Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

Sredio sam sve (far & sve u njemu funkcionira) no imam problem sa ona dva mala svijetla koja osvjetljavaju registraciju.

Uglavnom, naručio novi par (indentičan tvorničkim) spojio i ne rade ?

Ne kontam zašto, pa ako netko zna/pretpostavlja što bi mogao biti razlog molim Vas za savjet, pomoć...

Unaprijed Vam se svima zahvaljujem na promptnim odgovorima i pomoći ?

 

Ugodan vikend!

Daniel

Link to comment
Share on other sites

A vidi jel imaš napon na polovima ak ne opet osigurač??!!!

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj žice u pregibu kod vrata prtljažnika.
Ako ima napon onda nema minus.

Link to comment
Share on other sites

Jel’ to mogu provjeriti klasičnim ispitivačem? 

Jel’ to mogu provjeriti klasičnim ispitivačem? 

Nije osigurač, opet sam otvarao kutiju ispod haube i tamo je sve 1/1.

Žice na pregibu prtljaznih vrata su ono, u bezprijekornom stanju al’ budući da smo ja & struja na “Vi” ne znam kako izmjeriti/provjeriti napon na polovima? Mislite li na polove na akumulatoru ili? I što učiniti ako nemam “minus”? 

Puno Vam hvala ??

6 minutes ago, Daniel Primorac said:

Jel’ to mogu provjeriti klasičnim ispitivačem? 

Nije osigurač, opet sam otvarao kutiju ispod haube i tamo je sve 1/1.

Žice na pregibu prtljaznih vrata su ono, u bezprijekornom stanju al’ budući da smo ja & struja na “Vi” ne znam kako izmjeriti/provjeriti napon na polovima? Mislite li na polove na akumulatoru ili? I što učiniti ako nemam “minus”? 

Puno Vam hvala ??

 

Link to comment
Share on other sites

Klasicnim ispitivacem vrlo vjerojatno ne mozes jer su za AC od nekih 110v pa na dalje.. postoji i ispitivac za DC malih voltaza.. a da li imas struje mozes ispitati bilo cime sto moze "prepoznati" istosmjernu malog napona tj nekim voltmetrom, multimetrom..

Upalis pozicije i pogledas na dzeku jel imas napona..

Link to comment
Share on other sites

Za istosmjernu mora imati 2 kraja.
Tako jedan staviš na - a drugi na +
- može poslužiti bilo koji metalni dio na autu koji je povezan na karoseriju.
Ispituješ na grlu žarulje a ne na akumulatoru.
Samo pazi da ne takneš kod ispitivanja - i + istodobno sa istom stranom ispitivača jer oodmah pregara osigurač

Ovako otprilike izgleda za istosmjernu40e8b2e6283f7975230fb6f74cf3a7eb.jpgabf6e4b50b039c2d98f43c352104158f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Doma imam neki bez zice pa ono.. ima i toga

Screenshot_2019-07-20-08-14-04-685_com.android.chrome.png

Ovako nesto, ako ne i isti, ali je bas za DC

I jos bih dodao, ako sumnja na ta nova grla za zarulje sto je narucio da moze pogledati ima li struje na dzeku?

Link to comment
Share on other sites

u 5. mjesecu ove godine zamijenio sam sva ulja, filtere i sve to osim remena i pumpe vode itd jer je to mijenjano 2016. i originalni su dijelovi stavljeni gore u Gašperovu,  otvarao i gledao. od tad sam napravio 5000km do sad i prije 2 tjedna sam dolio malo antifriza jer je bio na crti spoja posude koja je ujedno sredina između min i max, tek da se vidi kroz posudu i od tada u kratkom roku žešće odvozio 2000km.  (znači od 15.5-1.7. odvozio 3000km uglavnom grad i  nivo antifriza je bio na istom mjestu)

pošto sam u zadnja 2 tjedna od 1.7 do danas napravio 2000km,  jučer došao iz slavonije pun gas, vidim danas ujutro da mi je opet nivo malo pao, možda za 1 deci. pripisujem to vrućini i vožnjama po autocesti skoro pa maksimalnim brzinama uz konstantnu klimu na najjače.

malo ću popratiti taj nivo ali sjećam se da mi je po vrućinama i iz škode tdi znala ishlapiti, nestati iz posude određena količina antifriza a kad je bilo hladnije vrijeme, nije više.. slično je bilo i na meganeu 2 isto benzinac. nigdje nema znakova curenja ni na cijevima ni na kileru ni oko pumpe sve sam pregledao osim unutarnjeg kilera ali naravno nemam nikakav kondenzat na šajbama ni mokar tepih. oko termostata je suho i nema emulzije u ulju ni antifrizu.

pitam servisera tu dolje dve ulice dalje i veli ak ti gubi par deci u godinu dana nije ništ strašno, pogotovo ak si pregledal ključna mjesta jer i nakon 9 godina crijeva postaju porozna, ventil u čepu posude lagano propušta i tak. reko je da ak hoću dođem da mi nabiju tlak u isitem pa bu se vidlo di slini, ali nebum to radil sad..

vjerojatno kad zahladi bu se ustabilio nivo kak je i bio do sada..

možda zamijenim čep, tak sam imal problem na fiatu puntu, gubi antifriz a nigdje se ne vidi, promjenio čep i sve 5..

mišljenja?

Link to comment
Share on other sites

megane 3 ima pločicu registracije u braniku što znači da kabel od svjetla za pločicu ide negdje iz tog branika u nekakvu utičnicu i tu se može iskopčati kada se branik iz bilo kojeg razloga skida. Podvuci se pod auto i vidi dali je iskopčano ili oksidiralo. Razni majstori nakon farbanja branika često zaborave to uštekat, a možda se i samo odvojilo. Provjeri ispitivačem ima li struje u toj utičnici

Link to comment
Share on other sites

Neki dan me nisu pustili na tehničkom jer da je velika razlika u ručnoj kočnici. Diskovi i pakne su novi, mjenjani prije par mjeseci. Mehaničar mi je malo to pogledao, malo je zategao sajlu unutra u autu i da bi mi danas na tehničkom opet rekli da me ne mogu pustit i da je još gore. Mehaničar nezna šta bi ni napravio. Ima netko neku ideju?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, olympya said:

Neki dan me nisu pustili na tehničkom jer da je velika razlika u ručnoj kočnici. Diskovi i pakne su novi, mjenjani prije par mjeseci. Mehaničar mi je malo to pogledao, malo je zategao sajlu unutra u autu i da bi mi danas na tehničkom opet rekli da me ne mogu pustit i da je još gore. Mehaničar nezna šta bi ni napravio. Ima netko neku ideju?

Promjeni mehanicara... Treba sve skinut i ocistit i naspanat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bi trebao diskove i kočnice za m3 mjenjat. Ajde neka netko iz iskustva napiše šta uzeti, za sad razmißljam uzeti prednje, a zadnje bi još vrtio godinu dana.

Neko kvalitetno i provjereno rješenje

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Mnogi hvale ATE, na mom meg su jos original ferodo.
Ja bi isao na ferodo, textar ili trw.
Ate naravno ali dost je skupo..

Link to comment
Share on other sites

Mijenjao sam zadnje diskove i sve pločice prije par tjedana. Uzeo sam SKF diskove (unutra su i ležaji) i Textar pločice prednje i zadnje. Ništa ne trese, ne cvili, koči dobro. Prije toga mislim da su pločice bile ATE. Ne osjetim nikakvu razliku. Oko 1800 kn me izašli zadnji diskovi i sve pločice. Nudili su mi i neke jeftinjara talijanske diskove, ali nisam to htio kupiti. Možda bi i bili dobri, ali s kočnicama se ne želim zafrkavati i isprobavati.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kliješta su u 99% slučajeva problem, onaj 1% su sajle ručne. Očistiti, podmazati, eventualno reparirati, zamijeniti sajle. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bi trebao diskove i kočnice za m3 mjenjat. Ajde neka netko iz iskustva napiše šta uzeti, za sad razmißljam uzeti prednje, a zadnje bi još vrtio godinu dana.
Neko kvalitetno i provjereno rješenje
Hvala
Ja sam na svog stavio ATE.. Sta bi se pametno moglo reci? Koče, ne cvile i to je to.
u 5. mjesecu ove godine zamijenio sam sva ulja, filtere i sve to osim remena i pumpe vode itd jer je to mijenjano 2016. i originalni su dijelovi stavljeni gore u Gašperovu,  otvarao i gledao. od tad sam napravio 5000km do sad i prije 2 tjedna sam dolio malo antifriza jer je bio na crti spoja posude koja je ujedno sredina između min i max, tek da se vidi kroz posudu i od tada u kratkom roku žešće odvozio 2000km.  (znači od 15.5-1.7. odvozio 3000km uglavnom grad i  nivo antifriza je bio na istom mjestu)
pošto sam u zadnja 2 tjedna od 1.7 do danas napravio 2000km,  jučer došao iz slavonije pun gas, vidim danas ujutro da mi je opet nivo malo pao, možda za 1 deci. pripisujem to vrućini i vožnjama po autocesti skoro pa maksimalnim brzinama uz konstantnu klimu na najjače.
malo ću popratiti taj nivo ali sjećam se da mi je po vrućinama i iz škode tdi znala ishlapiti, nestati iz posude određena količina antifriza a kad je bilo hladnije vrijeme, nije više.. slično je bilo i na meganeu 2 isto benzinac. nigdje nema znakova curenja ni na cijevima ni na kileru ni oko pumpe sve sam pregledao osim unutarnjeg kilera ali naravno nemam nikakav kondenzat na šajbama ni mokar tepih. oko termostata je suho i nema emulzije u ulju ni antifrizu.
pitam servisera tu dolje dve ulice dalje i veli ak ti gubi par deci u godinu dana nije ništ strašno, pogotovo ak si pregledal ključna mjesta jer i nakon 9 godina crijeva postaju porozna, ventil u čepu posude lagano propušta i tak. reko je da ak hoću dođem da mi nabiju tlak u isitem pa bu se vidlo di slini, ali nebum to radil sad..
vjerojatno kad zahladi bu se ustabilio nivo kak je i bio do sada..
možda zamijenim čep, tak sam imal problem na fiatu puntu, gubi antifriz a nigdje se ne vidi, promjenio čep i sve 5..
mišljenja?
Evo gdje meni slini... Navodno hoce to na Meg 34135dfcdddfa6ac4416eefecbdc52060.jpg
Link to comment
Share on other sites

kod termostata, da ovo je dizel, kod mene drukčije izgleda.. ali pregledao sam skroz oko termostata i suho je i neka tragova antifriza.. budem pratio situaciju ak počne jače nestajati..

Link to comment
Share on other sites

tak sam i mislio jer ipak nije auto nov, drugo da ode pol litre onda treba reagirati..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Čudna mi je malo ta potrošnja. Ne bi smio auto ako je sve zdravo trošiti primjetno na tako maloj kilometraži između dva dolijevanja.

Ako usporedim sa svojim cliom dizelom koji s 250tkm ne gubi primjetno antifriz, tvoj je ipak noviji auto s puno manje km. Kod mene je prvih 10+ godina nivo antifriza bio ko zacementiran od jedne do druge promjene.

Kad je počeo prošle godine gubiti, onda je curilo u kabinu što nisam skužio baš odmah. Nakon 3-4 mjeseca otišlo bi s polovice na min u posudi, koliko je to točno ne znam. Nakon dva takva dolijevanja ciklusa tek skužio da je vlažno ispod tepiha kod suvozača. Prvi put sam ptražio cijeli jebeni auto i nigdje se nije vidjelo nikakvih tragova. Nakon popravka kilera kabine u 11/2018 i pređenih 5tkm+ nije se mrdnuo nivo antifriza niti milimetra. Zato mi ovo tvoje čudno, ne vjerujem da može auto bez razloga trošiti toliko antifriza, ali opet, nisam mehaničar i nemam iskustva s hrpom auta da znam kako se ponašaju, ali da se smanji nivo nakon 2t km, to ne smatram normalnim.

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, fabi said:

Ja bi trebao diskove i kočnice za m3 mjenjat. Ajde neka netko iz iskustva napiše šta uzeti, za sad razmißljam uzeti prednje, a zadnje bi još vrtio godinu dana.

Neko kvalitetno i provjereno rješenje

Ovak nešto: https://moto-dynamic.com/discs-pads-brake-front-280mm-renault-402060010r-4,3,2036,6034

Link to comment
Share on other sites

Nebum raskopavao sustav zbog te male kolicine. Dakle ukupno sam dolio oko 3 deci nakon 10000 km.. po zimi uglavnom nista. ako se ubrza nestajanje onda budem reagirao. Sjecam se da sam i na meg2 dolio malo nakon ljeta a i na skodt tdi. Pa valjda nije zabrinjavajuce.
A kad bum mijenjao remen pumpu i ostalo, stavit cu i novi termostat..

Koliko to ispada sa shippingom?
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.