Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

8 hours ago, ivan.martinko said:

Kakva je ovo oprema kod dustera, iznutra je cijeli u imitaciji crne kože. Kilometri su dosta mali..


https://www.njuskalo.hr/auti/dacia-duster-1.5-dci-oglas-30330113

Hmmm prvi vlasnik, a tablice stare cca godinu dana. To plus dosta niski kilometri meni odmah podizu sumnju.

Link to comment
Share on other sites

Prodaje auto od prvog vlasnika, ali taj što prodaje je onda barem drugi vlasnik ili prvi vlasnik u hrv.

Link to comment
Share on other sites

Prodaje auto od prvog vlasnika, ali taj što prodaje je onda barem drugi vlasnik ili prvi vlasnik u hrv.
Ne ako nije prenio vozilo na sebe, a ovlasten je ili opunomocen za prodaju vozila od prvog vlasnika...

Ili je vozilo na leasing, tako da je cijelo vrijeme vlasnik vozila isti, samo se korisnici mjenjaju...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima punomoc, kupio ga od prvog vlasnika i preprodaje ga, jasno..
Samo da su km realni jer za taj auto samo toliko km u 9 godina, hmm..

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, ivan.martinko said:

Ima punomoc, kupio ga od prvog vlasnika i preprodaje ga, jasno..
Samo da su km realni jer za taj auto samo toliko km u 9 godina, hmm..

kod tih auta slabije kvalitete vidi se brže trošenje materijala ako je više korišten.. po ovom se vidi da taj gotovo sigurno nema 70 iljada km... ma kako god da ušminkali...

 

ps. osim ako prodavatelj nije rekao "majke mi" :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ovak po slikama ne vidin neka istrosenja, moj meg3 je imao 61000 km i iznutra i izvana je bio ko nov.

Ovo bi trebalo pogledati uzivo..

Kolko znam kod nas je nemoguce smanjiti km ak je auto svake godine regan u hr. Jedina mogicnost je da je svake godine skinuo 20000 km prije tehnickog..

Neznam dal to itko radi..

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ooo da,da ..
Rade to na veliko. Plate 50€ i prije svakog tehnickog skinu 20-50.000 km.
Znam ih bar 3 koja to rade svake godine.
Jedan jer mu je leasing na 20.000 km/g.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je kriminal.
Stvarno ispada da se kupuje samo novi auto ili onaj od poznanika..

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jao jako ima dobar topic na forumu hr... Gdje su 2 šoderaša objasnili sve..  jako zanimljivo štivo... Recimo npr... kako su objasnili recimo reno ima 2 god ili 30 iljada km prvi servis... Dakle 2 godine voziš 150 iljada km pogotvo u njemačkoj di se voze pun k....... I servisiraš u fušu kad se problem pojavi prije servisa skineš km i koristiš garanciju... I imaš upis 25 iljada u servisnoj renolovoj kao i elektronskoj.... također da je pod obavezno skidanje km ne toliko radi zarade jel auto sa puno km nitko neće kupiti... I to je svima njima pod normalno 😁

Edited by macan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Znaci koji god rabljeni auto kupis, neznas tocno koliko km ima.. utjesno. Zapravo koma..
Mislim, oduvijek je bilo nepostenja u kupoprodaji auta ali ovo danas je organizirani kriminal. [emoji38]

Link to comment
Share on other sites

Također eto baš me zanimala ta tema pa sam si dao truda i sve žive i nežive članke čitao... recimo uzmi njuškalo... ima jedan članak zapravo je i to meni samom palo na pamet pa i potvrdilo se od strane malo iskusnijh stručnjaka/mehaničara... dobar auto se proda kad se razglasi u zapravo samom mjestu gdje se prodaje prijatelji/rodbina kojeg nečeš zaje... pa i sam renault forum... i nije potrebno oglašavati uopće takav auto... zato ima njuškalo pa da prijatelje ne zajebe... u gradu ili netko tko te zna... fino imaš oglasnik tko te nezna... nije stvar uvijek u skidanju km... već i prikrivenim kvarovima pa čak i od 1. kupca sa servisnom.... da možeš naći i normalan auto možeš al to je u promilima.... zato dragi forumaši ak nemate para ne kupujte polovni  bose u opremi ko ja već uzmite novi auto sa socijalnom opremom i bar će te mirno spavati... šogo di si? :)

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, macan said:

 šogo di si? :)

@shogo je izdajica i zagađivač, fura zdrav život i bicikl, a onda kupi fuj dizlo, uništava planetu i radi crni smog svako jutro na istoku...

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Moj Macane, okači si bose o rep, ak si se htio izut kriva marka😂😂😂

Nije ti to za birtije i terase

Samo dizlo😂😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5180CE84-BC9E-4307-BA93-3AFF75F94BAE.jpeg

D60CEA76-9F60-46DA-BBAC-6FDFF4575723.jpeg

2EEB4405-F46B-43F5-8F4E-74DC1A54BD87.png

A62492C9-A2D6-420E-9047-C9F1EAFF66E0.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da su kune u pitanju već bi bio na putu po njega!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Euri su u igri. 

Vidio sam oglas na fejsbuku. 

Nije ni to bezobrazna cijena ali nije takva da bi poletio po auto. 

U auto po slikama treba uložiti još barem toliko da bi bio spreman za cestu. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, petak said:

Euri su u igri. 

Vidio sam oglas na fejsbuku. 

Nije ni to bezobrazna cijena ali nije takva da bi poletio po auto. 

U auto po slikama treba uložiti još barem toliko da bi bio spreman za cestu. 

Najveći problem je naći dijelove. Tko ih ima, taj ih cijeni sukladno situaciji, a novi ne postoje

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neke mehaničke dijelo se da naći. Ima specijaliziranih online dućana sa jako dobrim izborom. Cijene nisu popularne i većinu toga moraš izvana dovući pa onda moraš i poštarinu uračunati u cijenu, a koji put poštarina zna biti skuplja od dijela koji trebaš. 

Veći problem su dijelovi interijera. Njih treba svijećom tražiti. 

Recimo na konkretnom primjerku treba druge farove  staviti, a novih nema, ni zamjenskih. Znaći, treba obnoviti ova. Ali na njima nedostaju stakla koja rade lom svjetlosti na cestu. I onda u takvoj situaciji si sretan da nađeš dva fara koja su u pristojnom stanju i platiti ćeš ih koliko god prodavač traži jer tvoji ne vrijede ništa. 

Samo jedan detalj na autu.

A sam auto djeluje poprilično kompletan i dolazi sa hrpom dijelova. I opet ti može zadati dosta glavobolje. 

Ovo je za nekog tko će se još tri četiri godine baviti s tim autom da bi zasjao u punom sjaju

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sličnu situaciju imam sa Cliom. Tj. imao sam sa maglenkama znaš i sam, pa je kolega @eto tako spasio stvar. 
 

Problemi su što je pitanje koliko je originalan primjerak i koliko mu fali originalnih dijelova. Kao što kažeš, na tom autu je 70% interijera za promjenu, kopče, plastike, prekidači, tapicirunzi, sto sitnih stvari koje ne možeš kupiti, maglenke nema, ako ih i ima za baciti su, pitanje je jel motor kompletan i jel Alpine glava gore, ako i je, kakva je, jesu li je idioti prebrusili, ima li auto sve dijelove motora, crijeva, itd, itd. Kederi, gume oko vrata... To sve naći je epski posao koji traje godinama. 

Dalje, kad ga polimariš (znaš i sam koji je to zahvat na tom autu, radio si ga, iako je pitanje kakva je ovaj baza) skužiš da su ti branici za baciti, ili za variti i kitati (a ja mrzim tako krpane stvari) i shvatiš da si zagrizao u ajme majko priču koja na kraju košta toliko novca da si jednostavno trebao uzeti lovu i kupiti si mint GT Turba ili Williamsa ili tako nešto i guštati.

I ja nisam shvatio jel to Alpine 93ks ili Alpine Turbo 108ks? Po felgama i boji je turbo, ali sve je moguće kod nas, pa da je šasija i GTL. 

Projekt za okorjelog ljubitelja “Le Car”-a, moram priznati da su mi neki drugi modeli puno napetiji. :) 

Link to comment
Share on other sites

83178F15-F684-436D-99DE-98070FB7ACFF.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Turbo je... Pod haubom i ne izgleda tako loše na prvu... Ali uglavom bude Pandorina kutija kad se krene u dubinu :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jedna dobra baza, ali dok se ne počne kopati po autu ne zna se kako će to završiti.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.