Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Neznam nista o autu ali sam bas neki dan vozio kratkog (čak i iste boje) s istom motorizacijom..jbt što to ne ide [emoji1787][emoji1787].

Mislim, za moj ukus bas su pogodili s tim modelom, i ovaj iz oglasa mi je isto lijep ali ako ikako mozes idi na Dci ili barem na Tce.

Link to comment
Share on other sites

@MedO - znadeš kako tvoj Clio ide sa cca 3 osobe. Ovaj je tezi prazan nego tvoj i sad kad stavis opremu za klinca taj nece s mjesta ici a trošit ce vise je je gas stalno bar na pola.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Htio bi TCe 75 ili 90KS, ali nema ih. Kad se pojave to nisu ozbiljni prodavači - cijene su često toliko visoke da uopće ne bi ni nazvao.

Link to comment
Share on other sites

A bio je skuplji od 1.2 16v i kao nov tako da nije neko čudo. Osobno ja ne bih nikad uzeo ovog anemičnog, ne bih pristao na takav kompromis da slijedećih nekoliko godina vozim izuzetno lijen auto.

Link to comment
Share on other sites

Ide fino kad se zaleti. [emoji851]

Aaa to hoće posebno ide fino od Sv. Roka do Posedarja [emoji23][emoji23]
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Tamo još nabire :) Najjače je kad se penješ od Karlovca prema Ravnoj Gori. 100km/h u petoj, gas do poda i jedva da se kazaljka pomiće prema gore :D

TCe je bio skuplji od atmosferca točno 9000kn koliko se sjećam, a osnovni TCe je koštao 14.000€. Traže i po 8-9 soma ojra za takvoga 5god starog sa blizu stotinjak soma km na satu. Da je Intense u mint stanju još bi se dalo pričati, ali za osnovnog... a svaki drugi je bio Uber ili rent-a-car.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Med0 said:

Najjače je kad se penješ od Karlovca prema Ravnoj Gori. 100km/h u petoj, gas do poda i jedva da se kazaljka pomiće prema gore :D


Budi sretan, meni pada. Kazaljka :bigl:

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Ja prvi kad se polegnu sicevi zadnji😂 da se malo umorim. Ne hebe mene putna brzina.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Ruske said:

neznam dal ste ga stavili...ali izašlo mi malo iz miša kad sam vidio ovo...

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.5-dci-oglas-33526711

KAKAV AUTO ❤️ 

Ovaj oglas me podsjeća kad sam htio kupit fliper kojem isto nisam "znao" vrijednost jer to je "to i to"... svaka čast ako netko prepozna vrijednost al za clia koji u ovom "pojačanom" obliku vrijedi 15 k inace su sad ispod 10k... svaka čast... kažu svaka roba ima svog kupca... ja bi ipak tražio alternativu a uvijek se nađe :)

 

ps. generalno je uvijek pušiona sređivat auto i očekivat da ćeš dobit te novce nazad...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Ima ih još koji bi se vucarali u anemičnom Grandtouru [emoji846]
Nov je i pouzdan i mozda nadzivi 0.9 tce. A i manje bu se kvaril.
Neznam kud se kome toliko zuri. Za gradsku i medjugradsku voznju u cliu dost je i 1.2 16v. Bio je dosta prije 10-15 godina a prije 20 je bio pila. Imao sam punto 1.2 8v sa 60 ks. 1.2 16v je imao mislim 75 ks i jurio je dovoljno. Neznam kud se ljudima danas toliko zuri.. ako i malo auto od 900 kg nema turbinu i bar 100 ks ne valja nista. Kud ovaj svijet ide..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da je ok za neku laganu voznju ali kada si natrpan sa takvim i zapnes iza nekog kamiona.. obici ces ga samo na jako dugackoj ravnici. Vozio sam takvog 1.2 16v i kad sam iz njega sjeo u 1.5dci imao sam osjecaj da cu poletjeti 🤣

Stvar je da su i oko tebe u prometu prosjecni automobili brzi nego prije 15g, auti su sve jaci i bolje izolirani. Kad imas tako malo konja u novijem autu cini ti se da stojis u mjestu jer nemas osjecaj brzine manje si povezan sa cestom, manje buke i vibracija..

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ivan.martinko said:

Nov je i pouzdan i mozda nadzivi 0.9 tce. A i manje bu se kvaril.
Neznam kud se kome toliko zuri. Za gradsku i medjugradsku voznju u cliu dost je i 1.2 16v. Bio je dosta prije 10-15 godina a prije 20 je bio pila. Imao sam punto 1.2 8v sa 60 ks. 1.2 16v je imao mislim 75 ks i jurio je dovoljno. Neznam kud se ljudima danas toliko zuri.. ako i malo auto od 900 kg nema turbinu i bar 100 ks ne valja nista. Kud ovaj svijet ide..

Punto 1.2 16v je raketa za ovaj clio karavan. 

Baš za međugradsku vožnju ovaj motor nije dovoljan jer ne možeš obaviti preticanje na siguran način. Dobar je za grad i za autocestu, vožnju u desnoj traki

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako li je samo bilo preticat u stojadinima, ficekima, skodama...
Ma cudo uopce da smo su nam roditelji prezivjeli i mi se rodili

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, frenchkey said:

Kako li je samo bilo preticat u stojadinima, ficekima, skodama...
Ma cudo uopce da smo su nam roditelji prezivjeli i mi se rodili

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Koliko smo autoputa imali u ta vremene. Kroz dalmaciju...? Kako ti se popet uz Ravcu koju brzinu uspijes odrzavat.? 

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam clia 4 1.2 16v kad je dosao nov nov u salon, auto je anemican do bola. Nas dvoje uzbrdica nis posebno, nece u 3. Vuc nikako, a ne 20 30kmh, nego 50 60...znaci na 45 50 morao u 2.ubost da izvuce uzbrdicu od mozda kakvih 7 8%

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 16. 03. 2021. at 21:59, Med0 said:

Tamo još nabire :) Najjače je kad se penješ od Karlovca prema Ravnoj Gori. 100km/h u petoj, gas do poda i jedva da se kazaljka pomiće prema gore :D

TCe je bio skuplji od atmosferca točno 9000kn koliko se sjećam, a osnovni TCe je koštao 14.000€. Traže i po 8-9 soma ojra za takvoga 5god starog sa blizu stotinjak soma km na satu. Da je Intense u mint stanju još bi se dalo pričati, ali za osnovnog... a svaki drugi je bio Uber ili rent-a-car.

ima tip sa foruma.hr koji vozi bijelu dačiju logan na plin i tvrdi (nick E2S) da on i ubrzava kad ide tom dionicom (odma poslije Vrbovskog uzbrdica) sa dvoje iodraslih i dvoje djece i stvarima 🤣

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.