Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Nije to Clio iz 2000, laguna je "uber" auto. :D Šalu na stranu, Laguna 2 koristi magnetne prstene (Hallov efekt), a ne "nazubljenje" s referentnim "zubom" koji su znali pucati.

Dragane dobro si prošao[emoji4] . Kad sam ja kolegi sugerirao na isto, onda je Usrmaatre digao galamu na mene na najjače[emoji23] Tebi je fino objasnio.[emoji39] [emoji12]

Post 28

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Dragane dobro si prošao[emoji4] . Kad sam ja kolegi sugerirao na isto, onda je Usrmaatre digao galamu na mene na najjače[emoji23] Tebi je fino objasnio.[emoji39] [emoji12]

Nemoj tako mata, lijepo sam te upozorio. :D

Link to comment
Share on other sites

Dragane dobro si prošao[emoji4] . Kad sam ja kolegi sugerirao na isto, onda je Usrmaatre digao galamu na mene na najjače[emoji23] Tebi je fino objasnio.[emoji39] [emoji12]

Post 28

 

Pa možda imam malu protekciju jer sam stariji od tebe.  :D

 

Inače vidim u tom linku šta si stavio je ista tematika i isti autor.

Link to comment
Share on other sites

Bit ce mozda to sto si naveo ili ce trebati strujnu pomoć[emoji4]

Ovo drugo si upravu tema je ista, a kolega dupla pa ce se odgovori razvodniti na dva topica.

Link to comment
Share on other sites

dali se moze senzor promijeniti posebno ili mora ic komplet sa lezajem? ili u cem vec je??

 

Ako ti je stvarno problem u senzoru onda imaš sportske sreće. On se mijenja jednostavno, a ležaj netrebaš dirati. Međutim ako ti je senzor dobar, a greška je u magnetnom enkoderu koji je sastavni dio ležaja onda treba ležaj mijenjati.

 

Na slici je crvenom strelicom označen senzor, a žutom magnetni enkoder (unutur brtve ležaja).

 

post-14075-0-29282800-1432035798_thumb.j

 

Znači moraš kupiti ovo:

http://www.aliexpress.com/item/ABS-Speed-Sensor-Front-L-R-8200346992-8200043135-For-Renault-Espace-MK-IV-Laguna-II-Vel/32328045021.html

 

ili ovo:

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-LAGUNA-MEGANE-WHEEL-BEARING-KIT-ABS-RING-7701208060-FAG-/190914038204

 

Ne sugeriram ti da kupuješ baš sa ovim stranica nego ti je to za info.

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je stvarno problem u senzoru onda imaš sportske sreće. On se mijenja jednostavno, a ležaj netrebaš dirati. Međutim ako ti je senzor dobar, a greška je u magnetnom enkoderu koji je sastavni dio ležaja onda treba ležaj mijenjati.

 

Na slici je crvenom strelicom označen senzor, a žutom magnetni enkoder (unutur brtve ležaja).

 

attachicon.gifL2 ABS.JPG

 

Znači moraš kupiti ovo:

http://www.aliexpress.com/item/ABS-Speed-Sensor-Front-L-R-8200346992-8200043135-For-Renault-Espace-MK-IV-Laguna-II-Vel/32328045021.html

 

ili ovo:

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-LAGUNA-MEGANE-WHEEL-BEARING-KIT-ABS-RING-7701208060-FAG-/190914038204

 

Ne sugeriram ti da kupuješ baš sa ovim stranica nego ti je to za info.

A jeli on 100 % siguran da je problem u jednom od 4 senzora? Možda ECU ABS/ESP-a ne prosljeđuje podatak o brzini ECU-u ubrizgavanja. Možda je instalacija u pitanju itd. Zato je najbolje dijagnostikom utvrditi što je u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

evo ovako stoje stvari! napokon sam uspio dogovorit s covijekom pregled sa orginal diagnostikom!

dr tjedan cu mu ostavit auto na dan dva da se malo igra s tim pa cemo to navodno i nadam se rijesiti!

rekao mi je da se jednostavno ovako moze samo nagadjati dok se sve posebno ne ispita i ne utvrdi tocno u cemu je problem!

kad saznam sta je bilo obavijesit cu vas!

puno vam hvala svima na pomoci!

Link to comment
Share on other sites

Ako je kod Kikija onda ne sumnjam u popravak. Pripremi se na pricu da prodas govno od auta :p Ja sam to prvi put cuo kada je laguna bila na izmjeni ulja na 15k km.

Link to comment
Share on other sites

Ako je kod Kikija onda ne sumnjam u popravak. Pripremi se na pricu da prodas govno od auta :p Ja sam to prvi put cuo kada je laguna bila na izmjeni ulja na 15k km.

 

A reklo mi je to puno ljudi, al sta ces..

nije kod Kikija, kod jednog drugog majstora...

imam i njegov broj, pa budemo vidli..idem redom, ;)

Link to comment
Share on other sites

Trebao si krenuti onda od kraja jer Kiki ima clip i doktorirao je te dci-e, siguran sam da bi ga slozio detaljno i povoljno.

Link to comment
Share on other sites

A reklo mi je to puno ljudi, al sta ces..

nije kod Kikija, kod jednog drugog majstora...

imam i njegov broj, pa budemo vidli..idem redom, ;)

 

Samo nemoj da te demoraliziraju razno-razni znanci i nagovaraju na prodaju auta budzašto. L2 nije oličenje robusnosti, ali su dCi odlični motori, pogotovo taj 2.2 koji je žrtva isključivo lošeg održavanja.

 

Trebao si krenuti onda od kraja jer Kiki ima clip i doktorirao je te dci-e, siguran sam da bi ga slozio detaljno i povoljno.

 

Što mu onda dođe to zezanje sa "prodaj to g***o od auta", blizak je sa svim mušterijama pa on to tako u šali veli?

Link to comment
Share on other sites

A ne znam sto bi ti rekao, Meni odrzava auto od prvog dana, sarafili smo po tom autu samo on i ja. Mogu ga svima preporuciti jer je decko stvarno ok. I ovo da je auto govno, u svakoj sali ima pola istine :) Radio je dosta dugo u servisu pa ih je "zamrzio", ali zna ih u detalj i kaze iz iskustva. Mojih 5-6 frendica sa renolcekima su svi kod njega i nitko se ne zali ni najmanje.

Link to comment
Share on other sites

A ne znam sto bi ti rekao, Meni odrzava auto od prvog dana, sarafili smo po tom autu samo on i ja. Mogu ga svima preporuciti jer je decko stvarno ok. I ovo da je auto govno, u svakoj sali ima pola istine :) Radio je dosta dugo u servisu pa ih je "zamrzio", ali zna ih u detalj i kaze iz iskustva. Mojih 5-6 frendica sa renolcekima su svi kod njega i nitko se ne zali ni najmanje.

to stoji, covijek zna Znanje! tu nema rijeci, ali njega moram platit, a to cu ostavit za kraj!  ako bas nebude drugog nacina i srece! sad rijesavam problem sa deckom od kojeg sam uzeo auto! pa cemo vidit dokle to ide.. za sad imam strpljenja i volje da vidim kako ce to zavrsiti..

 

 

Samo nemoj da te demoraliziraju razno-razni znanci i nagovaraju na prodaju auta budzašto. L2 nije oličenje robusnosti, ali su dCi odlični motori, pogotovo taj 2.2 koji je žrtva isključivo lošeg održavanja.

 

 

 

reklo mi je to par ljudi koji znaju nesta o autima, pa sad sve ovisi na sta sam naletio ali vjerujem im pa idem probat to rijesiti!

Link to comment
Share on other sites

to stoji, covijek zna Znanje! tu nema rijeci, ali njega moram platit, a to cu ostavit za kraj!  ako bas nebude drugog nacina i srece! sad rijesavam problem sa deckom od kojeg sam uzeo auto! pa cemo vidit dokle to ide.. za sad imam strpljenja i volje da vidim kako ce to zavrsiti..

 

 

reklo mi je to par ljudi koji znaju nesta o autima, pa sad sve ovisi na sta sam naletio ali vjerujem im pa idem probat to rijesiti!

 

htio sam napisati "znalci" a ne znanci. No, kakogod... sredit ćeš već ti to i taj će još dugo vrtjeti ;)

Link to comment
Share on other sites

A ne znam sto bi ti rekao, Meni odrzava auto od prvog dana, sarafili smo po tom autu samo on i ja. Mogu ga svima preporuciti jer je decko stvarno ok. I ovo da je auto govno, u svakoj sali ima pola istine :) Radio je dosta dugo u servisu pa ih je "zamrzio", ali zna ih u detalj i kaze iz iskustva. Mojih 5-6 frendica sa renolcekima su svi kod njega i nitko se ne zali ni najmanje.

to je fuš ili servis?
Link to comment
Share on other sites

Decko je godinama radio u ovlastenom renault servisu a onda otvorio svoju radionu.

Link to comment
Share on other sites

Decko je godinama radio u ovlastenom renault servisu a onda otvorio svoju radionu.

gdje je ta radiona? Mozes i na p.m. hvala
Link to comment
Share on other sites

čemu služi na 1.9 dci ( Laguna 2003 88kw ) onaj senzor na cijevi od IC-a , na slici crveno zaokružen. Tu mi je počeo sliniti ulje

 

mlpef9.jpg

Link to comment
Share on other sites

čemu služi na 1.9 dci ( Laguna 2003 88kw ) onaj senzor na cijevi od IC-a , na slici crveno zaokružen. Tu mi je počeo sliniti ulje

 

mlpef9.jpg

MAP senzor (Manifold Absolute Pressure). Mjeri apsolutni tlak zraka na usisu, da bi ECU mogao preko elektroventila mogao korigirati tlak turbopuhala.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

MAP senzor (Manifold Absolute Pressure). Mjeri apsolutni tlak zraka na usisu, da bi ECU mogao preko elektroventila mogao korigirati tlak turbopuhala.

Tu onda nikako ne bi smio sliniti, znaci da ulje kroz turbinu prolazi pa u usis... ?
Link to comment
Share on other sites

Tu onda nikako ne bi smio sliniti, znaci da ulje kroz turbinu prolazi pa u usis... ?

Može u cijevi/crijevu biti ulja (ne puno) zato što se uljn pare iz "iberlaufa" hlade u "intrcooleru" te se kondenziraju na tom mjestu. Možda mu je brtva stadala pa malo pušta, ništa zabrinjavajuće ako ne dimi plavo, ili bijelo.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

koje je rješenje problema? Mislim slini malo, nije puno, ali smeta me da je tu masno počelo biti preko noći. Ne dimi, ne troši ulje

Link to comment
Share on other sites

fala, probat ćemo to sutra :)

 

a zašto kad upalim auto, nakon par sec on digne ler sa normalno broja okretaja na cca 1000-1100 i to samo trenutno, kao da sam pipnuo papučicu gasa, a nisam. Ista fora kod kočenja, izbacim iz brzine, pustim kuplung i kočim od cca 50-60km/h do 0kmh, on mi ruši okretaje ispod 800okr, sve dok ne stanem i onda trzne na 1000-1100 i opet se vrati na normalu  :D

 

sat me živcira jer ga ne mogu resetirati, tj mogu, ali ugasim auto i drugi dan upalim, on od neke točke prije resetiranja krene, probao sam i aku otpojiti na 2-3h i opet ništa.

 

ručica mjenjača trza sa dodavanjem i puštanjem gasa ( zamijenio donji nosač motora, selene i gumice balans štange, bilo dobro kratko vrijeme, sad opet trza )

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.