Jump to content

Megane III razna kratka pitanja


brzi16v

Recommended Posts

Ekipa, nakuplja mi se voda u podnom pretincu, samo s vozačeve strane, suvozačeva suha ko barut. Odvode brisača sam nedavno čistio i sad provjerio i okej su, ima ko još kakvu ideju do čega bi moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

Najcesce budu odvodi. Moras skinut brisace i plastiku ispod njih pa kanale malo pročeprkat. Ako je bas sve protocno onda postoji mogucnost da curi na usisniku zraka.

Link to comment
Share on other sites

Raskopat ću ih još jednom i provjerit za svaki slučaj. Kak provjerim usisnik zraka da ne curi na njemu usput?

Link to comment
Share on other sites

Kad se odvodi zacepe voda dode do razine usisnika zraka u kabinu pa pocne preljevat. Druga je opcija da curi pored tih usisnika popusti gumena brtva. Uglavnom skines pretinac u kabini kao da ides mjenjat filter kabine, zalegnes na pod i svijetiljkom gledas odakle ide voda. Nema puno mjesta. Spojis iz garaze/vrta slauf na krov da curi voda pa gledas dok ne dodes do spoznaje..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Odvodi brisača su u redu, curi kroz vrata - kak bi to mogao zabrtviti? Jel treba skidati gumu/plastiku i kako?

20211127_141623.jpg

Link to comment
Share on other sites

Inace tu neide brtvena masa guma se samo natakne na lim koji viri. Skini je i pregledaj cijelu jel negdje ima pukotinu. Mozda i vrata da pogledas da nema kakvo udubljenje ako je nesto bilo izmedu vrata i stoka pa netko zalupio..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ljudi jel vozi netko ovaj auto sa cjelogodisnjim gumama? konkretno 1.5 81 kw model. Imao sam michelin cross climate i nakon 30 tisuca km auto na vlaznoj uzbrdici nemoze krenut smjesta. zlajfa na mjestu ko na ledu bez ikakvog gripa. bacim gume  u smece i kupim nove goodyear all seasons i evo sad nakon godinu dana i cca 15 tisuca km i one pocele proklizavat. nije jos da ne mozes krenut s mjesta al treba im 2-3 sekunde da uhvate grip.

mislim si jbt, pa kolko ljudi ima te gume i nitko se ne buni i nemoguce da bas toliko performanse izgube. znaci mora bit nesto do auta al jako neugodno 

Edited by punkrockos
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, punkrockos said:

mislim si jbt, pa kolko ljudi ima te gume i nitko se ne buni i nemoguce da bas toliko performanse izgube. znaci mora bit nesto do auta al jako neugodno 

Nije na tom autu, ali isto iskustvo sa GY 4season na Astri H benzincu, čim je bilo vlažno vrijeme, kod jačeg kretanja - provrti kotače, malo veća brzina u kružnom toku - hoće ravno.

Sad imamo Hankook Kinergy allseason na Capturu već preko godinu dana, i zasad se ponašaju odlično.

Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam da na ljetnim gumama na tom autu trosi vanjski rub ko lud... Čak sam mu i špur radio ali je bilo sve ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

neam pojma..isao sam kao na cjelogodisnje jer tu u istri po opisu dođu ko idealne.. namjerno uzimao premium marke kad je vec cjelogodisnja, ali jako se razocarao...da, također primjetio na jačem skretanju kad moras skoro puni motati ako je mokro neugodan osjecaj kao da prekaču gume, tj oće naprijed a motas desno

Edited by punkrockos
Link to comment
Share on other sites

Vozio sam preko nekoliko tih megana, nemam problema sa proklizavanjem, mahom se radi o ziimskim gumama starim 1-5 godina.

Iskreno mislim da mozda previse gasa nabijas .. uzeo sam zeni cjelosezonske gume za clia doduse koji je slabiji ali ne proklizava u nikakvim nromalnim okolnostima.

 

imam ja jedno pitanje za megana , primjetio sam da KOD NEKIH MEGANA, manjina,  ovi jaci motori imaju u prometnoj, i opcenito u podacima o autu, u COC dokumentu, ma svugdje 78kw, sve do 2011.g. , a na samom motoru pise 110 .. to je tak uobicajno samo je poklopac "krivi" ili su to bile neke igre ?

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

e gle, i ja sam mislio da sam mozda lud i da gas previse nabijam, al nije to..u ovih 17 god vozio sa svakakve krame i sa puno gorim gumama pa se takve stvar nisu dešavale..a i ovdje je sve ok na početku a onda valjda nakon ljeta gume se sprže ili koji k i to sve ode u ku**c..al doslovce ko da na ledu krećeš..morao sam ić na rikverc do ravnog da mogu krenuti..katastrofa..

ja ipak mislim da na tom auto nije sve dobro napravljeno..dal daje previše momenta ili koji k, ne razumijem se al nije to normalno

Edited by punkrockos
Link to comment
Share on other sites

A ja baš htio na proljeće staviti cjelogodišnje na scenica... sad me plašite da budu proklizale nakon godine dana :D

Link to comment
Share on other sites

Samo jednom, doduše prije petnaestak godina, sam imao cjelogodišnje gume i nikad više. To je guma, bez obzira na premium marku, koja je kompromis između ljeta i zime, što znači da je loša u bilo koje godišnje doba. Dugoročno je isplatljivije imati dva para guma na felgama, a neusporedivo bolje na cesti.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je napredovala, ali i dalje je kompromis koji izađe na vidjelo u kritičnim situacijama. Jedina prednost cjelogodišnjih guma je ekonomska, i to samo kratkoročno. Dugoročno se više isplati imati dva seta.

Link to comment
Share on other sites

Možda je dugoročno isplativije, ali nemam gdje držati 4 kotača. Da imam, 2 seta guma su i dalje najbolje rješenje.  Niti mi se ne ide kod vulkića čuvati gume pa tamo na izmjenu. Pred nešto godina sam tako držao gume kod jednog lokalca uz obećanje kako oni to dobro skladište itd., čak mi je i pokazao tu svoju garažu za gume. Došao ujesen kod njega po zimske, lik ih donese odnekud izvana i ispred mene izlije vodu iz njih i krene montirati :D

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Alen said:

A ja baš htio na proljeće staviti cjelogodišnje na scenica... sad me plašite da budu proklizale nakon godine dana :D

Alene samo stavi bez ikakvih ustručavanja, ja sam scenica cijelo vrijeme vozio na cjelogodišnjim gumama (skoro 3 godine) i nikad nikakvih problema, nakon 30-35 tisuća se osjeti da gube svojstva, to je kod mene manje od 2 godine...

CC je i vise nego ok, to je hrpa ljudi ovdje potvrdila, Bridgestone se meni jako trošio ali na kiši je bio najbolji, a Godyear nisam uspio do kraja istestirat, odvozio sam oko 10 tkm i za to vrijeme nemam nikakvih zamjerki

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, STkaos said:

Samo jednom, doduše prije petnaestak godina, sam imao cjelogodišnje gume i nikad više. To je guma, bez obzira na premium marku, koja je kompromis između ljeta i zime, što znači da je loša u bilo koje godišnje doba. Dugoročno je isplatljivije imati dva para guma na felgama, a neusporedivo bolje na cesti.

Jedina istina. Ne valjaju ni po ljeti ni po zimi. Hbga. Ja prešao sa svojim 120tkm, nabijam po gasu i ništa ne proklizava. Ljeto Conti cs6, zima sava eskimo neka bijesna. Hehehe.

Link to comment
Share on other sites

Ima i lošijih guma od sava eskimo, ali tu je negdje u konkurenciji s najlošijim. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bilo je dosta puta tema trešnja auta kod kretanja (nekad i kod prebacivanja u drugu) . Misli se na fantomski kvar koji se nekad pojavi nakon pol sata (uglavnom gradske, a ponekad i otvorene) vožnje, a sljedeći dan nakon stajanja auta nestaje.

Jel netko riješio trajno problem? Onaj kome se dogadja sigurno s raznih foruma zna za "popravak" sa plastičnom vezicom na kuplungu, ali to je naravno glupost.

Danas sam pitao Belinića i kaže da mu je to poznat problem s kuplungom, ali zamjena ne daje garanciju da se problem ne vraća natrag nakon 20-30000 km...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mbojan5 said:

Bilo je dosta puta tema trešnja auta kod kretanja (nekad i kod prebacivanja u drugu) . Misli se na fantomski kvar koji se nekad pojavi nakon pol sata (uglavnom gradske, a ponekad i otvorene) vožnje, a sljedeći dan nakon stajanja auta nestaje.

Jel netko riješio trajno problem? Onaj kome se dogadja sigurno s raznih foruma zna za "popravak" sa plastičnom vezicom na kuplungu, ali to je naravno glupost.

Danas sam pitao Belinića i kaže da mu je to poznat problem s kuplungom, ali zamjena ne daje garanciju da se problem ne vraća natrag nakon 20-30000 km...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

Malo spržiš lamelu pa bude dobro mjesec dva. I meni na cetvorci isto.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.