Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

16 hours ago, Sasaa said:

 

Ne bi se slozio... ali eto iskustva su razlicita.  Nisam do sad kupio jednog godisnjaka s takvom kilometrazom i znam koliko sam ustedio.  Da si ustedis, moras odradit si sam i imat gotovinu za odigrat, jer kad krenes placat provizije autokuca... PDV u HR, a ne vani... to je to. Nadju se i gore auti s malom kilometrazom al treba trazit... i kupovat od ovlastenih dealera, a ne sa "sodera". 

Na PDVu ti je odmah usteda 6-9%, Na ostalim davanjima 18% ako kupujes 12 mjeseci star auto. Za dovest auto 500e troska.  Sad jbg... ja opet kazem godisnjak, 9-18 mjeseci star.. sa 10-20k km, jer se sa toliko gore vracaju iz lizinga. Trebas pratit oglase, jer gore se trziste brzo mjenja.

Na 9mj starom M4 sa 12k km sam ustedio 30k e u odnosu na novog u Tomicu koji je bio konfiguriran sa slabijom opremom.  - Tvornicka garancija i dalje aktivna.

A7 koji sam vozio prije, 14mj star, sa 40k km - provjerena kilometraza - auto kupljen u HR - Autohrvatska 1.vlasnik, usteda je bila 40k eura od cijene novog. - Tvornicka garancija i dalje vrijedi.

Cim skuplji auto, veca usteda... 

Ali, ako ides na autokucu preko HR, pa te PDV izbija 25%, pa ti lizing uzme svoje... pa ti autokuca uzme svoje... i pusis jako... rekao bi da ako si sam odradjues na nekom autu od cca 30-35k eura vrijednosti... da si ustedis barem 10-15% od cijene istog takvog rabljenog u HR. Znam kakve sam ponude dobivao i usporedjivao da li se sam bavit time ili da mi netko odradi sve to skupa. 

Cinjenica je i da i gore ti oglasi svi izgledaju "savrseno" dok u realnosti i nije tako... ides pa pogledas 10 auta, u krugu od 200km, izgubis 2 dana... ustedis si novce na kraju price. 

Ovo sve kaj si napisao stoji ali isključivo za aute iz cjenovnog ranga koje i ti navodiš u svom primjeru. Obična raja koja gleda golfa, megane-a ili bilo koji b segment u nekoj "standardnoj opremi" neće u obećanoj zemlji proći ništa jeftnijie. Jedina prednost je, kako je netko već spomenuo, veliki izbor pa ćeš lakše kupiti ono kaj želiš.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Flek said:

Ovo sve kaj si napisao stoji ali isključivo za aute iz cjenovnog ranga koje i ti navodiš u svom primjeru. Obična raja koja gleda golfa, megane-a ili bilo koji b segment u nekoj "standardnoj opremi" neće u obećanoj zemlji proći ništa jeftnijie. Jedina prednost je, kako je netko već spomenuo, veliki izbor pa ćeš lakše kupiti ono kaj želiš.

Da, potpuno se slažem, ali rijetko se u HR kupuju auti sa cijenom 35-40 k EUR, rabljeni pogotovo.. Ja bi prvi kupio novo i imao bi što birat. Ali to je neka druga priča, 100 žena, 200 sisa...

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, fabi said:

Da, potpuno se slažem, ali rijetko se u HR kupuju auti sa cijenom 35-40 k EUR, rabljeni pogotovo.. Ja bi prvi kupio novo i imao bi što birat. Ali to je neka druga priča, 100 žena, 200 sisa...

Pa ne bi se slozio s time... da se u tom rangu slabo kupuju rabljeni auti. Jer nekako mentalitet je kupovat visu klasu... a za te novce zbilja mozes kupit svasta... (pogotovo ako te kilometraza ne muci u zivotu).

 

11 hours ago, Flek said:

Ovo sve kaj si napisao stoji ali isključivo za aute iz cjenovnog ranga koje i ti navodiš u svom primjeru. Obična raja koja gleda golfa, megane-a ili bilo koji b segment u nekoj "standardnoj opremi" neće u obećanoj zemlji proći ništa jeftnijie. Jedina prednost je, kako je netko već spomenuo, veliki izbor pa ćeš lakše kupiti ono kaj želiš.

Novi Golf / godisnjak... jer i to sa malo opreme i nekakvim ne prejakim motorom je 200k kn, Pa nismo daleko od tih 30-ak k eura. 

U svakom slucaju veci je izbor vani, pogotovo ako trazis nesto specificno. Na kraju kao i sve u zivotu zavisi koliko si spreman zrtvovat, novaca/vremena, auto s vise/manje km/opreme/boje. 

Da se uvoz ne isplati... zasto bi se auti uvozili ? 

Radi se samo o tome, da li imas vremena i volje se bavit time, ili odes u autokucu rabljenih kojih ima na svakom koraku, pa netko drugi si naplati taj trud. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mogu ti samo reći da mi je laguna primamljivija. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Računaj da će ti biti šok za točiti dizel umjesto plina, laguna je duplo skuplja od megana a i sve ostalo je skuplje za nju. 
Da je bolji auto od megana je ali si sam moraš izračunati..

Ja bi uzeo lagunu da sebi kupujem a da opet kupujem zeni uzeo bi megana tj kaškaja ili kađara..sto ću izgleda na kraju i napraviti pa ako koga zanima jako dobar gt line neka se javi

Link to comment
Share on other sites

Bože kakva Laguna ..

netko s ukusom birao. I motor konkretan i oprema.

ZD table a Samobor, 114tkm ? Inace ne komentiram nekakvu cistocu, al dal je ok da su ovak prljavi sicevi.. to je alkantara mozda u sredini pa zato?

nisam u cijenama s tim Lagunama, al ovo izgleda odlicno.

Link to comment
Share on other sites

Laguna ZD tablice prodaje se u Samoboru.
Za remap ima a za bolje gume od Save nema.
Kako sam alergičan na to, vec sam se uzrujao.
To mi govori koliko je zmija imao u džepu za kvalitetno održavanje.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, mata73 said:

Laguna ZD tablice prodaje se u Samoboru.
Za remap ima a za bolje gume od Save nema.
Kako sam alergičan na to, vec sam se uzrujao.
To mi govori koliko je zmija imao u džepu za kvalitetno održavanje.
 

Nije to sava to su čelastonke :)

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, hrvojexyz said:

Bože kakva Laguna ..

netko s ukusom birao. I motor konkretan i oprema.

ZD table a Samobor, 114tkm ? Inace ne komentiram nekakvu cistocu, al dal je ok da su ovak prljavi sicevi.. to je alkantara mozda u sredini pa zato?

nisam u cijenama s tim Lagunama, al ovo izgleda odlicno.

Nisu prljavi sicevi. Imam isti auto. To je materijal sličan brušenoj koži, pa kako pređeš po njemu, tako se "počešlja" svjetlije, ili tamnije. Vidim da ima zimske Dunlop, pa je možda čovjek bio znatiželjan po pitanju Save. Čuo sam za njih da nisu uopće loše. Isplatilo bi se pogledati auto.

Link to comment
Share on other sites

Laguna top izgleda. Ali ne pise koji je vlasnik,  i zakaj novi amortizeri na 108tkm? Ak nije prvi vlasnik onda nisu ni km pravi, mislim, ak je uvoz.. 

Link to comment
Share on other sites

Zar nije ova laguna bila na forumu ili je neko sa foruma kupija nedavno... Ista boja isto malo km.... Nemogu sad se sitit koji je nick.... 

Edited by macak
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, macak said:

Zar nije ova laguna bila na forumu ili je neko sa foruma kupija nedavno... Ista boja isto malo km.... Nemogu sad se sitit koji je nick.... 

i meni nesto zvoni, slinila turbina na pregledu u servisu, jel to ta?

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, GTT said:

i meni nesto zvoni, slinila turbina, ovo ono, jel to ta?

Mislim da bi mogla biti iz te price da da slinila neka cjev blizu turbine... Pa nije kupljena....?? Pa kupija kum ili nesto tako.. 

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Max said:

Laguna top izgleda. Ali ne pise koji je vlasnik,  i zakaj novi amortizeri na 108tkm? Ak nije prvi vlasnik onda nisu ni km pravi, mislim, ak je uvoz.. 

Niš čudno. Na nekim francuzima lupaju na 40tkm i 2-3 godine starosti (hint: lav) 😆

44 minutes ago, MB110 said:

Nisu prljavi sicevi. Imam isti auto. To je materijal sličan brušenoj koži, pa kako pređeš po njemu, tako se "počešlja" svjetlije, ili tamnije. Vidim da ima zimske Dunlop, pa je možda čovjek bio znatiželjan po pitanju Save. Čuo sam za njih da nisu uopće loše. Isplatilo bi se pogledati auto.

Vozački sic je prljav. Jako. Imam alcantaru u 3 automobila u istoj boji i ovo je već sloj prljavštine koji se mora oprati. Ništa što se ne može očistiti, ali je odvratno. Remap bajo moj i onda se Sava vozi. 

@macak mislim da je ona Laguna bila crna ak se ne varam

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, GTT said:

Niš čudno. Na nekim francuzima lupaju na 40tkm i 2-3 godine starosti (hint: lav) 😆

Vozački sic je prljav. Jako. Imam alcantaru u 3 automobila u istoj boji i ovo je već sloj prljavštine koji se mora oprati. Ništa što se ne može očistiti, ali je odvratno. Remap bajo moj i onda se Sava vozi. 

@macak mislim da je ona Laguna bila crna ak se ne varam

Mislim da je kupija crnu a da je ova isto bila u igri nisam sigur... 

44 minutes ago, Max said:

Laguna top izgleda. Ali ne pise koji je vlasnik,  i zakaj novi amortizeri na 108tkm? Ak nije prvi vlasnik onda nisu ni km pravi, mislim, ak je uvoz.. 

Imale su neku tvornicku gresku sa prednjim amortizerima pa je vecina promjenjena u garanciji..Ups sad vidim da se radi o zadnjim..... . 

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio taj auto. Ima 75 tkm. Sjedala su ista kao u ovom. Ne radi se o alcantari, nekakav drugi materijal je u pitanju, sličan brušenoj koži. Zato i velim da mi se ne čini da su prljavi. Može biti do svjetla na fotki plus na koju stranu je materijal zaglađen. Moj auto je detaljno očišćen, iako je već pri kupnji bio čist, pa zato kažem da je ovo moguće.

Link to comment
Share on other sites

I meni se kao cini da je netko linkao ovu lagunu , prije jedno 2-3 mjeseca , al nisam siguran jel to ta il neka druga.

Osobno mi nebi smetale Sava gume, nek je sva nesreća u tome, ali da ovo se slazem za remap to bi prije mogao biti problem. 175 zdravih konja u laguni je sasvim dovoljno za apsolutno sve. Zasto je cipano, prije 6 mjeseeci bas i sad se prodaje auto, eto ti bi meni bio red flag.

Sto se sjedala opet tice. .. pa da, brusena koza, alkantra ili alkantara kako ko kaze, vidim da se oba naziva koriste. Nemam osobnu u nekom autu ali po ovoj slici ja bih rekao da je to prljavo od traperica...,da nije do zacesljanosti do cega zna biti kod tog materijala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neki vele da snage nikad dosta, ali ja stvarno nisam osjetio potrebu da svoju vozim na remap. Ide ona i više nego pristojno.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stalno ponavljao da ovjes i kočnice na Laguni na prate motorizaciju (127-130 kW)
Lakše ubrza neg stane il skrene.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, MB110 said:

Neki vele da snage nikad dosta, ali ja stvarno nisam osjetio potrebu da svoju vozim na remap. Ide ona i više nego pristojno.

Kod mene je 150ks i 4control. E pa kad se nakanis vozit malo je auta koji joj mogu parirat na magistrali.... Po okukama si brzi od svakog minimum 10kmh...Auto put 6 brzina tempomat 150kmh..Da nije penjanja na velebit do Zagreba je netreba saltat.. A 180 ulovi od zajebancije... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Kod mene je isti takav, ali 173 i stvarno ne osjećam neke slabosti. A leži super. Zapravo u odnosu na ono što nidi, nevjerojatno podcijenjen auto.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, mata73 said:

Ja sam stalno ponavljao da ovjes i kočnice na Laguni na prate motorizaciju (127-130 kW)
Lakše ubrza neg stane il skrene.

L 3 je druga prica bar 4 control doduse moja je na eibach oprugama.. 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.