Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

a nemreš po diskovima i pločicama sudit koliko je koji auto prošao, netko dvoje pločice satere u 50-60tkm, naravno i diskovi odu nakon dvoje izmjene pločica, jer nije izlazio iz grada, a netko će se odvozit 150tkm i imati gore još sve original jer je cijelo vrijeme na autoputu...

Osobno moj otac je  na 150 tkm na Astri iz 1998 godine mijenjao prvi put originalne disk pločice jer doslovno koči kad dolazi do odredišta i kad treba skrenut u povratku u svoje dvorište...

A ja u Zagrebu s jednim setom pločica nemrem preći više od 40-50 tkm da se nasadim na glavu, jer imam milion stajanja i kretanja

 

Al ak veliš da su ti diskovi na 35 tkm bili gotovi onda je vrlo vjerojatno skidana kilometraža i to pošteno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pa i da je bio "kresnut" - ak je sve popravljeno u ovlaštenom zašto bi to bilo odbojno za kupovinu...

ako si vlasnik auta i imao bi blaži udes i popravio si po PSu u ovlaštenom - zar je to loš auto onda?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Najmanji problem na svijetu , kupiti lupnuti auto.  Tisucu stvari moze gore biti .

Po meni, od birača nikad ...

 

ovo kaj covjek veli gore, 15 razlicitih provjera, i onda ispadne da je auto bio lupan i da su mozda skidani km.

Auto treba ocjenit po onome kaj vidis na licu mjesta, 15 online provjera ce ti pokazati da je sve super s autom, a na oko laik vidi da je sj*b* nesto bilo.

Ocekivat da netko prodaje auto da tebi ugodi, da tebi da sto bolji auto za sto manju cijenu, je iluzorno.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Carvertical odlična aplikacija za provjeru povijesti automobila.
Mislim da pokriva cijelu Europu, ali nisam sigurn, kod kupnje sljedećeg vozila definitivno ću ju iskoristiti. Plaća se mislim 80-ak kn, ali mislim da se isplati

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 04. 11. 2020. at 16:13, miha2206 said:

Carvertical odlična aplikacija za provjeru povijesti automobila.
Mislim da pokriva cijelu Europu, ali nisam sigurn, kod kupnje sljedećeg vozila definitivno ću ju iskoristiti. Plaća se mislim 80-ak kn, ali mislim da se isplati

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk
 


Frendu su vratili pare za njegovog scenica jer se ispostavilo da su sve živo fulali. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Frendu su vratili pare za njegovog scenica jer se ispostavilo da su sve živo fulali. 
Ma daj... Čudno, jer mi aplikacija i cijeli sistem ne izgleda kao da bi se trebalo tako nešto događati... Ko zna šta su sje.ali.. [emoji23]

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, miha2206 said:

Ma daj... Čudno, jer mi aplikacija i cijeli sistem ne izgleda kao da bi se trebalo tako nešto događati... Ko zna šta su sje.ali.. emoji23.png

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk
 


Ne znam, ali pohvalno što su vratili pare. 
S druge strane - nije pouzdana provjera. 
Njemu su u mailu nadrobili da rade procjenu na temelju x parametara...

Link to comment
Share on other sites

Meni ne bi bio problem zbog puknutog auta ... naravno ako nije bila totalka i netko ga krpa. Meni se frajer zabio na semaforu, popravio u ovlaštenom, ima račun... jako bumo teško našli auto u velikim sredinama koji nije imao neku pizdariju.

Skvo vozi auto koji nije imao nikakvih pizdarija ali stalno navaža pse u bunkeru, prije bi uzeo ovaj moj sa pizdarijom nego njen sa psima ... da se razumijemo, nemam ništa protiv pasa!

Puno mi je veća banana skidanje kilometara nego nesreća, vidim da većina ekipe ne razmišlja tako. Kad vidim A4 i bembure trojke za 18 do 20 somova eura sa 130 do 150 tkm zlo mi dođe i ljudi ih uredno kupuju ... 

Link to comment
Share on other sites

Lako ako imaju 120-150, citao sam neki dan slucaj na bmw forumu... gdje je covjek kupio 4 god starog F30 i nakon 3 god skuzio da je uvezo auto koji je bio prevrcen sa 240 na 120-130... i sad ima na satu 175... sto u stvarnosti je blizu 300k. 

 

Link to comment
Share on other sites

Da, o tome i pričam, katastrofa... nemam ništa protiv davanja 20 somova nečega za 150 tkm ali pravih! Ovo sve je postala takva lutrija da je skoro svaki rabljeni auto kojeg ne znaš prevara. Možeš il kupit novo il rabljeno  i prihvatiti da si oženjen ...

Link to comment
Share on other sites

Pa ja osobno nikad ne bih dao 20 somova za auto s toliko km, osim ako nije bas neko kultno/rijetko vozilo koje bi bilo vikend vozilo i vjerovatno ne bi dalje gubilo na vrijednosti.  

Opcenito sam misljenja da danas ljudi ciljaju na previsoke klase auta, ako imam 20 somova za auto... mogu kupit jako solidnog godisnjaka sa 20-30k km i ustedit 30-35% cijene novog auta jer je tad gubitak najveci. Samo jbg balkan mentalitet je da je audi/bmw/merc sa 150k km bolja kupnja od recimo neke ne-premium marke sa malom kilometrazom.   

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Onaj tko na vrijeme shvati da se na ovom djelu balkana, najmanje novaca izgubi na Volkswagenu, taj će najmanje novaca izgubiti u životu, svi cemo ga izgubiti, neki vise-neki manje...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Realno je, jer našima je VW nešto najbolje na svijetu, to je kvaliteta, to se ne kvari, to i bez ulja može napravit 10t km [emoji1787] Čak i Audi koji je maltene premium verzija VW, cijena pada brže nego VW...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sasaa said:

Pa ja osobno nikad ne bih dao 20 somova za auto s toliko km, osim ako nije bas neko kultno/rijetko vozilo koje bi bilo vikend vozilo i vjerovatno ne bi dalje gubilo na vrijednosti.  

Opcenito sam misljenja da danas ljudi ciljaju na previsoke klase auta, ako imam 20 somova za auto... mogu kupit jako solidnog godisnjaka sa 20-30k km i ustedit 30-35% cijene novog auta jer je tad gubitak najveci. Samo jbg balkan mentalitet je da je audi/bmw/merc sa 150k km bolja kupnja od recimo neke ne-premium marke sa malom kilometrazom.   

 

Samo steta sto u realnosti bas i nije tako, barem ne u RH.

Link to comment
Share on other sites

Samo steta sto u realnosti bas i nije tako, barem ne u RH.

Po toliko se prodaju, a ovo ostalo se jako sinca u oglasu. Uvezi si godisnjaka iz DE sa 15-20k km... i stedis cca 30%.

Neki dan gledam A-klasa 200d, 12k km, 9mj regana. Cijena nove u HR 359k kn, iz de sa uvozom 34k e.
Kod nas cijene rabljenih su opcenito precjenjene... auto sa 50-60k km i 3 god star...vrijedi ispod 50% cijene novog.
Link to comment
Share on other sites

Ma u visokoj klasi mozda i je tako, ipak gube brze i vise na vrijednosti, ali kod vozila za obicne smrtnike nikako. Pogotovo kad se uracuna neki popust pri kupnji koji se kod velike vecine moze dobit. Gledam konkretno u RH su godisnjaci jeftinijici 10 do 15% u odnosu na novi, ali u odnosu na list price, a ne sto realno placas pri kupovini. Tako da eto, zadnja recenica je kljucna, rabljeni u RH su debelo precjenjeni, ali to je tako kad ljudi nemaju za novo/hoce vise nego si mogu priustit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sasaa said:


Po toliko se prodaju, a ovo ostalo se jako sinca u oglasu. Uvezi si godisnjaka iz DE sa 15-20k km... i stedis cca 30%.

Neki dan gledam A-klasa 200d, 12k km, 9mj regana. Cijena nove u HR 359k kn, iz de sa uvozom 34k e.
Kod nas cijene rabljenih su opcenito precjenjene... auto sa 50-60k km i 3 god star...vrijedi ispod 50% cijene novog.

Sanjaj..... to su ti ovi razbijeni ili sa skinutom km.... a auto sa 50 iljada km za 3 godine neš naći u DE, osim na namještenom satu...

Link to comment
Share on other sites

Kako sam upravo prošao kupnju rabljenog auta, a dugo vremena sam pratio cijene i ponudu rabljenih u HR i EU (Njemačka) zaključio sam da dobar rabljeni auto sa malo km vani košta, priče kako je to vani bagatela, a u HR precjenjeno ne stoje. Vani je veća ponuda, mnog veća pa je možda lakše naći auto kakav tražiš, ali i to ne mora biti pravilo.  A ovo što se iz uvoza prodaje za bagatelu u HR ja bi zaobišao u velikom luku. 
 

Na kraju kupio HR auto jer u globalu puno je lakše provjeriti stanje nego uvozne aute ro je valjda svima jasno. Ipak treba oprezno i bez zaletavanja.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Upravo to. I ja s vremena na vrijeme na stranim oglasnicima odem pogledati ono što me zanima i zaključak je da dobar rabljeni automobil i tamo košta. Ovo što dođe kod nas je uglavnom neka druga priča.

Link to comment
Share on other sites

Evo iz prve ruke. U dvorištu stoji BMW X5 od gazde zgrade gdje živim. Sa gazdom sa super. Auto je 2015 sa 6000km. Šest tisuća km. Mislite da će taj vidjeti oglasnik? Kada.ga bude prodavao, ako ikada. Ako obitelj ne kupi ode Focus na bubanj i ja uzimam BosanskoMotornoWozilo.

Auti koji nešto vrijede jesu na cijeni. Druga stvar. Tko ima za recimo Talismana, A6 ili slično dati novaca za leasing ili kredit taj ima i novaca to tankirati. Dakle sigurno neće kupiti A6 da stoji na dvorištu, kao BMW. Ako i ima manjina takvih oni odu isti dan kada se odluče prodati. Pola susjedstva zna za kave aute.

Dobar auto svugdje košta. Moguće je nešto naći. Ali dok se sve u Hrvatskoj plati ne vjerujem da ostane puno. Doslovce imati lovu u čarapi i kada se pojavi nazvati i reći sutra ujutro sam po auto. Put njemačke pokupiti auto i nazad. Ali ne očekivati da ćete usparati 10-20-30% realno 500 eura Max. Njemačka ima previše stanovnika i koliko još drugih država gleda aute u Njemačkoj? Kolika je šansa da neki bude neopažen?

Jedina zemlja gdje su auti jeftiniji je UK. Ali jbg volan na krivoj strani. Ako tu sitnucu i možda nove farove možete progutati onda tamo naći jeftine aute.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, macan said:

Sanjaj..... to su ti ovi razbijeni ili sa skinutom km.... a auto sa 50 iljada km za 3 godine neš naći u DE, osim na namještenom satu...

 

Ne bi se slozio... ali eto iskustva su razlicita.  Nisam do sad kupio jednog godisnjaka s takvom kilometrazom i znam koliko sam ustedio.  Da si ustedis, moras odradit si sam i imat gotovinu za odigrat, jer kad krenes placat provizije autokuca... PDV u HR, a ne vani... to je to. Nadju se i gore auti s malom kilometrazom al treba trazit... i kupovat od ovlastenih dealera, a ne sa "sodera". 

Na PDVu ti je odmah usteda 6-9%, Na ostalim davanjima 18% ako kupujes 12 mjeseci star auto. Za dovest auto 500e troska.  Sad jbg... ja opet kazem godisnjak, 9-18 mjeseci star.. sa 10-20k km, jer se sa toliko gore vracaju iz lizinga. Trebas pratit oglase, jer gore se trziste brzo mjenja.

Na 9mj starom M4 sa 12k km sam ustedio 30k e u odnosu na novog u Tomicu koji je bio konfiguriran sa slabijom opremom.  - Tvornicka garancija i dalje aktivna.

A7 koji sam vozio prije, 14mj star, sa 40k km - provjerena kilometraza - auto kupljen u HR - Autohrvatska 1.vlasnik, usteda je bila 40k eura od cijene novog. - Tvornicka garancija i dalje vrijedi.

Cim skuplji auto, veca usteda... 

Ali, ako ides na autokucu preko HR, pa te PDV izbija 25%, pa ti lizing uzme svoje... pa ti autokuca uzme svoje... i pusis jako... rekao bi da ako si sam odradjues na nekom autu od cca 30-35k eura vrijednosti... da si ustedis barem 10-15% od cijene istog takvog rabljenog u HR. Znam kakve sam ponude dobivao i usporedjivao da li se sam bavit time ili da mi netko odradi sve to skupa. 

Cinjenica je i da i gore ti oglasi svi izgledaju "savrseno" dok u realnosti i nije tako... ides pa pogledas 10 auta, u krugu od 200km, izgubis 2 dana... ustedis si novce na kraju price. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jedinu isplativost sam vidio kad mi šogor uzimao Alfu guliu u italiji, tamo je zaista bila razlika u cijeni nego ovdje, doduše kad sam gledao i guilete , tamo su bile za kikiriki oko 4-5000 eura manje su koštale nego megane 4 sa nekom sličnom opremom i motorizacijom i godištem, alfe, ako ih tko vozi :) su dobar izbor za uvoz.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.