Jump to content

Laguna 2 problemi


Tanatos

Recommended Posts

Eto danas se vratimo sa mora i u dvorištu upali se upozorenje Low Battery. Sad idem vidjet jel to samo trenutna pojava bila ili stalna. Izgleda da je ipak stalna, na leru drži 12.5, na gasu 12.7 a sa upaljenim svjetlima ne ide preko 12.2V.
E sad, pošto mi auto još sutra treba, jel će to izdržati za preko dana ili bolje da ne idem nikuda sa njime?
E da, po prilici koji je kvar?

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tako je kod mene 2-3 god neki Bosch S3 radio, s takvom voltažom. Na kraju sam ga zamijenio nakon 4god čisto da me ne iznevjeri negdje. Otišao za ražnjeve vrtiti.

Koliko ti puni alternator i koliko ti je star aku?

Link to comment
Share on other sites

Aku je star pola godine. Pa piše na kolko puni.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aha, na brzinu sam pročitao pa mi se tako niski napon učionio dok auto ne radi.

Ovako na brzinu, ili je regler ili je jedna ćelija na aku. Ovo zadnje ćeš lako testirati sa potrošačima dok je auto ugašen.

Link to comment
Share on other sites

Ugasi auto, upali kratka. Vidi spušta li se napon do nekih 10-10.5 V u relativno kratkom vremenu. Ako je tako, onda je jedna ćelija pa-pa.

Imaj spreman punjač, jel ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uhvatio malo vremena danas i provjerio aku. Auto ugašen i drži na 12.7V, sa upaljenim kratkim svjetlima nakon jedno 10 min padne na 12.4V. Po tome aku je ispravan. Jučer ujutro ispod 2500 okr. stalno svjetli Low Battery, popodne se vraćam kući sve normalno, ništa ne svjetli.
Danas jedno vrijeme sve ok i tad je napon 13.7 sa upaljenim motorom, onda jedno vrijeme opet svjetli upozorenje i tad sam izmjerio 11.8.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

izgleda četkice pri kraju pa puni samo na većim okretajima

Link to comment
Share on other sites

Skinut ćemo sutra regler pa ćemo vidjet stanje četkica. Njih nebi trebalo bit problem zamjenit.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mane said:

Uhvatio malo vremena danas i provjerio aku. Auto ugašen i drži na 12.7V, sa upaljenim kratkim svjetlima nakon jedno 10 min padne na 12.4V. Po tome aku je ispravan. Jučer ujutro ispod 2500 okr. stalno svjetli Low Battery, popodne se vraćam kući sve normalno, ništa ne svjetli.
Danas jedno vrijeme sve ok i tad je napon 13.7 sa upaljenim motorom, onda jedno vrijeme opet svjetli upozorenje i tad sam izmjerio 11.8.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk
 

E, pa imam ti alternator takav, s novom remenicom gore.

Link to comment
Share on other sites

Pa sad ne znam jel mi se isplati uzimat drugi alternator. Četkice nije problem zamjenit i ne koštaju neke novce.

Svejedno za svaki slučaj baci cijenu pa ako zatreba...

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neš ti cijene... Ako bude trebalo, javit ćeš mi se i dogovorit ćemo se...

Link to comment
Share on other sites

Riješen alternator, valjda[emoji16].
Četkice pri kraju, još su bile utisnute unutra i nisu van izlazile od smeća koje se napravilo unutra od strugotine.
Uzeo sam cijeli regler, nije mi se dalo zezat sa četkicama a i trenutno ih nema kod nas na stanju, regler je bio odmah u ponudi.
Sad na leru sa upaljenim svjetlima ima prek 14V.IMG_20210809_164042.thumb.jpg.aa3247be5a20bee951578f534d58ecfc.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk



IMG_20210809_163929.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evo sad gledao na onaj ugrađeni voltmetar u kabini, a provjerit cu sutra direktno na alternatoru multimetrom.
Kad su sva trosila pogasena alternator daje 13,7V, palim svjetla klimu, grijac zadnje sajbe, stisnem kocnicu, upalim radio, otvorim vrata, dakle sve sta mogu popalim, napon padne na 12,9 V.
Sve pogasim vrati se na 13,7
Ima li popravka ili Valeo alternator ide u smeće?


Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ima ko kakvo rješenje za 2.0 IDE

Znam katastrofa motor, ok 😷

- javio se problem slabije snage u vožnji, podrhtavanje, nepravilno, rad na 3 cilindra

Ispao problrm sa diznom, zamijenjena dizna, ali ostao je problem s tim da ne svijetli više lampica od grijača (signal da je nema problema s elektronikom) 

U međuvremenu ispitane i bobine, kablovi od bobina i dizni, sve ok, zamijenjene svijećice, bio kod 2 majstora

Auto je u voznom stanju al pitanje dokle (uz brijeg u prvoj) 

Što još preostaje- brtva glave, maf senzor...

Senzor pritiska mi je novi to nije, regulator bi se drugačije manifestirao

 

https://streamable.com/5n50mh

Link to comment
Share on other sites

On 09. 08. 2021. at 22:10, frenchkey said:

Evo sad gledao na onaj ugrađeni voltmetar u kabini, a provjerit cu sutra direktno na alternatoru multimetrom.
Kad su sva trosila pogasena alternator daje 13,7V, palim svjetla klimu, grijac zadnje sajbe, stisnem kocnicu, upalim radio, otvorim vrata, dakle sve sta mogu popalim, napon padne na 12,9 V.
Sve pogasim vrati se na 13,7
Ima li popravka ili Valeo alternator ide u smeće?


Poslano sa mog koristećiTapatalk


 

Ajde isto to probaj ali stavi multimetar na akumulator.

Link to comment
Share on other sites

Savjet je dobar ali nekoristan nakon 15 dana od pojave problema.

Riješeno u međivremenu

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 23. 08. 2021. at 21:30, gefo said:

Ima ko kakvo rješenje za 2.0 IDE

Znam katastrofa motor, ok 😷

- javio se problem slabije snage u vožnji, podrhtavanje, nepravilno, rad na 3 cilindra

Ispao problrm sa diznom, zamijenjena dizna, ali ostao je problem s tim da ne svijetli više lampica od grijača (signal da je nema problema s elektronikom) 

U međuvremenu ispitane i bobine, kablovi od bobina i dizni, sve ok, zamijenjene svijećice, bio kod 2 majstora

Auto je u voznom stanju al pitanje dokle (uz brijeg u prvoj) 

Što još preostaje- brtva glave, maf senzor...

Senzor pritiska mi je novi to nije, regulator bi se drugačije manifestirao

 

https://streamable.com/5n50mh

pozdrav, ako ima ko se razumije u ove grozne motore, da se javi...da znam dal da ga nekako probam osposobit ..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

K4M motor je u pitanju u Laguni, zadnjih dana prvo paljenje ujutro neki put motor zarošta. Pretpostavljam da je remenica na bregastoj gotova.
Gledao malo po netu i mašao ovo u Auto Kreši, piše orginal Renault

https://www.autokreso.hr/autodijelovi/ostali-proizvodi/motor/regulator-faze-bregastog-vratila/originalni-dio-namjestac-bregastog-vratila-za-renault-11029851/

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.