Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Pozdrav...

Puklo mi je ovo malo crijevo koje ide prema nekom senzoru... Pritisku turbine ili šta već... Pri vožnji uzbrdo upalio mi se ovaj stop... Jel netko zna kako se zove to malo crijevo i gdje ima za nabaviti.

Hvala. 99376f7988aaffd5f1c05fdd4e518fde.jpg2ad8b46dfe6ea70915bb5e12db1009c8.jpgba840111d90537d6c064352e58951c02.jpg

Poslano sa mog M2101K6G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

prosim pomoć Megane 3 2008 godina 78 kw VF1BZ0B0640646894 dali ima DPF ili nema. Kako to mogu provjeriti?

Link to comment
Share on other sites

Najjednostavnije ti je otvoriti vozačeva vrata i pogledati oko brave ako je naljepnica. 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, laci said:

Najjednostavnije ti je otvoriti vozačeva vrata i pogledati oko brave ako je naljepnica. 

Hvala. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, goran_sch said:

prosim pomoć Megane 3 2008 godina 78 kw VF1BZ0B0640646894 dali ima DPF ili nema. Kako to mogu provjeriti?

Otkud mu iz gu£ice euro 4 čađavi

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, goran_sch said:

prosim pomoć Megane 3 2008 godina 78 kw VF1BZ0B0640646894 dali ima DPF ili nema. Kako to mogu provjeriti?

https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=_g--h2t6zdkz

Malo buni kaj piše Particle filter - yes, pa dolje pri dnu Without particle filter, ali trebao bi biti bez, imam isti taj K9K 832 u Fluencu od starog i on je bez DPF-a.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto uvjereni da nema dpf nema te naljepnice za dpf a na fluencu imam.

Dobio sam po broju šasije ulje za bez dpf i ostalo mi u sjećanju da je bez dpf ali kako već duže vrijeme nije kod mene zaboravio te detalje  međutim Mehaničar me uvjerava da meg 3 nema bez dpf. Mislim da je taj motor kratko bio u njemu. Ovo je među prvim serijama auta jer je iz 2008.

 

 

Edited by goran_sch
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jedno mozda glupo pitanje kako prisilno ocistiti dpf?Bacio mi je ovu gresku i vidim da je dpf na 41%soota i isao sam ga raspuhati ali nista jednostavno nece da pokrene regeneraciju sto je jos bolje on se puni dok sam na autocesti

USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1630847380425_6840269691107551430.jpeg

Edited by Srky007
Link to comment
Share on other sites

Ne preko 2500 o/min
Šta ne preko 2500 o/min... Nego kad počne regeneracija?

Poslano sa mog M2101K6G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Regeneracija počne točno onda kada komp odluči da je vrijeme za to. Dakle može biti na 130kmh može biti na semaforu, može biti 20m prije nego ugasis auto.

Imaš i pasivnu regeneraciju, ona krene kada je temperatura ispušnih plinova preko cca 600c. Dakle računaj 15% uzbrdica 2t prikolica iza tebe i pun gas da to vuces 100kmh.

Nego kada gledaš koliko je zacepljen filter vjerovatno možeš i pročitati grešku. Pa kada već tražiš informacije bilo bi ok da podijelis koja je greška. Vjerovatno ti tako bude netko pomogao. Iz ovoga što ufotkao može biti otprilike oko 1000 stvari.

Link to comment
Share on other sites

Ovo su neke od gresaka koje sam pretrazivao direktno

Screenshot_20210905-200902_Chrome.jpg

Bas sam ga muški razvlačio ali nije dobio temp filtera preko 450c spustio sa 40% na 35% i poslije se opet vratio na 41% zaprljanosti mozda sutra stignem se zavuci ispod da se nije šta otkačilo.A ubile nas kratke relacije nazalost.

Link to comment
Share on other sites

Necu se praviti pametan, ali prema ovome pritisak ispred i iza DPFa ne odgovara. Moguce puno stvari, od loseg DPFa, do losih senzora, preko losih crijeva / cijevi...

S trim da p1525 ima veze sa kontrolom ventila, tj da gubi tu kontakt... Totalno nepovezano...

Kako sam rekao dijagnostika nije procitati kodove i nagadjiti sto mu je, nego procitati kodove i provjeriti stvarnost i onda biti siguran.

Link to comment
Share on other sites

@Marioo mislim da ta cijev jako skupa a jako kratka... Oem nekih 1000kn..

 

@goran_sch već sam pisao i govorio milion puta, kod megana 3 dci, najlakse je provjerit jer ima tvornicki dpf : na km/h displayu ako ima uključene one strelice za saltanje veca/manja brzina onda ima dpf, ako je to iskljuceno onda nema dpf... Sve druge opcije od naljpnica do guranja prsta u auspuh  nisu pouzdane... Vecina ih skine naljepnice ispod haube i sa vrata i prave se da neznaju.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bio kod majstora 57.5grama bilo u dpf i on je neku opciju aktivirao da zavara dpf da ima 0gr i rekao mi da idem na autoput i da ga drzim na 3100 okretaja i uspiio sam ga spustit na 28.5 jos jednom i nadam se da cu ga uspjet makar do 10 gr spustit da nemoram prisilnu regeneraciju radit

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav, da li netko zna gdje bi mogao pronaći poklopac za senzor na kvaki... to je onaj plastični mali poklopac koji se nalazi iza kvake na vratima. Vidim da ih ima po alieexpresu, možda negdje bliže i brže?

Link to comment
Share on other sites

Pojavila se i meni jučer ova greška ENGINE FAILURE HAZARD i auto nije htio upaliti, samo je verglao. Nakon trećeg puta je uplalio i normalno radi i se vozi. Morao sam doći doma, vozio sam tako 10 km. Kasnije svaki put pali normalno iz prve.

Po pretraživanju weba vidim da se to dešava dizelašima ali moj je 1.6 16v benzinac pa mi nije nimalo jasno što bi moglo biti kad nema DPF-a, dizni itd..

Link to comment
Share on other sites

Danas spojili na dijagnostiku i nije davalo nikakvu grešku vezanu za to nego nešto za kočionu tekućinu. Kad je izbrisao grešku auto opet nije htio paliti, a dok nije bila izbrisana palio je normalno. Pomislio je i on odmah na senzor i po očitanju je zapeo na tih nekih 230 i ne mjenja vrijednost tako da vjerojatno je on. Sutra će promjeniti pa ćemo vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Pojavila mi se greška P0470 - Exhaust pressure sensor na Meganu 3...to bi kao bilo neki senzor oko dpf-a?? Crijevo??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.