Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

###  Prije svega nadam se da tema neće biti obrisana. Namjenjena je kraćim pitanjima vezano za sve vrste megane III ###

 

 

Moje pitanje, svjetlo mi se pali bez obzira pozicije O ili AUTO....dakle sto napraviti da se normalno gase na polozaj O, koliko košta u servisu da se ta opcija isključi?

Link to comment
Share on other sites

moje kratko pitanje, gdje se nalaze senzori za rikverc kada su tvornički ugrađena. U donjem crnom dijelu branika ili u lakiranom?

Link to comment
Share on other sites

Odgovor na prvo "kratko" pitanje: Da, moraš u servis da ti to naštimaju. Na Megane 2 se to moglo ručno naštimati preko lijeve ručice ako se ne varam, na trojci moraš do servisa.

Link to comment
Share on other sites

http://www.honestjohn.co.uk/media/3560115/renault%20megane%20monaco%20gp%20(1)_630x407.jpg

 

koliko vidim, 2 (srednja) su u crnom, a 2 (baočna) u lakiranom dijelu

hvala, ali ne vidim srednje, hm, ovo je coupe, trebam za berlinu

 

Edit: nađoh sliku, sve je u lakiranom dijelu

S7-Renault-Megane-3-la-3e-est-la-bonne-1

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Odgovor na prvo "kratko" pitanje: Da, moraš u servis da ti to naštimaju. Na Megane 2 se to moglo ručno naštimati preko lijeve ručice ako se ne varam, na trojci moraš do servisa.

 

###  Prije svega nadam se da tema neće biti obrisana. Namjenjena je kraćim pitanjima vezano za sve vrste megane III ###

 

 

Moje pitanje, svjetlo mi se pali bez obzira pozicije O ili AUTO....dakle sto napraviti da se normalno gase na polozaj O, koliko košta u servisu da se ta opcija isključi?

 

jel to kad je mrak ili i po danu, na meganu 2 si mogao ako ti se palilo samo po noci, ako je bilo ukljuceno i po danu onda servis.

Link to comment
Share on other sites

da, na meganu II se pali po noći a po danu ne, dok kod megaba III cim se upali auto rade svjetla...bez obzira kako vrtio prekidač položaja ona gore...nadam se da za taj zahvat u ovlastenom renault servisu ne kosta vise od 150kn

 

 

 

zadnji senzori iznad maglenki

post-11333-0-45927700-1422278122_thumb.j

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

ako rade i danju onda bi ti se trebala ugasit dok su na poziciji svjetla. to mozes samo preko CLIP/a iskljucit. ista mogucnost je bila i za meg2

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

da, na meganu II se pali po noći a po danu ne, dok kod megaba III cim se upali auto rade svjetla...bez obzira kako vrtio prekidač položaja ona gore...nadam se da za taj zahvat u ovlastenom renault servisu ne kosta vise od 150kn

Meni su u Štarkelju to besplatno odradili, bacio decku za pivu i vozi. Tamo sam kupio auto, pa ne znam dal je to igralo ulogu.
Link to comment
Share on other sites

@ homer :  znaci sada sam podesavas na poziciju  za 0 = neradi tj pozicija za  kratko svjetlo da radi svjetlo....a kad stavis AUTO onda ti samo prilikom mraka sam pali svjetla, jesam u pravu?

Link to comment
Share on other sites

Na 0 su ti dnevna svjetla, tj pale se one žaruljice koje su odmah do žmigavca u faru. Na auto se pale kratka svjetla kad senzor ocita manjak svjetla (mrak, tunel), a gase se dnevna. Tako je na ph1, a na ph2 koji ima ledice za dnevna one uvijek rade koliko znam.

Link to comment
Share on other sites

kod mene ta dnevna svjetla ne rade, samo pozicija i kratko svjetlo..al ima unutar fara na mjestu za dnevno svjetlo ima sijalica...kako se to spaja?

Link to comment
Share on other sites

kod mene ta dnevna svjetla ne rade, samo pozicija i kratko svjetlo..al ima unutar fara na mjestu za dnevno svjetlo ima sijalica...kako se to spaja?

Kad ti u servisu iskljuce taj scandinavian mod da uvijek rade kratka, onda se pale te zaruljice koje su vec spojene, samo ih oni trebaju aktivirat i imas dnevna svjetla. Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

dakle(m), ako se isključi skandinavski, onda po danu rade ta bočna svjetla, a kad padne mrak pale se kratka svjetla?

to radi na neki senzor? jel radi dobro? nije loše malo uštediti žarulje... ali ne želim da mi se dogodi da padne sumrak a ja na dnevnima, pa da opet moram prebacivati

Link to comment
Share on other sites

dakle(m), ako se isključi skandinavski, onda po danu rade ta bočna svjetla, a kad padne mrak pale se kratka svjetla?

to radi na neki senzor? jel radi dobro? nije loše malo uštediti žarulje... ali ne želim da mi se dogodi da padne sumrak a ja na dnevnima, pa da opet moram prebacivati

Tako je, senzor na sajbi to odrađuje i nemas brige da nece paliti kratka u sumrak.
Link to comment
Share on other sites

imam onaj senzor za brisače, jel to isti?

 

edit: kakve žarulje u u tim bočnim svjetlima?

Edited by kljaka
Link to comment
Share on other sites

ne kuzim ovo oko dnevnog nikako....citam neke stare teme u kojima je tesko dobit dnevna svjetla, očito nije problem?

 

kod mene je sljedeće na poziciji i sto mogu očekivat na istim pozicijama nakon isključivanja ovog moda?

 

 

0= kratko svjetlo i pozicija

pozicija = samo pozicija

kratko svjetlo= kratko svjetlo i pozicija

AUTO= kratko svjetlo i pozicija

Link to comment
Share on other sites

Na 0 su dnevna svjetla, a na auto dnevna kad ima dovoljno svjetla, kad nema pale se kratka. Zaruljice su p21, ja sam ih zamijenio ledicama.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

malo o parking senzoru, planiram narucit bas ovakav, ima li tko iskustva sa istim?

 

video 

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

imam ja i odlicni su

 

prije sam imao neke kineske iz metroa i radili su savrseno

bez kasnjenja i pokazivali su jako tocno udaljenost

 

onda me pogodio taksi i u Baoticu su mi stavili Valeo

isto dobro pokazuje udaljenost ali mi se cini da cca jednu sekundu kasne sa javljanjem

tak da se treba ici polako

 

ali sve u svemu jako ssm zadovoljan i jako je korisna stvar ko nema neku preglednost iza

 

pokazuje cak i kad je rinzol blizu i one male stupice

 

isto imam takav mali ekrancic

Link to comment
Share on other sites

@ scenicRXE ::: vidim da na displayu gore postoji prekidač ON/OFF, zanima me dal ti se automatski pali display kad ubacis u rikverc tj napaja li se display preko upaljenog rikverca ili unutar displeya postoji baterija pa zato postoji on/off da ne crpi bateriju stalno ??

Link to comment
Share on other sites

displej se automtski pali kad stavis u rikverc i jednom ti zapisti da cujes da su se upalili senzori

i radi dok ga ne izbacis iz rikverca

nema nikakvu bateriju

 

najbolje ti je centralu ostavit negdje iza jer za ovaj displej imas dovoljno kabla da ga provuces do naprijed

jos i ostane

ja sam kabal sakrio iza one gume od vrata iznutra tak da se vidi samo par cm gdje izlazi van

i displej sam stavio s ljeve strane na  komandnu plocu

 

mogu ti tek za vikend sve poslikat pa ti posaljem slike

 

a i imas na forumu temu od kolege @sova kad je stavljao na svoj coupe

pa mozes i tam sve vidjet kak ide

ljepo je objasnio

 

upisi u trazilicu parking senzori i na trecoj stranici zadnja tema

nece mi link kopirat tu na poslu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.