Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Hehe da, a ovaj je vjerojatno bio razbijen s te strane pa.su umjesto LED svjetla stavljena halogena, tak da čovjek ne laže nis 🤣

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Max said:

Hehe da, a ovaj je vjerojatno bio razbijen s te strane pa.su umjesto LED svjetla stavljena halogena, tak da čovjek ne laže nis 🤣

Stavio frajer ledicu u halogeni far odmah se utripao da ima Bi Xenon 😂😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Led bixenon, koji analfabeta

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
A kaj bi s tim autom? Osamnajsti vlasnik, felge koje nisu origigi, tristo hiljada km.. 
Vjerovatno bi ga uzeo jer ima plin i full opremu... Kao felge su znak da ne valja nesto?? Pa danas ekipa mijenja felge na mjesecnoj bazi.... Jedino je kaj ima 300 000 ali koji nema??
Link to comment
Share on other sites

Felge nisu neki pokazatelj stanja auta. A uvjerio sam se više puta da kilometri nisu nužno povezani s stanjem auta ( ona spika manje km bolje stanje auta, jel ):)

Ono što me zanima da li netko zna konkretan auto, i koju pametnu o tom motoru općenito.

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, macan said:

Auti sa tom km se ne prodaju jel im je dosadio... 

Zavisi koji. Da je L2, sigurno bi bio projekt-auto, ali L3 je kudikamo konkretniji auto. Treba vidjeti.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

A malo smrdi situacija.. u 2mjeseca se prodaje opet od novog vlasnika. 3-4tkm vise i preko hiljadu eura vise?

Za pretpostaviti je da nešto drka i cijedi zivce na tom autu. Ili možda ne nego je samo stvar zgrabiti koji euro..

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, laci said:

A malo smrdi situacija.. u 2mjeseca se prodaje opet od novog vlasnika. 3-4tkm vise i preko hiljadu eura vise?

Za pretpostaviti je da nešto drka i cijedi zivce na tom autu. Ili možda ne nego je samo stvar zgrabiti koji euro..

Zvao sam oba lika.

Ovaj što ga je prodavao ga 25, vlasnik od 80tkm, nije štedio na autu. Sve je rekao o autu.

Ovaj što ga sada ima, u Rijeci, se čini kao netko tko je htio kupit auto, i na brzinu okrenut par t kuna zarade, jer je nabrojao da je mjenjao na autu sve što je ustvari prethodni vlasnik radio.

Ugl, otić ću ga pogledat danas pa ćemo vidjet situaciju :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, borny said:

Za stariju žensku osobu poprilično čist motor.

Slažem se. To mi je prvo upalo u oči. 

Inače, tražim neka kola za suprugu, gradska i prigradska vožnja, jako malo kilometara mjesečno. Najbolje da je do soma eura.

Uzeo sam u obzir Renault 1.2 8v (Twingo/Clio) jer je na glasu kao zahvalan za održavanje i dugovječan. Znam za jednog twinga sa 400.000+ km.

Ima li još kakvih drugih savjeta i preporuka kaj uzeti za takvu sitnu lovu?

Kakav je Hyundai Getz 1.1 ili 1.3? 

Link to comment
Share on other sites

Možda Clio II 1.2 8v? Za skoro iste novce dobiješ 5 vrata i daleko bolji interijer.

Twingo I i Clio II sa 1.2 8v motorima se prodaju odmah. Ako stoje neprodani onda nešto jako ozbiljno nije u redu s njima. Frend je svog Twinga I prodao sa klipom koji se klimao za soma ojra isti dan sa 220.000km na satu.

Link to comment
Share on other sites

Sve mi je jasno. Al ovaj Getz je na dobrom glasu, navodno jako pouzdani i neproblematični auti. Čak mi ne smeta kaj ima samo 3 vrata i nema klimu. Za 5 somova godišnje bio bi OK. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam 18 godina starog twinga I s 80t km prodao u roku pola sata, a oglas sam dao u 23h navečer 🙂

Uvijek bolje Clio II nego Twingo I. S time da bi ja išao na 1.2 16V (D4F motor). Preslab je 1.2 8V (D7F) i u twingu, a kamoli u Cliu.

Susjedi su takvog Getza riješili nedavno i uezli neki novi hyundai. Imali su ga od 2004 i ako usporedim, puno je bolje ostario od našeg clia. Parkirani jedan kraj drugoga niz godina. Getzu su manje apšisale plastike, farovi i boja mu se nigdje nije oljuštila, dok je clio druga priča.  Getz je slabije opremljen, obično nemaju niti ABS koji je standard u Cliu.

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Alen said:

Ja sam 18 godina starog twinga I s 80t km prodao u roku pola sata, a oglas sam dao u 23h navečer 🙂

Uvijek bolje Clio II nego Twingo I. S time da bi ja išao na 1.2 16V (D4F motor). Preslab je 1.2 8V (D7F) i u twingu, a kamoli u Cliu.

Susjedi su takvog Getza riješili nedavno i uezli neki novi hyundai. Imali su ga od 2004 i ako usporedim, puno je bolje ostario od našeg clia. Parkirani jedan kraj drugoga niz godina. Getzu su manje apšisale plastike, farovi i boja mu se nigdje nije oljuštila, dok je clio druga priča.  Getz je slabije opremljen, obično nemaju niti ABS koji je standard u Cliu.

 

Ti si Twinga brzo prodao jer je imao minimalnu kilometražu. Vjerojatno je bio uredan.

Jel od susjeda Getz imao problema s hrđom?

Link to comment
Share on other sites

Ne koliko ja znam. Limarijski je bio u puno boljem stanju nego naš clio, a i što se motora tiče nikad nisu imali problema iako je na satu imao jedno 100t km manje nego naš clio dci. Oba auta nisu garažirani, da se razumijemo, ali nisu niti voženi po zimi po snijegu i soljenim cestama kao što imaš ti u KŽ, valjda zato nije bilo hrđe. Ne mogu usporediti potrošnju jer je clio dci, ali koliko sam čuo, malo više troše ti stari hyiundai motori nego ekvivalentni u cliu benzincu. Samo sam jednom kratko vozio tog getza i bilo je davno pa se niti ne sjećam kako se ponaša na cesti :)

Twinga sam kupio starog 12g s 40tkm od jedne bakice u super stanju, ali je motor nešto zezao i to me prilično koštalo i nije se nikad riješilo do kraja, tako da ima i problematičnih 1.2 8V. Problem je bio u opremi. To je bio neki hibrid Ph1 i Ph2 twingo, samo stakla na struju, 13" kotači, bez ABSa, bez servo volana. Kočnice slabe, ne možeš stati s time.  Nikako nemoj taj auto, makar ga dobio za sitnu lovu u super stanju.

Getz tih godina ćeš teško naći opremljen, klimu su davali samo u jačim modelima (1.5 čini mi se), a ABS nisi uopće mogao dobiti.

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Znam za nekoliko slučajeva gdje su se rasipali motori na Twingu I zato jer gospođe nisu nikada bile na servisu.

Jedan nije uspio napraviti 80.000km u pet godina prije nego su se razletjeli leteći jer je auto vozio na istom ulju. Gospođa je napravila jedan servis u ovlaštenom zbog garancije i nakon toga ništa. Kad se skinuo čep kartera iz motora nije izašlo ništa jer je na dnu kartera bio kartan, a ne ulje. Meho je zapiknuo odvijač u rupu gdje treba curiti ulje, a odvijač je ostao stajati. Kad ga je izvukao izašlo je možda pole litre do litra ulja koje je bilo kao gusti med.

Link to comment
Share on other sites

Ako je Energy od 80KS to je radilo po 400 soma km u starim R19 raznoraznim zidarima i malerima. Jedan od najboljih motora koje je Renault proizveo. Fino se vozio i dobro je išao.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je onaj od 75 KS. Ima jedan Clio ph. 1, 2001. god., 189.000 km, crni, 3 vrata. 

Čovjek mi preko telefona veli da je napravio veliki servis, promjenio akumulator, zamjenio lajtunge zadnjih kočnica... ima još jedan set kotača, kuku koja nije montirana (dosta bitno jer sam kupio vikendicu i trebala mi bude kuka)...

Meni se inače Clio PH1 sviđa čak i više od PH2. Sad, znam da je to 20 godina star auto. On veli da nema jedne trunke hrđe. Registracija vrijedi skoro godinu dana, a to mi je isto dosta bitan podatak.

Ne znam, možda ga odem vidjeti. Rekao mi je soma eura ovako prek telefona. Inače, oglas je na Marketu na Facebooku.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.