Jump to content

hrvojexyz

Recommended Posts

Hm, s obzirom da je to Renol ne čudim se.
Ja sam svoju Lagunu prodavao skoro godinu dana, jedan čovjek ju je došao pogledat.

Mi smo gledali Lagune prošle godine i to mi je bio glavni razlog da ju ne kupim. Ti auti se jako teško prodaju.

Odbio sam jednu u savršenom stanju zbog toga. U skoro tri mjeseca ja sam jedini nazvao čovjeka da bi pogledao auto, a cijena je bila više nego korektna.

To me odmah sjetilo moga starog održavanog R19 16V za kojeg mi se skoro nitko nije javio mjesecima, a susjedov 6god stariji Golf II u raspadnom stanju sa šarafcigerom u prozoru je otišao za tjedan dana za više love.
Link to comment
Share on other sites

Da znam, prošao sam tu školu. Moja je otišla pod račun za drugi auto inače bi ju vjerojatno još prodavao.
Brat je sad prodao Passata b5.5 u roku jednog dana.
Ja sam se križao kad sam vidio ljude na koji način gledaju i na kraju i kupe auto.
Čovjek je napravio krug oko auta, kucnuo po njemu i rekao" ma da, nemaš tu kaj, to je Passat". Sjeo u auto, napravio krug od 500 metara i pitao gdje je najbliža stanica za tehnički pregled da prepiše odmah auto.
Prošao je za nešto manje od 3000€, 2003 god.
Auto je bio toliko dobar da je u dvije i pol godine kolko ga je imao, jedno 3-4 mjeseca proveo na popravcima i izvukao love i love iz džepa.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Neki auti u svojim poznim godinama započinju svoj ubrzani proces samorazgradnje i to su u pravilu ovi jeftiniji.

Ne voze ljudi bezveze starije, ružnije, često i manje udobne a skuplje aute.

To mi govori ovo malo iskustva iz radionice a i prethodno vlastito.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Auto je bio toliko dobar da je u dvije i pol godine kolko ga je imao, jedno 3-4 mjeseca proveo na popravcima i izvukao love i love iz džepa.





Zato sad novom vlasniku i bude dobar.
[emoji38]
Link to comment
Share on other sites

Kaj taj passat fakat vrijedi 3k€?  imamo jednog na zalogi, 2003 isto al ima jedno 280tisuc

 

Link to comment
Share on other sites

Auto star 5god poput Meganea, Scenica i sl. izbije nepredviđeno u prosjeku soma-dva eura novom vlasniku ovisno kako je vožen, gdje je vožen i kako je održavan.

Punoljetni auto sa skoro 300 soma km je rupa bez dna. To je jedino dobro za auto otpad za dijelove.

Link to comment
Share on other sites

Kaj taj passat fakat vrijedi 3k€?  imamo jednog na zalogi, 2003 isto al ima jedno 280tisuc
 
Osobno ne bi dao nikada tu lovu za takav auto. Jel vrijedi ili ne vrijedi je sad pitanje svih pitanja. Za neke ljude je taj auto svetinja i oni ne vide dalje.
Ovaj je imao prek 290000 km.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Med0 said:

Auto star 5god poput Meganea, Scenica i sl. izbije nepredviđeno u prosjeku soma-dva eura novom vlasniku ovisno kako je vožen, gdje je vožen i kako je održavan.

Punoljetni auto sa skoro 300 soma km je rupa bez dna. To je jedino dobro za auto otpad za dijelove.


Clio nagodinu ide pa-pa? :bigl:

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Med0 said:

Auto star 5god poput Meganea, Scenica i sl. izbije nepredviđeno u prosjeku soma-dva eura novom vlasniku ovisno kako je vožen, gdje je vožen i kako je održavan.

Punoljetni auto sa skoro 300 soma km je rupa bez dna. To je jedino dobro za auto otpad za dijelove.

Imas puno vise ispravnih i u boljem stanju tih od15g pa nadalje i sa 300000tkm nego ovih 5-7god i sa 150000tkm

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, borny said:


Clio nagodinu ide pa-pa? :bigl:

Pazi sad kad Medo kupi scenica dci :bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Med0 said:

Punoljetni auto sa skoro 300 soma km je rupa bez dna. To je jedino dobro za auto otpad za dijelove.

Svoju Krstaricu još nedam na otpad.... makar je okrenula 300ijada....i skoro 15godina.

JOš jedno 300ijada i onda može na otpad :hahahe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima relativno dobrih punoljetnih auta sa trista iljada na satu koji ne izbijaju iz cipela ali tko takav auto želi prodati? [emoji846]

Pazi sad kad Medo kupi scenica dci :bigl:

Bila je ta opcija prije 2god pa sam nažalost odustao jer mi tada nije trebao taj auto. Kažem nažalost jer mi je žena ostala trudna dva mjeseca kasnije, a auto je bio pouzdano provjereni Scenic Bose 1.5 dCi star 6god sa 110.000km za 10k ojro [emoji20]
Link to comment
Share on other sites

... ali koliko od koliko? Ovi od tricta iljada daleko manje nego što se ljudi nadaju, a ovi od pecto iljada možeš nabrojati na prste koliko ih je.

Link to comment
Share on other sites

Ja više ne kupujem auto preko 50-80 iljada i 3-4 god. Bježim od toga. Mislim da je bolje zagovnati se u kredu i kupiti nešto od pouzdanog prodavača ( ovlašteni, privatni prodavač provjeren,poznanik,prijatelj ) nego se vucarati kasnije po servisima koji postaju skupi kao oni vani. Sve je to s 150-200 iljada dotrajalo. Nitko tu nije ulagao novac nego išao s njim taman toliko dok se nije potrošio u toj mjeri da meni počne gadne brige zadavati. Pogotovo uvoz auto s "servisnima" tipa promjena ulja na 30 tkm.  Nisu ti auti pravog servisa vidjeli. Tko bi tamo plaćao skupu servis na truljama vrijednosti 5iljada eura jer toliko i vrijede leševi od 200 iljada tamo. Još ako ima i zapis o unfallu,ni toliko

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, dado_sk said:

Ja više ne kupujem auto preko 50-80 iljada i 3-4 god. Bježim od toga. Mislim da je bolje zagovnati se u kredu i kupiti nešto od pouzdanog prodavača ( ovlašteni, privatni prodavač provjeren,poznanik,prijatelj ) nego se vucarati kasnije po servisima koji postaju skupi kao oni vani. Sve je to s 150-200 iljada dotrajalo. Nitko tu nije ulagao novac nego išao s njim taman toliko dok se nije potrošio u toj mjeri da meni počne gadne brige zadavati. Pogotovo uvoz auto s "servisnima" tipa promjena ulja na 30 tkm.  Nisu ti auti pravog servisa vidjeli. Tko bi tamo plaćao skupu servis na truljama vrijednosti 5iljada eura jer toliko i vrijede leševi od 200 iljada tamo. Još ako ima i zapis o unfallu,ni toliko

Ti od 50-80 iljada ti često mogu biti 150-180, pogotovo kod šoderaša.
A sad gledaj ove 3-5god stare mild i micro hybride, suzukije, mercedese, bmw i ostale, za koje ljude ponekad nisu ni svjesni da imaju hibridni sklop unutra.
Kad to počne odlaziti, a napravljeno je da odlazi.
Samo uzmi kokice i gledaj... bit će prodaje auta sa 50-100 tkm u trećinu cijene kada počnu odlaziti baterije, kontrolori, inverteri itd itd...

i pazi kad kupuješ, naravno

Link to comment
Share on other sites

Nikakvi šoderaši ne dolaze u obzir. Treba biti realan i reći da dobar polovni moraš platiti jer košta. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto sa 150-200 hiljada može biti tip top, a bogami može biti i drljotina teška. Faktora koji utječu na to je x, ali recimo da je najbitnije tko i kako vozi, po kakvim cestama i kako se odžava. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, fabi said:

Auto sa 150-200 hiljada može biti tip top, a bogami može biti i drljotina teška. Faktora koji utječu na to je x, ali recimo da je najbitnije tko i kako vozi, po kakvim cestama i kako se odžava. 

Neistina.

Auto će biti drljotina ako je sastavljen loše i/ili od loših komponenti. Može biti održavan u najboljem primjeru, ali će se stalno imati raditi nešto po njemu izvan plana održavanja. Uvijek će ostati drljotina sa svojim kvarovima i mušicama.

Ako je auto dobar, može biti i loše vožen, po lošim cestama i od lošeg vlasnika. Bit će potrebno samo malo više novaca za ono inicijalno sređivanje a dalje nastavlja put kao pravi auto kako je i sastavljen.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Flek said:

Da li je Renault "pravi" ili "drljotina" ili ovisi o modelu/generaciji🤔

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.