Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Kad pogledam ovaj topic i krampane koje ljudi prodaju s upitnih 250!tkm star 3.5 god ili ova Škoda s 450 tkm dođe mi nekako slabo i mučnina. Em nitko od nas nema novca znači da trebamo krede dizati i to smeće kupovati. U ratu krede još jednu kredu dizati da popravljam Megane 4 s 250 iljada km koji kad počne trzati i srati ne može dragi Bog popraviti. Svi mi znamo pogled mehaničara kad mu dođeš s problemima tipa auto trza. On tad u svojoj glavi pomisli "a,u p.m... sad moram tražiti šta mu je a k...c naplatiti . Da mu je bar kvačilo krepalo da mu za dva sata uzmem 8000 kn".. Kad to sve vidim dođe mi da kredu uzmem i kupim novi C3. I to smeće od tri cilindra 1.2. bar je garancija 5 godina i 5 godina besplatno servis. Moje je samo ratu platiti. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ivan.martinko said:

 Hvala na uputi, probat cu ga kak si rekao, makar bi napravio servis plina. U auto timu il gdje vec..

Servis sa izmjenom filtera svakako. Više košta ako moraš injektore mijenjati ili reparirati isparivač. Naravno ako je sve to uračunato i cijenu auta i ona je korigirana onda dobro.

9 hours ago, Deki. said:

Ako neradi dobro na benzin nemora značit ništa loše. Ako je vožen minimalno na benzin poremeti se benzinska mapa i potrebno je odvest 200 km na benzin da se vrati u normalu

Ako je dobra plinska mapa nikada ne poremeti benzinsku. Dakle kako sam rekao mora raditi jednako. Sve ostalo gdje se long fuel trim pomakne puno i onda auto na benzin poludi nije dobra mapa. Meni osobno se to nije nikada događalo. Cca 300kn km na plin na 2 auta.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Kad pogledam ovaj topic i krampane koje ljudi prodaju s upitnih 250!tkm star 3.5 god ili ova Škoda s 450 tkm dođe mi nekako slabo i mučnina. Em nitko od nas nema novca znači da trebamo krede dizati i to smeće kupovati. U ratu krede još jednu kredu dizati da popravljam Megane 4 s 250 iljada km koji kad počne trzati i srati ne može dragi Bog popraviti. Svi mi znamo pogled mehaničara kad mu dođeš s problemima tipa auto trza. On tad u svojoj glavi pomisli "a,u p.m... sad moram tražiti šta mu je a k...c naplatiti . Da mu je bar kvačilo krepalo da mu za dva sata uzmem 8000 kn".. Kad to sve vidim dođe mi da kredu uzmem i kupim novi C3. I to smeće od tri cilindra 1.2. bar je garancija 5 godina i 5 godina besplatno servis. Moje je samo ratu platiti. 

To je to Dado, a onda...kuknjava i reganja na Ren Hr forum, pa plačiiiiimileni

Nebitno, moj stari ima Dustera, njemu je to taman, handrast je, velik (1.98, 135kg), štedljiv motor, za ništa nemre zapet, parkira kako hoće

Za sve nas iole aktivnije, ništa, barem ne Duster 1 ph1, ph2 od starog malo napredka, no ovaj zadnji je već mrvu ozbiljniji...iako ga ne čini mojm izborom

Ovih dana sam se vozio s C1, Dusterom, Sanderom, Scenicom...kada sam sjeo u Mega shvatio sam da je ipak značajna razlika, no opet, sve po potrebama

Duster oće podupravljat, trom je u izmjeni putanje (naravno), kočnice su za klasu dole od Mega, udoban ali neudoban sic...itako, a kvaliteta (ako ćemo tako nazvati kvalitetu izrade i sklapanja) je na razini, jer nakon 120tkm nema s njim ni škripanja a ni reklamacija

Dustera benzinca nikako, Dci je za njega prava mjera...Jer pazi sada, imaš 4x4, terenca a momenta kao romobil

Edited by shogo
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nisam baš pratio događanja, ali čemu downgrade sa Megana na Dustera? Za što je potreban 4x4?

Zato kaj hocu 4x4..

Dovoljan razlog. Vozio sam jednog donedavno. Procitaj mojih zadnjih 10 postova pa bus skutio.

Al da, ova iz linka je stvarno slaba..

Moze biti i benzinac al turbak.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja gledam po svojim potrebama. Nas je 3. Jednom godišnje na more i cca 10-12 tkm godišnje. Klasa clia ili C3 mi je dosta. A i većini je tako u mom okruženju. Jeftino održavanje i gume. Yebala me polovna sranja. Polovna da,ako su 5,6 tisuća eura. Ako su u cijeni novih zaobilazim. Ne mogu vjerovati. 3.5 god i 250 tkm???

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Netko je vozio na posao 100 km dnevno ili je auto bio sluzbeni.

Takvi se kod nas samo unose.

Ima na mobile.de i onih sa 25000 km u 3.5 godine ali ih ne prodaje auto kuca..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Takav košta par tisuća eura razlike od novog. To mi se ne isplati. Jednostavno šoderaši uvoze drlog jer na tom jedino imaju zaradu. Bio neki dan kod poznanika limara. Dotjerivati jedan 2011 C4 HDI. Auto unutra kao da ga je svinja vozila. On prelakirao haubu i ogrebotine. Kemijski ga uredili i sad je kao nov. Ne znam da nije takav tretman prošao to nitko kupio nebi. A pošto je takav izgledao sigurno nije ga netko baš servisirao kao ljubimca. Ali n takvom jedino oni mogu zaraditi a mi ovce popušiti

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Uvijek je bilo tak..
jos od uvoza 1990-ih iz Italije.
Kod nas dolazi europsko smece..
Ali precijenjeno i preskupo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zato kaj hocu 4x4.. Dovoljan razlog. Vozio sam jednog donedavno. Procitaj mojih zadnjih 10 postova pa bus skutio.
Al da, ova iz linka je stvarno slaba..
Moze biti i benzinac al turbak.
 
Znam sta znaci zivjeti na brijegu. Imam i ja vikendicu na bregu ista stvar razmisljam o nekom 4x4. Duster je vjerujem najjeftiniji. Ja sam i gledao pandu 4x4 pa da je vadim na svijetlo dana samo po potrebi.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni osobno dati pare za auto koji ima 200+tkm u ovom slucaju 450tkm je bacanje u vjetar, nikad vise izvuc nazad ni pribliznu lovu, istina taj auto i sa 450tkm moze bit bolji od nekoga sa 150tkm recimo, vec je problem prodat i sa 170tkm kamoli vise, to vidim i sam...realno npr meni je zanimljiva laguna sa foruma da sad ne imenujem ali dam pare za te km...njemu spas, meni problem, tko ce vise dat pare kasnije ma ni pola para...a auto je odlican, istina nekome nisu vazni kilometri dal to bilo 100 ili 300tkm...e sad ovo sve sta sam napisao ide u vodu ako npr mislis kupit i vozit ono sto se kaze dok ide ide, na duzi niz godina pa ono odvezes 8-10godina pa bacis ga kad dodje kraj/generalka/ sta tko hoce pa teraj dalje ili na otpad...ali tko mjenja cesto auto tipa 1-2 godine, nije dobro...recimo ja sam gledajuc od 2011 do sada promjenio 9 auta, i zato ono tko tera jedan auto dugooo svaka čast!

Link to comment
Share on other sites

Kad kupujem polovni auto uopće se ne mislim koliko će vrijediti kad mi dosadi ili ga prerastem. 

Niti na trenutni auto gledam kao dio novaca za drugi.

Jednostavno aute vozim dugo, koristim ih i ne razmišljam hoću li sa dodatnih 100km smanjiti mu vrijednost. Pri tome mu dajem odgovarajuću pažnju ali daleko od toga da sam detailer koji plače na svakoj točkici.

Istina je da novi auto ima manje briga, ali financijski nisam u mogučnosti kupiti novi auto dimenzija koje meni trebaju.

Kad djeca odu onda ću se počastiti nekim novim manjim renaultom nakrcan opremom.

Za sad će krstarica morati odraditi barem 5-6 godina još.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Osobno svaki polovni auto je rizik, ja svoju kiju sam prodao jer 10 majstora nije znalo zašto trese u leru, benzin je smrdio, 3 puta rezervar dole... auto nikad ne bi prodavao da nije bilo problema.... tako čak i ovi "normalni" oglasi sa stvarnom km je zapravo vrlo sve pod upitnikom, malo ljudi znam da su prodavali auto a da je bio ispravan i tu ne mislim na potrošenene kočione pločice, šogoru su dizne počele rikavat na dci pa je samo preko kompa poštelo da "izdrže" za novog kupca, kum je forda mondea prodavao jel se potisni ležaj počeo čut itd.... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svaki se auto zbog neceg prodaje, rijetko jer je vlasniku dosadio..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, ivan.martinko said:

Svaki se auto zbog neceg prodaje, rijetko jer je vlasniku dosadio..

upravo tako... molit Boga da samo treba veliki servis napravit....

Link to comment
Share on other sites

Ne prodaju svi mačka u vreči.

Da treba biti jako oprezan kod nabavke polovnog to je jako istina, ali nisu svi prevaranti čim stave auto u oglas.

Lagunu sam prodao čovjeku koji se još godinu dana vozio bez da ju je dirnuo. Čak je i plin u nju bubnuo. Nakon godine dana ga je počela zafrkavati vožnja na benzim jer se mapa poremetila. Nakon par majstora me zvao pitati šta da napravi. Na moj nagovor odvozio je rezervar na gorivo i sve se vratilo u normalu. Nakon dvije ipo godine je otišo u Irsku s njom i tamo ju je bacio na otpad ne zato jer nije valjala nego mu je bilo preskupo uvesti ju u Irsku i osigurati. Nakon mene je odvozila još cca 75tkm bez nekih problema.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Kad kupujem polovni auto uopće se ne mislim koliko će vrijediti kad mi dosadi ili ga prerastem. 

 

 

Upravo tako...da kupujem novi auto pa ga mislim riješiti za pet godina ok,gledao bih nešto što drži ok cijenu nakon pet godina...ali ako uzimam polovan auto gledam da mi se sviđa,da je u solidnom stanju,a briga me šta ću dobiti za njega kad ga se budem riješavao.

 

Odmah mi pala ova slika na pamet...f012d6f79614eb1270b2468875f64fc1.jpg

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo prošli taman da se prevezen. Za 10 tkn. Ni  to ne valja. Zašto? Zato što sam u njega zdrobio još najmanje toliko za 2.5 godina. I kad sam ga prodavao jedva dobio 4500 kn. I to nakon duge muke. Na njemu baš lijepo izgubio. Mislim da ću po novi i njega najmanje 10-12 god voziti. 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, dado_sk said:

Ja sam uzeo prošli taman da se prevezen. Za 10 tkn. Ni  to ne valja. Zašto? Zato što sam u njega zdrobio još najmanje toliko za 2.5 godina. I kad sam ga prodavao jedva dobio 4500 kn. I to nakon duge muke. Na njemu baš lijepo izgubio. Mislim da ću po novi i njega najmanje 10-12 god voziti. 

mislim da su to krajnosti (svakako je odlično rješenje kupiti novi tko može/hoće), ja bi radije neku sredinu, provjereni 5-6 god star auto sa 50 do 100k km, od prvog vlasnika je jos uvijek jako dobar, a košta duplo manje nego novi

financijski najmanji gubitak, a voziš siguran i dobar auto

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Po meni stari(ji) auto nije za nekoga tko nezna sam šarafiti po autu.

Da sam u ovlašteni servis (ili bilo koji drugi) otišao kad mi se xenoni nisu palili oderalo bi me ko zmiji kožu.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo prošli taman da se prevezen. Za 10 tkn. Ni  to ne valja. Zašto? Zato što sam u njega zdrobio još najmanje toliko za 2.5 godina. I kad sam ga prodavao jedva dobio 4500 kn. I to nakon duge muke. Na njemu baš lijepo izgubio. Mislim da ću po novi i njega najmanje 10-12 god voziti. 
Ajmo to napisat na papir:
10.000 auto kupljen
10.000 popravci
-4.500 prodan
--> gubitak 15.000 u 2,5 godine, jel tako? Ja bih rekao rezultat k'o bog.

Ako kupis polovan auto za 10.000€, toliko ces izgubiti samo na padu vrijednosti. Vjetovatno i vise, bez da 1 kunu ulozis u redovno odrzavanje ili izvanredne popravke.

Za nov auto, racunica je jos gora. Nemoj zaboraviti dodati kasko u pricu. Bas citam na forum.hr lik cvili kako je na Insigniji staroj 2-3 god, morao platiti 5t kn za nekakav senzor kod DPF-a, na jedva 50t km. Prosla garancija i pusing rodjo. I onda mu ekipa odgovara: "pa znas, to im je mana".

Zanimljiva stvar kod mene je da kad god sam svoje stare aute mijenjao novijim i skupljim, bez iznimke sam u prvih 1-2 godine u odrzavanje ulupao vise para, nego sto bi to bilo da sam ostavio stari. Nista to nije bilo pretjerano izvanredno, ali tipa broj vece gume, crkne nesto sto stari auto uopce nije imao (TPMS senzori) i tako.
Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Ipak sam se vozio 2.5 god. Malo me deprimirala prodaja. Nitko ga dugo nije htio. Bilo kako bilo,više je teško naći auto koji je star 4,5 god a da je čovjek išao na posao 10,12 km . Vozio i prodao s 50-70 tkm. Izgleda da je moja žena jedna od zadnjih takvih. Corsa 2008 82000 km. 

Link to comment
Share on other sites

Svaki se auto zbog neceg prodaje, rijetko jer je vlasniku dosadio..
Prodao Lagunu jer mi je dosadila, vozio ju 10g, ukupno imala 128.000 km, 3-4 g planirao sam prodati ali nikako skupiti hrabrosti. Stavio 4 nove gume Conti PC6 , mijenjao alnaser, napravio servis i reko ak sad ne odlučim nikad necu.
Bas ju vidio neki dan kako odmjerava snage sa nekom E klasom pa nazvao vlasnika da pitam kako ide?
Veli nema nikakvih pritužbi osim što se njemu ne mjenja ulje na 5-6 k km ko što sam sam radio pa pita jel može produžiti.
Reko što se mene tice možeš do max 10.000 km.
  • Thanks 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam recimo prodao Meg 3 u savrsenom stanju sa 4 godine i 99tkm. Onda nakon toga i Superb 5 godina star sa 60tkm. Oba u top stanju, jbga, kad nisam normalan 😂 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

I iz mog iskustva velika vecina prodaje auto kad ih pocne nesto zezati, ne nesto sto ce sutra riknuti (jer ga onda nebi bas mogli ni prodati kao ispravnog), nego nesto sto il majstor nezna popraviti a iritirajuce je , ili nesto ozbiljnije sto nece se sad manifastirati al hoce kroz neko vrijeme.

KAo sto je netko napisao, samo veliki servis da treba napraviti , lupaj se nogom u guzicu.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, dado_sk said:

Slažem se. Ipak sam se vozio 2.5 god. Malo me deprimirala prodaja. Nitko ga dugo nije htio. Bilo kako bilo,više je teško naći auto koji je star 4,5 god a da je čovjek išao na posao 10,12 km . Vozio i prodao s 50-70 tkm. Izgleda da je moja žena jedna od zadnjih takvih. Corsa 2008 82000 km. 

Moj frend ima Clija starog 17 godina, prvi vlasnik, 65 000 km. Znam za još par sličnih situacija. Takvih automobila vjerojatno ima puno više nego što mislimo, samo što je nama jedina referenca Njuškalo, a tamo u 90+% slučajeva borave šverceri koji krame sa 300 000+ km prodaju kao nešto sa 130 000 km. Evo susjeda prodaje uredan primjerak Mitsubishija, ali uopće nije oglašen na oglasnicima. Novi si je kupila, a s ovim starim joj se ne žuri. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.