Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

U zadnje vrijeme imam problema sa lagunom.

 

-  Do prije mjesec dana auto bi startalo pa bi se ugasilo, upali se pa ne reagira na gas... Rješenje problema je bilo novi senzor radilice i senzor bregaste. Sve je bilo ok do prije par dana, sad mi se dogodi da kada je auto hladan da se prilikom paljenja ugasi, ili prije paljenja stisnem malo gas  i auto radi normalno dok ja držim gas, čim putim gas okretaji padnu na 800 auto se gasi. Ako upalim auto i držim lagano gas i krenem odmah auto normalno radi i vuce, čim stanem na semfor  ili križanje a hladan i pustim  gas ugasi se. Čim se motor ugrije svi simptomi nestaju i radi najnormalnije, negasi se, i pali bez davanja gasa.

Grešku mi nikakvu nepali na dijagnostici ne izbacuje nista, više nemam pojma što gledati, da sad nije crkao ECT (senzor temperature motora)? elektroventil na bosh pumpi je mjenjan u 9-om mjesecu, kupljen je nov.

 

Edit: Kad se to dogodi, auto se ugasi, prilikom novog paljenja  ispise mi Trye pressure ok, ali tlaka u gumama nema na niti jednoj gumi dok nekrenem par sto metara, kao  da se komp resetira, ili ga zblesira nekakav loš kontakt/korozija...

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

I meni je na pamet pao davač temperature motora.

Link to comment
Share on other sites

moram kupiti clip :D otici cu opet do mehanicara da ga spoji i vidi koje vrijednosti daje ECT kompjuteru.

Link to comment
Share on other sites

Mi smo se bili dogovarali za dijagnostiku, ali sad nije baš vrijeme s obzirom na vremenske prilike, a ja nemam garažu. I još mi baterija na laptopu ne drži. Napiši kod greške ako je izbaci.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

imam univerzalni čitač grešaka, autel al 419, čita sve greške,i ima live data,mogu gledati parametre svih senzora. Ali na laguni 2002  spoji se ali ne čita greške, a na karavanu mi isto 1.9 dci 96 kw radi besprijekorno. Tako da moram posjecivati mehanicara kada imam na limuzini problem.

Link to comment
Share on other sites

maloprije, auto radi u leru minut ( hladan) i ugasi se i glasovna poruka " fuel injection system not functioning" sutra cemo do mehaničara, pa ćemo vidjeti što je registrirao.

Link to comment
Share on other sites

Daj svakako napiši što ti je meho rekao. Jer se to i meni dešavalo, ali na ekstremnoj hladnoći, upalim ga, počnem čistiti snijeg, za minutu se ugasi, upalim ponovno i sve šljaka.

Link to comment
Share on other sites

maloprije, auto radi u leru minut ( hladan) i ugasi se i glasovna poruka " fuel injection system not functioning" sutra cemo do mehaničara, pa ćemo vidjeti što je registrirao.

Pumpa goriva niskog pritiska, ja bih odatle krenuo.

Link to comment
Share on other sites

greška je bila: opseg rada - pad tlaka u zajedničkom vodu. kada je usao u parametre, i nekoliko paljenja i gasenja, tlak je nekad dobar a nekad ne. Imao je polovni orginalni elektroventil koji je stavljen i sad auto radi ispravno. Poanta moga slučaja uzalud bačeno 1000 kn na zamjenski ventil ( meat & doria ),nikad više uzimati tako "fine" dijelove zamjenske, samo orginal.

Link to comment
Share on other sites

greška je bila: opseg rada - pad tlaka u zajedničkom vodu. kada je usao u parametre, i nekoliko paljenja i gasenja, tlak je nekad dobar a nekad ne. Imao je polovni orginalni elektroventil koji je stavljen i sad auto radi ispravno. Poanta moga slučaja uzalud bačeno 1000 kn na zamjenski ventil ( meat & doria ),nikad više uzimati tako "fine" dijelove zamjenske, samo orginal.

Znači ti si mijenjao regulator tlaka i stavio zamjenski? Bio dobar neko vrijeme i otkazao poslušnost?

Link to comment
Share on other sites

da,zamjenski je radio 6 mjeseci i počeo mi raditi probleme.

Što je bilo s tvorničkom ugradnjom? Zašto si ga mijenjao? Jeli se mogao samo ultazvučno očistiti?

Link to comment
Share on other sites

tvornički je otkazao, tj. auto nije uopće palilo, a ovo za ultrazvučno mehaničar je rekao da je kratkog vijeka, te sam kupio novi zamjenski i nakon 6 mjeseci dogodi se ovaj slučaj.

Link to comment
Share on other sites

tvornički je otkazao, tj. auto nije uopće palilo, a ovo za ultrazvučno mehaničar je rekao da je kratkog vijeka, te sam kupio novi zamjenski i nakon 6 mjeseci dogodi se ovaj slučaj.

Izgleda da bi najisplativija opcija bila polovni s ebay.uk-a

 

http://www.ebay.co.uk/itm/megane-laguna-scenic-trafic-1-9-2-2-dci-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-valve-0928400502-/181681992029?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a4d17315d

 

ili čak novi:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-BOSCH-FUEL-PRESSURE-REGULATOR-DRV-0281002483-RENAULT-1-9-DCI-2-2-DCI-NEW-/161621813110?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item25a1692776

Link to comment
Share on other sites

našao sam polovni ispravni za 250 kn kod nas na njuskalu.

Bolje da si to odmah napravio. Ali opet računaš, novo je novo pa eto kako završi. Jesi li imao garanciju na taj "novi" ipak je to 1000 kuna?

Link to comment
Share on other sites

nema garancije, ili radi odmah ili neradi, a opet sam računao novo je novo i eto zajeb :D

Link to comment
Share on other sites

Ja imam slične probleme... Jučer upalim auto izgleda sve ok. Vozim, ali ne vuče, trom. Stanem, ugasim, upalim, radi na leru ne prima gas uopće. Ponovno ugasim, upalim i dalje ide ok. Danas, ponovno slabo vuče, ugasim ga, odem u pekaru, vratim se, upalim, trese se na leru na nekih 600 rpm. Ugasim, upalim i oblak dima iza mene. Vuče ok...

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam otkud toliki problemi s ubrizgavanjem kod vaših auta. Ja na ubrizgavanju ništa nisam taknuo od kada sam kupio auto (tada je imao 60000 km manje). Ili je moj auto izvanserijski (u što čisto sumljam), ili se meni to ne gogađa zato što redovito mijenjam filter goriva (kad mijenjam ulje) koji košta oko 35 kn.

Link to comment
Share on other sites

Ja na svakih cca 15kkm promijenim ulje i sve filtere. Filteri su stvarno nikakav trošak i u vremenu i novcu.

Prošao sam do sada s njom cca 80kkm, Na satu ima 205-206 ne znam točno, ali možda je veći problem što se ne može točno odrediti koliko je točno prošao prije mene i kako se točno održavao.

 

Jedan od najvećih problema na Laguni je struja. Štampa i instalacije su napravljene za normalne standarde i normalnu upotrebu na normalnim cestama, što ni jedno nije slučaj kod nas.

 

Najbolje je voziti auto dok mu traje garancija, i onda skinuti kilometražu i baciti ga nama na balkan...

 

Ovo što se meni počelo događati mi se čini kao greška na instalaciji (oksidacija, napukla ili pukla žica i krivo mjerenje parametara...)

Ali naravno ništa bez dijagnostike

Link to comment
Share on other sites

I kod mene je najveći problem struja, odnosno njihovi kontakti....

 

Ožičenje na laguni 2 su napravili za nevjerovati loše....

 

Prijatelj je imao istu lagunu sa 2,0T motorom.....jedan dan je samo počeo javljati "nizak tlak ulja"

Dijagnostika šuti....

Auto je ostavio u Renaultu gdje je bio mjesec dana i nisu uspjeli odgonetnuti šta mu je.

 

Onda su krenuli mijenjati sve redom dok ne nađu di je problem.....sve su promijenili, i kao riješili stvar, a da nisu  mogli uprijeti prstom u dio koji je stvarao problem.

Auto je zatim promijenio vlasnika

Novi vlasnik je zvao starog nakon cca pola godine da vidi šta napraviti jer je već lud sa istim problemom....

 

A ja i dalje mislim da nije problem u samim dijelovima već u kontaktima žica

 

Mene zeza kontakt na klapni gasa....ponekad iz tko zna kojeg razloga na djelić sekunde izgubi kontakt i izgubim gas, a okretaji se zabiju na cca 2000....Promijenio klapnu, promijenio papučicu gasa...sve po starom....

Ali kad otpojim đek na klapni i pošpricam ga kontakt sprejem i vratim onda je mir...

 

Srića nikad mi se nije u vožnji desio problem nego na parkingu, kad se isparkiravam i kad puno "dirkam" papučicu gasa..

Link to comment
Share on other sites

Interesantno da problema sa strujom na laguni (izuzev poznate boljke - osvjetljenja zaslona automatske klime i grijača stražnjeg stakla) nisam imao.

Link to comment
Share on other sites

Kakav srećković.  :D

 

I taj grijač bi bio elegantno riješen da sam se na vrijeme sjetio Mafre. Jbg. star čovik.  :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Kakav srećković.  :D

 

I taj grijač bi bio elegantno riješen da sam se na vrijeme sjetio Mafre. Jbg. star čovik.  :zubo:

Ne bi morao raskopati pola auta. Ostavio se ja Lagune, uživam u japanskoj rapsodiji zvanoj Toyota MMT. Od kada sam ga popravio više mi se ne izlazi iz Toyotice.

Link to comment
Share on other sites

Ne bi morao raskopati pola auta. Ostavio se ja Lagune, uživam u japanskoj rapsodiji zvanoj Toyota MMT. Od kada sam ga popravio više mi se ne izlazi iz Toyotice.

Ode laguna na bubanj

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.