Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Ja sam lik koji proda uvijek jer mu dosadi auto i poželim se probati nešto drugo :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ljudi u normalnim drzavama i kod nas oni koji imaju iznad prosjecna primanja kupuju novi auto svakih par godina, nerjetko imaju i 2 ili 3, ostali ljudi kod nas prodaju aute kad im se pojavi neki iznenadni nedostatak ili popravak ili ulaganje a vec su razmisljali o kupnji drugog. Mladi cesto mijenjaju aute iz dosade. Ja sam uglavnom vozio jeftine aute par godina dok nisu bili za dijelove. Paralelno sam vozio skuter tak da sam s autom vozio max 10000 km godisnje. Sad imam nesto malo vise godina pa gledam ozbiljnije aute ali sam se vec 2 puta zeznuo losom odlukom.
Valjda ce biti treca sreca..

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, GTT said:

Ja sam lik koji proda uvijek jer mu dosadi auto i poželim se probati nešto drugo :) 

Ja isto iz dosade, dosadilo mi po majstorima šetat :)

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, VedranSB said:

Moj frend ima Clija starog 17 godina, prvi vlasnik, 65 000 km. Znam za još par sličnih situacija. Takvih automobila vjerojatno ima puno više nego što mislimo, samo što je nama jedina referenca Njuškalo, a tamo u 90+% slučajeva borave šverceri koji krame sa 300 000+ km prodaju kao nešto sa 130 000 km. Evo susjeda prodaje uredan primjerak Mitsubishija, ali uopće nije oglašen na oglasnicima. Novi si je kupila, a s ovim starim joj se ne žuri. 

Hoće tvoj frend prodati clia? Realno vrijedi oko 1000-1200 eura... Vjerojatno neće za te novce. Ima takvih automobila koliko hoćeš.

Gazda stana gdje sam u Njemačkoj ima X5 5 godina star oko 3500km na njemu. Kada sam pitao da proda samo mi se nasmijao...

Moj stari ima Yarisa iz 2003 sa 120000km ali nema šanse da on taj auto proda.

Link to comment
Share on other sites

Kad sam sad bio na regi, ispred mene deda sa citeoenom C3, mislim 2003, 1.4 16v, ima samo 36000 km. Ja sam mislio da imam malo km al kad sam vidio dedu, nisam mogo vjerovati..[emoji2]

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Kad sam sad bio na regi, ispred mene deda sa citeoenom C3, mislim 2003, 1.4 16v, ima samo 36000 km. Ja sam mislio da imam malo km al kad sam vidio dedu, nisam mogo vjerovati..emoji2.png

Ko moja mama. Polo Fresh 1.2 TSI 105 ks, 2015 godina, 23.000 km ;) 

Profesorica u mirovini. Glavna ruta do bake na Šalatu i po nećakinju par km od doma. Kad ćemo ga prodavati, nitko neće vjerovati 😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja hocu 😂 Moja punica ima Polo 1.4tdi 70tkm i novi kuplung, 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja gledam po svojim potrebama. Nas je 3. Jednom godišnje na more i cca 10-12 tkm godišnje. Klasa clia ili C3 mi je dosta. A i većini je tako u mom okruženju. Jeftino održavanje i gume. Yebala me polovna sranja. Polovna da,ako su 5,6 tisuća eura. Ako su u cijeni novih zaobilazim. Ne mogu vjerovati. 3.5 god i 250 tkm???
Godinama radim 50-80k km s autima nekad i više, a rijetko iz RH izađem(slo i bih ne računam, to je bilzu)... Dakle ne kužim čuđenje toj kilometraži, hrpa ljudi, osobito u zapadnim zemljama bez problema napravi tih 250k km.

Da radim 10k km godišnje, vozio bi nešto od bar 250-300 KS i guštao ne razmišljajući o troškovima...
Link to comment
Share on other sites

Svatko vozi ono sto moze kupiti i odrzavati. Iako mnogi voze i ono sto ne mogu odrzavati i onda je vozni park groblje.
Naisao sam na jednog yetija kod soderasa ali cini mi se da vjerojatno ima vise km, kako je 4 cilindarski 8v benzinac, a i malo je tih 105 ks na tonu i pol tezak auto, a kak me sjecanje sluzi ti prvi 1.2 tsi motori su bili losi, lanac, trosi ulje, ima jos koji problem?

https://www.njuskalo.hr/auti/skoda-yeti-1.2-tsi-4x4-jamstvo-12mj-reg-5-2021-oglas-32033527

Link to comment
Share on other sites

Ima volan, ko da ima duplo više, neznam kakva je kvaliteta volana u škode...... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kvaliteta je dobra tih starih volana. Da, tak je izgledao i moj na 199000 km.. cak i bolje..

Mislim da NEMA auta kod soderasa sa realnim km. Uopce..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Evo npr, žena kupila polovnog Getza iz 2005 prije 7.5 godina. Tada je imao 119 tkm, danas 7,5 godina kasnije ima 157 tkm. Dakle 38 tkm u 7,5 godina napravila. Razgovaramo već godinu dana kako bi mogli promijeniti auto i uzet je nešto novije i nikako da to napravimo. Getz ide, ne kvari se uopće, ima plin i automatik je! Naći mali noviji auto koji je automatic i da ne troši previše nije baš lako, ali naletit će nešto...

Gledam Toyote Yarise hybride 4-5 godina stare, a možda i nešto tipa captura edc dci.. Ako budemo predugo čekali (recimo još godinu -dvije) već sam rekao ženi da onda želim novu (ispod čekića) Corolu hybrid, jer tada će već moj meg imati 160 + tkm, a ja ne želim održavati dva stara auta.    

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Mi ćemo sad prodavati drugi auto (Astra GTC 2009.) koji je stvarno u super stanju sa 77kkm, zato jer je nizak, tvrd i izuzetno nepraktičan sa dvoje klinaca 😄. Captur koji će ga zamijeniti nije niti krenuo na proizvodnoj traci, a dobili smo već 2-3 vrlo korektne ponude za kupnju. Vjerojatno neće niti stići do oglasnika.

Link to comment
Share on other sites

ja sam gledao captura  1 u Štarkelju 0,9 tce 2018. Zen i 2017. dci Intense ali to mi je mali auto.. sjednemo ja i žena i laktarimo se, a drugim laktom se laktarimo sa vratima. pa nema naslon za ruku..

u megane sjednem dolje ali sjednem ko čovjek i ruke i noge širom (imam 180cm visine i 90kg)

od yetija sam sa konja sjeo na magarca a sad ću kaj sa magarca na jare?

novi captur ima naslon, i malo je ljepši unutra, hrpa svjetlucavih dodataka ali dci 115 neki sa jačom opremom ide i do 200 000km. pa jesu oni normalni? i opet bubanj kočnice otraga ko na daciji..

vratio sam se i sjeo u meganea koji ima duplo dužu haubu i pomislio, pa neću dat tolike novce za malo mjesta i puno šminke..

jedino mi se sviđa kaj su napravili hybrida i nije puno skuplji, 220000 kn..

 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi najrađe neki mali atmo Benz automatic sa ugrađenim plinom. Ne novi, otprilike 5 godina starosti sa malo km. To bi bio drugi auto u obitelji i ženi za posao. Getz tu potrebu ispunjava odlično, ali ostario je (ima 15 godina). Recimo kad bi mogao naći (a nema pa bi morao uvozit što mi se neda i lutrija je uvoz) favorit bi mi bio Hyundai ix20 mali mpv sa 1.6 vrti 125 konja sa istim pouzdanim automatikom kakvog imam u Getzu. Je da je taj automat sa samo 4 brzine i relativno spor, ali ke neproblematičan, pouzdan i digotrajan. Puknem plin unutra i imam prostran, pouzdan auto sa solidnom motorizacijom koji nije velik za po gradu, a može se opet sa njim fino putovati.  Samo hebiga, na HR oglasnicima nema niti jedan takav, a kad se pojavio jedan u ZG, prodan je prije nego sam ga stigao pogledati.. Sad gledam ponajviše yaris hibrida.. Captur dci edc bi istu uzeo, iako baš ne bi htio imati 2 Renoa.. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je ovaj Yetti pod račun dan šoderašu. Ne sjećam se da sam ikad vidio da su benzinca uvezli. Ako jesu to mora biti extra drlog plaćen 2000 e jer kad lopov plati co2 koji je za benzin velik nema zaradu. Drlog je morao biti jako jeftin. Jeftin drlog=bježi od toga. Ako je uvoz. Ne podnosim šoderaše. Uvijek iste Spike i fore kod svih. A kad mu dovezeš nešto za zamjenu onda počne dramiti i puhati. I Spike" znaš,teško je taj uzeti pod račun. Takvi auti ne idu".. ček,7200za socijalni Yetti star 9 god i tko zna koliko km??

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Sa 128 gr co2 nisu mu bila velika davanja, 2.0 tdi sa 110 ks ima 134 gr a oni se uvoze redivno.
Kod nas takav auto nije bio prodavan..
Prvi put to vidim. Prodavani su novi 2.0 tdi sa 110 i 140 ks, 1.8 tsi i to je to. Ni 1.4 tsi nikad kod nas nije prodavan.
Velim 105 ks je slabo za to, ali vjerojatno ima kracu getribu pa dodjes na isto. U golfu taj 1.2 trosi 5 litri al u ovom duplo, ko moj megane.

Vise me muci sto uopce ne postoji nigdje 1.2 tsi 4x4. Samo prednji pogon. Tak da ovaj il nije 4x4 il nije 1.2..

Link to comment
Share on other sites

Reko mi je lik da je auto dobio pod racun i ostalo prepisao iz prometne. Regan je pol godine, a dal je 4x4 il samo ima haubu od 4x4 nije gledao, da dodjem u sesvete pogledati. Onak sirova krkancina koja je jedva zavrsila osmoljetku i mozda upisao srednju ali dosao samo do 2 razreda. Hajvan neki..
Al cesto ce te prije smuljat netko u rukavicama nego neka primitivna seljacina koja smrdi na češnjak...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nema. To je prednji pogon a zadnja hauba od 4x4.. il je netko.zalijepio taj znak bezveze.. to nije originalni 4x4 znak nego neki iz Tokica i slicno..

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ivan.martinko said:

ja sam gledao captura  1 u Štarkelju 0,9 tce 2018. Zen i 2017. dci Intense ali to mi je mali auto.. sjednemo ja i žena i laktarimo se, a drugim laktom se laktarimo sa vratima. pa nema naslon za ruku..

u megane sjednem dolje ali sjednem ko čovjek i ruke i noge širom (imam 180cm visine i 90kg)

od yetija sam sa konja sjeo na magarca a sad ću kaj sa magarca na jare?

novi captur ima naslon, i malo je ljepši unutra, hrpa svjetlucavih dodataka ali dci 115 neki sa jačom opremom ide i do 200 000km. pa jesu oni normalni? i opet bubanj kočnice otraga ko na daciji..

vratio sam se i sjeo u meganea koji ima duplo dužu haubu i pomislio, pa neću dat tolike novce za malo mjesta i puno šminke..

jedino mi se sviđa kaj su napravili hybrida i nije puno skuplji, 220000 kn..

 

Ti bi trebao bacit pogled na Suzuki, konkretno SX4, a na Capture i slicno. Vise se fokusiraju na funkciju nego formu, vise prostora od Captura, a cijene puno prihvatljivije. Ako se ide na rabljeni, ima i opcija atmo 1.6 benzinca koji bi trebao bit pouzdan, ali ne znam kakav je za plin.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ima starih SX 4 1.6 benzinac sa 4WD al to su stari modeli. I mali su, ko captur.
Nove vitare i x cross i kostaju malo vise od dustera.
Poznanica ima vitaru, kupila ju prosle godine novu. 1.0 turbak i 4wd. Zgodan auto.
Bolji mi je SX4 x-cross, stari su bili.1.6 benzinci i dizeli (mislim fiatov JTD motor) a noviji isto 1.0 i 1.4 turbo.
Najnoviji su hybridi.
https://www.autoscout24.hr/lst/suzuki/sx4-s-cross/re_2017

Link to comment
Share on other sites

Ma da,  na novi sam mislio, S-cross ili kako mu je vec sad ime. Prostran, jednostavan, navodno pouzdan, a relativno povoljan. Ima i opciju pogona na sve kotace. Samo je problem sto mi se cini da ih nema previse po oglasnicima, pogotovo benzinaca, a dosta dobro drze cijenu. Kupuju ih vecinom privatna lica, obitelji koje ce ga drzati dulje vrijeme pa ih je posljedicno teze naci rabljene, barem je to moj dojam. Ni Vitara nije los izbor, ali je manja, no izgledom ljepsa.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

točno, nema suzukija baš domaćih. ili novo ili iz vana kod šoderaša. ne kupuju se flotno, ne kupuju ih firme, na lizinge i tak, najviše privat.

već sam pisao, kolega ima swifta 1.3, 2009, mislim. 140000 km i još ga žena vozi, 99% gradska gužva i jednom do jadrana i nazad. znači užasni uvjeti rada.

nikad nikakav kvar, ništa, samo ulja, filteri gume i disk pločice..

svječice izmjena tek na 120000km jer su iridij. 

ima lanac ali doslovce lifetime.. a ne kao kod tsi i tce na 60000km raspad.

tih je ko kad je nekad bio reno..

razmisliti ću..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.