Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

dobro razmišljaš, ali kod nas se uvijek kupuje na knap pa onda kuknjava i kreditići na minus.

Link to comment
Share on other sites

I gledam samo zg i okolicu. U Split i slicno nemam kad otic. Imam doma bolesnika itd.
A meg 4 mi je preskup.
Mislio sam dic kredu ali odustao.
Imam oko 60000 kn.
Za to moram nac nesto.
Dizela ima koliko hoces..

Link to comment
Share on other sites

Jel mora bas bit renault?Vidim da si zapeo za njega bas.

https://www.njuskalo.hr/auti/hyundai-i30-1.4-oglas-24281318

Bivsi sef mi ima ovakvog srebrnog..nikakvih problema nema

Il neku Kiu ceed uzet..neces pogrijesit sigurno... a manje love nego renault

Meni osobno je karavan brutalan 

https://www.njuskalo.hr/auti/hyundai-i30-1.4-crdi-classic-garancija-godinu-dana-oglas-27060278

Edited by darko
Link to comment
Share on other sites

Nasao sam nekaj zanimljivo...
https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-sandero-stepway-1.5-dci-90-ambiance-oglas-27206991

Imam taman novaca za to.
Za one koji imaju 1.5 dci 90 ks:

On ima dpf jel tako. Jel radi regeneracije ako se vozim po gradu?
Npr mjesec dana samo po gradu. Odem naravno i van zg ali sad cu se muvati po gradu i onda jednom u 2 tjedna na neki put..
Da uzmem dci ili ne?
Ili radije benzinca?
Ima li itko ovdje problema sa dpf i regeneracijama na dci motoru?
Brat mi ima kangoo 1.5 dci 75 radi centralno grijanje i pun je alata. Ima kratke ture svaki dan i uopce ne kuzi o cem pricam, kakav dpf sta... Dakle moze li se dci bezbrizno voziti kako zelim a ne da mi se pale lampice i da se moram ic vozit okolo da regenerira ko VAG?

Link to comment
Share on other sites

Jebate za te novce ti ja prodam Scenica svog 2014.

U 3500km kolko sam napravio s njime od 20.9/niti jednom ja nisam primjetio nikakvu regeneraciju...da radi na visim okretajima..da ventilator radi i slicno...ocito renault ima to puno puno bolje rjeseno nego vw... a 90% tih km sam napravio po Karlovcu...kratke ture

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod Renaulta je jako dobro rijesen DPF , regeneracije su rjeđe nego na drugima i bezbolnije, ovak generalno iskustvo.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A sad ste stvarno pretjerali s kenjanjem o dpfu. Ko da je to znanstvena fantastika, ak se upali nemoj ga gasit dok se ne ocisti i bok! Moja Skoda ima 240tkm i mapiranih 170ks i svakih 250km radi ciscenje ak se vozim po centru Zga. I kaj sad?? Skuzim uvijek kad pocne, smrdi malo i vidi se u retrovizoru, pogotovo po mraku. Pregrizes to i vozis. A napisao sam vec u svojoj temi, zapunjenost 0.001. To kaj si ti kupio izgazeni srot od Yetija ne znaci da svi imaju takve probleme!

Na Meg 3 1.5 dci nikad nisam skuzio da ga cisti ali bi li zato prestao gledati dizela a pogotovo pljuvao ovoliko po VAGu? Ne. 

Tvoj osnovni problem je sto bi htio nekaj za kaj nemas love. Nemres to tak. Kupi si Twingo iz 2000. i budi sretan kaj ne moras bajsom na posao. 

Edited by Max
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tu već danima zajebava i ne zna ni sam što hoće, a otišao je pogledati koliko auta? Vjerojatno nijedan. Imao benzinca, kupio drlog od dizelaša, te neće više nikad dizelaša, pa gleda benzince turbake, pa atmosferce, ali možda bi mogao i dizela... Santa Barbara :tup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Blabla gledam njuskalo i komentiram. Pitam za savjete, takav je i topic. Imam 70000 kn u cashu. Mislim da je to vec ok suma. Cak se da kupiti i basic nova dacia sandero al se ceka 3 mjeseca. Da postoji dobar benzinac uzeo bih ga. Ali ih bas nema.. dizel mi nije prihvatljiv. Iz vise razloga.
Nekaj cu nac.. malo je teze sad nac nekaj pametno. pred blagdane, mozda bude iza blagdana lakse..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gledaj to što sada imaš 70 000kn ne znači ništa. Uzeti i skupiti lovu na hrpicu može svatko. Sjedni i razmisli koliko novaca možeš za auto svaki mjesec odvojiti i prema tome biraj auto. Naravno ne znači da će ti u toj priči biti Renault najjeftiniji. Možda ne budeš mogao kupiti megana možda sjednes u twinga ili tko zna što, ali kupi tako da ti ostatak života ne pati. 

Ako slučajno i uzmeš novi auto raspitaj se i servisirama i koliko km planiraš preći i koliko košta ovlašteni, vidjeti cijene guma i potrošnih dijelova u ovlaštenom, zbog garancije, čisto da te to ne sruši. Ukratko kupiti bilo koji auto može svako, a sada koliko je to pametno neznam.

IMHO atmo benzici subse pokazali trenutno kao najjeftiniji za održavanje, ali sa druge strane najviše piju.

I još jedna sitnica. Nekada davno sam računao. Auto da stoji i da ga uopce ne upalila godinu dana košta oko 3000kn godišnje. Naravno ovdje ne pričamo da auto je samo jednu godinu u vlasništvu nego na duže vrijeme. I ako se ne varam to sam računao za Clio Mk1. Dakle servisi veliki i mali, osiguranje, gume i ostali potrošni dijelovi tijekom godina što se mijenjaju.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

od davno je racunica da te auto kosta kunu po kilometru... sad je mozda i vise

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Blabla gledam njuskalo i komentiram. Pitam za savjete, takav je i topic. Imam 70000 kn u cashu. Mislim da je to vec ok suma. Cak se da kupiti i basic nova dacia sandero al se ceka 3 mjeseca. Da postoji dobar benzinac uzeo bih ga. Ali ih bas nema.. dizel mi nije prihvatljiv. Iz vise razloga.
Nekaj cu nac.. malo je teze sad nac nekaj pametno. pred blagdane, mozda bude iza blagdana lakse..

Za tu lovu bi odma gledo novo...

Radije za 100.000kn uzet auto u kombinaciji 1/3 s 0%kamata

Odlican clio grandtour npr s led paletom

Link to comment
Share on other sites

@zeko
A gdje se nudi takva mogucnost placanja?
Nekad je Neostar imao to 1/3 - 3/3 ali sad ne nalazim te mogucnosti ni u jednom shopu, salonu ..

Link to comment
Share on other sites

Reno ti sada ima Clio i Megane 1/3 + 1/3 + 1/3 + 0% kamata + 4 zimske gume + metalik boja + 5 god održavanja

Link to comment
Share on other sites

dci motori imaju 5. diznu i nemaju muke s regeneracijom, koja se obavlja i na kratkim turama i na gotovo ler gasu. Škrti fauve nema takvo rješenje pa su problemi

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Meni cisti i na ler gasu na 2.0 TDI. 

Zadnjih 2 mjeseca sam tocio na Ini tak da dobijem BMW haha i cesce mi radi regeneraciju. Vracam se na Tifon. 

Link to comment
Share on other sites

Nisi trebao na Inu zbog tog, ja bum ga dobil. XD
Hahahahahhahaa

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Golman said:

Reno ti sada ima Clio i Megane 1/3 + 1/3 + 1/3 + 0% kamata + 4 zimske gume + metalik boja + 5 god održavanja

Ako ja ovo dobro razumijem - trećinu cijene platim odmah, trećinu za 6 mj., a trećinu za godinu dana od dana kupovine? 

Link to comment
Share on other sites

Ne, to je u biti leasing, prvih 33% danas kao ucesce, druga rata 13.12.2019. a treca 13.12.2020. Trajanje leasinga je 24 mjeseca.
U pravilu je tako.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

mario objasnio, trećina odmah, trećina za 12 mjeseci, trećina za 24 mjeseca :D

doduše imaš neku naknadu još u iznosu 2% cijene vozila, neki troškovi nisam siguran koji..

evo c/p s njihove stranice:

Posebni prodajni uvjeti za financiranje vozila putem financijskog leasinga u suradnji s Unicredit Leasing Croatia d.o.o. Financiranje se ugovara uz valutnu klauzulu u EUR, kamatna stopa za klijente je 0,00 %, a jednokratna naknada zaključenja ugovora 2,00 % od kupoprodajne cijene vozila. EKS 2,01 %. Trajanje ugovora o leasing 24 mjeseca. Učešće iznosi 33,00 % od kupoprodajne cijene vozila. Otkupna vrijednost iznosi 1,00 % od kupoprodajne cijene vozila. Leasing rata je godišnja, a izražava se u EUR i plaća u HRK prema prodajnom tečaju Zagrebačke banke d.d. na dan uplate. Ponuda za komplet zimskih guma vrijedi bez obzira na način financiranja. Ponuda za metalik boju, 5 godina održavanja i bonus od 4.000 kn se odnosi na sve verzije modela Clio.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.