Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

meni je fascinantno kod te e klase, vozio sam se u jednoj sa 800000km a presvlake izgledaju kao nove, original naravno.

Link to comment
Share on other sites

Nebi komentirao cijenu, ali lajkam kaj je lik napravio.

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na uloženom trudu i vremenu, stvarno odlična stvar za onog tko ima novaca... Možda je jedino ovih 15kW premalo, ali trebalo bi to probati...

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na uloženom trudu i vremenu, stvarno odlična stvar za onog tko ima novaca... Možda je jedino ovih 15kW premalo, ali trebalo bi to probati...

Nije problem ni tih 15kW, koliko je problem 16kW baterija... znači kad uračunamo eventualne gubitke kroz elektroniku, motoru možda ostane 14kW za potrošit, značina punom opterećenju (bar po tome što piše za motor, pretpostavljam da je max 15kW), znači ajmo reći sat, dva vremena vožnje po ravnome na pola gasa... malo blesavo... kome treba za kratke relacije, ok... ali onda neće dat tolike novce

Link to comment
Share on other sites

Znači da lik brutalno laže u oglasu kad spominje da je auto slagan za taxi službu.

Što se tiče cijene, te stvari nisu nimalo jeftine, pogotovo baterije.

Link to comment
Share on other sites

da, 150km dometa nikako nije za taxi, al ya nekog ko zivi u predgradju ZG npr, ima sasvim dosta autonomnosti da odradi sve po gradu, ode na posao, s posla trgovina i tak to, dodje doma i prikaci ga na prakingu ispred kuce ili u garazi da se puni.

 

jedini nacin na koji bi ovo moglo biti taxi vozilo je da ima izuztno brzo punjive baterije ili da su izmjenjive. 

Link to comment
Share on other sites

da, 150km dometa nikako nije za taxi, al ya nekog ko zivi u predgradju ZG npr, ima sasvim dosta autonomnosti da odradi sve po gradu, ode na posao, s posla trgovina i tak to, dodje doma i prikaci ga na prakingu ispred kuce ili u garazi da se puni.

 

jedini nacin na koji bi ovo moglo biti taxi vozilo je da ima izuztno brzo punjive baterije ili da su izmjenjive. 

Ma pitanje je kako se to ponaša u kreni stani kreni situacijama i kolika je stvarna autonomija... baterije su kriminalno malog kapaciteta po meni 

Link to comment
Share on other sites

160kW je zapravo jako puno za EV. 

 

ak je motor dobro kontroliran efikasnost mu je oko 90-98% u svim podrucjima, te u kreni stani koristi znatno manje energije od motora s unutarnjim izgaranjem.

 

160kW energije za benzinski motor bi bio ekvivalent od oko 110L goriva ako mi je matematika priblizno tocna. i to u najefikasnijem rezimu rada motora *dobivena/ulozena energija* a ne najmanja potrosnja da ne bude zabune a to je pri punoj snazi tj kada bi motor isporucivao 160kW. 

kad pogledas spacek stari je imao oko 9ks, tj oko 7kW a mogao je razviti brzinu preko 80km/h 

Link to comment
Share on other sites

Ako je on mislio koristiti auto u Brodu kao taxi to mu je dovoljan kapacitet. Jer od bolnice (centar) pa do bilo kojeg dijela grada ima max 5km. I to su rute koji obicni taxi naplacuje 20kn. Tako dok se vrati na stajaliste malo pripuni i opet šiša.

Mislim da je auto radio onaj Slovenac koji inače prerađuje Dacie u elektricne.

Link to comment
Share on other sites

160kW je zapravo jako puno za EV. 

 

ak je motor dobro kontroliran efikasnost mu je oko 90-98% u svim podrucjima, te u kreni stani koristi znatno manje energije od motora s unutarnjim izgaranjem.

 

160kW energije za benzinski motor bi bio ekvivalent od oko 110L goriva ako mi je matematika priblizno tocna. i to u najefikasnijem rezimu rada motora *dobivena/ulozena energija* a ne najmanja potrosnja da ne bude zabune a to je pri punoj snazi tj kada bi motor isporucivao 160kW. 

kad pogledas spacek stari je imao oko 9ks, tj oko 7kW a mogao je razviti brzinu preko 80km/h 

Kojih crnih 160kW?????

 

Ovaj webasto od 2kW mi nije jasan... znači vjerojatno ima negdje tank za dizel

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

Baš i ja čitam :blink:

 

U firmi kupili prošli tjedan novi vanjski viličar na baterije. Nosivost 3t, a može primiti do 3 euro palete odjednom.

Sad se ne mogu nikako sjetiti kapaciteta baterije, ali sam zapamtio napon 80V i masa 1980kg!!

Autonomija oko 12h neprekidnog vozikanja po krugu firme.

 

MIslim da Dacia nema takvu bateriju :D

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Counterweight viličar.

Dobro mu dođe kad krene istovarivati metalne trake za štancanje ili bakelitni prah u vrećama od 1t.

Baterije su barem koristan uteg :)

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Kojih crnih 160kW?????

Ovaj webasto od 2kW mi nije jasan... znači vjerojatno ima negdje tank za dizel

Desava se
Link to comment
Share on other sites

Al da ima regerativno kocenje bi mogao veoma veliku kolicinu regenerirat

Link to comment
Share on other sites

Al da ima regerativno kocenje bi mogao veoma veliku kolicinu regenerirat

Nešto da... ali nije to neka strašna energija, tj. ne traje dovoljno dugo

Link to comment
Share on other sites

Viličar... Čini mi se 600 Ah.

Link to comment
Share on other sites

U svakom slucaju, zanimljiv oglas :hrvat:

 

Meni bi 500km autonomije bilo zadovoljavajuce, toliko sad imam, tankam svakih cca 8 dana i nije mi problem.

How hard can it be..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Recimo da taj motor troši 15-16kWh struje na 100km koliko otprilike takvi motori u takvim autima troše u realnim uvjetima, električna Dacia se za tu cijenu počne isplaćivati tek nakon (više od) 200,000km u odnosu na benzin/dizel varijantu.

 

Neka je on kupio tu Daciu novu i prodao potpuno ispravan motor iz nje (time zaradivši finu lovu), te preradio na struju, on želi otprilike više nego dvostruko vratiti uloženo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.