Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

3 minutes ago, ivan.martinko said:

A tko radi original?

LUK, a koji je skuplji od originala pa samim time i neisplativ za kupovinu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Jel ima tko problema sa pomicanjem ručice mjenjača pri do davanju gasa? To mi se već duže desava pa sam sad promijenio gornju i donju 8micu. Skinuo sam još i onaj glavni nosač pored zupcastog remena i usporedio ga sa novim (nisam ga mijenjao jer košta 1000kn a razlika u tvrdoci guma između starog i novog nema baš su isti). Još onaj na getribi sumljam da je kada sam mijenjao zamašnjak gledao sam ga i činio se ok. Ove 2 8micesu baš bile rasturene. Sada je stanje bolje recimo u 10%. Šta još to može uzrokovati?

Auto je megane 3 211 110hp

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, obavio sam tehnički na Meganeu, 1.5 dci K9K 836, čovjek na tehničkom mi je rekao da je s autom sve u redu ali da dolje s desne strane ima ulja po vilici. Nedavno sam mjenjao prednje amortizere jer je desni propišao pa sam prvo mislio da je do toga, no danas sam vidio da slini na spoju crijeva i intercoolera točno kod branika. Jel imao netko sličan problem? Brtva na spoju s IC (kat. broj 7701070785) ? Vjerujem da se problem nedavno pojavio jer nije bilo ulja kad su mjenjani amortizeri. Inače auto ima 178 000km, ulje je po boardu i po štangi na maksimumu.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, obavio sam tehnički na Meganeu, 1.5 dci K9K 836, čovjek na tehničkom mi je rekao da je s autom sve u redu ali da dolje s desne strane ima ulja po vilici. Nedavno sam mjenjao prednje amortizere jer je desni propišao pa sam prvo mislio da je do toga, no danas sam vidio da slini na spoju crijeva i intercoolera točno kod branika. Jel imao netko sličan problem? Brtva na spoju s IC (kat. broj 7701070785) ? Vjerujem da se problem nedavno pojavio jer nije bilo ulja kad su mjenjani amortizeri. Inače auto ima 178 000km, ulje je po boardu i po štangi na maksimumu.
Te gumice najbolje sve odjednom zamjenit na svim turbo crijevima. A nije greska dok ne pali lampicu tj poruku.
Link to comment
Share on other sites

Tenks, to mi je u planu, ionako je uskoro vrijeme za izmjenu ulja i filtera pa da se odradi sve odjednom. Možda ne bi bilo loše provjeriti ni sami turbo da ne bi bilo iznenađenja u budućnosti...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav svima, novi sam ovdje, ja cu postaviti malo duze pitanje ovdje da ne otvaram novu temu bezveze...

kroz narednih par mjeseci moram si uzeti neki auto..

Budzet je nekih cca 8k eura, i odluka je pala na francuza.. dvojba je ostala Peugeot 308 ili Renault Megane, naravno slicnih godista, ali nekako mi Megane djeluje pouzdanije i normalnije(interijer)..

pisem u ovu temu iako mi se cini da bi se i novija generacija dala ugurat u ovaj budzet okvirno...

ponajvise me zanima iskustva neka okvirna postoje li neke “poznate” mane kako na automobilu opcenito ili na samom motoru isto, cisto da znam na sta obratiti paznju kod pregledavanja i testiranja, da li traziti primjerak sa “specificnim” motorom itd.

cak vise naginjem benzincu, ali dizela ima vise i lakse ih pronaci, a navikao sam odrzavati dizele pa mi nece biti veliki sok nastaviti

slabije se razumijem u automobile i dosad nisam vozio ni posjedovao francuza, tako da sve sto napisete nije na odmet..

hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, nisam posjedovao nijednog, ali vozio sam se u njima i puno vise me privlace od Opela,Forda,VWa itd..

Za Mercedesa se nema love🤣

Link to comment
Share on other sites

Sve ti to ista kita... svi auti imaju neke svoje mušice...

Link to comment
Share on other sites

Ma kuzim, odluka je vec pala da idem na Meganea vjerojatno, vise me zanima na sto da obratim paznju kad budem isao pogledati auto, jel ima neke poznate boljke na koje trebam vise pripaziti..

zelim nesto udobnije jer dosta putujem i radim dosta kilometara i zato su mi Renault i Peugeot ispred ostalih bili tu u startu, a da ne pricam o razini opreme koju dobijem u odnosu na VW za istu lovu...

A to da svaki auto ima mana i treba redovno odrzavati to znam, nece mi ovo biti prvi auto, samo prvi renault 😂

Link to comment
Share on other sites

Tražim za Megana 3 2009 god prednji branik sa svim onim plastikama koje se nalaze unutar njega.
Jel možda paše sa Coupea branik, znam da je vizualno malo drugačiji ali ako pašu nosači uzeli bi i njega.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pase ti branik sa coupea

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Pozdrav, jel zna netko kako su vezanje one "kljove" na prednjem braniku coupea? Znam da su ispod fara dvije kopče, jel ima dolje pri dnu još kopči ili samo pazim kako izvlačim van? Planiram njih i retrovizore u glossy black polakirati. Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Da odgovorim sebi a i drugima kojima bi moglo bit od pomoći - kljove imaju dvije kopče ispod fara koje se lako otkopčaju kad je far dolje. Nakon toga ima još 7 elastičnih kopči, 5 u zakrivljenom i 2 u ravnom dijelu kljove. Ja sam krenuo po zakrivljenom dijelu odozgora, s dva ravna šarafcigera omotana izolirkom da ne oštetim plastiku. Malo zna bit povuci-potegni na nekim kopčama ali zapravo ide sve relativno lako.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Pozdrav ljudi

 

Pokušavam detektirati problem s klimom na Megane 3 1.5 dci

Očito je da negdje gubi plin. Punio sam u 5. mjesecu i do danas je u 2 mjeseca 300g plina iscurilo. Majstroj je stavio reagens u plin da detektira gdje curi ali pregledom bez da išta rastavlja (skidanje branika) nije vidio ništa. 

Sad sam ponovno nadopunio plin ali bi htio to riješiti dugoročno. 

Ono što mi je okidač da vidim da nešto nije ok je da mi u vožnji kroz desni otvor zraka na središnjoj konzoli počne upuhivati plin klime u kabinu. Tada ugasim klimu i kod majstora se utvrdi da je još nekih 180 g plina ostalo. Dakle svaki put kad dođe na razinu oko 180 g plina u sistemu krene "upuhivanje" plina kroz desni otvor ventilacije.

 

Ima netko savjet?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ljudi
 
Pokušavam detektirati problem s klimom na Megane 3 1.5 dci
Očito je da negdje gubi plin. Punio sam u 5. mjesecu i do danas je u 2 mjeseca 300g plina iscurilo. Majstroj je stavio reagens u plin da detektira gdje curi ali pregledom bez da išta rastavlja (skidanje branika) nije vidio ništa. 
Sad sam ponovno nadopunio plin ali bi htio to riješiti dugoročno. 
Ono što mi je okidač da vidim da nešto nije ok je da mi u vožnji kroz desni otvor zraka na središnjoj konzoli počne upuhivati plin klime u kabinu. Tada ugasim klimu i kod majstora se utvrdi da je još nekih 180 g plina ostalo. Dakle svaki put kad dođe na razinu oko 180 g plina u sistemu krene "upuhivanje" plina kroz desni otvor ventilacije.
 
Ima netko savjet?
Kako mislis upuhivanje plina kriz desni otvor??

Curenje u isparivacu moze se vidjeti jako dobro kad se skine plastika oko filtera kabine i pretinac za stvari kad se zalegne na pod. Na megane 3 velike su rupe naprijed za dovod zraka pa kondenzator najcesce strada. Samo hint gdje pogledat.
Link to comment
Share on other sites

Vidi uz desni krak šasije cijev s isparivača ka kabini. Zna istrunuti ili se potrošiti od vibracija trenjem od krak ili držač. Ili dihtung na kondenzatoru. 

Link to comment
Share on other sites

A gdje je taj kondenzator? Mislim, ne gubi mi sistem plin jako. Vrlo malo. 10% godisnje. Samo sam skuzio da je jedan kao ventil koji se prikljucuje na kiler klime sa strane razvoda malo mastan, valjda od ulja iz sustava kompresora .

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ivan.martinko said:

A gdje je taj kondenzator? Mislim, ne gubi mi sistem plin jako. Vrlo malo. 10% godisnje. Samo sam skuzio da je jedan kao ventil koji se prikljucuje na kiler klime sa strane razvoda malo mastan, valjda od ulja iz sustava kompresora .

Kondenzator=Hladnjak klime😏

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav, kad smo kod klime već.. duže vremena mi na lijevi dio ventilacijskih otvora puše topliji zrak, čak bi rekao da je temperatura vanjskog zraka dok na desni kad radi klima hladi onako kako i treba. Ista stvar je i zimi jer ne puše jednako vruće na lijevi dio i desni dio kabine. Što bi tu mogao biti problem? Ona klapna koja preusmjerava i zbog koje treba skinuti cijelu unutrašnjost?

Link to comment
Share on other sites

stoput već rečeno, prvo provjeri imaš li plina dovoljno jer to je jedan od simptoma. Ako ima onda po klapnama istražuj

Link to comment
Share on other sites

Plin sam baš danas napunio pa sam došao tu na forum tako da nedostatak njega nije bio kriv.

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Plin sam baš danas napunio pa sam došao tu na forum tako da nedostatak njega nije bio kriv.
Kad ga majstor spoji na dijagnostiku vidi se postotak otvaranja klapni. Postoje i testovi za aktuatore preko kojeg vidis koja klapna ne radi.. Znaci treba ti netko sa malo znanja o tome. Nemoj ga vodit vulkanizeru na punjenje. Ako se radi o manualnoj klimi mozes vidjeti mehanizam otvaranja kad se izvadi pretinac za stvari kod suvozaca.
Link to comment
Share on other sites

Klima je automatska. Znači nekom provjerenom majstoru i nema druge.

Jer ovima kojima inače vozim za promjenit ulje i neke sitne stvari imaju neke bezvezne dijagnostike pa možda ni ne mogu vidjeti to.

Ali uglavnom problem može bit jedino u njima i ne gine skidanje kompletne unutrašnjosti?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.