Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Zato jer ne znaju da je auto složen kako spada... a kako će i znati? :nezna:

A kako ces znati da je dobro slozeno i u Renault servisu, jer i tamo rade ljudi a ne vanzemaljci. Zamisli, i ja sam godinama radio u ovlastenom Renault servisu pa nema nikakve razlike u radu. Jedino vam preostaje da kupite novi auto. Yebes zivot bez povjerenja, pa makar me sto put zayebali, uvijek cu vjerovat ako imam razlga za to.

Link to comment
Share on other sites

Da mi treba i da želim 5-vratni auto C segmenta za nevelike novce s opremom koja doslovno "ispada iz auta" kad otvoriš vrata uzeo bih taj od čardaka bez razmisljanja...

Kupio sam motor za svoju ex 172-jku kod njega na neviđeno po super cijeni...i motor je bio kakav je trebao biti i kako je rečeno.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

A bome i njegov plavi 172 koji je slagan i ima tema o tome na forumu još uvijek juri nakon tolko godina, al eto očito ljudi imaju više povjerenja u ovlašteni servis i djecu od 17 godina koji tamo na praksi šarafe.

Link to comment
Share on other sites

Voze i crni phase2 i plavi phase1. Ne znam u kakvom su sad stanju jer su promjenili x vlasnika valjda - ali voze.

Link to comment
Share on other sites

Plavi ph1 je izvana, kako se to danas voli reći, umoran i trebalo bi ga polakirat, ali auto ne da vozi nego juri, baš juri.

Link to comment
Share on other sites

Zato jer ne znaju da je auto složen kako spada... a kako će i znati? :nezna:

Zato su toliki stručnjaci da znaju da nije dobro složen. Bolje svašta jest nego svašta pričat...
Link to comment
Share on other sites

Koliko auto iz uvoza star 3 godine može realno imati kilometara (najviše)?

 

Bolje da ne znaš....

Dobivali smo prije par godina pežoa hdi-a, 22mj star, 400.000km, iz njemačke. To je vrh po kilometraži što smo stari i ja vidjeli na svoje oči do sad, a vjeruj mi, radi se o par tisuća auta prodanih u ovih 30+ godina što je stari u tom 'sportu', tako da se nagledao svega.

Šoderaši i raznorazni sitni prekupci kupuju vani najjeftinije primjerke modela koje zele u ponudi. Najjeftiniji stoga da ga mogu ponuditi tu u Hr po relativno ok cijeni a opet da zarade. Ne treba biti previse mudar da bi se doslo do zakljucka zasto je taj auto gore bio tako jeftin: ili je u dosta losijem stanju od drugih, ili ima pun q kilometara ili ima neke nedostatke, bilo mehanicke ili na limariji pa se to ovdje jeftino složi.

Tako je. Za šverc i preprodaju u Hr se kupuju zadnji odroni od auta jer uredan auto s malo km i u njemačkoj košta dosta love. Toliko da je neisplativ za uvoz i preprodaju.

 

da, ali ti si ga kupio u ovlaštenom servisu i star je 3 godine za koji je realno 120 tkm. Sad racunaj da je star 10 godina koliko bi imao km, a ti ga kupiš sa 150 tkm šatro na satu

Nije ni ovlašteni mjerilo poštenja, pogotovo ako je auto iz uvoza. Znam dosta primjera gdje su i ovlašteni muljali sa kilometrima ili još gore, sa udarenim, bit ću precizniji, trknutim autima i prodavali ih pod nove ili salonske nevožene.

Količina prijeđenih kilometara je vrlo teška stvar za procijeniti, i vrlo je individualna stvar, zavisno o potrebama vlasnika i namjeni auta - moj kum prodaje sad 207icu sa 19.000km, a auto je 2009.a godina, to mu je drugi auto u kući kog rijetko vozi - a opet frendov kolega ima 530d i ima 980.000km za 11g....

Extremi su obojica, dok je nekakav realni prosjek u Hr 15-20.000km godišnje (imao sam negdje i statistički podatak, mislim da se radilo o 15tkm), dok je vani 30-40ak tkm godišnje sasvim normalna stvar.

Link to comment
Share on other sites

jedino je lakse isterati neku tuzbu protiv auto kuce neg privatnog prodavca. 

 

skidanje km se smatra prevarom i velike su kazne pocinitelju ak se moze dokazat da si ti preuzeo auto s manje km (kupoprodajni ugovor) neg je auto imao km bilo gde zabelezenih (tehnicki bilo gde ili bilo sto) 

 

xy osoba (ne zelim imenovat al tolko da je inspektor) 

kupio je Volva u auto kuci XY (podrucje sire okolice ZG) s 130oookm, i auto je fakat tako i izgledao, sve utegnuto tolko da bi ste rekli da je jedva vozen. kako je bio iz Slo, isao je provjeriti povijest auta i nasao da isti ima preko 350oookm 

 

usledila je tuzba, da bi njemu na kraju bile vracene pare i auto mu je ostao, a auto kuca kao pravno lice kaznu za prevaru  ak se dobro sjecam....

 

 

pouka, ak vas prevare TUZITE IH djelo se smatra teskom prevarom.... je da ce vas kostat zivaca al ak imate dokaza je samo pitanje dana. 

a ak prodate auto dalje s krivotvorenim km mozete imat i vi posledice. 

Link to comment
Share on other sites

Ja ne bi dao 20000 funti za nijedan RHD auto. Totalno bi mi bilo glupo voziti takav auto i imam feeling da se nikad ne bi naviknuo.

Link to comment
Share on other sites

Koliko auto iz uvoza star 3 godine može realno imati kilometara (najviše)?

 

Mercedes E klase T modell (karavan) 200 CDI za 18 meseci 640.000 km. Video ga svojim ocima.

 

Clio III 2012 260.000 km, 1.5 dCi, recimo najsveziji primer..

Link to comment
Share on other sites

Jednostavna matematika kaže da bi taj auto apsolutno svaki dan morao prijeći 1185 km, a za to nema nikakve šanse...

Link to comment
Share on other sites

Ma ja sam imao Clio 2002 godiste i imao je drugaciju tablu pa sam mislio da svi imaju takvu. Moja greska

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.