Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Prije dvije i pol godine prodao sam Clio 3 TCE prvi vlasnik sa 140.000 km, Dynamique opremom, 16" superlegerama i 15" alu felgama sa zimskim gumama za 3900. Bio je star 10 godina.

Tako da smatram da clio II za 2 soma eura mora biti savršen.

Link to comment
Share on other sites

Nekada je čudan ovaj Renault forum...

Nema godinu dana sam oglasio prodaju twinga koji je bio u odličnom stanju, ne obzirom na godine/kilometre, nego općenito.
Oprema privilege, staklena panorama (koja ne curi), sve zastavice ispod panorame koje rade, klima, servo, abs, podizaci, daljinsko centralno, dva kljuca,.... Auto je bio održavan u prvog vlasnika kao i kod mene tijekom zadnjih 5 godina.

Ruzine nije bilo nigdje!

Na autu 4 nove gume, friski servis, baterija stara cca 6mjeseci, rega još +11 mjeseci, autić pali vozi bez greške....

Upita sa foruma ravno nula.

Na kraju otišao u poznate dobre ruke za 1800€ odnosno ako se odbije ovo sve šta je novo nekih 8500-9000kn.

Sretno se vozi i dan danas bez ikakvih ulaganja za sada.

Najjeftinije je kupit uredan auto.
Meni i najlakse, pregled traje ravno 5min.
Kad se mislim, vazem, kalkuliram,nikad ne pazarim [emoji1787]

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mata73 said:

Da je naći uredan Clio II za 2000€ onda bi to bilo preskupo.

Onaj crveni od Zadrtog za 20.000kn od nedavno bi bio moj i božji da mi treba takav auto. Teleportirao bi se po njega.

Takvi auti koji na prvu izgledaju skupi su zapravo jeftiniji već nakon godinu-dvije :D

Ak me razmete.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znamo da ga imaš[emoji16]

Imam i još ga nedam.
Onaj crveni od Zadrtog za 20.000kn od nedavno bi bio moj i božji da mi treba takav auto. Teleportirao bi se po njega.
Takvi auti koji na prvu izgledaju skupi su zapravo jeftiniji već nakon godinu-dvije [emoji3]
Ak me razmete.

Nažalost kod nas je to teško razumjeti kad su auti u pitanju.
Kod oblekice i mobitela nije problem dublje zaviriti u džep.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, alki9969 said:

uh to je dosta izdataka bilo...na fabiji poštena promjena brtve glave kod ovlaštenog me izašla cca 3500kn. a cijeli auto prodao godinu kasnije za 10 000kn

Znam, uložili smo već u auto više nego što vrijedi. Vagali smo što ćemo s njim kada je otišla brtva, slagati ili se oprostiti sa njim, ali dali smo mu još šansu jer nam se nekako uvukao pod kožu. Istina, platili smo taj popravak nešto više od 4000kn, ali auto ide dalje. Nedavno smo imali situaciju da nam je Megane bio out na mjesec dana zbog elektronske brave, a i Ford je nažalost bio out skoro dva tjedna jer je otišao termostat i brtva na visokotlačnoj pumpi, pa je Clio služio kao jedino vozilo. Trenutno i nama klima ne radi na njemu, ali popravak će još malo pričekati jer su nas ova dva izula.

Što se tiče slinjenja oko motora, zar nije da te 1.4 16v mašine imaju po defaultu taj problem na toj kilometraži? Na našem cliu je prethodni vlasnik isto mijenjao neku brtvu, Megane 1.4 je trenutno na 142xxx km i pokazuju se naznake blagog slinjenja, al taj nam auto pređe godišnje 2000-3000km. Što se tiče tkanine na vratima, na meganu nam se isto odljepilo, a auto je cijelo vrijeme garažiran i ne stoji na suncu i nisu se koristila nikakva sredstva za čišćenje baš i tog razloga da se ne odljepi, ali se svejedno odljepilo.

Link to comment
Share on other sites

Išao sam pogledati jedan Clio, ph1 je, ali 1.2 16v. Zanimljiva oprema, klima, sportska sjedala, farovis lećom...

Zanima me ima li kakva mogućnost saniranja tih leća jer i vlasnik sam veli da kratka svjetla su slaba? 

Inače, auto je daleko bolji od onog kojeg sam jučer gledao. Sav je u hrpi, sjedala nisu poderana, za čudo djeluje utegnut. Muče me samo te slabe lampe i malo mastan motor. Kozmetičke sitnice bi riješio, felge bi stavio druge jer ove su gadne.

20211001_125504.jpg

20211001_125414.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potraga za Cliom je jučer završila. 

Nakon kaj sam obišao i probao par komada koji su mi se uklapali u financijsku konstrukciju, zaključio sam da je ovaj najstariji i s najviše kilometara za mene najbolji. 

Ne znam dal sam se zajebo, vidjet ćemo idućih tjedana.

Ono kaj mi se je u odnosu na ove mlađe koji su svi bili ph2 dopaloje da je auto u vožnji puno bolji. Kompaktan i utegnut, za čudo ništau karoseriji ne škripi za razliku od svih drugih. Na volan direktan. Sjedala su među boljima koje sam probao kod starijih auta. Čvrsta i udobna. Klima radi.

Neki čudan paket opreme ima. Klimu, original radio cd s komandama na volanu, centralno, stakla na struju, plavu armaturu, bijele vurice, sportske siceve...

Na motoru prije prodaje stavljena nova klapa gasa. U leru radi mirno bez trzanja, u kabini nečujan. Slijedeći tjedan ide kod mehaničara da napravi sve kaj treba po pitanju servisa. 

Ono kaj sam skužio je da ne radi brava vozačevih vrata, ne radi pumpica brisača. 

Poraditi ću na kozmetičkim stvarima. Napraviti dubinsko čišćenje kabine. Urediti plastike na karoseriji, vratiti im stari sjaj i crninu. Možda padne i kakvo poliranje. Moram nabaviti rešetku ventilacije središnju lijevu. Morao bi nabaviti nove farove jer sam svjestan da od poliranja leća neće biti puno koristi... ove gadne felge ću maknuti, nabaviti neke druge...

Ugl, kad nađem vremena otvoril bum novu temu. 

Za sad sam prezadovoljan kak se auto fino vozi. 

16332568388321783625631519885302.jpg

  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

Bravica vrata svima provrti, nema smisla popravljati opet pukne. Ukoliko je IR daljinsko otkljucavanje koje zaje... zamijeniti ga aftermarket kinezom i problem rijesen. Desna bravica ako radi, za nedaj boze, ja ne bih nista dirao

Link to comment
Share on other sites

Daljinsko je aftermarket jer ga imam na privjesku. Jedino na vozačevim vratima ne radi 

Link to comment
Share on other sites

da nije to onaj Kostelić edition oprema? ili je to bio samo ph2? sad sam se syebo haha

Edited by Krule
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kostelić su bili samo ph2.

Farove najbolje nove, ja sam za svoga uzeo u tokicu,dođu manje od300kn/kom sa rabatom. S tim da je jedan bio neka stara zaliha i original renault hella.

Imas i ovaj volan sa trubicama, meni je truba na palici sa svjetlima. 
Daj sliku tih grdih felgi, možda bi bile meni ok za zimske

Link to comment
Share on other sites

@laci

Jesi li s farovima dobio i motoriće ili si prebacivao sa starih?

20211003_175554.jpg

20211003_175542.jpg

Link to comment
Share on other sites

Motorice ne dobiješ, prebacio sam ih sa starih. I stavio nove žarulje odmah, svih 8.
Ne treba skidati branik za promjenu farova, samo ovu “masku-lajsnu”. 
Stvarno ti izgleda dobro taj clio, moj iz vana izgleda prilično umorno osim novih farova.

Ne radi mi klima ni daljinsko zaključavanje  iako iz nutra na tipku centralno radi.

Flege su grde bas, nadam se sa su 13 da mi ne pasu 😆

Link to comment
Share on other sites

14" su. Na njima su Sava Perfecta  175/65 gume dot 2018. Mislim da bi čelične felge bez ratkape bolje izgledale nego ove sad nakaradne

Link to comment
Share on other sites

Uf perfecta, pripaziti na kiši, gume nisu dobre. Da je ovaj rub i poklopac felgi  mat crn bile bi vizualno lijepše, veće.

Edited by CRN11
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Perfecta će promijeniti vlasnika skupa s felgama pošto-poto. Znam da nije neka sreća na kiši.

Kako si zadovoljan s novim farovima po pitanju kratkih svjetala?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, moril said:

 

Neki čudan paket opreme ima. Klimu, original radio cd s komandama na volanu, centralno, stakla na struju, plavu armaturu, bijele vurice, sportske siceve...

 

Sicevi su iz ph2, a bijele urice lako moguce da su iz Thalie posto se ne sjecam da su ih ph1, osim quicka, imali. 

 

@laciimas na Meganu felge, skini, operi i rokaj dalje. 

Edited by margax
Link to comment
Share on other sites

@margax znam ali su 15 a imam skoro nove zimulje 14..

iskreno ja nisam ni znao da su ph1 imali 1.2 16v. Je isti dezen na oblogama na vratima i na sicevima? 
Razlika sa novim farovima je brutalna, stari su mi bili bas katastrofa.

Link to comment
Share on other sites

Ista je tkanina na sjedalima i vratima. Vrata su od on 1, jer ima na drugim mjestima podizače stakala u odnosu na ph2. To je neki prijelazni model za njemačko tržište jer je 2004. uvezen iz DE. Zato je motor 1.2 16v i za naše tržište neobična oprema.

Naručio sam TYC farove. Vidjet ću kak bu to igralo. 

Link to comment
Share on other sites

Ja već kapario, sicevi ko novi, km me ne zanimaju, vjerujem na riječ da će voziti dugo, dugoooooo.

Link to comment
Share on other sites

Na tom modelu, su zadnje tri znamenke metri, presao je samo 525 kilometara i nesto sitno metara.

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.