Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts




Pa problem je sto je auto na takvom mjestu da ga trebam pomaknut da mu dam struje s drugog auta. A kotaci su zakrenuti prema zidu.


Imam ja puni aku van auta i kablove, javi gdje si i bumo upalili ak vec nisi.
Na 0919722658 free sam do 14h, dolaze mi onda gosti.
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ivan.martinko said:

Ne curi na sve strane, curi na strani razvoda. I ne gubi puno, na 5000 km 2 deci. Dirao sam samo karter, krivo si shvatio.
Kad sam ga oprao, pustio da radi rasklopljenog, bilo je malo ulja oko varijabilne i na samoj remenici, nidje drugdje. Vjerojatno bi trebalo zamijeniti varijabilnu i njen semering i to bi bilo to, ali kako sam vec odprije kupio sve dijelove za razvod, jer nije mijenjan 5 godina, zamijeniti cu i to.
Limenu brtvu vode nebum stavljal na suho, jer mi to ne klapa.. na tanko diht mase i onda za 5 gdina kad bude se opet i ako bude se mijenjalo, nije problem sastrugati malo diht mase sa bloka..

Neznam tko je kako to dizajnirao ali cidim da oem pumpa ima neki plastificirani crveni dihtung, sad je takav gore jer je stavljena pumpa 2016. Ovaj moj je crni aluminijski s nekim utorima, takav dodje na dosta pumpi, dok ima i onih sa kojima dodje klingerit brtva.
Kaj se tice katrera i renault na odredjenim mjestima preporuca da se stavi diht masa..

 

Ok krivo sam shvatio. Ali ispadne da curi na karteru kojeg si dirao..  dakle ili nisi nešto dobro složio. Zašto neću ulaziti u to.

Što se tiče vodene pumpe. Ako je brtva od metala to znaci da brtva se uvijek i popuni praznine. E sada ako dodas diht mase može mijenjas svojstva na rubu gdje dodajes i moguće da više neće tako dobro popuniti rupice i da će biti porozno...

To što ti nisi vidio nikada takvu brtvu i takav način brtvljena je samo tvoje neiskustvo. Tehnologija se mijenja od kada si ti zadnji put bio aktivno u radioni. Tehnologija se mijenja što se tiče kvalite i ekologije, mi se tome trebamo prilagoditi i naučiti koristiti.

Imaš 3 odluke. Ili napravi kako preporučuje proizvođač, ili napravi kako ti hoćeš ili pusti nekom drugom da napravi. U svakom slučaju sretno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stavio sam masu na pumpu na meg 2 i nije bilo problema. Imam na ovom motoru nekoliko cudnih kvarova kao da su tvornicke greske i sad pusem i na hladno.
Diht masa ako ide na takve brtve ide tanko prstom a ne ko pasta za zube, nebu se nist zacepilo. Imao je jos neki auto prije 10 god na pumpi ravnu alu brtvu i stavili je, slini naravno.. zato sam nepovjerljiv jer unatoc naprednim tehnologijama ima jako puno fuseraja.

Link to comment
Share on other sites







Imam ja puni aku van auta i kablove, javi gdje si i bumo upalili ak vec nisi.
Na 0919722658 free sam do 14h, dolaze mi onda gosti.
Hvala na ponudi al uspio sam ga upalit.
Link to comment
Share on other sites

Ako je proizvođač propisao alu brtvu, onda je propisao i način, redosljed i snagu stezanja. Ako to nije napravljeno kako treba, velika je vjerovatnost da će curit.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno nemozes zeznut s diht masom samo tko ce je poslje skidat ako je na nedostupnom mjestu. Zato je dizajnirana tako da je montiras bez mase da bi se manje patio/izgubio vremena za ciscenje.

Link to comment
Share on other sites

Iako postoje i otapala i alati za skidanje, jer mnogi auti po defaultu imaju diht masu a ne brtvu kojekuda, to se skine sa spahtlicom, smirglom, zicom za ribat suđe, onom metalnom vunom itd, svugdje je gus, nemres ga ostetitit, pumpa se i tak baca..
A za karter bumo jos vidli. Ide masa po defaultu samo na coskove.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

smirglom, zicom za ribat suđe, onom metalnom vunom itd, svugdje je gus

Kutnom brusilicom i slično. 👍

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Jesi ti od jucer mehanicar? Jesi kad mijenjao pumpu vode na nekom starijem autu? Jel si skidao skorenu i slijepljenu parirnato kartonsku ili klingeritnu brtvu koja nije skidana 20 godina? Zapeceni hrđavi vijci koji puknu? Kontra uteznike da izvadis vijke. Kak si gulio ostatke brtve? Sjekirom, motorkom?
Ili neznas kaj bi napisal pa tipkas bezveze.. popij duplu rakiju.
Postoje i alatiza odstranjivanje brtvi, npr.
c61f063969c8e3e74279463f9c458604.jpg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

srecom vise se ne montiraju takve brtve, to je bilo muka za skidati [emoji38]
Montiraju ali mozda ne kod nas.. gledao sam po webshopovima postoji 50 brendova pumpi vode i pola ih ima pleh, pola klingerit za brtvu.
U rusiji ima 1.6 16v motora u renoovim vozilima vise nego u hrvatskoj ima svih modela renoa i godista zajedno..
95 benzin je gore jeftinjak i svi se voze na njega. Dizela uopce nema, jer na debelim zimama tesko ili nikako ne pale koriste osim u kamionima..
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ima u rusiji svega ne brini, nije to kao prije 20 godina. Isto kao i kod nas ovisno o namjeni. Moderni dizeli pale skoro na zub na -25.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da kad su novi. Slabo ti u rusiji ima dizela, ko u americi, par posto. Cijena benzina 3 kune, dizel 3.5, se ne isplati..
Trajtori i busevi idu na benzin.
Jos ako upalis dizel, moras grijati sve cijevi i rezervoar od snrzavanja a to je preskupo. -25 stupnjeva je u vecini rusije prosjecna zimi a ide na -40.
Tad je dizel u krutom stanju.

The share of cars equipped with a diesel engine is 7.7% of the total auto market in Russia, learned experts from the Avtostat agency. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Još jedan problem ( možda??) izbacuje mi poruka check start&stop koji naravno sad ne radi (nije nek šteta), žaruljice sa kljucem ne svijetli, skenirao ga sa OBD-om i ne pokazuje nikakve greške... Što bi moglo biti??
Citiram sam sebe... Mjerio jučer aku... 12.4 kad je auto ugašen i 14.20 V kad je upaljen... Po tome je aku negdje na 75% snage ako je vjerovati tablicama za AGM akumulatore.. Jel to za mijenjati ili ne?
Link to comment
Share on other sites

On 28. 02. 2021. at 22:10, Lowlife said:

Ima u rusiji svega ne brini, nije to kao prije 20 godina. Isto kao i kod nas ovisno o namjeni. Moderni dizeli pale skoro na zub na -25.

evo neki dan u Rusiji gdje moderni dizel pali na zub..

Impresivne fotografije sa sjevera Rusije, temperatura se spušta do - 60 °C

 

 

156372940_3567688590020510_782063750266017128_n.jpg

156409241_3567688666687169_80172986170001102_n.jpg

156876494_3567688743353828_4665268777683676530_n.jpg

157260456_3567688813353821_1271323199348270568_n.jpg

156442881_3567688900020479_1264988563033485621_n.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

skužio sam zakaj mi je proslinilo na dva mjesta. na 4 mjesta na brtvi postoji u metalnom djelu brtve šupljina, u te šupljine na 1.5 dci ide još neko dodatno korito koje K4M nema, tak da koliko god zategneš ne valja. može se potrefiti da dobro i dovoljno stisne, jer meni s prednje strane motora ne slini nego samo sa zadnje. i to baš na mjestima gdje nema zubova dodatnog korita ko na diesel bloku. inače je sve drugo isto.. corteco ima samo dve takve rupe, ja ću ih popuiti dith masom da nebi bilo zabune opet.. originalna je imala više takvih praznina.

 

 

 

5310247666.thumb.jpg.78593e95ded8f8231e3025ead2cba04e.jpg

153.jpg

brtva.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ima li netko sa rucnom klimom ovaj problem, i kako ga riješiti? Ovaj srednji kolut na kojem piše AC za stimanje brzine ventilatora je poceo zapinjati dok ga vrtim. Uredno mijenja brzine, i nije da ga moram na silu vrtit al jednostavno nije ko prije glatko nego "zapinje" nisam znao da je moguce tako nesto da se dogodi ali eto..

 

image.png

Link to comment
Share on other sites

Osjecaj na tim kolutima-gumbima je nevjerojatno jeftin i neuglađen pa vjerojatno nista cudno.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.