Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Normalno da je automatik bolji, stvar je cijene. Ovaj auto je mozda 2000e skuplji od Kadjara slicnog godista/kilometraže a Renault I BMW ne bih uspoređivao.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ja nebi nikad kupio automatik...ne vjerujem im kad imaju preko 150 000km. a za novi auto nemam. 

a BMW nikad nebi kupio (ni novi ni polovni)  da su ne znam koji novci u pitanju. 

al 100 ljudi 100 ukusa.

Edited by alki9969
Link to comment
Share on other sites

Ni ja nikad ne bih uzeo automatik, pa čisto da se osvrnem na onaj post na prošloj stranici gdje je rečeno nešto tipa da nije za nekog tko ne zna za bolje od manualca i da ga treba posjednuti u neki automatik pa vidjeti koja je razlika. Jer vozio sam ih nekoliko pa mogu uistinu reći da to nikad ne bih kupio. Ili hajd', ne mogu znati kako ću razmišljati za 20 godina, ali trenutno nema šanse.

Link to comment
Share on other sites

I ja sam još uvijek pobornik manualca iako su oba automatik.
A klasa je kupljena od strica kad je imao 21.000 km i takav je kakav je.
BMW kad sam kupovao od 750 ponuđenih na DE tržištu samo njih 14 je bilo manualnac i to veže ostalu opremu.
Zato sam morao odabrati automatik. Za sad je dobar i ne žalim.
A klasa sa 47.000 km sad je na popravku mjenjača.

Link to comment
Share on other sites

Meni nije toliko do straha od kvara. Jednostavno obožavam dirati mjenjač i mijenjati brzine, koliko god sad to nekom čudno zvučalo. :D

Citirat ću Hammonda kad je prvi puta isprobao Clio IV RS: "Changing gears is a vital form of self-expression that I am being denied."

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

Sve ovisi u kakvim uvjetima se vozi, meni užasno fali automatik i idući auto mora biti AT. Ova Insignia na sreću ima odličan mjenjac, sve ide ko u putar, tak da me ne muči previše ali nakon 3 automatika jednostavno mi je to predaliranje nepotrebno. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moja dva prijatelja su nedavno kupili aute sa automatikom i preporodili su se, rekli nikad više manaulac... tu je samo strah od kvarova... mislim da ništa ne može ići u korist manualca osim sentimetalnosti.. ili neznam ak voziš utrke...

  • Confused 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja poželim automatik kad upadnem u kreni- stani gužvu, inače mi stvarno ne treba. Srećom se takva situacija dogodi samo par puta godišnje.
Žena vozi Kodiaqa sa naravno DSG-om i radarima i ostalom pizdarijama pa mi vadi mast da ona podesi par stvari i onda on sam kreće, staje i mota volan, a da ona može slagati sendvič za to vrijeme [emoji1]

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Super.

I onda se čudimo kako ljudi voze po cestama a u biti slažu sendviče i lajkaju.

Jbte il si za volanom i offline ili si doma i online..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni ide na živce automatik u stani-kreni.
Stalno moram držat kočnicu ili stavljat u N pa kod kretanja stisni kočnicu pa D pa pusti pa u 3pm.
Također mi po noci smeta kad sam iza nekog automatika na semaforu i on drži kočnicu a meni oči ko u sove.
Manualac šaltam bez kuplunga i imam sve što trebam [emoji16]

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites



Imam automatika starog 30godina, mjenjac radi bolje od bar 60% “modernih” automata. Recimo to D/N/D nema potrebe, on stoji dok ne dam gas. Ne nizbrdo ali uzbrdo i na ravnom stoji.

U nekim situacijama je bolje nego manualac. Te gužve već ranije spomenute(koje bas i ne konzumiram) i naravno kad je neko šlepanje/prikolica itd. 
Jednostavno volim šlatati po pedali kvacila i ručicom odabirati stupnjeve prijenosa, preskočiti koju brzinu, zakrčati po zupčanicima kad mi se to želi, mijenjati samo na medugas.. 
Onu isključivost da vise nikad nebi manualca bas i ne volim. A sve i jedan busadžija kad bude kvar na automatu će plakati za desetak tisuća ovih sad novaca a u budućnosti onih europskih i proklinjati švabe sto ne kupuju manualce u novim autima.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites



Meni ide na živce automatik u stani-kreni.
Stalno moram držat kočnicu ili stavljat u N pa kod kretanja stisni kočnicu pa D pa pusti pa u 3pm.



Ovaj Škodin je podešen tako da ne trebaš doslovno ništa raditi. Kad staneš sam drži kočnicu uzbrdo i nizbrdo, ne trebaš izbacivati iz D dok ne dođeš gdje si htio.



Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites





Onu isključivost da vise nikad nebi manualca bas i ne volim. A sve i jedan busadžija kad bude kvar na automatu će plakati za desetak tisuća ovih sad novaca a u budućnosti onih europskih i proklinjati švabe sto ne kupuju manualce u novim autima.



Što je najbolje kod nas naci majstora za popravak automatika možeš nabrojati na prste jedne ruke. O vještini popravka i razumijevanju rada mjenjača možda dvojica u cijeloj HR.
Popravci su višestruko skuplji a kvarovi učestaliji.
A klasa je na popravku mjenjača i samo za demontažu i montažu bez popravka ide 450€.
U biti ne zna se jel mjenjač zajebava, njegova elektronika ili elektronika ručice ili pak ECU.
Za tu cifru kupiš manualac u zavidnom stanju.
Automatik mjenjac ispod 700€ nema s tim da ne mora biti ispravan.
Link to comment
Share on other sites

Znas ti @mata73 zasto to radis.... Trajat cee taj tvoj automat dugo... A isto tako mos i ostat na kocnici u D modu...

 

A  cuj @filiplolic nije joj to neka srica izdrzace on i takav rad. Ali ne kao ovaj kako ga mata vozi... .. Tarne ploce rade svoje kad si u D modu svakako i tose se. Isto tako... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

3300kn za demontažu i montažu mjenjaca. Ok, radi se o A klasi koja je “specifična”. Kao mehanicaru mi je drago da su cijene takve(kod vas u metropoli, kod nas su ipak još uvijek nekoliko normalnije) a kao čovjeku mi dođe da se upucam u koljeno..

Na kraju nije ni problem platiti traženo ako je odrađena dijagnostika kako treba i zaključak je da je definitivno problem u mjenjaču te da mora dole.

A šta ako je to odrađeno bespotrebno i samo da se uzmu pare? 
Nadam se da su makar probali prije demontaže sa promjenom ulja i filtera? Negdje sam već letimično vidio da si spominjao mjenjac ali nisam bas bio zainteresiran “uživati” u tuđoj patnji..

“Moj” mjenjac je ultradrive A604 ili 41TE, u upotrebi od 1988-2010g. Među prvim “pametnim” mjenjačima. Jednostavan i ugodan za korisnika.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni sad žao što kad sam kupovao novog megana nisam nadoplatio tih cca 10 k kn i uzeo edc.  Puno ugodnija bi to priča bila nago ovako, nije da ne volim mjenjati brzine nego eto što je bolje, bolje je.. U ženinom citroenu klasični automat i to zaista podiže cijeli auto. Što se održavanja tiče, nije isto, ali opet sve zavisi.. Za ženin Citroen sa klasičnim Aisinom 6 brzina, Citroen kaže da se ulje ne mjenja uopće, ali svejedno vidjet ću šta moj pouzdani meho kaže.. 

Link to comment
Share on other sites

@macak - znam da mogu biti u D modu ali ako držim kočnicu stalno to mi je ko da držim kuplung na običnom. Znači nešto moram stiskat. Negdje sam pročitao da nije dobro stavljati u N ili P u gužvama jer to šteti mjenjaču, a nije da mu ne šteti držati D.
@laci - ulje i filter je promjenjeno prije 20.000 km tj. prije 10g i tad su počeli problemi koji su sve izražajnij kako prolazi vrijeme.
Majstor nije u metropoli ali nije ni dakeko cca 30 km u Jakovlju (Zagorje), radio je on i kompa godinama u Mercedesu i 5g ima svoju radionu. Radi samo i isključivo Mercedese. Ima svu original dijagnostiku a vidim da su auti iz cijele HR u dvorištu, ima čak i aute stare 2-3g npr CLA, E, i S klasa koji imaju nekakav kvar gdje su motori i mjenjači vani.
Htio sam odvesti auto u Vinkovce kod Stočka ali može tek krajem siječnja uzeti auto. Bio sam kod 2 u ZG i ti zanju o mjenjaču kao i ja.
Ne znam što i koliko će koštati i znam da je sve preko 5000 kn neisplativo popravljati na ovom autu. Nekolicina je rekla da vozim da to nije problem ali me smeta kad u vožnji ponekad prebaci F i onda moram stati, ugasiti i upaliti motor i onda dalje.
Napomenuo sam da se nadam da nećemo mijenjati redom ko u ovlaštenom pa što napiknemo.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, mata73 said:

@macak - znam da mogu biti u D modu ali ako držim kočnicu stalno to mi je ko da držim kuplung na običnom. Znači nešto moram stiskat. Negdje sam pročitao da nije dobro stavljati u N ili P u gužvama jer to šteti mjenjaču, a nije da mu ne šteti držati D.
@laci - ulje i filter je promjenjeno prije 20.000 km tj. prije 10g i tad su počeli problemi koji su sve izražajnij kako prolazi vrijeme.
Majstor nije u metropoli ali nije ni dakeko cca 30 km u Jakovlju (Zagorje), radio je on i kompa godinama u Mercedesu i 5g ima svoju radionu. Radi samo i isključivo Mercedese. Ima svu original dijagnostiku a vidim da su auti iz cijele HR u dvorištu, ima čak i aute stare 2-3g npr CLA, E, i S klasa koji imaju nekakav kvar gdje su motori i mjenjači vani.
Htio sam odvesti auto u Vinkovce kod Stočka ali može tek krajem siječnja uzeti auto. Bio sam kod 2 u ZG i ti zanju o mjenjaču kao i ja.
Ne znam što i koliko će koštati i znam da je sve preko 5000 kn neisplativo popravljati na ovom autu. Nekolicina je rekla da vozim da to nije problem ali me smeta kad u vožnji ponekad prebaci F i onda moram stati, ugasiti i upaliti motor i onda dalje.
Napomenuo sam da se nadam da nećemo mijenjati redom ko u ovlaštenom pa što napiknemo.

Ako treba nabavi ti broj ako nije cak isti kod kog si ga odve po opisu. Tip koji je proveo godine u njemackoj na specijilzacijama... On ti je kad niko od servisa  nezna rjesit problem zovi njega..Jer mi je prijatelj Mercedes fan sad mu je. Rjesija na S klasi neku pizdariju + redovno odrzavanje.... Znaci 150000tkm mjenjaju se bregaste preventivno.A to je u opisu odrzavanja motora V6 cini mi se. Ono 2 fanatika... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, mata73 said:

@macak - nisam baš skužio.
Da nabavim kood kvara ili što?

Daj kod pa cemo vidit sta ovaj kaze?? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, macak said:

Ako treba nabavi ti broj ako nije cak isti kod kog si ga odve po opisu. Tip koji je proveo godine u njemackoj na specijilzacijama... On ti je kad niko od servisa  nezna rjesit problem zovi njega..Jer mi je prijatelj Mercedes fan sad mu je. Rjesija na S klasi neku pizdariju + redovno odrzavanje.... Znaci 150000tkm mjenjaju se bregaste preventivno.A to je u opisu odrzavanja motora V6 cini mi se. Ono 2 fanatika... 

A ko ce me skuzit malo me apaurin zamanta, citam i ja sada i smijem se sam sebi... 😂

2 hours ago, mata73 said:

@macak - nisam baš skužio.
Da nabavim kood kvara ili što?

 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
[mention=10375]mata73[/mention] jel to bmw 3/4 nema auto hold?
Sad tek vidio [emoji35]
Nema tipku auto hold
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

https://www.posta.hr/prijevara-putem-laznih-stranica-hrvatske-poste/9176

Prodajem nešto preko njuškala. Jučer došla preko whastappa poruka sa 387 pozivni. kaže da će sve srediti naručiti HP da dođe na moju adresu preuzeti paket. sve troškove snosi kupac. eto samo trebam ukucati preostale podatke na linku koji će mi poslati da HP može novce isplatiti.

Ako svi znate za to ok, ako nekome pomogne da ne nasjedne na prijevaru super.

Edited by goran_sch
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.