregorio ili treba zaruljice promjeniti, ako da, kako?

 

3. Kada stavim na na recirkulaciju, jednostavo se gasi puhanje, iako je na razini puhanja 4 (valjda je to oznaka za recirkulaciju)

- isto tako nisam prezadovoljan sa jačinom puhanja na razini 4, moglo bi i jače.

 

slika sa neta

post-16268-0-38772600-1422113448_thumb.j

Edited by franklin123
Link to comment
Share on other sites

Prvo si provjeri filter kabine ako ga ima

On ti moze bit uzrok maglenja i slabog puhanja

Link to comment
Share on other sites

1. za magljenje si pogledaj da ti možda nisu tepisi mokri,pa da od tud vuče vlagu..nema ti clio filter kabine ..

2.tako je i meni crklo ovjetljenje  te table..nisam otkril uzrok ,al ak budeš išel skidat tablu dooobro češ se namučit ko i ja..ja nakraju odustal ..

3. to ti nije znak za recirkulaciju ,nego  ti se zatvara dotok zraka u kabinu..znak za recirkulaciju ti je ona strelica u krug al u autu ,a ne ko tu izvan auta..i imaju ti je auti s klimom(recirkulaciju zraka)

Link to comment
Share on other sites

Bok ekipa. Evo ja mogu pomoci oko filtera kabine. Mijenjao sam ga vec 2puta, i kosta 40ak kuna.

Na slici se vidi gdje se nalazi. Za doci do njega treba skinit ovu gumu, plastiku odvidat i odma ispod se nalazi kutija u kojoj je filter. Nju je potrebno odvidat jer stoji zavidana sa dvi vide.

Cijeli postupak je dosta jednostavan i traje 10ak min najvise.

post-13935-0-45899400-1422126529_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

Ima ima, ja otvorio na majčinom Cliu kad tamo kućište za filtar, a njega nema! Trebalo kupit novi

Link to comment
Share on other sites

1: Magljenje šajbe: a) zamijeni filter kabine, b) kupi vrećicu "mačjeg pijeska" ima ga u svakoj trgovini i koristi se za kućne mačke kao wc, uzmi par starih čarapa i u jednu naspi pijesak, zaveži ju i onda preko nje navuci drugu. Postavi ju na šajbu kod otvora za ventilaciju. Za nekoliko dana (vožnje/puhanja) će pijesak povući u sebe vlagu koja se nakupila u cijevima za ventilaciju i u ostatku auta. Ako treba ponovi postupak, provjereno radi, našao na youtube, ima još par rješenja ali mi je ovo bilo najzanimljivije.

https://www.youtube.com/watch?v=4t4mzMS-ZZ8

2. Rasvjeta table i ventilacije: radi li ti osvjetljenje brzinomjera/-obrtomjera? Ako ne, pregorio osigurač lijeve strane pozicije, provjeri, sigurno ti ne radi ni lijeva pozicija (prednja-stražnja) ako je na tabli sve u redu onda ti je samo crkla lampica u tabli ventilacije. Sr*nje za zamjeniti zbog sajli regulacije koje su zakačene iza, pripremi živce.

3. onaj zadnji stupanj koji si ti naveo za recirkulaciju i nije namjenjen za kabinu nego za šajbu izvana, prebaci na taj mod i trebalo bi puhati kroz rešetku ispred vozačevog brisača.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da griješite. Onaj zadnji mod je za recirkulaciju (simbol da zrak ide preko šajbe izvana, a ne unutra, ali se klapna pokreće sajlom, a ne elektromotorom kao kod boljih oprema,gdje se onda vidi gumb pored onog za odmagljivanje zadnje šajbe). 

No meni nekako smrdi na to da tebi ulazi voda i nasafta tepihe i onda imaš magla svuda oko nas. E sad, ili su začepljeni odvodi ispod šajbe ili ti pušta mali kiler. Prati nivo antifriza da eliminiraš ovo drugo

Evo slika gdje ide filter, a to sam otkrio 15 godina nakon kupnje, s tim da unutra nije bio nikakav filter

 

 

post-138-0-41797600-1422177142_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Provjeri da li imaš filter. Neki ga imaju, a neki ne (kod mene ga nema). Ako nisi nikada čistio odvode vrlo moguće da imaš vode pa se filter navlažio i onda upuhuješ vlažan zrak. U svakom slučaju otvori i pogledaj jer ti može stradati i ventilator i može ti poplivati unutar kabine. 

 

Filter.pdf

 

2. Ako ti svijetli tabla i lijeva pozicija onda je osigurač dobar, a tebi su izgorile žaruljice (2 kom. T5, 1,2W). Prvo trebaš skinuti centralnu konzolu. Za ovo napraviti izvadi pepeljaru i podigni/otkači kožnu zaštitu ručice mjenjača. Odvidaj tri vijka (jedan je ispod pepeljare).

 

post-14075-0-92925900-1422187217_thumb.j

 

Otkači prednji dio konzole koji se lijeve i desne strane drži kopčama i makni konzolu. Sada sa donje strane pokušaj rukom doći do žaruljica sa stražnje strane panela za kontrolu ventilacije (na slici sam ti ih zaokružio). Uhvati žaruljicu rukom i zakreni malo u lijevo ili desno (nesjećam se točno) i tako ćeš je osloboditi.

Ako nemožeš tako dohvatiti onda ovidaj dva vijka koji drže panel pa pokušaj ponovno.

 

post-14075-0-44381200-1422187501_thumb.j

 

3. Ako tvoj panel za kontrolu ventilacije izgleda kao na toj slici šta si stavio onda ti nemaš recirkulaciju. Taj najgornji simbol (slika auta sa strelicom) nije recirkulacija negao zatvaraš glavnu klapnu dovoda svježega zraka. To šta ti se tada gasi puhanje je normalno, jer si zatvorio glavni dovodni kanal i ventilator se automatski gasi.

Ako misliš da ti slabo puše na 4. brzini onda je isto moguće da je povezano sa zaprljanim filterom (ako ga imaš).

Link to comment
Share on other sites

1. Provjeri da li imaš filter. Neki ga imaju, a neki ne (kod mene ga nema). Ako nisi nikada čistio odvode vrlo moguće da imaš vode pa se filter navlažio i onda upuhuješ vlažan zrak. U svakom slučaju otvori i pogledaj jer ti može stradati i ventilator i može ti poplivati unutar kabine. 

 

attachicon.gifFilter.pdf

 

2. Ako ti svijetli tabla i lijeva pozicija onda je osigurač dobar, a tebi su izgorile žaruljice (2 kom. T5, 1,2W). Prvo trebaš skinuti centralnu konzolu. Za ovo napraviti izvadi pepeljaru i podigni/otkači kožnu zaštitu ručice mjenjača. Odvidaj tri vijka (jedan je ispod pepeljare).

 

attachicon.gifCenter console.jpg

 

Otkači prednji dio konzole koji se lijeve i desne strane drži kopčama i makni konzolu. Sada sa donje strane pokušaj rukom doći do žaruljica sa stražnje strane panela za kontrolu ventilacije (na slici sam ti ih zaokružio). Uhvati žaruljicu rukom i zakreni malo u lijevo ili desno (nesjećam se točno) i tako ćeš je osloboditi.

Ako nemožeš tako dohvatiti onda ovidaj dva vijka koji drže panel pa pokušaj ponovno.

 

attachicon.gifControl panel.jpg

 

3. Ako tvoj panel za kontrolu ventilacije izgleda kao na toj slici šta si stavio onda ti nemaš recirkulaciju. Taj najgornji simbol (slika auta sa strelicom) nije recirkulacija negao zatvaraš glavnu klapnu dovoda svježega zraka. To šta ti se tada gasi puhanje je normalno, jer si zatvorio glavni dovodni kanal i ventilator se automatski gasi.

Ako misliš da ti slabo puše na 4. brzini onda je isto moguće da je povezano sa zaprljanim filterom (ako ga imaš).

što je i logično, reko bi Čombe :bigl:

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem se svima, da ne nabrajam sva imena. Uglavnom,
 
1. Filtera nema na vidiku, izgleda da je moguće, iako ne znam kako to itko može objasniti zašto nema....štednja?
- očistio sam stakla sa arfom i novinama, ostavio ispod šajbe novinskog papira i za sada koliko vidim, šajba se nije zamaglila
- večaras ću izvadtiti gumene tepihe preko noći da ne zadržavaju vlagu.
- tražim sada frendove koji imaju mačku da mi posude pjeska jer nemogu čekati sutra da kupim.
- i dalje mi nije jasno zašto samo pola šajbe se magli? Jer jednako jako puše kroz one rešetke kroz cijelu šajbu
- i zašto slabo puše na razini 4? Slabo je u odnosu na npr. Xsaru, Polo, Fiestu i Feliciju, ali ako uspije osušiti u 15min, onda je valjda normalno za Clio.
 
2. lijeva pozicija i ostala osvjetljenja rade, znaci lampice od ventilacije moram mjenjati čim prestane ova dosadna kiša.
- to ću se namučiti po slikama, ali dati ću si truda jer me baš to smeta
 
3. Kada stavim na "recirkulaciju", niti vani se ne čuje ništa, tako da to samo zatvara dovod zraka u kabinu
 - mislim zašto da to uopće koristim? Jednostavno stavim puhanje na razinu 0 i nema dovoda.

 

Da li je moguće da je svi problemi proizlaze iz toga šta u ovom prostoru ima malo vode i vlage kao što se vidi na slici?

 

post-16268-0-43883000-1422202019_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

moguče da..lepo skini ventilator i dobro sve operi,pa javi..al provjeri da ti i tepisi ispod gumenih nisu mokri(od antifriza il vode) 

Link to comment
Share on other sites

b) kupi vrećicu "mačjeg pijeska"

 

Pijesak i silika gel nisu ni slični, jedino što imaju istu zadaću kod mačaka. Silika gel taj posao ipak bolje obavlja jer upija vlagu, dok pijesak ne da ne upija - nego je vlažan sam po sebi. Tako da pijesak ni u ludilu ne koristit za upijanje vlage.

Link to comment
Share on other sites

Ovo zatvaranje dovoda zraka bi trebalo biti kad si npr u tunelu da zatvoriš kompletni dovod zraka u kabinu, jer kad je i ventilator na 0 zrak i dalje struji u kabinu.

Link to comment
Share on other sites

Filter imaju oni modeli Clia kod kojih je recirkulacija na dugme. Nisi rekao fali li antifriza?

Po tvojoj slici slabo ti otiče voda, pročačkaj odvodne cijevi. Pogledaj na slici, ovo je onaj na suvozačevoj strani

A dotok zraka zatvoriš kad ispred tebe vozi Yugo 45, Tamić, ili netko pali travu i sl. da ti smrad ne uđe u auto

post-138-0-09373500-1422206496_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Sad kada ste napisali oko zatvaranja zraka ispada totalno logično. Glupo pitanje. A za pijesak ću obratiti pažnju, znači silika gel je jedina opcija.

Skidam sutra ili kada mi vrijeme dopusti ventilator, očistim ga i pročačam te sve odvode.

 

Valjda nije neki to problem.

Ovo mi je prvi auto ali imam volje prčkati oko svega iako nisam mehaničarske struke.

Lako mi je sve rastaviti ali poslije je već sve upitno.

 

Tepisi nisu mokri i masni od antifriza, samo prljavi...hehe.

 

Auto sam kupio nedavno i čini mi se da je bio na ovoj razini antifriza, frend ga je istestirao i rekao je da je na dovoljno minusa.

Iako mi se čini razna antifriza upitana, jel bi trebala biti viša ili ne? Označio sam je i sada ću ga malo testirati koji dan.

 

post-16268-0-02942300-1422210295_thumb.j

 

 

Link to comment
Share on other sites

ma nije ti nikakav problem  skinut  ventilator,vidjet češ..ma najbolje da ti bude na sredini između mix i min..

Link to comment
Share on other sites

operi šajbu s alkoholom sa unutarnje strane

Edited by rodzonis
Link to comment
Share on other sites

Moj se maglio ko lud nisam ga mogo odmaglit ni nakon pola sata vožnje svako minut sam brisa stakla, kompletna suvozaceva strana je bila pod vodom, skino brisace, skino onu plastiku, pogledo ljevi i desni odvod, nisu bili zacepljeni, bio mi je zacepljen srednji odvod cija cijev ulazi u prostor motora bilo je kamencica pijeska zemlje borovih iglica itd, pogledaj odvode odčepi ih ako su zacepljeni i uzivaj u voznji :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Evo mene nakon nekog vremena. I dalje sam u magli ujutro.

1. Razina antifriza je ista, znači ne curi.

2. Tepisi su suhi i nisu masni.

3. Odvode sam pročistio. Pa bilo je i nešto smeća. Srednji odvod.

4. Kupio vreću silika gel pijeska i stavio ga čarapu i stavio je ispod šajbe - nisam primjetio da je bolje, samo ostaju bijele fleke od pijeska.

Osvjetljenje nisam još ni pokušao.

Ima ko kakvo objašnjenje zašto magli, i to samo pola vozačave šajbe?

Edited by franklin123
Link to comment
Share on other sites

Puše istim intezitetom kroz cijelu dužinu šajbe, i isto toplo puše kroz cijelu šajbu.

Jeli moguće da negdje curi na cijevima iz malog kilera, ali onako možda koja kap tu i tamo, pa da ne primjeti na razini u posudi?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.